Izdvojeno

Usporedba drugog treninga 2019. i 2020: Williams pronašao 2,4s, a Ferrari izgubio 1,3s

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Sramotno loša forma Ferrarija više malo koga može iznenaditi, ali nam je drugi slobodni trening jučer u Belgiji pokazao da velika većina ekipa može biti jako zadovoljna svojim napredkom u usporedbi s 2019. godinom.

Drugi slobodni trening vožen je u sličnim uvjetima kao prošle godine, a najveći napredak zabilježio je Williams – skoro dvije i pol sekunde!

Sjajan posao su napravili i u Renaultu sa 1,9s napretka, a odmah iza njih je McLaren sa 1,8s.

Red Bull i AlphaTauri su pronašli skoro identičnu količinu vremena, a nešto skromniji su Mercedes i Racing Point.

Zanimljiva je situacija s ekipama koje koriste Ferrarijev motor. Alfa Romeo izgleda puno bolje sa 8 desetinki sekunde napretka, dok je Haas imao problema s pogonskom jedinicom na prvom treningu i to im je očito poremetilo program. Oni su napredovali za samo 3 desetinke.

Na začelju je jedina ekipa koja ne da nije napredovala nego je izgubila ogromnu količinu vremena. Ferrari je u usporedbi s FP2 prošle godine izgubio sekundu i tri desetinke.

NapredakMomčadGubitak
-2,424sWilliams
-1,943sRenault
-1,831sMcLaren
-1,650sRed Bull
-1,614sAlphaTauri
-1,129sMercedes
-0.980sRacing Point
-0,847sAlfa Romeo
-0,286sHaas
Ferrari+1,317s

Komentiraj

10 komentara

  1. Ayrton Senna
    Red Baron Prikaži

    “Ferrari skriva pravu brzinu”, Toto Wolff



    26

    0
  2. Ferrari je naj bolji samo tabelu treba rotirati!
    Sramota me samog sebe



    14

    0
  3. Ayrton Senna
    Red Baron Prikaži

    Ferrari i Williams, veliki clash starih rivala. Doduše, ovaj put na suprotnoj strani tablice u odnosu na prošli clash.



    8

    0
  4. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži
    x2

    Ferrari jedini pozitivan, u vremenu kad je vrlina biti negativan ;)



    26

    1
  5. Ako se može vjerovati FP2 i da će se Ferrari boriti za ulaz u Q2 trebaju skinuti s njega crvenu boju, ovogodišnji bolid je ne zasluzuje.



    7

    0
  6. Nakon svega, ferrari jedini ima motor po pravilima



    10

    1
  7. Charles Leclerc
    Leclerc1978 Prikaži

    Stamota! Sta jednostavno ne uzmu proslogidisnji bolid? Ima puno manje downforca, bili bi puno brzi sa ovogodisnjim motorom nego ova danasnja kanta.



    3

    0
  8. Da im nije Lewis ugurao neki krumpir u auspuh?



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni