Izdvojeno

Službeno: Potvrđena utrka u Turskoj, FIA objavila konačni kalendar

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

FIA i Formula 1 su potvrdile konačni kalendar za 2020 sezonu sa 17 utrka na kontu te s planiranim krajem sezone sredinom prosinca.

Kao što se i ranije špekuliralo, utrka u Turskoj je danas i službeno potvrđena na Istanbul Parku te će to biti prva utrka nakon 2011. godine. Što se tiče kalendara, završetak sezone je planiran duplom utrku u Bahreinu te, sada već tradicionalno, finalnom utrkom u Abu Dhabiju.

Sve potvrđene utrke će imati vikend u trajanju od tri dana, dok će Imola, jedina u kalendaru, imati trkaći vikend od dva dana. Međutim, i dalje nema službene potvrde o tome koja će se postavka staze koristiti za drugu utrku u Bahreinu, a ono što se zna, jest da će se utrka održati po imenom VN Sakhira.

Zaključivši kalendar sa 17 utrka, FIA je tako osigurala puni iznos koji TV emiteri trebaju platiti F1 za prijenos utrka, a minimalni broj utrka za to je trebao biti 15.

“Ponosni smo što možemo potvrditi Tursku, Bahrein i Abu Dhabi kao dio 2020 sezone.”

“Ova godina je za Formulu 1 i cijeli svijet donijela nepredvid izazov, te ovim putem želimo odati zahvalnost svima iz F1, FIA-e, momčadima te našim partnerima što su učinili da se ovo sve ostvari.”

“Iako smo razočarani što se nećemo vratiti na neke staze planirane za ovu godinu, uvjereni smo kako je sezona započela dobro te ćemo nastojati pružiti ponešto uzbuđenja s tradicionalnim, ali isto tako i novim, utrkama koje će biti zanimljive našim navijačima.”

Chase Carey, šef Formule 1

F1 je, isto tako, službeno potvrdila otkazivanje VN Kine, dok se službeno otkazivanje VN Vijetnama još očekuje.

Konačni kalendar za 2020 sezonu

DatumStaza
5. srpanjRed Bull Ring, Austrija
12. srpanjRed Bull Ring, Austrija
19. srpanjHungaroring, Mađarska
2. kolovozSilverstone, Velika Britanija
9. kolovozSilverstone, Velika Britanija
16. kolovozBarcelona, Španjolska
30. kolovozSpa, Belgija
6. rujanMonza, Italija
13. rujanMugello, Italija
27. rujanSochi, Rusija
11. listopadNurburgring, Njemačka
25. listopadPortimao, Portugal
1. studeniImola, Italija
15. studeniIstanbul Park, Turska
29. studeniSakhir, Bahrein
6. prosinacSakhir, Bahrein
13. prosinacYas Marina, Abu Dhabi

Komentiraj

14 komentara

  1. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Ne mogu da vjerujem da je Turska dobila licencu za održavanje F1 utrke.
    Kako god, jedva čekam utrku na ovoj stazi. Zaista je posebna.



    10

    1
  2. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    deja vu,pa ovo smo već komentirali, Turska is back.
    Znamo i da će kalendar imat 17 utrka, to smo sve već iskomentirali .
    Kad slijedi nastavak izvještaja sezone 2012? Alonso još u vodstvu, baš me zanima hoće li odnijet titulu :p



    4

    3
  3. Btw, jel se riješilo pitanje za Svetsko Prvenstvo, da za taj naslov se utrke trebaju voziti na tri kontinenta ?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni