Izdvojeno

Hamilton najbrži u kvalifikacijama za VN Belgije, Ferrariji tek u sedmom redu

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 60 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Lewis Hamilton stigao je petog ovosezonskog pole positiona, šestog na Spa-Francorchampsu i 93. u karijeri na kvalifikacijama za Veliku nagradu Belgije. Drugo mjesto pripalo je Valtteriju Bottasu koji je kasnio pola sekunde, dok je treće mjesto već standardno pripalo Maxu Verstappenu sa samo stotinkom zaostatka za Bottasom.

Daniel Ricciardo bio je treći uoči posljednjeg pokušaja, no nije odradio dobar krug u drugom izlasku u Q3 i sutra će startati četvrti.

Alex Albon završio je peti, a odličnu formu Renaulta u Belgiji potvrdio je Esteban Ocon šestim mjestom. Sedmi je završio Carlos Sainz ispred dva Racing Pointa, Sergija Pereza i Lancea Strolla, dok će kao deseti startati Lando Norris.

Nakon što su prošle godine zaključali prvi startni red, Ferrariji će ove sezone krenuti iz sedmog startnog reda, kao 13. i 14.

Q1

Uoči prve kvalifikacijske runde najveće pitanje bilo je mogu li Ferrariji uopće proći u drugi dio kvalifikacija nakon katastrofalnog tempa na slobodnim treninzima. Nakon prvih pokušaja nije izgledalo bajno. Leclerc je bio 14., no do 18. mjesta svi su bili unutar desetinke – Giovinazzi, Latifi, Magnussen i Raikkonen. Vettel je bio tek 19. s tri desetinke zaostatka za Raikkonenom, a začelje je držao Grosjean. Na vrhu nije bilo nikakvih iznenađenja, Hamilton je odvozio 1:42.323, dvije desetinke brže od Bottasa i osam desetinki brže od Verstappena.

Nakon gužvanja u izlaznim krugovima, gledali smo veliku borbu između Ferrarija, Haasova, Alfi i Williamsa za prolazak u Q2. Sebastian Vettel uspio je složiti dobar krug i završiti kao 13. ispred Georgea Russella, dok je 15. najbrži, na samom rubu ispadanja, završio prošlogodišnji osvajač pole positiona i utrke Charles Leclerc.

Kimi Raikkonen ispao je za samo 86 tisućinki, a osim njega ispali su Grosjean, Giovinazzi, Latifi i Magnussen koji je u posljednjem krugu izletio u šljunak.

Q2

U prve brze krugove u Q2 na mediumu su izašli Hamilton, Bottas, Verstappen, Stroll i Perez. Mercedesov dvojac i Verstappen zauzeli su standardne pozicije na vrhu poretka, dok Racing Pointovi nisu uspjeli ostvariti dobar plasman na tvrđim gumama, ostali su taman izvan top 10, ispred dva Ferrarija i Russella.

Stroll i Perez zato su u drugi pokušaj krenuli na softu, baš kao i svi ostali vozači. Na softu su izašla i vodeća trojica, no oni su pred ciljem pustili gas, stoga će Hamilton, Bottas i Verstappen jedini iz top 10 startati na mediumu. Daniel Ricciardo prijavio je problem s brake-by-wire sustavom i nije više vozio u Q2, no njegovo vrijeme bilo je dovoljno za šesto mjesto i prolaz.

Ferrarijevi vozači uspjeli su popraviti vremena, no svejedno su završili na 13. i 14. mjestu, samo ispred Georgea Russella. Jedina promjena je bila to što se Leclerc uspio probiti ispred Vettela. Racing Pointovi su se sa softom uspjeli probiti u Q3, a u nokaut zonu su ispala dva AlphaTaurija, od kojih je brži bio Kvjat.

Q3

Posljednja kvalifikacijska runda nije ponudila nikakva iznenađenja u borbi za prva dva mjesta – Hamilton je skinuo rekord staze s 1:41.451, pola sekunde brže od Bottasa. Iznenađenje nam je ponudio Daniel Ricciardo koji je očito “preživio” probleme s bolidom i zauzeo treće mjesto vremenom 19 tisućinki bržim od Verstappena. Albon je bio peti ispred Sainza, Ocona, Pereza, Strolla i Norrisa.

Hamilton je u drugom pokušaju nastavio istim tempom, poboljšao je rekord kruga i završio pola sekunde ispred Bottasa. Max Verstappen složio je sjajan krug kojim je preskočio Ricciarda i došao na samo 15 tisućinki iza Bottasa. Ricciardo nije uspio odraditi dobar krug u drugom pokušaju, no ostao je u drugom startnom redu. Pored Verstappena, samo je Ocon uspio popraviti poziciju, Francuz je preskočio Sainza za šesto mjesto.

Utrka za VN Belgije kreće sutra u 15:10.

Rezultati

# Vozač Momčad Q1 Q2 Q3
1 44 Lewis Hamilton MERCEDES 1:42.323 1:42.014 1:41.252
2 77 Valtteri Bottas MERCEDES 1:42.534 1:42.126 1:41.763
3 33 Max Verstappen RED BULL RACING HONDA 1:43.197 1:42.473 1:41.778
4 3 Daniel Ricciardo RENAULT 1:43.309 1:42.487 1:42.061
5 23 Alexander Albon RED BULL RACING HONDA 1:43.418 1:42.193 1:42.264
6 31 Esteban Ocon RENAULT 1:43.505 1:42.534 1:42.396
7 55 Carlos Sainz MCLAREN RENAULT 1:43.322 1:42.478 1:42.438
8 11 Sergio Perez RACING POINT BWT MERCEDES 1:43.349 1:42.670 1:42.532
9 18 Lance Stroll RACING POINT BWT MERCEDES 1:43.265 1:42.491 1:42.603
10 4 Lando Norris MCLAREN RENAULT 1:43.514 1:42.722 1:42.657
11 26 Daniil Kvjat ALPHATAURI HONDA 1:43.267 1:42.730
12 10 Pierre Gasly ALPHATAURI HONDA 1:43.262 1:42.745
13 16 Charles Leclerc FERRARI 1:43.656 1:42.996
14 5 Sebastian Vettel FERRARI 1:43.567 1:43.261
15 63 George Russell WILLIAMS MERCEDES 1:43.630 1:43.468
16 7 Kimi Räikkönen ALFA ROMEO RACING FERRARI 1:43.743
17 8 Romain Grosjean HAAS FERRARI 1:43.838
18 99 Antonio Giovinazzi ALFA ROMEO RACING FERRARI 1:43.950
19 6 Nicholas Latifi WILLIAMS MERCEDES 1:44.138
20 20 Kevin Magnussen HAAS FERRARI 1:44.314

Komentiraj

60 komentara

  1. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Kao u dobra stara vremena. Williams i Ferrari jedan pored drugog.



    68

    1
  2. Izlazi Ferrari na stazu a svi se pitaju di su zute zastave??



    15

    1
  3. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Cinjenica dana: Bottas da vozi onaj helikopter gore i dalje nebi pobjedio Hamiltona.



    41

    0
  4. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Mislim da je Ferrariju nakon ove blamaže najpametnije u Monzu poslat SF90, a ovu krbulju poslati na najbliži otpad jer je ovo jednostavno sramotno i bolno za sve fanove Ferrarija i tužno za svakog pravog fana F1.



    21

    2
  5. Lagani 19-20 za Ferkane sutra ?? e moj Ferrari na sta si spao



    7

    1
  6. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Ako nisu napravili vec sad bolid za 2022 i tu otisli milijoni ka stvarno neznan sta cine….. Tribali bi obojat ga u zutu boju da se sramotaju pojam MSC i crvenog Ferraria



    6

    4
  7. Komentar kvala u Q2… And the Williams splits the Ferraris…
    Ali u 2020, da netko ne pomisli da sam gleda neku snimku..
    Lujo na tracnicama, otrcano ali tocno…
    Bottas just being himself..
    Sve vise ide na to da je anomalija kad je brz a ne realni prikaz..



