Izdvojeno

Gazzetta: Ban na “party mode” je odgođen na traženje Honde i Mercedesa

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 33 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Talijanska La Gazzetta dello Sport tvrdi da su Honda i Mercedes tražili odgodu “party” režima rada motora. Prema novoj tehničkoj direktivi bolidi će morati koristiti jednake postavke motora za kvalifikacije i za utrke, a objava je trebala uslijediti na VN Belgije ovog vikenda.

Međutim, FIA je naknadno objavila kako će na snagu stupiti tek na VN Italije.

Gazzetta tvrdi da su i Mercedes i Honda bili odlučni u svojim porukama:

“Zahtjevi od strane Mercedesa i Honde su bili odlučni. Mercedesovi i Hondini inženjeri su uspješno dokazali da im je potrebno više vremena na dinamometru kako bi se pogonske jedinice uskladile s novom tehničkom regulativom.”

Komentiraj

33 komentara

  1. Najbolje bi bilo to uvest iduce godine, ionako se ove nece nista promijenit, jer neke momcadi vec imaju potrosene motore! Zabrani od 2021 i dobro!



    3

    8
  2. “Mercedesovi i Hondini inženjeri su uspješno dokazali da im je potrebno više vremena na dinamometru kako bi se pogonske jedinice uskladile s novom tehničkom regulativom.”
    … Vrlo ” uvjerljiv ” razlog… ????
    … Oni ne mogu voziti na “samo jednom modu”, a drugim momčadima je to “pis of kejk”… ?
    … Koji cirkus, bokte… ?
    ?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️?️



    23

    3
  3. u sta se to pretvara,u privatnu mercedesovu prciju.ma fia jel vas sram koliko ste glupi i nesposobni vodit ovaj propali sport



    25

    4
  4. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Bas me zanima VN monze , al na prvu mi se cini da su poprilicno dosta snage smuljali kao i ferkan
    A ovi sto se rugaju ferrariu nek se strpe do monze jer su i ovi uhvaceni u mutnom samo je ferkan razvija 30 konja više u mutnom mozda ima i 30 konja vise kad je sve po pravilima ;)



    12

    3
  5. Možda ćete reći da sam teoretičar neke zavjere, ali – pokušavaju li oni ovime ublažiti sramotu Ferrarija koja slijedi, na njihovim stazama, na Monzi, gdje je snaga najbitnija, i Mugellu ( Ferrarijeva tisućita utrka)?
    Ferrari je dobio po prstima radi muljanja lani, a sada Liberty konta da F1 drastično pada popularnost sa ovom nadomoći Mercedesa i Hamiltona, baš kao u doba Schumija i Feerarija 2000-2005…



    8

    22
  6. Sta se svi toliko nadaju da ce Ferrari dobit time, Mercedes ne vozi utrku na party modu tako da se u utrci nece nista promijeniti, oke bit ce sporiji u kvalifikacijama ali imaju 1s prednosti, sad ce bit 0.5s. Napreduje sport, nema sta.



    7

    18
    • Michael Schumacher
      VRSV546 Prikaži

      Niko nezna osim mercededa sta ce bit nakon ovog
      Gdje bi bio ferkan s proslogodisnjim motorom?
      Ako su uvacen ferkan u mutnom i ako ke fia prepostavila da ovi rade istu stvar a to je mozda spremanje viska goriva sastrane pa po pravcu opleti ili je koristenje ulja iz turba ili nesto 8 to se sad s ovim moze ubit jer program to nemoze radit i gubici mogu bit veliki ferrari kao primjer sad s ovom odgodom gledaju sta tocno ucinit… Ali naravno to ce mo vidjet tek na monzi, ali ako ma monzi ta prednost nestane sto onda? Jer proslo pola sezone u kojem su imali gadnu prednost koja je u ferrariu zabranjena….



      8

      8
    • Ako Merc izgubi i 0,3 evo verstapena u igi za naslov. Nije u bitan ferrari,nego dosada od utrka godinama.



      13

      2
        • meni je bittan Ferrari i oni su razlog mog gledanja F1. No nije mi toliko strasno ako nisu u igri za naslov. A nekad i oni mogu bit truba. No da mi se vise negleda dosadne utrke , ni 0,001% jer je merc vise dopizdio svima. I ako ce ova promjena donjet uzbudljivu sezonu vala neka je uvedu.



          14

          5
        • Nije “dopizdio svima”, govori u svoje ime…



          1

          11
      • Toro Rosso
        25_321 Prikaži

        Wolff najavljuje kako ce Merc sada moci biti brzi u utrci jer ce ustedit motor na kvalama.

        Blefer, pa onda su ga mogli zadnje 2 utrke malo boostat na racun kvalifikacija, sto nisu?



        5

        3
        • Tako ispada da je Ferrari mogao naspram proslogodisnjih modova boostat motor za trke a ono nije bas tako. Pitanj ej tko ce ovdje ispast posten a tko je…!! Pricao je M.B kako su oni legan i nitko ne moze nista dokazati. A Ono mauna 2020…. lazu cim zinu sve i jedan ….



          11

          1
  7. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    U jednu ruku treba pozdravit FIAin svaki pokušaj zaustavljanja predominacije pogotovo ovak nakon 7 god praktično..A opet sami se zakopavaju kada usred sezone idu čeprkat po pravilima..Jednostavnije rečeno onome kome šteti ima im pravo seruckat..



    2

    2
  8. …slaže se šifrarnik za team radio a od VW-a će svi preuzeti softver da prikriju stvarne modove rada…



    9

    1
  9. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Ma idu mi na živce te vječite zabrane. Pa F1 je sloboda, kreativnosti, genijalnosti, traženja onih 0.005 tisućinki prednosti u svakom dijelu bolida. Pa nemreš stalno kažnjavat nekog tko je uspješan zato što su drugi nesposobni ili zato da bi napravio sezonu zanmiljivu. Ak je Merc dominantan 10 godina nek bude bio je i moj Ferrari pa mi je bilo super. Ak hoće imat party, after party ili bilo koji mood nek imaju , ali nek imaju svi i nek se razvija, dajte im da razvijaju. A ne da se razmšlja ovaj tim je već dvije godine bolji kako donijeti odluku da im zabranimo dominaciju. FIA buraz kaj je s glavom.



    3

    2
  10. Michael Schumacher
    ruzinavi Prikaži

    Zašto me ovo ne čudi? Zašto sad Mercedes nema 12 senzora viška? Ne kužim kaj se Marko ne žali na brzinu i na pušenje iz Mercedesa.

    Sve ne stranu, po meni je ovo samo očajni pokušaj vraćanja kakve takve neizvjesnosti ako je to ikako moguće. Da su htjeli pomoći Ferrariju mogli su ništa ne radit po pitanju motora prošle godine ili im reći onak potiho, dajte si vi vratite ono što ste morali skinuti. Uz ovoliko godina ovih motora i pamet i tehnologiju svi proizvođači su tu negdje po snazi čak i Honda koja je par godina manje u tome. Za imatu neku značajniju prevagu trebaš loviti u mutnom, kao (makar nije dokazano) Ferrari prošle 2 godine. Ako ovo pomogne da se barem RB i RP primaknu bliže a Ferrari i McL i Reno uhvate barem priključak i budu gdje je RP bio po brzini a ne 1.5 sekundi sporiji onda možda i ne bude spavanja na utrkama.



    3

    2
  11. a baš nam je jak party mod. :chill:



    2

    0
  12. Ne znam zasto toliko buke prema Mercu i Hondi, ljudi samo trebaju vremena da nađu optimalni mod motora i za Q i za R, ne moze se sve rijesit u jedan dan.



    1

    0
  13. Ferrari
    dAr1o77 Prikaži

    U FIA rade debili koji ne mogu nista dokazat.
    Izgleda da su shvatili da je ovo postalo ne gledljivo, cak i na kladi su zabranili uplate na Mercedesov Pole Position ili pobjeedu.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni