VN Italije počela je u znaku Mercedesa. Valtteri Bottas napravio je najbolje vrijeme – 1:20.703, dok je Lewis Hamilton bio 0.245s iza njega.
Jedinu zabavu nam je priuštio Max Verstappen koji je u zavoju Ascari ušao prebrzo, izgubio kontrolu nad bolidom i izlatio u šljunak gdje je oštetio prednje krilo. Uspio je okrenuti bolid na stazi i nastavio bez krila do boksa. Prije toga je napravio treće najbolje vrijeme – 3 desetinke sporije od tadašnjeg vremena Valtterija Bottasa. Do kraja treninga su i drugi stavili soft gume na bolide pa su se između njega i Mercedesa ugurali Alex Albon i Daniil Kvyat.
Vrijedi spomenuti da su svi bolidi pogonjeni Ferrarijevim bolidom bili izvan top 10.
Umjesto Georgea Russella u bolidu Williamsa je bio Roy Nissany.
Vozač | Momčad | Krugovi | Vrijeme | + | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Valtteri Bottas | Mercedes | 28 | 1’20.703 | |
2 | Lewis Hamilton | Mercedes | 27 | 1’20.948 | 0.245 |
3 | Alex Albon | Red Bull | 30 | 1’21.500 | 0.797 |
4 | Daniil Kvyat | AlphaTauri | 31 | 1’21.555 | 0.852 |
5 | Max Verstappen | Red Bull | 22 | 1’21.641 | 0.938 |
6 | Pierre Gasly | AlphaTauri | 27 | 1’21.667 | 0.964 |
7 | Sergio Perez | Racing Point | 25 | 1’21.747 | 1.044 |
8 | Lando Norris | McLaren | 29 | 1’21.747 | 1.044 |
9 | Daniel Ricciardo | Renault | 22 | 1’21.789 | 1.086 |
10 | Carlos Sainz | McLaren | 27 | 1’21.821 | 1.118 |
11 | Charles Leclerc | Ferrari | 25 | 1’21.904 | 1.201 |
12 | Esteban Ocon | Renault | 28 | 1’21.984 | 1.281 |
13 | Lance Stroll | Racing Point | 21 | 1’22.131 | 1.428 |
14 | Romain Grosjean | Haas | 20 | 1’22.409 | 1.706 |
15 | Kevin Magnussen | Haas | 19 | 1’22.422 | 1.719 |
16 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | 24 | 1’22.552 | 1.849 |
17 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo | 27 | 1’22.619 | 1.916 |
18 | Roy Nissany | Williams | 25 | 1’22.826 | 2.123 |
19 | Sebastian Vettel | Ferrari | 24 | 1’22.988 | 2.285 |
20 | Nicholas Latifi | Williams | 22 | 1’23.120 | 2.417 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Je li ekipama dopusteno na treninzima mijenjati modove motora?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
koliko sam shvatio dozvoljeno je.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Treći je 0.8 sec iza….. violina, harmonika, rakija i tamna birtija.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hondine PU sve ispred Racin Pointa koji je ove sezone odlican na slobodim treninzima i kvalifikacijama.. i to na mjestima od 3.-6.Možda ima nade da nam postane zanimljivo..
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ništa čudno, racing Point pada u razvoju bolida, zadnje nadogradnje su imali na 2 utrci u Austriji, nakon toga počinje pad.
Sve im se svodi na promjenu nagiba krila i to je to.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Racing Point je trebao donijeti nadogradnje danas, ali vjerojatno su ih zaboravili i ostavili doma
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Možda nije Toto na vrijeme poslao? :)
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
s obzirom da ce to biti aston martin u kojem toto ima prste, i s obzirom da gazda ima para nevjerujem da ce padati u poretku nego prije vjerujem da ce u suradnji sa mecom gedati sve moguce nacine da pripreme dobar temelj da am iduce sezone.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
prvi trening i tako ništa ne pokazuje pa se rano “veselit” . ne znam na kojim je gumama svoje vrime odvozija perez ali zaostatke za albonom , kvyatom maxom i gasly- em u rasponu od 0,25 s ( koliko SP zaostaje za albonom ) pa do 0,08 s koliko zaostaje za gasly – em ne vidim ka nekakav pad . vrime LS nije relevantno jer je orvi FP vozija isključivo na H , a npr vrime VB na H je bilo skoro sekundu sporije nego njegovo vrime na S . špekulacija .. ako je VB na S bija skoro sec brži valjda bi LS bija bar 30 % brži na S nego na H , a to bi u konačnici bija zaostatak za VB otprilike sekundu . znači vrime slično perezovom , a vrlo blizu vozačima sa hondinom PU tj u rasponu od 0,08 do 0,25 s zaostatka . bi li se to na PRVOM FP moglo okarakterizirati kao pad ? možda i je ali je rano za to konstatirat . možda će pravu sliku dat Q kad svaki tim odabere mod s kojim će odvozit trku .
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Roy Nissany desetinku ispred Vettela.
Htio bih reci da je samo trening i da nije bitno ali svejedno, peče me za dušu
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A sta sada Binotiću?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bottas 2020. FP1 Champion ?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bottas postao oftalmolog: prvo je rekao za Latifija da je slijep, a kasnije i za Nissanyja :-)
0
0