Ferrari traži strpljenje, oporavak bi mogao potrajati godinama

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 4 godina 1 min 26 komentara

Ferrarijev šef Mattia Binotto upozorava da ne postoje brza rješenja i da ponekad za povratak na pobjedničke staze treba pričekati i više godina.

Ferrari je 2017., 2018. i 2019. završavao na drugom mjestu u poretku konstruktora i u svakoj od tih sezona je više puta pobjeđivao. Sad je ispred njih domaća utrka u Monzi na kojoj bi mogli doživjeti fijasko.

“Cijela ekipa je odgovorna za situaciju, ja kao šef ekipe prvi.”

“Jesam li pravi čovjek za ovaj posao – to nije na meni da odgovaram.”

“Koliko dugo će potrajati oporavak? Ako pogledate pobjedničke cikluse – uvijek je potrebno puno godina. U F1 ne postoje brza rješenja i potrebna je stabilnost, kao i strpljenje.”

Binotto je već napomenuo da ga zanima kako će nova tehnička direktiva o zabrani posebnih režima rada motora utjecati na ekipe i jakosni poredak.


Odgovor

26 komentara

  1. David Croft
    Frantic Donator Prikaži

    Možda mu bude trebalo 7 godina, kao Todtu, što reče Novak u podcastu.
    Dakle 2026.-2027., u zavisnosti od kojeg momenta posmatramo.
    Možda i 2029., ako budemo gledali od 2022. i uvođenja novih bolida.
    Biće ugrožen “rekord” od 21 godinu bez WDCa, a onaj od 16 godina bez WCCa bi trebao biti hladno oboren. :chill:



    23
    23

    0
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      a mozda ova generacija obori rekord po pitanju broja godina bez titule. Tamo u post schumi eri su bili 3 puta blizu. U hibridnoj eri su bilo konkurentni 2 puta 2/3 sezone no blizu titule ni u snu. A sada, hmm titula za njih bude bila nedosanjani san malo duze vrijeme.



      4
      4

      0
  2. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Od trke u Monzi i ukidanja party moda je dan istine za F1 i Ferrari.



    8
    7

    1
  3. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Na vakat su se počeli izvlačit, bar to dobro rade..



    4
    4

    0
  4. Kimi Raikkonen 7
    Kos Prikaži

    Ma joj kad slušam Binottove izjave muka mi je. Uvijek neka opravdanja, mlada smo ekipa, svi smo mi odgovorni, rezultati se ne postižu prek noći bla bla bla….. i ovo što kaže nije na njemu da odgovara jel on pravi čovjek za ovaj posao!!! Pa možda i nije on sebe postavio na tu poziciju ( a možda i je ucjenom) ali ipak on najbolje zna i osjeća jel sposobam ili nije za vodit ekipu i prema tome bi mogao bar iz “moralnih” razloga podnijeti ostavku. Jer iz aviona se vidi da on nije čovjek za tu poziciju. Jean Todu je možda trebalo 7 godina ali koliko se sjećam oko njega se nije stvorila toliko toksična atmosfera a i izjave i odluke su mu bile puno zrelije i pametnije i vidlo se da Ferrari ide u dobrom pravcu.



    14
    13

    1
  5. Brawn Gp
    F1 Zagorec Prikaži

    “Jesam li pravi čovjek za ovaj posao – to nije na meni da odgovaram.”

    Prijevod s Binottovskog jezika: “Nisam dobar za šefa momčadi i ne snalazim se najbolje na svojoj funkciji ali šefovi su me ovdje postavili pa……”
    ??
    Kaj????????



    18
    18

    0
  6. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Jedino koga mi je zao je Leclerc. Vettela mi nije zao a mislim nakon ovakve godine da nece biti nesto ni njemu previse zao. Oporavak od ove godine ce trajati godinama kaze M.B Kad ovako sto izjavi prvi covjek Ferrarija pogotovo kad se sjetimo kako je stajao Ferrari 2017 i 2018 bi trebalo odnah mjenjazi sve s time da njega prvog. Ispada ovako da su sve nadogradnje Ferrarija na motoru bile na nekom ku… protoku goriva jer sada izgledaju kao da imaji Hondin motor od prije par sezona. Ovi ljudi ne znaju svoj posao ker su od solidne ekipe i prvog izazivaca postali predmet sprdnje. Cak mi ni nije dosadno gledanje f1 utrka jer ovih blentavaca nema u vrhu nego jer Mercedes nema bas nikakve konkurencije. Vise mi je glupo trositi rijeci, mozdane vijuge itd na ovu ekipu. Jednostavno cu se ponoviti opet, mislim da ce Ferrari proci Mclarenov put kroz iducih par godina. Ovo je faza kad se vise ne zna tko pije a tko placa. Napustili su viziju b9lida iz 17-18 u neki low drag bolid. Uz to su muljali s motorom, pa su profulali koncept, pa se islo na novi koncept sa vise aero potiska a klopiti su po prstima u pekmezu zbog protoka goriva i opalaaa evo ih gdje jesu. Razocaran sam i ljut jer su usrali sve sto je netko gradio 4,5 godina u samo godinu i nesto dana.. Sto je najtragicnije vjerovazno je po pitanju povratka u vrh M.B u pravu i sumnjam da cemo mi njih uskoro gledati u borbi za pobjede. Koliko god to tesko bilo nekome prihvatiti, Ferrari od ovoga gdje je sad do vrha mora naci sekundu do sekundu i pol. To u godinu -dve nije nitko napravio osim kod velike izmjene pravila no tu su svi na pocetku. Iduce godine njih nema na karti F1 i to je jedina istina. Mene zanima zasto nema odgovorinih osoba za ovu blamazu ili im je cilj biti zadnji.



    7
    4

    3
  7. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Jadni tifosi i ostali navijači Ferraria. Moje saucese.. Steta talenta potracenog od leclerca…. Nikad nece okusit kako je bit sampion… A moze jer je dobar vozac



    6
    4

    2
  8. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Ma polako, duge su dvadesete…



    2
    1

    1
  9. Ferrari
    Boris_CRO Prikaži

    Čekam od 2008. Dosta je čekanja. Gdje su titule ?



    2
    1

    1
  10. Histri Prikaži

    Ma ima pravo Mattia uspjeh ne dolazi preko noći. Sjetimo se samo one nesretne Honde koja je prodala momčad Brown GP i eto ovi postali prvaci , jeste nije preko noći ipak su imali predsezonskim testiranja koja su se prolongirana na više dana a i sezona traje ponešto dana. Ako se Ferrari ovako brani od loših rezultata u budućnosti to znači da se zna nasljednik Mercedesa u 2022 godini. Mercedes nije , Ferrari očito nije znači ostaje ili Red Bull ili netko iz druge lige. Ali da se mene pita kao navijača crvenih volio bih da vidim borbe McLarena, Williamsa a i Renault za prvaka, ovi su mi već dosadili.



    3
    3

    0
  11. Pastor Maldonado
    Widowmaker Prikaži

    Bar smo dobili odgovor na pitanje hoće li Hamilton ikada otići u Ferrari. :D



    6
    5

    1
  12. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Ovo bi imalo smisla da je godina 2015-a!

    Nakon Alonsa im nije trebao vozac koji ce vrijediti 50 miliona, vec vozac koji ce evoluirati zajedno sa timom. Ferrari je sa Marchionneom imao lijepu pricu, krenuli su pravim putem, no nakon njegove smrti ekipa se je pogubila, tacnije pogresna politika je preuzela kormilo.

    Ovo sto Binotto prica se vec desilo 2009, pa se desilo i 2015, onda ce se desistí 2021, dakle godine idu a greske su i dalje iste.

    Ja bi prvi potpisao susu od par godina da je neko novo – iskusno lice sjelo na stolicu Binotto-a, tom “nekom” bi dao sansu, dok ovaj je sve svoje prokockao. Smijesno je da amplituda rasta Ferrarija isla od novog remonta 2015 i onda 2019 dotakla plafon i pocela da pada. Nakon 4 mucne godine u kojima je doticni bio isto kljucan faktor, dodje momenat da se poseru na to.

    Iskreno se nadam da ce Ferrari uspjeti dovesti Cowella na poziciju TD-a, te isto naci novog TP-a!



    6
    6

    0
  13. Alfa Romeo
    limitmaker1 Donator Prikaži

    …kako u f1 sve počinje i završava s novcem možda nebi bilo loše malo pročačkati ili analizirati taj aspekt i možda i tome pridodati dio ‘težine’ ovogodišnjeg fijaska s bolidom…po dostupnim (procijenjenim jer prave iznose nećemo nikad znati) podacima ferrari je 2019 završio na 0 a od 465 milijuna papirića utrošenih u f1 točno 0 (slovima NULA)je došlo iz koncerna, dakle SVE je novac iz fom-a, sponzora i partnera u razvoju, i prodaje ‘merchandisinga’ …od tih 465 oko 300 je navodno otišlo na r&d… s obzirom na stanje fca koncerna, sposobnost agnelli familije (ovo sposobnost je eufemizam) i zbog poslova važnijih od f1, a pod to mislim spajanje s psa-om , koje će potrajati još poprilično vremena (najmanje ovu a vjerojatno i veći dio slijedeće godine) mislim da jako malo glavonja brine što će biti s ferrarijem koji je otprilike samodostatan bio do sada već se više brinu (kao i uvijek ) samo i isključivo za svoje dupe…ako je a vjerojatno je zbog korone ‘cijev’ kojom papirići stižu malo sužena (pod malo mislim puno) u ekipi koja broji gotovo 1000 ili čak i više zaposlenih količina novca koja je otišla u r&d je puuuuuno manja od one lani što se vidi i po nadogradnjama koje NISU donesene a najavljivane su još od travnja(u prvome redu motor-najmanje dvije najave su bile još prije početka sezone=realizacija 0, nadalje uski nos najavljen za mađarsku=0, krila=0, podnica=0,5, tu je nešto minimalno odrađeno, ostalo sve što sam popratio a najvaljivali su verziju B bolida već za mađarsku=0 itd, itd)…izjave elkanna su toliko neodređene i šesterosmislene pokazuje koliko ga je briga za f1…u svemu tome je bojim se mattia prijelazno žrtveno janje (sposobno ili ne, teško je reći iz naše perspektive iako jako naginje na ne) koje će biti ‘spaljeno’ na lomači čim se svi ustalože na svojim novim-starim-odštetnim bonus stolicama koje će dobiti nakon kompletiranja fuzije sa psa-om…tako da je realno da su se oni već prebacili na ‘safe hibernation’ mode u kojem će plaće stizati a rezultati ne i u potpunosti se okrenuti 2022…



    6
    6

    0
  14. Rover
    zjurina Prikaži

    Promijenite vi ovaj užasan nos – i bit ćete Prvaci !



    2
    2

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.