Izdvojeno

Marko: Kvyat ne pruža partije kakve očekujemo

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Red Bullov savjetnik Helmut Marko kaže da Daniil Kvyat nije na razini koju su od njega očekivali, ali da još uvijek neće tražiti njegovu zamjenu.

Kvyat je prošle godine imao pobjedničko postolje na VN Njemačke i ukupno je zaradio 37 bodova, ali je 2020. za njega prilično razočaravajuća. U šest utrka osvojio je samo dva boda, dok je timski kolega Pierre Gasly osvojio čak 14. Također, Gasly je bio bolji u svim kvalifikacijama ove godine.

“Istina, Daniil nije na razini kakvu očekujemo.”

“Međutim, tek smo na prvoj polovici sezone.”

Pitanje je tko bi mogao doći u Red Bull ili AlphaTauri u slučaju da još jednom odluče otpustiti Kvyata. Od juniora se spominju imena Yukija Tsunode (trenutno 4. u F2 prvenstvu), Liama Lawsona koji je dvaput pobjeđivao u Formuli 3 i Lucasa Auera koji je u DTM seriji:

“Auer nije na mojoj listi. Tsunoda je u Formuli 2, a Lawson u Formuli 3, te se obojica mogu kvalificirati za superlicencu. No, ne razmišljamo o zamjeni za Kvyata.”

Komentiraj

15 komentara

  1. Eto njega opet. Napravio je pokolj u pipelineu i sad fakat nema koga staviti u auto inače bi Kvajt već bio bivši.



    21

    1
  2. Nisam emotivan prema njemu. Svaki vozač kojeg zapamtim prema lošim potezima prema Ferrariju je prekrižen za mene. Svi se sjećamo kao je Torpedo dobio nadimak. Pogodi Vettela 2 puta u 15 sekundi.



    10

    18
  3. Charles Leclerc
    F12000 Prikaži

    Slažem se s Markom, ali ne slažem se s načinom priopćavanja ovog stava. Ovo se ipak radi iza zatvorenih vrata, u užem timskom okruženju.

    Ne vidim kako ovo javno prozivanje vozača može imati ikakav pozitivan efekt na Kvyata.



    18

    1
  4. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Loš je Kvyat već neko vrijeme



    7

    0
  5. Lasi mi se zdižeju kad čitam Markove izjave! Na taj način se ne govori javno o svojem vozaču! Međutim…..nažalost Kvjat je dosta podbacio a i nema sreće jer mu je momčadski kolega extra motivirani Gasly koji čini sve ne bi li se opet dokazao ekipi!



    9

    1
  6. Kad Marko kaze da ne razmisljaju o zamjeni onda vjerojatno razmisljaju…



    1

    0
  7. Marko kad kaze da ne traze zamjenu, si vec bivsi.



    2

    0
  8. Fernando Alonso 14
    Hyper markoni Prikaži

    Ma dugo se šuška da će Kvyat otići, da nije bilo onog podija u Njemačkoj, ne znam bi li ostao i ove godine, a pošto je ove godine baš, baš loš(dobro ni bolid nije kao prošle godine), crno mu se piše.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni