Izdvojeno

Hamilton najbrži na trećem slobodnom treningu, Ferrariji 17. i 20.

Piše: Luka Jurić

Prije 2 godina, 26 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 5 minuta

Mercedesov Lewis Hamilton ostvario je najbrže vrijeme na posljednjem slobodnom treningu za VN Belgije. Drugo mjesto pripalo je Renaultovom Estebanu Oconu, dok je treći bio Lando Norris.

Četvrto najbrže vrijeme postavio je Alex Albon, dok je najbržih pet zaokružio Valtteri Bottas.

Šesto najbrže vrijeme pripada Maxu Verstappenu, koji je morao obustaviti svoj posljednji krug zbog velike gužve na stazi. Sedmi je bio Daniel Ricciardo, osmi Lance Stroll, deveti Carlos Sainz, a zadnje mjesto u top 10 pripalo je Sergiu Perezu.

Treći slobodni trening obilježili su promjenjivi vremenski uvjeti: lagana kiša padala je u nekoliko navrata na stazi, a čak smo imali i kišu na jednom dijelu staze, dok je na drugom bilo sunčano. To je limitiralo broj krugova koji su vozači uspjeli odraditi na današnjem treningu, s obzirom da su čekali odgovarajuće uvjete kako bi mogli odraditi današnji program.

Vezano za rezultate treninga, određeni vozači (i momčadi) nalaze se izvan pozicija u kojima ih očekujemo, što se djelomično može objasniti i time što smo na samom kraju treninga vidjeli vlakić bolida sličan onome iz kvalifikacija za prošlogodišnju VN Italije. Posebno treba istaknuti Ferrarijev dvojac, koji se muči s brzinom, odnosno njenim manjkom, cijeli vikend. Charles Leclerc završio je trening na 17. poziciji, a njegov momčadski kolega Sebastian Vettel našao se na posljednjoj, 20. poziciji.

Na stazu su prvi izašli Magnussen i Grosjean, zatim Norris, Kvyat i Gasly. Ubrzo nakon njih, na stazu je izašao i Carlos Sainz u drugom McLarenu. McLaren i AlphaTauri odradili su samo instalacijske krugove, nakon čega su se vratili u bokseve. Za razliku od njih, Haasov dvojac morao je nadoknaditi manjak odvoženih krugova od jučer, kad su imali problema s motorom. Stoga, Magnussen postavlja prvo vrijeme sesije nakon pet minuta, a ubrzo ga u tome prati i Grosjean.

Haas je nakon toga nastavio voziti krugove još nekoliko, a zatim su se i oni vratili u boks u 13. minuti treninga. Minutu kasnije, dobili smo prve prizore lagane kiše na/oko staze. Narednih nekoliko minuta, nijedan vozač nije bio na stazi.

Nakon 21 minute treninga, gotovo cijeli grid odlučio je izaći na stazu u isto vrijeme. Unutar dvije minute, svi vozači osim Gaslyja, Verstappena, Magnussena i Grosjeana bili su na stazi. Četiri minute kasnije, Norris i Albon postavljaju najbrža vremena sesije. U isto vrijeme, Gasly i Verstappen izlaze na stazu, što ostavlja Haasov dvojac kao jedine vozače koji se u tom trenutku nisu nalazili na stazi.

Tad su se brzo počele izmjenjivati pozicije na vrhu, ali i u sredini poretka. Mercedes je ostvario dva najbrža vremena (Bottas pa Hamilton), a nekoliko minuta kasnije ih je Verstappen razdvojio s drugim najbržim vremenom. Također, bitno je napomenuti kako je odabir guma bio veoma različit u ovom dijelu treninga. Dio vozača je bio na softu, dio na mediumu, a Racing Pointovi vozači su u tom trenutku vozili na hardu.

Na sredini treninga, ovako je izgledala najbrža petorka: Bottas, Verstappen, Hamilton, Perez, Ocon. Ubrzo je Gasly zamijenio Ocona na toj petoj poziciji, nakon čega se akcija na stazi ponovno smirila.

Na 24 minute do kraja sesije, Perez javlja preko timskog radija kako počinje kišiti. Tad se polako svi počinju povlačiti nazad u bokseve tako da na 15 minuta do kraja treninga ponovno nije bilo nikoga na stazi.

Nakon nekoliko minuta primirja, sa svega osam minuta do kraja sesije i nalik prošlogodišnjim kvalifikacijama na Monzi, cijeli grid je odjednom izašao na stazu odraditi posljednje krugove kao pripremu za kvalifikacije. Jedino Magnussen, na čijem se bolidu radilo u tom trenutku, nije izašao na stazu.

Tad su se u najbržih četiri izmijenili naredni vozači: Gasly, Sainz, Ocon, Stroll, Ricciardo i Norris. Minutu kasnije, Hamilton i Albon postavili su svoja najbrža vremena, čime smo uvelike dobili i završni poredak ove sesije. Verstappenov krug bio je komprimitiran zbog gužve koja se razvila na stazi, dok je Bottas napravio pogrešku u prvom zavoju.

Jesu li ovi rezultati stvaran pokazatelj onog što možemo očekivati u današnjim kvalifikacijama? Saznat ćemo uskoro jer kvalifikacije su na rasporedu u 15h!

#VOZAČMOMČADVRIJEMEZAOSTATAKKRUGOVI
144Lewis HamiltonMERCEDES1:43.2559
231Esteban OconRENAULT1:43.485+0.230s9
34Lando NorrisMCLAREN RENAULT1:43.641+0.386s12
423Alexander AlbonRED BULL RACING HONDA1:43.731+0.476s13
577Valtteri BottasMERCEDES1:43.813+0.558s9
633Max VerstappenRED BULL RACING HONDA1:43.896+0.641s10
73Daniel RicciardoRENAULT1:43.973+0.718s8
818Lance StrollRACING POINT BWT MERCEDES1:43.988+0.733s12
955Carlos SainzMCLAREN RENAULT1:44.006+0.751s13
1011Sergio PerezRACING POINT BWT MERCEDES1:44.180+0.925s12
1110Pierre GaslyALPHATAURI HONDA1:44.508+1.253s14
1226Daniil KvyatALPHATAURI HONDA1:44.543+1.288s14
136Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES1:44.771+1.516s11
1420Kevin MagnussenHAAS FERRARI1:44.841+1.586s10
158Romain GrosjeanHAAS FERRARI1:44.844+1.589s16
167Kimi RäikkönenALFA ROMEO RACING FERRARI1:44.932+1.677s11
1716Charles LeclercFERRARI1:45.147+1.892s12
1863George RussellWILLIAMS MERCEDES1:45.157+1.902s11
1999Antonio GiovinazziALFA ROMEO RACING FERRARI1:45.190+1.935s13
205Sebastian VettelFERRARI1:45.420+2.165s12

Komentiraj

26 komentara

  1. Kako to da je Mercedes tako brz? ??????



    3

    2
  2. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Prvi put u zivotu se neradujem utrci u spa



    4

    10
  3. Fernando Alonso 14
    Hyper markoni Prikaži

    Ferrari je bio prejadan, to je bilo žalosno za gledat.



    8

    0
  4. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Ne znam ali ovo mi nije baš realno sa ferkanima… Ali možda sam i u krivu ?



    7

    0
  5. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Ja sam ljepo rekao dao ce bit bolno tifosima gledat belgiju i monzu…



    5

    0
  6. Dakle, customer timovi koji su bili krš sad odjednom brzi. cak i da imaju isti motor i modove….

    Ovo jos nisam vidio, moram priznati, od Ferrarija imam traume pa mi ne pada ovo tesko, ali sezona il dvije ovakve i obrisat ce svu dominaciju ranih 2000ih u mojim ocima.



    6

    1
  7. Michael Schumacher
    HuMS32 Pretplatnik Prikaži

    Ako nista drugo sad bar znam kako je navijacima Renaulta kad je McLaren sa njihovim motorom brzi od tvornicke momcadi. Neznam jel da se smijem ili placem kad vidim povijesno “najbitniju” mladu momcad na gridu..pardon, na zacelju grida.



    6

    0
  8. Od Feraria se očekuje da bude među prvih,a ne zadnjih 5.



    2

    0
  9. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Renault je tu, Alonso effect se već vidi :o wow



    5

    5
  10. Čekam trenutak kad će sponzori početi otkazivati Ferrariju za ovo sramoćenje, nitko normalan ne želi davati abnormalne iznose da se prikazuju na bolidu koji zadnji kruži stazom, a kad do tog dođe možda će netko rastjerati svu tu bandu neradničku u tom Ferrariju i okupiti prave ljude. Isto tako ako i dogodine ili kad će se već lova dijeliti, Ferrari dobiti najviše kao za tradiciju da se samo pojavi na gridu i tom koji će im to isplatiti isto treba dat nogu, tu lovu bolje da usmjere na manje ekipe, a ne da se podupire nerad i bahatost.



    8

    0
  11. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Imati jedan od najvećih budžeta u F1, imati dva vrhunska vozača, ljudstva i resursa ka u priči i onda napraviti bolid u rangu Williamsa i sporiji od “B-momčadi” : Ferrari, svaka čast!



    9

    0
  12. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Ma *ebat ovo…. Bolje da sam bio pametan pa proveo dan vani sa mužem nego gledao ovu mizeriju od Ferrarija…



    4

    5
  13. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    Ma Vettel je problem



    2

    3
  14. Drago mi je što mi ne fali f1. Za gušt tu su stare utrke. Sretno mladim i budućim f1 fanovima.


    0

    7

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni