Izdvojeno

Palmer: Red Bull je iskoristio Albona kao pokusnog kunića

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Bivši vozač i analitičar BBC portala Jolyon Palmer smatra da je Red Bull iskoristio Alexandera Albona na prošloj utrci kao “pokusnog kunića”.

Tajlanđanin je u kvalifikacijama kasnio čak 7 desetinki za Maxom Verstappenom, ali je imao 6. startnu poziciju, što je obećavalo solidnu utrku. Početni stint je bio solidan i Albon je pritiskao Racing Point Sergija Pereza kad ga je ekipa u 18. krugu pozvala na promjenu guma. Stavili su najtvrđu komponentu i vratili ga u promet. U cilj je ušao osmi.

“Cijela utrka je bila neobična s te strane garaže. Verstappen je imao solidnu partiju, ali Albon je čovjek pod pritiskom. Bio je šesto u subotu, ali budimo iskreni, imao je ogroman zaostatak za Verstappenom.”

“Neobjašnjivo mi je što su Red Bullovi stratezi napravili. Poslali su ga prvog na promjenu guma i stavili mu hard komponentu koja je potpuno beskorisna na ovoj stazi.”

“U petak su na treninzima vozači komentirali da na tim gumama nema gripa, da se voze kao po ledu. I što se dogodi? Albon dobije baš te gume.”

“Na povratku iz boksa našao se iza Magnussena, Raikkonena i Ocona koji su bili na mediumu još 30 krugova.”

“Albon se u ekipi koristi kao pokusni kunić. Nema šanse da pozovu Verstappena u tom trenutku i daju mu tvrđe gume. Albon je taj koji dobije defektnu strategiju.”

“Stratezi s njegove strane ekipe moraju dobro razmisliti o tome jer je ovo opet bilo loše za Albona.”

Alexander Albon je trenutno 6. u vozačkom poretku, 55 bodova iza Verstappena.

Komentiraj

12 komentara

  1. Nije da se slazem ali je odluka razumljiva..

    Albon se sam stavio u tu poziciju da se na njega ne moze racunat za ozbiljne pozicije nego samo ovako, da eventualno pomogne Maxu u vidu da bude lab rat..

    RB se i dalje nada borbi sa Mercedesima i koriste sve sto mogu..



    22

    2
  2. očito su htjeli vidjeti je li hard ‘slučajno’ profunkcionirao pa da ih i max uzme. nit’ su maxu pomogli, albonu još manje.
    albon je jedini koristio hard u utrci i to samo 22 kruga. opet pirelli briljira.
    šteta nakon dobrih kvala očekivao sam albona ispred rp-a, ali kladionice su bile pametnije.



    9

    2
  3. Htio sam komentirati još u nedjelju da se ne slažem s hejtom ekipe prema Albonu pa eto sad druge prilike.. da, imao je loše kvalifikacije i veliki zaostatak za Maxom, ali treba uzeti u obzir jednu stvar. Licemjerna je ona ekipa koja govori da se bolid Ferrarija radi prema Leclercu pa se time opravdavaju Vettelovi spinovi i loši rezultati, a istovremeno ista ta ekipa pljuje po Albonu koji je ruku na srce u daleko težoj momčadskoj situaciji nego li Vettel.. biti kolega Maxu je teško iz više razloga, a jedan je svakako što je RB trenutno Maxova momčad kao i cijela koncepcija bolida.. činjenica je da ne možeš voziti bolid koji ti ne odgovara i to je sada jasno i po vožnjama Gaslyja u TR od kad je otišao iz RB i prema vožnjama Albona iz doba TR i od kada je došao u RB.. ti momci nisu loši koliko iz svojih epizoda u RB prikazuju.. dečko vozi korektno za uvjete u kojima se nalazi!! Radi fantastične poteze na stazi iz utrke u utrku i hrva se s pola grida, često nema čist zrak ispred sebe da vozi koliko bi mogao (svakako jedno od opravdanja zašto je kasnio krug za Maxom), a još kada mu useru taktiku ko prošli vikend, dobro pa i završi di završi.. nikako mi nije bila jasna odluka da ga se stavi iza u članku spomenutog trojca tim odlaskom u box i to još na najgoru komponentu.. sad će netko reći da on vozi superiorniji bolid i da ih je trebao lako proći.. da, na stazi kao što je ova u Španjolskoj i tvrđim gumama kada su svi na sek i imaju DRS.. nije to baš lako kao što se čini..



    11

    6
    • Kimi Raikkonen 7
      Kos Prikaži

      Pa nisam primjetio da ekipa baš toliko pljuca po Albonu. Ja ga osobno smatram jako talentiranim dečkom al se bojim da če ga RB pojest. Dečko stvarno već drugu godinu zaredom ima po meni fantastična pretjecanja i vidi se da je jako talentiran, al Albon si je malo svojim neiskustvom pa posljedično tome i nedostatkom sreće u nekim situacijama doveo u poziciju da ga ekipa koristi kao laboratorijskog štakora što je po meni velika šteta.



      5

      0
  4. Fernando Alonso
    tomidix Prikaži

    Nije u redu i nije fer… ali mi se čini da ovo ide prema AlbOff… Samo me zanima tko je sljedeći..



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni