Izdvojeno

Mercedesi najbrži i u Monzi, Verstappen razbio prednje krilo, svi Ferrariji izvan top 10

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

VN Italije počela je u znaku Mercedesa. Valtteri Bottas napravio je najbolje vrijeme – 1:20.703, dok je Lewis Hamilton bio 0.245s iza njega.

Jedinu zabavu nam je priuštio Max Verstappen koji je u zavoju Ascari ušao prebrzo, izgubio kontrolu nad bolidom i izlatio u šljunak gdje je oštetio prednje krilo. Uspio je okrenuti bolid na stazi i nastavio bez krila do boksa. Prije toga je napravio treće najbolje vrijeme – 3 desetinke sporije od tadašnjeg vremena Valtterija Bottasa. Do kraja treninga su i drugi stavili soft gume na bolide pa su se između njega i Mercedesa ugurali Alex Albon i Daniil Kvyat.

Vrijedi spomenuti da su svi bolidi pogonjeni Ferrarijevim bolidom bili izvan top 10.

Umjesto Georgea Russella u bolidu Williamsa je bio Roy Nissany.

VozačMomčadKrugoviVrijeme+
1Valtteri BottasMercedes281’20.703 
2Lewis HamiltonMercedes271’20.9480.245
3Alex AlbonRed Bull301’21.5000.797
4Daniil KvyatAlphaTauri311’21.5550.852
5Max VerstappenRed Bull221’21.6410.938
6Pierre GaslyAlphaTauri271’21.6670.964
7Sergio PerezRacing Point251’21.7471.044
8Lando NorrisMcLaren291’21.7471.044
9Daniel RicciardoRenault221’21.7891.086
10Carlos SainzMcLaren271’21.8211.118
11Charles LeclercFerrari251’21.9041.201
12Esteban OconRenault281’21.9841.281
13Lance StrollRacing Point211’22.1311.428
14Romain GrosjeanHaas201’22.4091.706
15Kevin MagnussenHaas191’22.4221.719
16Antonio GiovinazziAlfa Romeo241’22.5521.849
17Kimi RaikkonenAlfa Romeo271’22.6191.916
18Roy NissanyWilliams251’22.8262.123
19Sebastian VettelFerrari241’22.9882.285
20Nicholas LatifiWilliams221’23.1202.417

Komentiraj

13 komentara

  1. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Je li ekipama dopusteno na treninzima mijenjati modove motora?



    2

    0
  2. Treći je 0.8 sec iza….. violina, harmonika, rakija i tamna birtija.



    8

    2
  3. Hondine PU sve ispred Racin Pointa koji je ove sezone odlican na slobodim treninzima i kvalifikacijama.. i to na mjestima od 3.-6.Možda ima nade da nam postane zanimljivo..



    3

    0
    • Ništa čudno, racing Point pada u razvoju bolida, zadnje nadogradnje su imali na 2 utrci u Austriji, nakon toga počinje pad.
      Sve im se svodi na promjenu nagiba krila i to je to.



      5

      1
    • prvi trening i tako ništa ne pokazuje pa se rano “veselit” . ne znam na kojim je gumama svoje vrime odvozija perez ali zaostatke za albonom , kvyatom maxom i gasly- em u rasponu od 0,25 s ( koliko SP zaostaje za albonom ) pa do 0,08 s koliko zaostaje za gasly – em ne vidim ka nekakav pad . vrime LS nije relevantno jer je orvi FP vozija isključivo na H , a npr vrime VB na H je bilo skoro sekundu sporije nego njegovo vrime na S . špekulacija .. ako je VB na S bija skoro sec brži valjda bi LS bija bar 30 % brži na S nego na H , a to bi u konačnici bija zaostatak za VB otprilike sekundu . znači vrime slično perezovom , a vrlo blizu vozačima sa hondinom PU tj u rasponu od 0,08 do 0,25 s zaostatka . bi li se to na PRVOM FP moglo okarakterizirati kao pad ? možda i je ali je rano za to konstatirat . možda će pravu sliku dat Q kad svaki tim odabere mod s kojim će odvozit trku .



      1

      2
  4. Nico Hulkenberg
    Jaime22 Prikaži

    Roy Nissany desetinku ispred Vettela.
    Htio bih reci da je samo trening i da nije bitno ali svejedno, peče me za dušu



    10

    0
  5. Bottas 2020. FP1 Champion ?



    1

    0
  6. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Bottas postao oftalmolog: prvo je rekao za Latifija da je slijep, a kasnije i za Nissanyja :-)


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni