Za drugu VN Bahreina ove sezone Formula 1 je odlučila koristiti alternativnu konfiguraciju koja se sastoji od svega nekoliko zavoja i bit će veliki izazov za sve pogonske jedinice.
Prve simulacije predviđaju krugove od samo 53 sekunde, a iako su mnogi zaintrigirani, Romain Grosjean nije oduševljen:
“Osobno, nisam uvjeren [da je to dobra ideja].”
“Ne želim suditi prerano jer je uvijek dobro isprobati stvari, ali ako malo izračunate – ispadne da svaki bolid može dobiti samo 175 metara staze.”
“To ne funkcionira ako trebate 1 sekundu razmaka za slipstream u trenutnoj Formuli 1.”
Grosjean će dati šansu stazi, ali se boji da bi moglo biti nezgodno:
“Kad ste zadnji onda morate propustiti Mercedes ispred sebe, ali onda će i ostali biti vrlo brzo iza vas. Jednom kad ste propustili svakoga – opet će Mercedes biti iza vas.”
“Sjest ćemo u udruzi vozača i razgovarati o prijedlogu za Formulu 1. Ja bih više volio da smo drugu utrku odlučili voziti po standardnoj konfiguraciji, ali usred dana i po najvećim vrućinama. To je onda sasvim drukčija utrka nego navečer.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...
U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Iako ovdje mudro zbori, ne znam zašto ga to,
a i ovo
tangira, kad će vjerovatno izletiti…. :mrgreen:
BTW, kako se u Indycaru nakrca 24 bolida na nekom “ovalčiću” od nekih 1,5km (npr. Iowa Speedway 1,4km)
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U monaku je razmak 167m, kad je bilo vise bolida bia je i manji pa nije smetalo…
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
poznavajući tebe, ti buš tak i tak završio u zidu nakon 5 krugova pa se nećeš morat zamarat oko propuštanja..
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Umra sam??
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nismo ni mi oduševljeni tobom,pa šta ;)
Možda ispadne dobar taj Bahrain obzirom da će te Lewis morati proći barem 4 puta za krug, bit će šanse da se dodirnete :p
9
0