    6

    0
  8. Jenson Button
    Lotus Prikaži

    Iskreno Ferrari me iznenadio ovako dobrom izvedbom, Lewis klasično dosadan (teška godina??‍♂️??‍♂️), bravo Ricci, zajedno sa Maxom u redu, Bottas prespor da uhvati Lewisov tow, McLaren ne baš super ali sutra je novi dan



    3

    4
  9. Imao sam dobitan listic dok Max nije prosao ciljem.. steta.. vjerovao sam u Riccija da moze do P3, skoro..
    Al kad vidim ekipu iz Ferrarija, shvatim da ima i gorih stvari nad kojim se moze tugovat ??



    12

    2
  10. Čestitke Hamiltonu na još jednom poleu. Renault izgleda dobro.
    A Ferrari…izgleda da ih je FIA uškopila s onom nagodbom, srezali su im snagu totalno. Sporiji su sekundu nego prošle godine.
    Trenutno vodstvo im je očito u totalnoj banani (ne mislim na Binotta nego na više pozicije) kad si dozvoljavaju takve stvari. Sve me strah sljedeće godine kad sve ostaje isto. Izgleda da će fakat biti +2 kruga…tužno.

    E zna li tko kako su definirane granice staze? Vidjelo se u kvalama da su mnogi izlazili sa sva 4 kotača van bijele linije i nikome ništa. Postoji li još uvijek to pravilo?



    6

    1
  11. Najvise mi je žao što se enzo negdje roštilja…



    3

    0
  12. Čak da i Ferrari vrati prošlogodišnji bolid i motor, danas im bi to bilo dovoljno samo za 8. i 13. poziciju.

    Ljudi su spavali, a svi ostali su se ubrzali za 1+ sec



    4

    0
    • Nisu spavali već su 2-3 godine razvijali motor u jednom sivom smijeru. I onda su prošle godine dogovorili da neće koristiti “sivi” motor. Ova godina je trebala biti prijelazni period do novih pravila, a kada su shvatili da su i iduće godine ova pravila onda je nastala panika. Jer sada ne znaju da li da uopće naprave nešto za 2021. ili da ne naprave ništa i sve snage na 2022.



      3

      3
  13. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    *Happy Alonso noises*



    9

    1
  14. Mclaren
    raca Prikaži

    Bravo Leclerc. Perjanica Eerarrijevih motora Opet najbolji među njima



    3

    6
  15. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Stroll brži u Q1 i Q2,a onda ipak iza Pereza za malo.. s druge strane kod Renaulta se baš osjeti već fino Alonso effect. Bravo žuti



    8

    1
  16. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Ja mislim da bi i Safety car bio ispred mojih jer ina Mercedesov motor.



    13

    0
  17. Kako koja utrka prolazi, sve vise i vise cijenim Nicu Rosberga kao vozaca. Bottas je dobar vozac, ali ne i materijal za prvaka. Makar… Sutra se dijele bodovi, nada umire posljednja da cemo imati uzbudljivo prvenstvo do zadnje trke ?



    8

    1
    • I Niko je bio mamina maza predugo. Ako se hooćeš utrkivati protiv Hamiltona moraš ići na nož i moraš se doslovno zabiti u njega 2-3 puta da te shvati ozbiljno pod cijenu da tim ne osvoji niti jedan bod. Bottas uvijek popusti u strahu od kontakta čak i kada je blizu. Rosberga sam jako počeo cijeniti kada je zviznuo Hamiltona u Belgiji i u Španjolskoj. Toliko da mu pokaže da više neće biti milo dijete dok Lujo razbacuje laktove.



      8

      3
      • Ne bih se slozio da je bio bas maza vec bih rekao da je bio naivan. Bio je u Njemac u Mercedesu od pocetka i onda pored njega dodje novi vozac koji mu je ujedno i prijatelj i bum odijednom sve se okrene protiv njega. Ne samo sta je tim favorizirao Hamiltona vec mu je i taj tzv prijatelj poceo zabijat noz i igrat mind games sta ovaj vjerojatno nije ni sanjao. Kad je skuzio u cemu je stvar onda se promijenio na stecu za njega i nas



        12

        3
    • I eto opet minus. Ili to ljudi dijele bez veze ili izgleda da netko misli i dalje da je Rosberg barbika iako je drzao Hamiltona do kraja na prstima u svakoj sezoni za razliku od ovog sta ne smije ni ne zna pobijediti sa najjacim bolidom i timom u povijesti sporta.



      11

      3
  18. James Hunt
    Luca Badoer Prikaži

    Stavit proslogodisnji motor i vozit. Posli utrke nek slobodno pise DSQ, sve je bolje od ovoga…



    10

    3
  19. A da Ferrari za iduću godinu uzme Mercedesov motor?
    (P.s. nisam Ferrari hejter)

    Druga stvar – Alonsu se ukazuje dobar Renault za iduću sezonu!!!!!



    10

    1
  20. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Bravo Riki. Tko zna, možda je Alonso napokon pogodio.



    12

    1
  21. Nico Hulkenberg
    Jaime22 Prikaži

    Bože, baci kamen na mene i budi precizan, da više ne moram gledati ovaj fijasko.

    Šalu na stranu, utrka ima obećanje za dobru midfield borbu. Renault, McLaren i RP svi izgledaju dosta kompetitivno



    3

    1
  22. Jel ovo najgori rezultat u posljednjih 25 godina za Ferrari?



    1

    0
  23. Kad sam prije mjesec dana napisal da bu FERRARI peta ekipa dobival sam same minuse. Gdje su sada ti STRUČNJACI, javite seeeeeeeee. AJDEEEEEE. Zapravo možda sam se prevaril nebudu peti nego tek šesti jer bu ih i Renault prešel, i to je to.



    7

    3
  24. Četrdeset godina i više sam se borio svim silama da ne propustim nijedne kvalifikacije i prijenos, kad je bilo moguče, a kamoli utrku, ali lagao bih kad bi rekao da nisam niti jednu… desilo se par puta iz više raznih razloga, nije bitno. Jednom sam ćak iz nekih krstitki “nestajao” u obližnji kafić bacit oko na petnaest-dvadeset minuta, pa izmišljao kojekakve isprike di sam bio…lol…

    Ali evo danas sam mrtav hladan otišao na ručak kod prijatelja i vratio se debelo nakon kvala, i to čisto mirne duše.
    Rezultati me nisu pretjerano ni zanimali. Presvukao se laganini u svježe, sjeo za komp, upalio i otvorio “našu” stranicu i otvorio članak sa rezultatima kvalifikacija.

    Jer ovo je prejadno za gledat više.
    Sutra neznam što ću raditi za vrijeme utrke, ali ću vjerojatno pratiti više iz navike, nego radi nekog navijanja.

    A F1 pratim od negdje sredine sedamdesetih i bilo je tu utrka.



    8

    0
  25. Nisam gledao treći dio kvalifikacija ……… Je li Bottas napravio grešku u svom brzom krugu ili su u Mercedesu odlučili da testiraju domete njihovog auta bez korištenja “party moda”?
    Ako je ovo drugo Bottas je će vjerovatno završiti iza Verstappena u ovogodišnjem prvenstvu naročito ako se pokaže istinitim da je Hondin kvalifikacijski mod bio značajno slabiji od Mercedesovog.
    Ako na kraju godine Bottas završi iza Maxa, osim veselja u RB biće možda nečega dobrog i za nas gledatelje: Nećemo više vjerujem slušali priče o Bottasoj XX inačici jer će njegovo mjesto preuzeti drugi vozač.



    4

    0
  26. Sta se ovo desava s Ferrarijem,katastrofa


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni