Izdvojeno

Sainz: Izgubio sam 30 bodova zbog problema, to me polako počinje ljutiti

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Carlos Sainz priznaje da mu je sve teže podnositi probleme koji su, po njegovom mišljenju, kompromitirali 5 od dosadašnjih 7 utrka.

Podsjetimo, McLarenov vozač nije uspio niti krenuti u utrku za VN Belgije nakon što je otkriven problem na pogonskoj jedinici i na ispuhu.

“Mislim da postoje stvari koje definitivno možemo bolje obaviti. Neke od njih već bolje radimo. Primjerice, imao sam tri vrlo spora zaustavljanja u boksu na prve četiri ili pet utrka. Čini se da smo to poboljšali.”

“Ekipa na tome radi vrlo marljivo i svi su bili bolji u zadnje dvije-tri utrke. Očigledno, to je moja loša sreća kad mi se to dogodi.”

“S druge strane, u Belgiji smo imali problem s pogonskom jedinicom, a i prije ove utrke je bilo nekih problemčića koji su me ometali. To je prilično nesretno… Imam dojam da mi se sve događa u ovih prvih sedam utrka.”

Priznao je da ga polako počinje frustrirati:

“Počinje biti teško za probaviti.”

“Prošle godine sam imao niz od dvije ili tri utrke na kojima stvari nisu išle po mojoj volji. Dok god nije vaša krivica – prijeđete preko toga prilično brzo. Ali, ove godine je riječ o sedam utrka i jako malo toga je bilo kako treba, osim možda Austrije i Barcelone.”

“Na svim drugim utrkama sam imao problem i kad se sve zbroji izgubio sam barem 30 bodova i to prilično boli. Iskreno, počelo je utjecati na mene i malo me ljuti. No, barem nije moja krivica. Moram nastaviti kopati i raditi ono što treba.”

Komentiraj

10 komentara

  1. F1puls Portal
    Sarma Donator Prikaži

    Priznao je da ga polako počinje frustrirati:

    “Počinje biti teško za probaviti.”

    Iskreno, počelo je utjecati na mene i malo me ljuti.

    Ma polako Carlos, vidjeti ćeš tek nagodinu :chill:



    22

    0
  2. Izgubit ćeš ti puno više bodova nagodinu.



    10

    0
  3. To ti je tako kad ides u drugu ekipu. Momcad se posveti drugom vozacu. Videno vise puta.



    5

    0
  4. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Zamisli kako ti je bilo starom kad mu je Toyota krepala 500 metara pred ciljem i ode prvenstvo, a trebala su mu samo 3 boda.
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=109&v=Sd_gj-3kz7A&feature=emb_logo



    5

    0
  5. Brawn Gp
    F1 Zagorec Prikaži

    Navijam za njega ali se bojim da će iduće sezone biti jako puno ovakvih izjava…..??



    2

    0
  6. Aston Martin
    tiptronic Prikaži

    Ako se imaš namjeru ljutiti zbog ovih “sitnica” ..odmah raskini ugovor sa Ferrarijem.
    Ili …ovu situaciju shvati kao dobru “pripremu za ono što te ceka u narednoj godini…jadni moj Carlos


    0

    0
  7. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    Čekaj samo kad sjedneš u Ferrari sljedeće sezone


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni