Drugi slobodni trening u Belgiji donio nam je malo više uzbuđenja od prvog i promiješan poredak na kraju novih 90 suhih minuta.
Max Verstappen, Daniel Ricciardo i Lewis Hamilton su bili na prva tri mjesta, i to unutar jedne desetinke sekunde. Dobru partiju pružio je i Alexander Albon koji je za Verstappenom zakasnio nešto manje od 4 desetinke sekunde.
Katastrofalan dan nastavio se za Ferrari čiji su se vozači na začelju družili s Williamsima i Haasom. I Raikkonen i Giovinazzi su bili više od pola sekunde brži od Leclerca i Vettela. Štoviše, George Russell se ugurao između dva Ferrarija.
Romain Grosjean i Kevin Magnussen su nakon problema na prvom treningu sad završili na začelju, s tim da je Grosjean imao pola sekunde u odnosu na timskog kolegu. Obojica su imala po 12 krugova.
Žutu zastavu izazvao je Daniel Ricciardo koji se u posljednjoj trećini treninga morao parkirati na Kemmel pravcu zbog problema s hidraulikom na njegovom Renaultu.
Ovog vikenda svi bolidi pogonjeni Mercedesom imaju novu pogonsku jedinicu osim Georgea Russella.
# | Vozač | Bolid | Vrijeme | Zaostatak | Krugovi | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 33 | Max Verstappen | Red Bull-Honda | 1’43.744 | 21 | |
2 | 3 | Daniel Ricciardo | Renault | 1’43.792 | 0.048 | 12 |
3 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1’43.840 | 0.096 | 23 |
4 | 23 | Alexander Albon | Red Bull-Honda | 1’44.134 | 0.390 | 21 |
5 | 11 | Sergio Perez | Racing Point-Mercedes | 1’44.137 | 0.393 | 23 |
6 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1’44.162 | 0.418 | 27 |
7 | 4 | Lando Norris | McLaren-Renault | 1’44.168 | 0.424 | 22 |
8 | 31 | Esteban Ocon | Renault | 1’44.208 | 0.464 | 23 |
9 | 55 | Carlos Sainz | McLaren-Renault | 1’44.474 | 0.730 | 23 |
10 | 10 | Pierre Gasly | AlphaTauri-Honda | 1’44.600 | 0.856 | 27 |
11 | 18 | Lance Stroll | Racing Point-Mercedes | 1’44.678 | 0.934 | 23 |
12 | 26 | Daniil Kvyat | AlphaTauri-Honda | 1’44.826 | 1.082 | 26 |
13 | 99 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo-Ferrari | 1’44.861 | 1.117 | 29 |
14 | 7 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo-Ferrari | 1’44.896 | 1.152 | 23 |
15 | 16 | Charles Leclerc | Ferrari | 1’45.440 | 1.696 | 19 |
16 | 63 | George Russell | Williams-Mercedes | 1’45.463 | 1.719 | 25 |
17 | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1’45.683 | 1.939 | 21 |
18 | 6 | Nicholas Latifi | Williams-Mercedes | 1’45.774 | 2.030 | 26 |
19 | 8 | Romain Grosjean | Haas-Ferrari | 1’45.834 | 2.090 | 12 |
20 | 20 | Kevin Magnussen | Haas-Ferrari | 1’46.242 | 2.498 | 12 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Russel brži od Vettela.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja bih to nazvao, Williams je danas malo bolje posložen od Ferrarija. Sutra se broje polumrtvi, s preksutra mrtvi. To je ko da se ja sad veselim što je Lando samo 0,040 iza Bottasa
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da je Ferrari zrel za McLarenovu epizodu sa Hodom. Drugo nisu ni zasluzili.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Honda,Renault i Mercedes unutar 0.100 pa ja sam sretan lik ako je ovo vrijeme za trku!!
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Eeeej prijatelju. Lakše malo sa euforijom :rofl:
21
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisam bio ovako uzbudjen zbog Ferraria jos od kad se Alonso mucio iza Kvyata samo sta ovaj put zelim vidjet da li mogu jos nize nego sta jesu na zalost
2
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Iza Petrova?
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A neki Rus je… Jbg na niske grane smo spali mi navijaci crvenih tako da nam se sve brka u glavi
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Najteži dani za navijače ferrari-ja. Nakon toliko godina bez naslova sada još i ovakvi slobodni treninzi. Možda isprobavaju nešto za utrku. Ne znam. Stvarno trebaju korjenite promjene. Ono što je žalosno je to da npr. mercedes ne vozi ovu sezonu, ferrari opet nebi osvojio titulu, osvojio bi je Max. A ferrari bi se još i borio za drugu poziciju. A da ne kažem kolika je kanta postala ova Alfa. Posjediti će mi Kimi
Jedan video na temu odnosa Ferrari-Vettel
https://www.youtube.com/watch?v=0fN5fkk-rMA&list=WL&index=12&t=0s
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dobar video.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo Ricci,bravo Renault
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sad zbog previse kise otkazat kvale i eto.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa kako je mrtva alfa ispred ferarija?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma pa ovo je VRH..
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja bi volio da do kraja sezone ne osvoje ni boda. Valjda bi nakon toga netko se odlucio napraviti ono sto odavno treba. Cijeli vrh Ferrarija koji je ovako srozao f1 momcad bi trebao biti smjenjen odavno. Dabe drugi vozac, dabe zamjene na funkcijama. U Ferrariju je sa smrti S.M krrnulo sve nizbrdo i trebaju pravog covjekasa pravom vizijom. Rak rana im je aerodianmika bolida kao i ovjes. Sada ni motor vise nije dobar. Stratezi su opci kaos. Sve st9 ne valja bi mjenjao, za koga ? Ma bilo koga jer od ovoga losije tesko moze za ekipu sa takvim proracunom i takvim vozacima. Ferrari treba rekonstrukciju iz temelja. A temelji ekipe nisu vozaci negp oni koji organiziraju cijelu momcad. Pokazali su 2017 i 2018 da mogu biti konkurentni. Ferrati prvo treba sefa ekipe koji je to u pravom smislu rijeci kao r.brawn,briatore isl. Binotto cak ni ne izgleda kao sef nego kao netko je sa karnevala u brazilu pijan upao u scuderiu zabunom. A ni sefovi prije njega nisu bili bajni jer hrpa slicnih gresaka se dogadala i prije. Pravi sef ekipe ne bi dozvolio ovo sto se Ferrariju radilo 2 godine. Pravi sef ekipe bi u monzi kraj p1 i p2 znao odredit koji je ciji posao i sacuvati vodstvo nakon pocetka utrke. Previse se tu kikseva dogadalo da bi se bilo uopce u prilici osvojiti nesto. Vettel je vozio do ze njemacke jako dobro a onda krece pad kako njega tako i ferrarija. Leclerc je dobar i brz no on je tu nebitan. Ferrari nije isporucio bolid za naslove jako dugi niz godina i jedina krivica je na njima. Jer ako jedan Alonso nije u najboljim danima mogao do titule sumnjam da ce itko u skoro vrijeme. Moze vozit za njih i grosjeam s maldonadom ako bolid moze izet pobjedu ili naslov. Prvo treba spozit ekipu, pa bolid a onda gledat koji je vozac za sta sposoban. Meni kao fanu Ferrarija, Honde i Alonsa je zao sto je Vettel na odlasku i dolazi sainz. Smatram da nije bilo tog razlazada ova sezona ne bi bila ovakva i da bi kogli sako rasti i napredovati a u ovakvim okolnostima imam dojam da Vettela zivo boli k….a ima i pravo. Pa ne mozes gradit momcad i bolid s vozscem kojeg zmas da si napuco. Bacili su ovu srzonu u vjetar a vjerovatno i iducu sa tako glupim pozezom. Imam dojam da sa Ferrarijem netko upravlja iz sjene (obitelj angeli mozda) koja gleda osobni profit a ne na ono sto gledamo mi navijaci. Ferrari je bio uspjesandok su ga vodile osobe koje su zivjele za Ferrati. Odkad je to nekima samo biznis sve to izgleda kako izgleda.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“Imam dojam da sa Ferrarijem netko upravlja iz sjene (obitelj angeli mozda) koja gleda osobni profit a ne na ono sto gledamo mi navijaci. Ferrari je bio uspjesandok su ga vodile osobe koje su zivjele za Ferrati. ” ma da , moglo bi baš tako biti ( osobni profit ) jer ferrari je oduvik bija poznat po proizvodnji kamiona i autobusa , a ne cestovnih jurilica i neko iz sjene ( možda obitelj agneli ) ne želi ulagat u bolide . a i zašto bi kad to nije ” reklama” za ono šta proizvode ? samo nepotrebni trošak za proizvođača kamiona i autobusa …. istina da je ferrari bija uspješan kad su ga vodile osobe koje su za to živile jer za svo vrime vladavine enza ferrari je konstantno bija super uspješan .. to svi fanovi znaju . enzo je vodija tim autokratski no ne mogu tvrdit da ga je vodija do zadnjeg dana tj do 1988. ali gotovo je sigurno da je bija na čelu 1979. kad su osvojili titulu te 1983. kad su osvojili konstruktorsku , a onda je sve “zapelo” . valjda jer je posli smrti enza na čelo doša montezemolo koji je samo glumija da živi za ferrari šta su fanovi brzo razotkrili . ali šta su mogli ? tek omalovažavat montezemola ( bar kod nas ) ka lika koji glumi finim odjelima i svojim aristokratskim korijenima . da je luka živija za ferrari ka enzo ne bi pod njegovim vodstvom ferrari osvojia tek 8 konstruktorskih titula nego čak 8 ka kad ga je vodija enzo . zašto je ferrari pod enzom moga u 30 + sezona osvojit čak 9 vozačkih , a pod lukom tek 6 u 23 sezone ? valjda zato jer je enzo živija za ferrari ( a ona “rupa” od 1979. u vozačkom i od 1983. u konstruktorskom za vrime enza , jbga … dese se i zaljubljeniku kiksevi ) , a montezemolo nije . enzo je bira vrhunske vozače npr laudu , villeneuvea Sr u želji da ferrari dominira , a luka tek osrednje tipa MS , kimi , alonso i nesposobne na pitu tipa todta , brawna i osrenjeg konstruktora/dizajnera bryna jer nije živija za ferari , uspjehe tima . iz rezultata je vidljivo da je luka gleda svoj profit , a za tim ga je bolija kur zar ne ? no “poziranjem” , glumom da mu je stalo nije moga prevariti fanove …..
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vratite Jeana Todta, Rosa Brawna i ekipu, to su sve jadnici nad jadnicima koji vode Ferrari
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A i ti volis se uhvatiti za dlaku u jajetu. Naravno da nisu bili uvijek uspjesni , no najvece uspjeje su postigli ljudi koji su zivjeli za taj brend. Ferrari svake godine biljezi rekordne prodaje vozila i profite no ja pricam iskljucivo o f1. Znas ti na sta sam ja mislio pa molim te nemoj mi izvrtati napisan text kako ti pase da dokazes nesto sto nema veze s onim sto sam pisao. Na kraju balade svatko ima uspone i padove no ovaj Ferrari nema ni glavu ni rep sto god ti rekao o tome.
2
1