Formula 2

Trojica vozača kažnjena nakon glavne utrke, Mazepinu uvjetna kazna

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Trojica vozača kažnjena su nakon glavne utrke Formule 2 u Belgiji, a Nikita Mazepin, prvi koji je prošao ciljem, ali je zbog kazne za preagresivnu obranu protiv Yukija Tsunode ostao bez pobjede, kažnjen je uvjetnom kaznom pada od 5 mjesta na gridu.

Mazepin je nakon utrke bio pod još dvije istrage – prva je bila za nesiguran izlazak iz boksa prilikom kojeg je zamalo izbjegao mehaničara suparničke momčadi, dok je druga bila zbog udaranja pozicijske ploče u parc fermeu. Za prvi slučaj dobio je opomenu, a za drugi uvjetnu kaznu od 5 mjesta pada na gridu koja traje do kraja sezone.

“Mazepinu je određena uvjetna kazna pada od pet mjesta na gridu zbog ‘potencijalno opasnog i nesportskog postupka’. Suci su utvrdili kako je Hitechov vozač ušao u parc ferme prevelikom brzinom prije nego je udario oznaku za drugo mjesto.”

“To se dogodilo nakon vijesti o vremenskoj kazni od 5 sekundi, koja ga je koštala pobjede u subotnjoj glavnoj utrci u posljednjoj fazi utrke zbog guranja Yukija Tsunode sa staze.”

Kaznu od 3 mjesta pada na gridu za sprint utrku dobio je Nobuharu Matsushita, no s obzirom na to da bi Japanac zbog odustajanja ionako bi posljednji, kazna je tek simbolična.

MP Motorsportov vozač kažnjen je zbog sudara s momčadskim kolegom Felipeom Drugovichem koji je pritom oštetio prednje krilo, a on je završio u barijerama. Suci su zaključili kako je Matsushita u potpunosti kriv za sudar, što je i sam Matsushita priznao na Twitteru:

“Pogrešna procjena s moje strane danas, želio bih se ispričati Felipeu i momčadi…Mislio sam da je moj bolid već ispred njega u trenutku uoči skretanja, ali kao što vidite, moj stražnji desni kotač i njegovo prednje krilo su se dodirnuli…”

“Obojica smo mogli imati snažnu utrku, ali završilo je na loš način…Ali, želio bih reći da ja nikad ne guram nekoga namjerno i pobrinut ću se da se ovo ne ponovi. Hvala svima na porukama u kojima su se brinuli za mene, ja sam dobro.”

Drugovich je diskvalificiran iz rezultata glavne utrke jer je svoj obavezni pitstop odradio u posljednjem krugu, što krši članak 37.6 sportskog pravilnika. Drugovich je prvu promjenu guma odradio u petom krugu, nakon kontakta, no taj se pitstop ne računa kao obavezni jer je u glavnoj utrci za to najraniji rok kraj šestog kruga. Ni Brazilcu kazna neće teško pasti, utrku je završio na 20. mjestu.

Posljednji kažnjeni vozač je Marcus Armstrong, ali ni njemu kazna ne znači puno. ART-ov vozač ilegalno je prestigao Jacka Aitkena u posljednjem zavoju posljednjeg kruga, no to je bilo tek za 13. mjesto.

Novozelanđaninu je dodijeljena vremenska kazna od 5 sekundi, što ga je bacilo na 15. mjesto.

Sprint utrka počinje u 11:10.

Konačni poredak Formule 2 2020.

Komentiraj

8 komentara

  1. Za ovo udaranje pozicijske ploče ne znam je li gore ako je namjerno ili slucajno ?‍♂️



    3

    2
    • Budalaština i kazna i udaranje. To je trebalo zveknut novčanu kaznu.



      6

      2
      • Sebastian Vettel 5
        dzalac Prikaži

        Neka je udario pa zasto je uopce dobio kaznu?? Sad sam pogledao highlights, “incident” uopce nema veze sa kaznom…. to ja zovem utrkivanjem, ali fia ne voli utrkivanje… vise vole obilazenje pod drsom na ravnici sa +20kmh :D



        4

        3
        • Udaranje table pri parkiranju je tebi dio utrkivanja?!
          Vozaca kojeg je skoro pogodio s tom tablom je sigurno vidio… izgleda kao namjerno…
          Zato kazem da ne znam sta je gore: ako je slucajno, onda zbilja opasno šlampav za jednog profi vozaca, a ako namjerno, onda je glup i zaslužuje puno vecu kaznu.



          1

          0
  2. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    gdje možemo gledati prijenos f2?


    0

    0
  3. Kakva glupost od kazne ajme meni koji smijeh. Izgleda da imamo nasljednika za afroamerikanca stize jos jedan golden boy.



    4

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni