Izdvojeno

Mercedesi najbrži i u Monzi, Verstappen razbio prednje krilo, svi Ferrariji izvan top 10

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

VN Italije počela je u znaku Mercedesa. Valtteri Bottas napravio je najbolje vrijeme – 1:20.703, dok je Lewis Hamilton bio 0.245s iza njega.

Jedinu zabavu nam je priuštio Max Verstappen koji je u zavoju Ascari ušao prebrzo, izgubio kontrolu nad bolidom i izlatio u šljunak gdje je oštetio prednje krilo. Uspio je okrenuti bolid na stazi i nastavio bez krila do boksa. Prije toga je napravio treće najbolje vrijeme – 3 desetinke sporije od tadašnjeg vremena Valtterija Bottasa. Do kraja treninga su i drugi stavili soft gume na bolide pa su se između njega i Mercedesa ugurali Alex Albon i Daniil Kvyat.

Vrijedi spomenuti da su svi bolidi pogonjeni Ferrarijevim bolidom bili izvan top 10.

Umjesto Georgea Russella u bolidu Williamsa je bio Roy Nissany.

VozačMomčadKrugoviVrijeme+
1Valtteri BottasMercedes281’20.703 
2Lewis HamiltonMercedes271’20.9480.245
3Alex AlbonRed Bull301’21.5000.797
4Daniil KvyatAlphaTauri311’21.5550.852
5Max VerstappenRed Bull221’21.6410.938
6Pierre GaslyAlphaTauri271’21.6670.964
7Sergio PerezRacing Point251’21.7471.044
8Lando NorrisMcLaren291’21.7471.044
9Daniel RicciardoRenault221’21.7891.086
10Carlos SainzMcLaren271’21.8211.118
11Charles LeclercFerrari251’21.9041.201
12Esteban OconRenault281’21.9841.281
13Lance StrollRacing Point211’22.1311.428
14Romain GrosjeanHaas201’22.4091.706
15Kevin MagnussenHaas191’22.4221.719
16Antonio GiovinazziAlfa Romeo241’22.5521.849
17Kimi RaikkonenAlfa Romeo271’22.6191.916
18Roy NissanyWilliams251’22.8262.123
19Sebastian VettelFerrari241’22.9882.285
20Nicholas LatifiWilliams221’23.1202.417

Komentiraj

13 komentara

  1. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Je li ekipama dopusteno na treninzima mijenjati modove motora?



    2

    0
  2. Treći je 0.8 sec iza….. violina, harmonika, rakija i tamna birtija.



    8

    2
  3. Hondine PU sve ispred Racin Pointa koji je ove sezone odlican na slobodim treninzima i kvalifikacijama.. i to na mjestima od 3.-6.Možda ima nade da nam postane zanimljivo..



    3

    0
    • Ništa čudno, racing Point pada u razvoju bolida, zadnje nadogradnje su imali na 2 utrci u Austriji, nakon toga počinje pad.
      Sve im se svodi na promjenu nagiba krila i to je to.



      5

      1
    • prvi trening i tako ništa ne pokazuje pa se rano “veselit” . ne znam na kojim je gumama svoje vrime odvozija perez ali zaostatke za albonom , kvyatom maxom i gasly- em u rasponu od 0,25 s ( koliko SP zaostaje za albonom ) pa do 0,08 s koliko zaostaje za gasly – em ne vidim ka nekakav pad . vrime LS nije relevantno jer je orvi FP vozija isključivo na H , a npr vrime VB na H je bilo skoro sekundu sporije nego njegovo vrime na S . špekulacija .. ako je VB na S bija skoro sec brži valjda bi LS bija bar 30 % brži na S nego na H , a to bi u konačnici bija zaostatak za VB otprilike sekundu . znači vrime slično perezovom , a vrlo blizu vozačima sa hondinom PU tj u rasponu od 0,08 do 0,25 s zaostatka . bi li se to na PRVOM FP moglo okarakterizirati kao pad ? možda i je ali je rano za to konstatirat . možda će pravu sliku dat Q kad svaki tim odabere mod s kojim će odvozit trku .



      1

      2
  4. Nico Hulkenberg
    Jaime22 Prikaži

    Roy Nissany desetinku ispred Vettela.
    Htio bih reci da je samo trening i da nije bitno ali svejedno, peče me za dušu



    10

    0
  5. Bottas 2020. FP1 Champion ?



    1

    0
  6. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Bottas postao oftalmolog: prvo je rekao za Latifija da je slijep, a kasnije i za Nissanyja :-)


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni