F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Hamilton najbrži na trećem slobodnom treningu, Ferrariji 17. i 20.

Luka Jurić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedesov Lewis Hamilton ostvario je najbrže vrijeme na posljednjem slobodnom treningu za VN Belgije. Drugo mjesto pripalo je Renaultovom Estebanu Oconu, dok je treći bio Lando Norris.

Četvrto najbrže vrijeme postavio je Alex Albon, dok je najbržih pet zaokružio Valtteri Bottas.

Šesto najbrže vrijeme pripada Maxu Verstappenu, koji je morao obustaviti svoj posljednji krug zbog velike gužve na stazi. Sedmi je bio Daniel Ricciardo, osmi Lance Stroll, deveti Carlos Sainz, a zadnje mjesto u top 10 pripalo je Sergiu Perezu.

Treći slobodni trening obilježili su promjenjivi vremenski uvjeti: lagana kiša padala je u nekoliko navrata na stazi, a čak smo imali i kišu na jednom dijelu staze, dok je na drugom bilo sunčano. To je limitiralo broj krugova koji su vozači uspjeli odraditi na današnjem treningu, s obzirom da su čekali odgovarajuće uvjete kako bi mogli odraditi današnji program.

Vezano za rezultate treninga, određeni vozači (i momčadi) nalaze se izvan pozicija u kojima ih očekujemo, što se djelomično može objasniti i time što smo na samom kraju treninga vidjeli vlakić bolida sličan onome iz kvalifikacija za prošlogodišnju VN Italije. Posebno treba istaknuti Ferrarijev dvojac, koji se muči s brzinom, odnosno njenim manjkom, cijeli vikend. Charles Leclerc završio je trening na 17. poziciji, a njegov momčadski kolega Sebastian Vettel našao se na posljednjoj, 20. poziciji.

Na stazu su prvi izašli Magnussen i Grosjean, zatim Norris, Kvyat i Gasly. Ubrzo nakon njih, na stazu je izašao i Carlos Sainz u drugom McLarenu. McLaren i AlphaTauri odradili su samo instalacijske krugove, nakon čega su se vratili u bokseve. Za razliku od njih, Haasov dvojac morao je nadoknaditi manjak odvoženih krugova od jučer, kad su imali problema s motorom. Stoga, Magnussen postavlja prvo vrijeme sesije nakon pet minuta, a ubrzo ga u tome prati i Grosjean.

Haas je nakon toga nastavio voziti krugove još nekoliko, a zatim su se i oni vratili u boks u 13. minuti treninga. Minutu kasnije, dobili smo prve prizore lagane kiše na/oko staze. Narednih nekoliko minuta, nijedan vozač nije bio na stazi.

Nakon 21 minute treninga, gotovo cijeli grid odlučio je izaći na stazu u isto vrijeme. Unutar dvije minute, svi vozači osim Gaslyja, Verstappena, Magnussena i Grosjeana bili su na stazi. Četiri minute kasnije, Norris i Albon postavljaju najbrža vremena sesije. U isto vrijeme, Gasly i Verstappen izlaze na stazu, što ostavlja Haasov dvojac kao jedine vozače koji se u tom trenutku nisu nalazili na stazi.

Tad su se brzo počele izmjenjivati pozicije na vrhu, ali i u sredini poretka. Mercedes je ostvario dva najbrža vremena (Bottas pa Hamilton), a nekoliko minuta kasnije ih je Verstappen razdvojio s drugim najbržim vremenom. Također, bitno je napomenuti kako je odabir guma bio veoma različit u ovom dijelu treninga. Dio vozača je bio na softu, dio na mediumu, a Racing Pointovi vozači su u tom trenutku vozili na hardu.

Na sredini treninga, ovako je izgledala najbrža petorka: Bottas, Verstappen, Hamilton, Perez, Ocon. Ubrzo je Gasly zamijenio Ocona na toj petoj poziciji, nakon čega se akcija na stazi ponovno smirila.

Na 24 minute do kraja sesije, Perez javlja preko timskog radija kako počinje kišiti. Tad se polako svi počinju povlačiti nazad u bokseve tako da na 15 minuta do kraja treninga ponovno nije bilo nikoga na stazi.

Nakon nekoliko minuta primirja, sa svega osam minuta do kraja sesije i nalik prošlogodišnjim kvalifikacijama na Monzi, cijeli grid je odjednom izašao na stazu odraditi posljednje krugove kao pripremu za kvalifikacije. Jedino Magnussen, na čijem se bolidu radilo u tom trenutku, nije izašao na stazu.

Tad su se u najbržih četiri izmijenili naredni vozači: Gasly, Sainz, Ocon, Stroll, Ricciardo i Norris. Minutu kasnije, Hamilton i Albon postavili su svoja najbrža vremena, čime smo uvelike dobili i završni poredak ove sesije. Verstappenov krug bio je komprimitiran zbog gužve koja se razvila na stazi, dok je Bottas napravio pogrešku u prvom zavoju.

Jesu li ovi rezultati stvaran pokazatelj onog što možemo očekivati u današnjim kvalifikacijama? Saznat ćemo uskoro jer kvalifikacije su na rasporedu u 15h!

#VOZAČMOMČADVRIJEMEZAOSTATAKKRUGOVI
144Lewis HamiltonMERCEDES1:43.2559
231Esteban OconRENAULT1:43.485+0.230s9
34Lando NorrisMCLAREN RENAULT1:43.641+0.386s12
423Alexander AlbonRED BULL RACING HONDA1:43.731+0.476s13
577Valtteri BottasMERCEDES1:43.813+0.558s9
633Max VerstappenRED BULL RACING HONDA1:43.896+0.641s10
73Daniel RicciardoRENAULT1:43.973+0.718s8
818Lance StrollRACING POINT BWT MERCEDES1:43.988+0.733s12
955Carlos SainzMCLAREN RENAULT1:44.006+0.751s13
1011Sergio PerezRACING POINT BWT MERCEDES1:44.180+0.925s12
1110Pierre GaslyALPHATAURI HONDA1:44.508+1.253s14
1226Daniil KvyatALPHATAURI HONDA1:44.543+1.288s14
136Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES1:44.771+1.516s11
1420Kevin MagnussenHAAS FERRARI1:44.841+1.586s10
158Romain GrosjeanHAAS FERRARI1:44.844+1.589s16
167Kimi RäikkönenALFA ROMEO RACING FERRARI1:44.932+1.677s11
1716Charles LeclercFERRARI1:45.147+1.892s12
1863George RussellWILLIAMS MERCEDES1:45.157+1.902s11
1999Antonio GiovinazziALFA ROMEO RACING FERRARI1:45.190+1.935s13
205Sebastian VettelFERRARI1:45.420+2.165s12

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Jurić
Pulsmedia autor
150 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

26 komentara

  1. Brawn Gp F1 Zagorec Prikaži

    Kako to da je Mercedes tako brz? 😂😂😇😇🤣🤣



    3

    2
  2. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Prvi put u zivotu se neradujem utrci u spa



    4

    10
  3. Fernando Alonso 14 Hyper markoni Prikaži

    Ferrari je bio prejadan, to je bilo žalosno za gledat.



    8

    0
  4. Ne znam ali ovo mi nije baš realno sa ferkanima… Ali možda sam i u krivu 🤔



    7

    0
  5. Lando Norris Zola Prikaži

    Ja sam ljepo rekao dao ce bit bolno tifosima gledat belgiju i monzu…



    5

    0
  6. lukarak Donator Prikaži

    Dakle, customer timovi koji su bili krš sad odjednom brzi. cak i da imaju isti motor i modove….

    Ovo jos nisam vidio, moram priznati, od Ferrarija imam traume pa mi ne pada ovo tesko, ali sezona il dvije ovakve i obrisat ce svu dominaciju ranih 2000ih u mojim ocima.



    6

    1
  7. Michael Schumacher HuMS32 Prikaži

    Ako nista drugo sad bar znam kako je navijacima Renaulta kad je McLaren sa njihovim motorom brzi od tvornicke momcadi. Neznam jel da se smijem ili placem kad vidim povijesno “najbitniju” mladu momcad na gridu..pardon, na zacelju grida.



    6

    0
  8. Williams Webmaster Donator Prikaži

    Od Feraria se očekuje da bude među prvih,a ne zadnjih 5.



    2

    0
  9. Pascal Wehrlein 94 Wehrlein94 Prikaži

    Renault je tu, Alonso effect se već vidi :o wow



    5

    5
  10. Kimi Raikkonen Michael Schumacher Prikaži

    Čekam trenutak kad će sponzori početi otkazivati Ferrariju za ovo sramoćenje, nitko normalan ne želi davati abnormalne iznose da se prikazuju na bolidu koji zadnji kruži stazom, a kad do tog dođe možda će netko rastjerati svu tu bandu neradničku u tom Ferrariju i okupiti prave ljude. Isto tako ako i dogodine ili kad će se već lova dijeliti, Ferrari dobiti najviše kao za tradiciju da se samo pojavi na gridu i tom koji će im to isplatiti isto treba dat nogu, tu lovu bolje da usmjere na manje ekipe, a ne da se podupire nerad i bahatost.



    8

    0
  11. Tag Heuer Ante Maras novinar Prikaži

    Imati jedan od najvećih budžeta u F1, imati dva vrhunska vozača, ljudstva i resursa ka u priči i onda napraviti bolid u rangu Williamsa i sporiji od “B-momčadi” : Ferrari, svaka čast!



    9

    0
  12. Felipe Massa 19 mrgud88 Prikaži

    Ma *ebat ovo…. Bolje da sam bio pametan pa proveo dan vani sa mužem nego gledao ovu mizeriju od Ferrarija…



    4

    5
  13. Ferrari pro5i vilin konjic Donator Prikaži

    Drago mi je što mi ne fali f1. Za gušt tu su stare utrke. Sretno mladim i budućim f1 fanovima.


    0

    7