Izdvojeno

Grosjean nije oduševljen drugom stazom u Bahreinu

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Za drugu VN Bahreina ove sezone Formula 1 je odlučila koristiti alternativnu konfiguraciju koja se sastoji od svega nekoliko zavoja i bit će veliki izazov za sve pogonske jedinice.

Prve simulacije predviđaju krugove od samo 53 sekunde, a iako su mnogi zaintrigirani, Romain Grosjean nije oduševljen:

“Osobno, nisam uvjeren [da je to dobra ideja].”

“Ne želim suditi prerano jer je uvijek dobro isprobati stvari, ali ako malo izračunate – ispadne da svaki bolid može dobiti samo 175 metara staze.”

“To ne funkcionira ako trebate 1 sekundu razmaka za slipstream u trenutnoj Formuli 1.”

Grosjean će dati šansu stazi, ali se boji da bi moglo biti nezgodno:

“Kad ste zadnji onda morate propustiti Mercedes ispred sebe, ali onda će i ostali biti vrlo brzo iza vas. Jednom kad ste propustili svakoga – opet će Mercedes biti iza vas.”

“Sjest ćemo u udruzi vozača i razgovarati o prijedlogu za Formulu 1. Ja bih više volio da smo drugu utrku odlučili voziti po standardnoj konfiguraciji, ali usred dana i po najvećim vrućinama. To je onda sasvim drukčija utrka nego navečer.”

Komentiraj

5 komentara

  1. “Kad ste zadnji onda morate propustiti Mercedes ispred sebe, ali onda će i ostali biti vrlo brzo iza vas. Jednom kad ste propustili svakoga – opet će Mercedes biti iza vas.”

    Iako ovdje mudro zbori, ne znam zašto ga to,

    a i ovo

    “Ne želim suditi prerano jer je uvijek dobro isprobati stvari, ali ako malo izračunate – ispadne da svaki bolid može dobiti samo 175 metara staze.”

    tangira, kad će vjerovatno izletiti…. :mrgreen:

    BTW, kako se u Indycaru nakrca 24 bolida na nekom “ovalčiću” od nekih 1,5km (npr. Iowa Speedway 1,4km)



    10

    3
  2. poznavajući tebe, ti buš tak i tak završio u zidu nakon 5 krugova pa se nećeš morat zamarat oko propuštanja..



    7

    3
  3. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Nismo ni mi oduševljeni tobom,pa šta ;)
    Možda ispadne dobar taj Bahrain obzirom da će te Lewis morati proći barem 4 puta za krug, bit će šanse da se dodirnete :p



    9

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni