Užitak “party” režima rada motora ekipe će moći koristiti još samo na idućoj utrci – VN Belgije.
Nakon šest punih sezona i šest utrka ove godine – FIA je odlučila izdati tehničku direktivu kojom će razjasniti tehnički pravilnik pod točkama 2.7 i 27.1, kao i dodatak sportskom pravilniku. Očekuje se da će bolidi morati voziti i kvalifikacije i utrku pod istim režimom rada motora. Navodno to neće vrijediti za formacijski krug ili spore krugove (ulazak u boks nakon kvalifikacijskog kruga i izlazak iz boksa tijekom pripreme kvalifikacijskog kruga).
Zanimljivo, reakcije ekipa su različite. Šef Racing Pointa i šef Haasa su u direktnoj opreci:
“Tehničke direktive nisu zakon. Ne znam kud ovo ide.”
– Otmar Szafnauer, Racing Point
“Za mene je ovo zakon. Prije par utrka [u Mađarskoj] smo kažnjeni na temelju tehničke direktive kad smo ušli u boks tijekom formacijskog kruga. Ne znam je li ovo nešto što možete preispitati. Ako netko upita FIA-u, siguran sam da će dobiti odgovor. Za mene je tehnička direktiva zakon.”
– Guenther Steiner, Haas
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedesov motor i sam Mercedes su party sami po sebi. I na tri kotača pobijede :-)
Neće ovo ništa promijenit. Mečka možda izgubi 2-3 desetinke uvrh glave i opet će bit na poleu i najbrži u utrci.
Gospodinu Štajneru poručujem prvo da se riješi ona dva ”bolida” koji sjede u bolidu, pa onda krene dalje.
Ovog Šrafcigera neću ni komentirat jer ove se godine već dovoljno izblamirao izjavama.
17
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vezano za mišljenje autora , ne bih se složio da je jedino logično da se varalo , može biti i da tehnički pravilnik ima rupe , da je nedovoljno jasan , dvosmislen.
19
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Shvaćam što želiš reći, ali bilo je i prošle godine pred kraj sezone “krpanja rupa” pa je svejedno u medijima jednoglasno proglašeno da je Ferrari varao. U čemu je razlika?
28
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
tajna nagodba je razlika.
12
20
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@zekohonda
To je doslo poslije..
Ferrari je momentalno proglasen varalicom..
26
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
proglašen je koliko ja znam jedino od strane maxa.
može još par primjera iz medija?
5
17
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa razlika je u tome da se zna sto su modovi motora, a nije se znalo, niti se zna sto je Ferrari radio, ali se zna da su izgubili prilicno veliku prednost
Za Merc se tocno zna sto rade.
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bi rekao da je razlika u tome što sve momčadi imaju party mode. Neke više efikasan neke manje ali ga sve imaju. Nitko ne vozi Q1, Q2 i Q3 za istim modom. Tj Leclerc tvrdi da Ferrari nema, ali ako ga i nema to je od ove godine.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da ante poteže pitanje varanja od strane mercedesa. Ante nisi me razočarao. I na godišnjem imaš vremena za takve stvari. Bravo.
5
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dani… ante nije razoča ali bogme nisi ni ti = kozmička ravnoteža je uspostavljena . zapravo i ne baš u potpunosti jer ante katkad ( ili češće ? ) “zastrani” ali ti baš nikad :) :):) probono branitelj ili… ?
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kada i britanski novinari često mogu potezati priče o varanju, zašto nebi mogao i domaći F1 portal? Još su nedavno i sami priznali da vrlo malo znaju šta se dešava u F1, iako se F1 praktički odvija u “njihovom dvorištu”. To ih ipak nije spriječilo da optužuju, bez ikakvog valjanog dokaza…
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Isto može biti i da žele nekalvu neizvjesnost uvest u kvalifikacije i utrke.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bezveze , ne vidim smisao ovoga!
Bila bi fora da sad Mercedes još poveća svoju prednost u kvalifikacijama.
17
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes je poznat po tom party modeu poznat već neko vrijeme, ali tek sad dolazi jako jednostavna i brza promjena da ga se ukine. Mislim da je to povezano na neki način s onim neobjavljenim dogovorom između FIA-e i Ferraria. Možda je ovo korak prema ravnomjernijem i ravnopravnijem gridu.
7
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Previse su ubili Ferrari pa sad malo idu rebalansirati situaciju. Vjerojatno su i jedni i drugi prevaranti, samo sto Merc to bolje skriva.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes ima vecu predost nego ikad, uz to po rp i williamsu se vidi da u jednom krugu imaju puno vise snage od konkurencije, i dalje sam misljenja da je fia nesto gadno zasmrdilo pa rade ovo..
Al u ostalom krece na monzi mozda i fia nezeli da se Ferrari osramoti kuci jer puno steti sportu jer su ove sezone radi toga jako puno gledatelja izgubili ….
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na Monzi Ferrari bodove može zaboraviti.
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ocajan pokusaj da se sezona ucini zanimljivijom. Meni je samo jedna stvar fascinantna, Mercedes je u kvalifikacijama brzi i do jedne sekunde do prvih pratitelja, zasto se to ne preispituje, jel nije malo precudna tolika razlika. Prosle godine se stvarala buka oko Ferrarija za par desetinki, a ovdje pricamo o sekundama. Da je Ferrari prosle godine imao sekundu prednosti u kvalifikacijama ne bi bolid citav otisao sa prve utrke, bio raskopan uzduz i popreko.
Jos cu samo podijelit svoje misljenje, prokopao se proslogodisnji Ferrarijev motor i Mercedes je napravio upgrade ili modifikaciju tog sistema tako da zadovoljava i nova pravila.
28
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
lako je brzi kad vara na sve moguce nacine,i ma fia im pomaze u tome.dog god tako bude, ovo ce bit samo jadan i bjedan sport koji sluzi da se na umjetan nacin napravi hamiltona naj vozacem.to se vidi iz aviona.jedna pravila za mercedes,druga za ostale.uglavnom dok senilni starci koje financira mercedes vode f1,napretka nece bit
15
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razlika od sekunde je zato jer je MB napredovao u odnosu na prošlu godinu, a Ferrari i RB su nazadovali.
Šta je MB kriv što su im glavni konkurenti postavljali bolja vremena sa 2019 bolidima nego sa 2020?
Smiješan je taj argument više.
6
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne pricaj bajke,u njih nitko ne vjeruje osim tebe
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@nico
Bome si mi spustio, sad si moram dati truda malo kao što @avalon voli napraviti . Ali simpatican si trol nema šta. Samo što iza tvojih teorija zavjere stoji prazan zrak, a ovo o čemu ja pričam je lako povjerljivo.
Austrija 2019 Leclerc – 1:03:003
Austrija 2020 Leclerc – 1:03:923
Austija 2019 Max – 1:03:439
Austrija 2020 Max – 1:03:447
Silverstone 2019 Leclerc – 1:25:172
Silverstone 2020 Leclerc – 1:25:427
Silverstone 2019 Max – 1:25:276
Silverstone 2020 Max – 1:25:325
Mađarska 2019 Leclerc – 1:15:043
Mađarska 2020 Leclerc – 1:14:817
Mađarska 2019 Max – 1:14:572
Mađarska 2020 Max – 1:14:774
Španjolska 2019 Lec – 1:16:588
Španjolska 2020 Lec – 1:17:087
Španjolska 2019 Max – 1:16:272
Španjolska 2020 Max – 1:16:292
Ferrari jedino u Madarskoj mrvicu brzu sve drugo kasne od 0.3-0.4 sek do 0.9 sek, a RB je tu negdje ko prošle godine ili po par destenki sporiji.
Ali tješi ti da ja pričam bajke ?
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@smr201: Kad već pišeš, možeš li staviti koliko su napredovali Williams i Racing Point s 2019. na 2020.? Koriste Mercedesov motor, pa bi moglo biti zanimljivo vidjeti i te podatke.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Ante evo
Stavio sam samo Russela i Pereza jer su uglavnom bolji od kolega, pa bliži maksimumu bolida. Osim sa Silverstone 2020 di Perez nije vozio.
Austrija 19 Per – 1:04:789
Austrija 19 Rus – 1:05:904
Austrija 20 Per – 1:03:868
Austrija 20 Rus – 1:05:167
Silverstone 19 Per – 1:26:928
Silverstone 19 Rus – 1:27:789
Silverstone 20 Str – 1:25:839
Silverstone 20 Rus – 1:27:092
Madarska 19 Per – 1:17:109
Mađarska 19 Rus – 1:17:039
Mađarska 20 Per – 1:14:545
Madarska 20 Rus – 1:15:698
Španjolska 19 Per – 1:17:886
Španjolska 19 Rus – 1:19:072
Španjolska 20 Per – 1:16:482
Španjolska 20 Rus – 1:18:099
No ne razumijem zašto misliš da se svo to vrijeme dobilo isključivo na PU? RP je promijenio cijeli auto i presao na low rake koncept, a Williams nakon one krame iz 2019 da su bilo šta napravili dobro skok mora biti ogroman kad su imali i zaostatak ogroman. Ne kažem da PU od MB nije donio doio tog vremena možda čak i većinu, ali nije mogao sve donijeti.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
vidim da se ne razumijemo,ja pisem o proslogodisnjem ferrarijevom motoru koji je dosao do krajnje granice razvitka,koji je proglasen ilegalnim iako to nitko nije mogao dokazati.ali mercedes nekim slucajem i nakon krajnjeg razvoja oprt nadje snagu,objasni kako.legalno sigurno ne,jel i dalje vjerujes u bajke
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad zabrane party mode ćemo vidjeti koliko će dobiti/izgubiti MB. Onda možemo raspravljati o tome koliko su performansi našli u PU. A da ne govorim o tome da nitko od nas ne može znati koliko su dobili motorom, a koliko ostatkom bolida (DASom, novim stražnjim ovjesom i slično)
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije fer odluka .. nikako.. Trebalo je samo Mercedesu zabranit party mode :D
9
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni ovo mirise na pripremu za konacni udar na Mercedes. Mislim da svi znaju da oni varaju sa motorom i to zele lagano dokazati… Vidjecemo sta ce se desiti u ovih nekoliko mjeseci.
4
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mercedes vara u svemu,da ferrari vode muskarci a ne curice,trazili bi da se ispita mercedes koji je prvi plakao zasto ferrari ima jaci motor.legalni nisu sigurno,samo mafia ih stiti
6
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Belgija je prilika da Mercedesi prestignu za cijeli krug bas sve ostale uključujući i RB! Nadam se samo da neće biti SC-a!
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko taj party mod utječe na razliku vidjeti ćemo tek u Monzi. Koliko znamo i honda i renault ga imaju. Čini se da ga je ferrari izgubio dovođenjem motora u legalne okvire ( očito je da fia ide na ruku ferrariju ukidanjem istog ). Možda je tu slučaj i sa mercedesom. Tko zna.
1
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
svi imaju party modove.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko se sjecam, nekada su bili posebni motori rađeni samo za kvale, brži ali kratkog vijeka trajanja, a za utrku su bili sa manje snage al bolja pouzdanost.
Zatim se netko sjetio pa sve to zabranio, i kad gledam do kud je sve to izguralo, za par godina cemo gledati utrku bolida na pedaline…
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uvjeren sam da ovogodišnji Mercedesov motor proizvodi istu snagu kao i Ferrarijev prošlogodišnji.
Mercedes u Q ima takvu prednost da je to strašno, skoro svake Q imali su prednost od 1-0.8 sec ispred konkurenata. A u utrci je malo drugačija priča. Da imaju toliku prednost Max ne bi bio blizu drugog mjesta, a kamo li pobjede, to je 50-60 sec u utrci.
Ista priča je bila i prošle godine s Ferrarijem, ali Ferrari nije imao toliku prednost u Q, to je s bilo sve u 5 deka. A u utrci se vidilo da to nije taj tempo iz Q.
Tada nema tko nije rekao da Ferrari radi nešto čudno s motorom, a danas Mercedesa nitko ne spominje u tom kontekstu, nego se svi dive Njemačkoj mašineriji, a kao da je bilo jučer da je Merc govorio da je taj motor na vrhuncu i da nema dalje napretka po pitanju snage i onda dode 2020 i Merc magično ima 20kw više od ikoga, a Ferrari potone.
Mogla je i FIA prošle godine ukinuti party mod a ne pola sezone su zakebavi Ferrari sa senzorima.
Ali sve ove smicalice su dio nekih igrica iza kulisa, FIA će banat party mod, a FIA neće nastavljat istragu po pitanju Mercedesa i RP ili već neki drugi ustupak, McL je uložio žalbu samo da dobije polugu u pregovorima pa je iza povukao.
Samo ne znam što Ferrari radi u tom cijelom kupusu. Koliko oni opce surađuju s FIAom po pitanju motora, je li ova zabrana party moda došla na način da je Ferrari nešto otkrio FIA…nekad me živcira koliko je ovaj sport obavijen velom tajni.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kazu klaunovi u mercedesu motor je na vrhuncu,a svake god ima vise konja,i dimi kao da ide na mjesavinu,ali to je ok.najvece prevara u povjesti sporta je mercedes kojeg stiti ma fia.
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma ajde, rekli su da će zabranit ih u Belgiji, pa sad u Italiji, meni se čini da ih neće zabranit
0
0