Izdvojeno

Verstappen i Ricciardo ispred Hamiltona na 2. treningu u Belgiji

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Drugi slobodni trening u Belgiji donio nam je malo više uzbuđenja od prvog i promiješan poredak na kraju novih 90 suhih minuta.

Max Verstappen, Daniel Ricciardo i Lewis Hamilton su bili na prva tri mjesta, i to unutar jedne desetinke sekunde. Dobru partiju pružio je i Alexander Albon koji je za Verstappenom zakasnio nešto manje od 4 desetinke sekunde.

Katastrofalan dan nastavio se za Ferrari čiji su se vozači na začelju družili s Williamsima i Haasom. I Raikkonen i Giovinazzi su bili više od pola sekunde brži od Leclerca i Vettela. Štoviše, George Russell se ugurao između dva Ferrarija.

Romain Grosjean i Kevin Magnussen su nakon problema na prvom treningu sad završili na začelju, s tim da je Grosjean imao pola sekunde u odnosu na timskog kolegu. Obojica su imala po 12 krugova.

Žutu zastavu izazvao je Daniel Ricciardo koji se u posljednjoj trećini treninga morao parkirati na Kemmel pravcu zbog problema s hidraulikom na njegovom Renaultu.

Ovog vikenda svi bolidi pogonjeni Mercedesom imaju novu pogonsku jedinicu osim Georgea Russella.

#VozačBolidVrijemeZaostatakKrugovi
133Max VerstappenRed Bull-Honda1’43.74421
23Daniel RicciardoRenault1’43.7920.04812
344Lewis HamiltonMercedes1’43.8400.09623
423Alexander AlbonRed Bull-Honda1’44.1340.39021
511Sergio PerezRacing Point-Mercedes1’44.1370.39323
677Valtteri BottasMercedes1’44.1620.41827
74Lando NorrisMcLaren-Renault1’44.1680.42422
831Esteban OconRenault1’44.2080.46423
955Carlos SainzMcLaren-Renault1’44.4740.73023
1010Pierre GaslyAlphaTauri-Honda1’44.6000.85627
1118Lance StrollRacing Point-Mercedes1’44.6780.93423
1226Daniil KvyatAlphaTauri-Honda1’44.8261.08226
1399Antonio GiovinazziAlfa Romeo-Ferrari1’44.8611.11729
147Kimi RaikkonenAlfa Romeo-Ferrari1’44.8961.15223
1516Charles LeclercFerrari1’45.4401.69619
1663George RussellWilliams-Mercedes1’45.4631.71925
175Sebastian VettelFerrari1’45.6831.93921
186Nicholas LatifiWilliams-Mercedes1’45.7742.03026
198Romain GrosjeanHaas-Ferrari1’45.8342.09012
2020Kevin MagnussenHaas-Ferrari1’46.2422.49812

Komentiraj

18 komentara

  1. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Honda,Renault i Mercedes unutar 0.100 pa ja sam sretan lik ako je ovo vrijeme za trku!!



    2

    1
  2. Nisam bio ovako uzbudjen zbog Ferraria jos od kad se Alonso mucio iza Kvyata samo sta ovaj put zelim vidjet da li mogu jos nize nego sta jesu na zalost



    2

    7
  3. Kimi Raikkonen 7
    Hydroid prime Prikaži

    Najteži dani za navijače ferrari-ja. Nakon toliko godina bez naslova sada još i ovakvi slobodni treninzi. Možda isprobavaju nešto za utrku. Ne znam. Stvarno trebaju korjenite promjene. Ono što je žalosno je to da npr. mercedes ne vozi ovu sezonu, ferrari opet nebi osvojio titulu, osvojio bi je Max. A ferrari bi se još i borio za drugu poziciju. A da ne kažem kolika je kanta postala ova Alfa. Posjediti će mi Kimi
    Jedan video na temu odnosa Ferrari-Vettel
    https://www.youtube.com/watch?v=0fN5fkk-rMA&list=WL&index=12&t=0s



    6

    1
  4. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Bravo Ricci,bravo Renault



    4

    0
  5. Toro Rosso
    25_321 Prikaži

    Sad zbog previse kise otkazat kvale i eto.


    0

    1
  6. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Pa kako je mrtva alfa ispred ferarija?



    4

    0
    • Ayrton Senna
      LR7 Prikaži

      Ma pa ovo je VRH..



      3

      0
    • Ja bi volio da do kraja sezone ne osvoje ni boda. Valjda bi nakon toga netko se odlucio napraviti ono sto odavno treba. Cijeli vrh Ferrarija koji je ovako srozao f1 momcad bi trebao biti smjenjen odavno. Dabe drugi vozac, dabe zamjene na funkcijama. U Ferrariju je sa smrti S.M krrnulo sve nizbrdo i trebaju pravog covjekasa pravom vizijom. Rak rana im je aerodianmika bolida kao i ovjes. Sada ni motor vise nije dobar. Stratezi su opci kaos. Sve st9 ne valja bi mjenjao, za koga ? Ma bilo koga jer od ovoga losije tesko moze za ekipu sa takvim proracunom i takvim vozacima. Ferrari treba rekonstrukciju iz temelja. A temelji ekipe nisu vozaci negp oni koji organiziraju cijelu momcad. Pokazali su 2017 i 2018 da mogu biti konkurentni. Ferrati prvo treba sefa ekipe koji je to u pravom smislu rijeci kao r.brawn,briatore isl. Binotto cak ni ne izgleda kao sef nego kao netko je sa karnevala u brazilu pijan upao u scuderiu zabunom. A ni sefovi prije njega nisu bili bajni jer hrpa slicnih gresaka se dogadala i prije. Pravi sef ekipe ne bi dozvolio ovo sto se Ferrariju radilo 2 godine. Pravi sef ekipe bi u monzi kraj p1 i p2 znao odredit koji je ciji posao i sacuvati vodstvo nakon pocetka utrke. Previse se tu kikseva dogadalo da bi se bilo uopce u prilici osvojiti nesto. Vettel je vozio do ze njemacke jako dobro a onda krece pad kako njega tako i ferrarija. Leclerc je dobar i brz no on je tu nebitan. Ferrari nije isporucio bolid za naslove jako dugi niz godina i jedina krivica je na njima. Jer ako jedan Alonso nije u najboljim danima mogao do titule sumnjam da ce itko u skoro vrijeme. Moze vozit za njih i grosjeam s maldonadom ako bolid moze izet pobjedu ili naslov. Prvo treba spozit ekipu, pa bolid a onda gledat koji je vozac za sta sposoban. Meni kao fanu Ferrarija, Honde i Alonsa je zao sto je Vettel na odlasku i dolazi sainz. Smatram da nije bilo tog razlazada ova sezona ne bi bila ovakva i da bi kogli sako rasti i napredovati a u ovakvim okolnostima imam dojam da Vettela zivo boli k….a ima i pravo. Pa ne mozes gradit momcad i bolid s vozscem kojeg zmas da si napuco. Bacili su ovu srzonu u vjetar a vjerovatno i iducu sa tako glupim pozezom. Imam dojam da sa Ferrarijem netko upravlja iz sjene (obitelj angeli mozda) koja gleda osobni profit a ne na ono sto gledamo mi navijaci. Ferrari je bio uspjesandok su ga vodile osobe koje su zivjele za Ferrati. Odkad je to nekima samo biznis sve to izgleda kako izgleda.



      4

      1
      • “Imam dojam da sa Ferrarijem netko upravlja iz sjene (obitelj angeli mozda) koja gleda osobni profit a ne na ono sto gledamo mi navijaci. Ferrari je bio uspjesandok su ga vodile osobe koje su zivjele za Ferrati. ” ma da , moglo bi baš tako biti ( osobni profit ) jer ferrari je oduvik bija poznat po proizvodnji kamiona i autobusa , a ne cestovnih jurilica i neko iz sjene ( možda obitelj agneli ) ne želi ulagat u bolide . a i zašto bi kad to nije ” reklama” za ono šta proizvode ? samo nepotrebni trošak za proizvođača kamiona i autobusa …. istina da je ferrari bija uspješan kad su ga vodile osobe koje su za to živile jer za svo vrime vladavine enza ferrari je konstantno bija super uspješan .. to svi fanovi znaju . enzo je vodija tim autokratski no ne mogu tvrdit da ga je vodija do zadnjeg dana tj do 1988. ali gotovo je sigurno da je bija na čelu 1979. kad su osvojili titulu te 1983. kad su osvojili konstruktorsku , a onda je sve “zapelo” . valjda jer je posli smrti enza na čelo doša montezemolo koji je samo glumija da živi za ferrari šta su fanovi brzo razotkrili . ali šta su mogli ? tek omalovažavat montezemola ( bar kod nas ) ka lika koji glumi finim odjelima i svojim aristokratskim korijenima . da je luka živija za ferrari ka enzo ne bi pod njegovim vodstvom ferrari osvojia tek 8 konstruktorskih titula nego čak 8 ka kad ga je vodija enzo . zašto je ferrari pod enzom moga u 30 + sezona osvojit čak 9 vozačkih , a pod lukom tek 6 u 23 sezone ? valjda zato jer je enzo živija za ferrari ( a ona “rupa” od 1979. u vozačkom i od 1983. u konstruktorskom za vrime enza , jbga … dese se i zaljubljeniku kiksevi ) , a montezemolo nije . enzo je bira vrhunske vozače npr laudu , villeneuvea Sr u želji da ferrari dominira , a luka tek osrednje tipa MS , kimi , alonso i nesposobne na pitu tipa todta , brawna i osrenjeg konstruktora/dizajnera bryna jer nije živija za ferari , uspjehe tima . iz rezultata je vidljivo da je luka gleda svoj profit , a za tim ga je bolija kur zar ne ? no “poziranjem” , glumom da mu je stalo nije moga prevariti fanove …..



        1

        2
        • Fernando Alonso 14
          Hyper markoni Prikaži

          Vratite Jeana Todta, Rosa Brawna i ekipu, to su sve jadnici nad jadnicima koji vode Ferrari



          1

          1
        • A i ti volis se uhvatiti za dlaku u jajetu. Naravno da nisu bili uvijek uspjesni , no najvece uspjeje su postigli ljudi koji su zivjeli za taj brend. Ferrari svake godine biljezi rekordne prodaje vozila i profite no ja pricam iskljucivo o f1. Znas ti na sta sam ja mislio pa molim te nemoj mi izvrtati napisan text kako ti pase da dokazes nesto sto nema veze s onim sto sam pisao. Na kraju balade svatko ima uspone i padove no ovaj Ferrari nema ni glavu ni rep sto god ti rekao o tome.



          2

          1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni