Izdvojeno

Tost: Tsunoda će prije ili kasnije doći u AlphaTauri

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef momčadi AlphaTaurija, Franz Tost, očekuje kako će japanski F2 vozač, Yuki Tsunoda, prije ili kasnije, biti u jednom od dva bolida njegove momčadi.

Tsunoda je trenutno junior Red Bulla i Honde, te jedan od najvećih potencijala iz Japana. U svojoj prvoj sezoni u F3, završio je na devetom mjestu, upisavši jednu pobjedu na sprint utrci na Monzi. 20-godišnji Japanac je od ove godine u F2 gdje vozi za momčad Carlin te je već ostvario pobjedu također na sprint utrci za VN 70. obljetnice na Silverstoneu. Isto tako, završavao je već dva puta na podiju te ostvario pole position na drugoj utrci u Austriji.

Honda, očekivano, želi da Tsunoda u što kraćem vremenu uhvati mjesto u F1, a posljednjeg japanskog vozača, kojeg smo vidjeli u F1 bolidu, je bio prvak Super Formule, Naoki Yamamoto, koji je prošle godine vozio prvi slobodni trening za Toro Rosso na VN Japana. I dok je njegova prilika za F1 vjerojatno propala, Honda i Red Bull su, čini se, složni oko toga da Tsunoda dođe što prije u F1.

Tost je i sam potvrdio da je mladi Japanac već na radaru Red Bulla nakon sjajnih predstava u F2.

“Prije svega, Honda i Red Bull podupiru Tsunodu zbog toga što je sjajan vozač.”

“Jako je talentiran, te ono što je pokazivao u F3 prošle godine, pokazuje i ove godine u F2.”

“Također, poboljšava svoj učinak. Postaje sve više iskusniji te očekujem kako će prije ili kasnije sjesti u bolid AlphaTaurija.”

Franz Tost, šef momčadi AlphaTaurija

Nobuharu Matsushita je drugi japanski vozač u F2, koji je ove sezone ostvario nevjerojatnu pobjedu u Barceloni, startavši s 18. pozicije, no, 26-godišnjaku je ovo već peta sezona u F2 te su male šanse da dobije svoje mjesto u F1.

Komentiraj

5 komentara

  1. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Cyka Blyat će dobit nogu. Herr Helmut je to već pripremio.



    15

    0
    • Lando Norris
      Zola Prikaži

      Da da taman da cu napisat ima li ovaj clanak kakve poveznice za onaj prije da squating slavs kvyat ne pruza dobre utrke. Svi znamo kako to zavrsi kad dr mengele.. Pardon dr marko pocne sa svojim kritikama na njegove vozace



      9

      0
  2. Aha i Marko u Tost već spremaju izbaciti Kvyta, doduše ni ne vozi baš najbolje pa mi ne pada teško.
    A ovaj tip će vjer bit lošiji od Kvyta.
    Japan, Honda, to su odlike koje Alpha Tauri traži.



    9

    1
  3. Fernando Alonso 14
    Hyper markoni Prikaži

    Pa zašto ne bi vozio u F1, dečko talentiran i plus je Japanac, a Alpha Tauri ima japanske motore, Kvyatu je prošlo vrijeme u F1, ne pokazuje apsolutno ništa što bi ga držalo u F1.



    9

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni