Izdvojeno

Cowell: Hamilton je kompetitivan, ali ne prelazi sportske granice kad to postaje gadljivo

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 22 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon šest uzastopnih vozačkih i konstruktorskih kruna – Andy Cowell je odlučio napustiti Mercedes. Čovjek koji je bio zadužen za razvoj pogonskih jedinica u najdominantnijoj ekipi u povijesti ovog sporta još uvijek ne zna koja će biti njegova buduća destinacija.

U intervjuu za službenu stranicu Formule 1 je prokomentirao vozača s kojim je osvojio pet od spomenutih šest naslova, Lewisa Hamiltona:

“Lewis je najbolji. On je izvanredan prirodni talent i ima nevjerojatno znatiželju i žilavost.”

“On je takav tip koji potiče napredak i pritišće da ljudi saslušaju njegovo stajalište na lijep način.”

“Kao individualac on nije kompetitivan do one razine kad to preraste u nešto gadljivo. Postoje određeni individualci na ovom planetu koji su kompetitivni do te razine kad prelazi granice sportskog ponašanja.”

“Lewis je pravi veliki sportaš i motivator ekipe. Nevjerojatan talent.”

“Njegove performanse postavljaju primjer i onda drugi ljudi reagiraju na način da žele biti na tom nivou.”

O svom odlasku kaže:

“Vrijeme je za promjenu. Iznimno sam ponosan što sam radio za Mercedes. Nedostajat će mi ova grupa nevjerojatnih kolega i ljudi. No, 16 godina je dugačak period za raditi uglavnom istu stvar. Uživam kad nešto trebam raditi ispočetka, od nule. Mislim da sam takva osoba koja uživa kad ga se baci u neki novi i zastrašujuć izazov.”

Komentiraj

22 komentara

  1. Ako Ferrari nije zastrašujuć izazov onda ne znam što jest.



    27

    1
  2. Williams
    DoDo13 Prikaži

    “Uživam kad nešto trebam raditi ispočetka, od nule.”
    Prema ovoj izjavi Williams je ekipa za njega i pravi izazov.



    12

    0
  3. Meni je bilo gadljivo, ok više smiješno kada je Rosberg bio bolji, a Hamilton optuživao vlastitu momčad za sabotaže.
    Čim je Max zaprijetio na Silverstoneu momentalno je krenuo s optuživanjem.

    Jako ga cijenim kao vozača, ali kada progovori, e to je već drugi par cipela :D



    29

    2
  4. Charles Leclerc 16
    Domach Donator Prikaži

    Lako se ponasat kao veliki sportas i motivator ekipe kad nemas konkurencije u 90% slucajeva



    13

    3
  5. Hamilton je bio Maldonado prvih 5 godina. Đubretar ko i Max. A i najveći crybaby svih vremena u f1.



    7

    6
  6. “Andy Cowell je odlučio napustiti Mercedes. Čovjek koji je bio zadužen za razvoj pogonskih jedinica”.
    Nije mi jasno, šta bi on radio u Wiliamsu ili Aston Martinu, kao što neki komentiraju, kada kupuju gotove motore ???
    De se malo skulirajte…



    4

    1
  7. Mclaren
    raca Prikaži

    U f1, on nema neki prevelik izbor. Ferrari, Honda i Renault. Sve ostalo su Mercedesi. Ferrari nije izazov? A što onda je?



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni