F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Marko optimističan oko zabrane modova motora: Mislim da će nas to približiti Mercedesu

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Red Bullov savjetnik za motosport Helmut Marko vjeruje kako će zabrana korištenja različitih modova motora u kvalifikacijama i utrci koja stupa na snagu na VN Italije pomoći njegovoj momčadi da se približi Mercedesu.

Mnogi smatraju kako u Mercedesovom tzv. party modu, najjačem modu motora kojeg koriste ponajprije u kvalifikacijama, leži velik dio njihove ogromne prednosti u odnosu na ostale momčadi. U prilog toj teoriji ide podatak da samo na dvjema utrkama u Austriji nisu zaključali prvi startni red, iako bi i na VN Austrije to bio slučaj da kazna nije pomaknula Lewisa Hamiltona na peto mjesto, a procjenjuje se da u kvalifikacijskom modu imaju prednost od 28 KS ispred Honde i Renaulta.

Iz Mercedesa su izjavili kako ih nije strah ove zabrane jer će sada u utrci duže koristiti jači mod motora, no Marko vjeruje da će ih to ipak približiti konkurenciji.

“Moglo bi biti točno da će Mercedes moći voziti duže s jakim modom”, rekao je Marko za Motorsport.

“Ali, mi gledamo na to tako da jasne nadmoći u kvalifikacijama više neće biti. To se odnosi i na ulazne i izlazne krugove oko pitstopova u utrci.”

“[Valtteri] Bottas kaže kako će biti manje pretjecanja, ali to znači da su prilikom svakog dosadašnjeg pretjecanja išli punim gasom.”

“Vjerujemo da će nas to približiti, a kad je sve išlo dobro, naš trkaći tempo je ionako bio dobar.”

Uvjeren je kako će Mercedes izgubiti dio prednosti zbog njihovih dosadašnjih kvalifikacijskih nastupa, a očekuje da će to naštetiti i Renaultu:

“Ako pogledate Q1 i Q2, relativno smo jednaki. Tek u Q3 ‘eksplodiraju’. To znači da je razlika u modovima značajna, ali teško je točno reći kolika.”

“Renault ima relativno dobar kvalifikacijski mod, ali u utrci su slabiji od nas. U kvalifikacijama je Renault na našem nivou ili malo iznad njega. U utrci smo jasan broj dva iza Mercedesa po pitanju snage motora.”

Misli kako bi potrošnja također mogla biti problem za Mercedes:

“Sigurni smo da će nas nova tehnička direktiva približiti. Između ostalog, oni sada neće samo moći voziti u jačem modu tako dugo. Potrošnja goriva također igra ulogu.”

“Potrošnja je ograničena. Ako predugo vozite u prejakom modu, treba vam previše goriva. Postoji nekoliko faktora.”

“Mi nismo imali utrku ove godine u kojoj nam je potrošnja goriva bila kritična. Naravno da konstantno moramo štedjeti ‘lift and coastom’, ali to nije bilo odlučujuće za naše performanse.”

“Teško je prosuditi kakvi smo u odnosu na Mercedes [po pitanju potrošnje goriva], ali logično je da više snage traži veću potrošnju goriva.”

U ranijem intervjuu za Auto Motor und Sport izjavio je kako nisu odustali od prvenstva – Max Verstappen drži drugo mjesto u ukupnom poretku s 47 bodova zaostatka za Hamiltonom i još 10 utrka do kraja.

“Svjetsko prvenstvo je i dalje širom otvoreno. Nismo ni na polovici.”

U istom je intervjuu dodao kako bi čelnici sporta trebali brinuti o konkurentnosti usporavanjem najbržih, nečim s čime se Red Bull susretao u svojim šampionskim godinama:

“To je intervencija kakvu smo iskusili puno puta dok smo dominirali. Fleksibilnost krila mijenjala se od utrke do utrke. Ne moram ni pričati o blown difuzoru. Odgovornost je čelnika da osiguraju balansirane, uzbudljive utrke.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
696 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

33 komentara

  1. Ništa ne vjerujem nikome,kao prvo događa se pogotovo u Ferrariju industrijska špijunaža i pitaj boga kako je netko otkrio lani zašto je Ferrari bio tako brz i na koji način a koliko ja znam a naslušao sam se toga od ljudi bliski Ferrariju svi su sa pravilima u nekoj sivoj zoni ali Ferrari je jedini koga se stalno pratilo,a zašto baš Ferrari,pogotovo zato jer Ferrari najviše zarađuje u F1 od svih prava F1 i poseban bonus ima kao ekipa u F1 koja je to zaslužila jer je od prvog dana u F1,itd,itd…Ferrari je uvijek pod povećalom i tako će biti stalno,a pravila su ta koja nekome daju vjetar u leđa nekoga ta ista pravila oštete….



    13

    12
    • Da nadodam,misli se da je netko tko je lani dobio otkaz otkrio nešto nekom i tako je krenulo,dali je to iz revolta ili ne to se ne zna,no u nekim krugovima se govori o krtici u Ferrariju….što nebi bilo ni čudno s obzirom da ove sezone motor ne ide…..te informacije dolaze od ljudi koji su bliski jako F1 i koji možda znaju nešto što mi obični ljudi ne znamo…..ima neki postotak da se ipak nešto skriva iza toga….



      6

      6
    • Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

      Samo sta gledaju ferrari s teleskopom koji ke drugi a prvog mercedesa sta je sumljiv i malo pametnijen pasu koji pogleda s vlasnikon trku nisu ni pogledali, al bar nesto ovo napravi radi nenormalne razlike


      0

      12
      • Ferrari je sasvim normalno stalno pod povećalom,kako kažu da je i Mercedes u sivoj zoni po nekim pravilima,no kako kažu Ferrari je nagrabusio,dali su ga željeli zaustaviti, dali postoji neka igra za koju mi očito ne znamo..osim što pljuvamo ali ni sami ne znamo dali je to opravdano….iako nisam jako razumio tvoj komentar jer je nejasan.



        4

        5
        • Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

          Komentar mi je kriminalan i najrađe bi ga izbrisa nakon sta san procita i sam sebe nerazumin, čuva sam bebu po kuci i sklepa na brzinu 😂😂😂😂



          9

          0
        • Ok,ma nema veze ja sam par puta probao pročitati onako sa pažnjom ali ne ide…haha,bebač je važniji od komentiranja!



          4

          1
    • Ferrari AMG Prikaži

      A slusaj ako vec najvise zaradjuju od F1 i imaju poseban bonus, pa neka reciprocno tome budu najvise kontrolirani i imaju posebne preglede bolida. Sta nije to fer? 😀



      12

      14
      • Pa i nije fer jer je Ferrari najviše dao za taj sport i on je sinonim za F1…Ferrari je to zaslužio ni jedna druga ekipa nije,no momentalno osim toga imaju drugih problema i to se vuče od prije,poslušao sam intervju sa Montezemolom koji dok je on bio glavni je bilo sasvim drukčije i on je sa Todom,Ross Brownom i Domenicalijem napravio puno i osvojio nekoliko prvenstava…on je isto objasnio zašto je Ferrari u problemu..no predugo bi trajalo da sve prenesem.No da je dobro nije,i velika greška je bila kad je otišao Alison a znamo gdje je sad!



        6

        5
        • Pastor Maldonado Widowmaker Prikaži

          Ti bonusi i zasluge su čista glupost. Svi trebaju imati identične uslove i novac bi se trebao dijeliti isključivo po konstruktorskom plasmanu.



          8

          6
        • Tebi su glupost,samo ti ne razumiješ što znači sudjelovati na svakoj utrci od početka postojanja F1 do danas,jednu jedinu sezonu Ferrari nije propustio,tako da je Ferrari nešto što ti ne razumiješ i što on znači u F1,nikad više se neće roditi jedan Enzo Ferrari…..pa ja bi dao bonuse i Wiliamsu i Mclarenu da se mene pita to su ekipe koje su najviše osvojile poslije Ferraria…..koje su isto dale puno za F1!



          7

          5
        • Ferrari blejky Donator Prikaži

          @Widowmaker.

          Zašto bi trebali biti isti? Mercedes ,Renault i Honda sudjeluju po principu (tvornička ekipa) 10 godina in pa 10 godina out.
          Kad ih nema kao tvornička ekipa samo ostaju kao dobavljači motora.
          E sad ja tebe pitam dok su oni OUT I lagano skupljali pare od prodaje motora i nisu imali ogromne troškove koje su vezane za jednu ekipu, koliko su para ekipe kao McLaren, Ferrari , Williams , Sauber potrošile na razvoj svojih bolida?
          Koliko su novaca utukli u razvoj Aerodinamike, Šasije i na RND i bog zna šta još svega uz troškove razvoja motora a gdje su plaće svih tih ljudi koji rade u tim segmentima. Pa to su stotine miliona eura troška dok su ovi radili smo motor i još ga masno naplaćivali ekipama.
          I sad kad su opet malo tvornička ekipa(koliko dugo) ostaje vidjeti kukaju kako nije fer.
          Hoćete jednaki tretman ja bi ih natjerao da namire troškove koje su ekipe koje su ostale i promovirale F1 kao sport potrošile na razne razvoje dok su oni prćkali u tvornici po motoru i nisu imali nikakvih drugih troškova kao ekipe koje su ostale.
          To bi bilo fer.



          6

          6
  2. Mattia Binotto monkeyseat Prikaži

    “[Valtteri] Bottas kaže kako će biti manje pretjecanja, ali to znači da su prilikom svakog dosadašnjeg pretjecanja išli punim gasom.”

    Ti ionako imaš blokadu pa ti je svejedno.



    14

    0
  3. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Evo šta kaže Tanabe o Hondinom PU: “It’s hard to judge, but I think our power source has reached a level where we can fight to some extent. But the competitors are very strong. I think we are still too far away.”



    4

    0
  4. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Kaj nije ovo kontradiktorno?
    “Sigurni smo da će nas nova tehnička direktiva približiti. Između ostalog, oni sada neće samo moći voziti u jačem modu tako dugo. Potrošnja goriva također igra ulogu.”
    Pa ako imaju manju snagu, manje će trošiti goriva. Kako bi to moglo naštetiti mercedesu?



    1

    2
    • Pastor Maldonado Widowmaker Prikaži

      Vjerovatno tako što će morati odabrati samo jedan mod sa kojim će voziti kvalifikacije i trku. Ako odaberu prejak mod trošiće previše goriva i neće imati dovoljno da završe trku, pa će morati voziti sa slabijim modom i ond aneće moći po potrebi pojačavati snagu kada im zatreba. A Honda kao nema tih problema pa će zbog manje potrošnje moći koristiti jači mod.



      3

      1
      • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

        Zato odabereš zlatnu sredinu, nešto kao sa omjerima u mjenjaču kroz godinu. Zar ti stvarno vjeruješ da ekipa u mercedesu već nema spremno riješenje za ovo?



        1

        3
        • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

          Pa nije problem da će Mercedes to znati odabrati, nego izjava Wolfa da će biti jači u utrci zbog ukidanja party moda. Neće baš moći toliko pojačati u utrci, jer moraju paziti na potrošnju…

          Ova Wolfova priča je samo šuplja, kako ih ovo neće koštati nego će ih još i ojačati. Kako da ne… Usporit će ih na kvalama, a za utrku oni već imaju izbalansiran mod. S tim da će i u utrci izgubiti one party modove koje koriste u određenim krugovima. Izlaznim i ulaznim u boks, kod prestizanja, i td… Još gluplja je ona izjava Russela koji kaže kako će izgubiti samo desetinku u kvalama, a da će dobiti mnogo u utrci. :facepalm:



          4

          0
        • lukarak Donator Prikaži

          Ali buduci da nece koristiti te party modove, onda ce moci kontinuirano uzeti neki mod koji je jaci od ovog sad na utrci, kad u to moraju jos uklopit i x krugova na party modu. Na to je Toto mislio.



          1

          1
  5. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    Ne vjerujem Marku vise niti rijeci.
    Pogotovo kada kaze da ce Red Bull postati bolji. Ove sezone se previse puta pos*ao



    2

    2
  6. Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

    Nisam optimističan, Mercedes dolazi u Italiju izdominirat ligu i Hmiltonu uručiti dvije pobjede, jedna od kojih će biti na 1000. obljetnici u kojoj će se Hamilton izjednačiti sa najvećim vozačem Ferrarija u povijesti.
    Tako da očekujem pi*anje po konkurenciji na najjače.



    4

    4
  7. Ferrari pro5i vilin konjic Donator Prikaži

    Znači interes za F1 je toliki da su morali početi razmišljati kako privući gledatelje. Nema ih na tribinama, nema pred ekranima. Mercedesu su dali dovoljnu prednost i sada mogu za početak zabraniti party mode.

    Capak modus operandi!



    2

    1
  8. Michael Schumacher Boris_CRO Prikaži

    Dok je legenda i najbolji vozač crvenih bio ja vrhuncu, kada je Ferrari bio najbolji, FIA je svake godine mjenjala kvalifikacije, tehnička pravila i sustavno su radili dok 2005. nisu konačno gumama zeznuli Ferrari. S druge strane FIA je stvorila situaciju da je Mercedes od počeka imao najjače motore uz foru da su nadogradnje ograničene zbog tokena. Znači napravilo se sve da drugi ne mogu stići Mercedes bez obzira na novce koje imaju spremne za istraživanje i proizvodnju. Zatim kada se vidjela prednost Mercedesa iz sezone u sezonu FIA ništa nije napravila da pokuša zaustaviti ono što se događalo zadnjih godina i sada imamo ovo što imamo. Bitno da se na Ferrariju pregledava svaki vijak, ako slučajno netko dođe do podijuma, a cvilidreta Hamilton i njegov pekinezer Bottas mogu što hoće, Toto izigrava kao da postoji prava utrka i da je sve tako napeto. Ferrari pokuša na jedini mogući način doći do pravog napredka (sivi način jer drugoga nema za kvantni skok koji je njima trebao) i onda dobiju 10000 senzora na bolid. Za to vrijeme Mercedes ima automobil 2 sek po krugu brži od svih i nitko ništa.



    8

    2
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      osim promjena guma u 2005. moja sjećanja vezana za ms eru u ferrariju su potpuno drugačija.
      odluke su se donosile u korist ferrarija, ili ‘barem’ na štetu konkurencije.
      u pu eri (i mrcu prije) merc ima ulogu ferrarija, oko toga se slažemo.



      3

      2
    • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

      Samo zaboravljaš na dvije velike aerodinamičke promjene pravila 2017. i 2019. Također zaboravljaš na zabranu sustava prednjeg ovjesa MB i RB neposredno prije 2017.
      Bilo je tu odluka koje su išle MB na ruku, ali da se ništa nije probao promijeniti da se MB malo približi drugima jednostavno nije točno. Tako da malo objektivnosti nebi škodilo.
      A vjeruj mi da ima podloge za tražiti 10000 senzora na MB već bi to konkurencija napravila ili stvarno misliš da ostale ekipe imaju materijala za žaliti se ali svjesno to ne rade?



      1

      2
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      @smr
      ne znam je li se obračaš borisu ili meni, ali nema veze samo ću kratko:
      ne vidim da su aero promjene 2017. i 2019. išta naštetile mercu.



      1

      0
  9. lukarak Donator Prikaži

    Meni samo nije jasno zasto ljudi misle da i drugi nemaju modove. Pa nije mercedes bas tak sposoban da se jedini znaju igrati podesavanjem motora.



    2

    2
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      ovako je to hondin yamamoto objasnio.
      Yamamoto: Well Hamilton has mentioned party mode right? Their q3 time is leaps faster than others. Like Asaki said, we have our own party mode. But if MB is a party, then ours is a small buffet in Utsunomiya (coy and jokingly saying eating gyoza).

      što izgube u kvalama će upotrijebiti u utrci, tako da ne očekujem u utrci nikakvo približavanje, naprotiv.



      2

      0
  10. Kako ide ona pjesma, ” OĆE K***C ” . Dodat će merc još gasa, i tako imaju još zalihu.



    1

    1
  11. i ja sam svaki put prije početka optimističan da ćemo gledat utrkivanje a ne one team show pa evo već 7-8 sezonu koliko li ih je već – ćorak :D


    0

    0