Izdvojeno

Vettel o novoj šasiji: Stvari sad imaju više smisla

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sebastian Vettel je komentirao kako njegov SF1000 sada ima više smisla nakon promjene šasije.

Nijemac se od samog početka sezone muči s bolidom, a trenutno je na 13. poziciji u poretku vozača sa samo 10 bodova u pet utrka, što je njegov najlošiji start sezone nakon 2008.

Vettel je posljednjih tjedana govorio kako mu nedostaje samouvjerenosti u bolid, a momčad je najavila za ovaj vikend kako su našli sitne pogreške na bolidu te da će omogućiti Vettelu novu šasiju.

Komentirajući prva dva treninga, Vettel je ustvrdio kako postoji pomaka po pitanju kvalifikacijskog tempa, ali da se mučio kod simulacije utrke.

“Generalno je bilo bolje po pitanju simulacije kvalifikacija.”

“Popodne sam se mučio da spojim krugove. Trebali bi biti bolji, idemo vidjeti što donosi sutra.”

“Probali smo par stvari, znamo nešto više za sutra.”

Na pitanje je li promjena šasije donijela određena rješenja, Vettel je rekao kako bolid trenutno ima više smisla nego prije.

“Ne dobiješ sve odgovore, ali gledajući sveukupno, stvari imaju više smisla.”

“U petak je to teško za reći jer probavaš razne stvari. Vidjet ćemo kako će se stvari sutra posložiti.”

Sebastian Vettel – Scuderia Ferrari

Komentiraj

6 komentara

  1. Nema nista od svega toga kad nemozes isporucit rezultat,jel je problem u tebi,momcadi ili obostrano ali svakako ne izgleda dobro za tebe,sretno danas



    15

    1
  2. Napravi piruetu pa češ vidit jel dobra šasija.



    7

    18
  3. Ferrari
    Gemini Prikaži

    Polako, dok Binoto upozna ponašanje bolida onda će ga tek usporit :) .



    6

    5
  4. Toro Rosso
    25_321 Prikaži

    Popljuvali covjeka, a tko zna koliko je vozio sa strganom sasijom.



    7

    9
  5. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Ovakvim izjavama samo daje povoda da mu se ismijavaju jer ako na kvalifikacijama danas zaostane preko pola sekunde za Čarlijem, a sutra u utrci završi izvan bodova samo će još više navuć svraba na sebe.
    Šutiš, odvoziš, daš najbolje od sebe i baciš kritiku na novu šasiju. Ovako si si sam u startu stavio negativni balast u usta tj. na glavu.



    3

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni