Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)
Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Drugi slobodni trening sramežljivo su načeli Leclerc, Bottas, Norris i Vettel s prilično izjednačenim vremenima, a prvi pravi krug koji nagovještava Mercedesov tempo postavio je Lewis Hamilton 20 minuta nakon početka – 1:17.970.
Najzanimljiviji komentari u prvih pola sata bili su povezani za gume. Valtteri Bottas je javio na team radio da se najtvrđa komponenta guma drastično troši već nakon 4 kruga. Nadalje, George Russell je svojoj ekipi javio da “gume uopće ne funkcioniraju”. U Barceloni je trenutno 30°C u zraku i 48°C na stazi.
Valtteri Bottas je bio i prvi vozač koji je prešao s tvrdih na meke gume i krenuo u simulaciju kvalifikacija. Očekivano, imao je najbolja vremena u sva tri sektora i u cilju je ostvario vrijeme 1:17.170, što je za 8 desetinki brže od vremena koje je Hamilton napravio na najtvrđoj komponenti. Čim je prošao cilj Bottas je usporio na brzinu prolaska kroz boks da bi ohladio gume.
Drugi vozač na softu bio je Carlos Sainz koji je u svom McLarenu napravio vrlo respektabilno vrijeme. U prvom sektoru se gotovo izjednačio s Bottasom, u drugom sektoru je izgubio pola sekunde, a u trećem još pola sekunde.
Bottasov krug je vrlo brzo skinut s vrha, i to, očekivano, od strane Lewisa Hamiltona. 1:16.883 je bilo za tri desetinke bolje od Bottasa.
Vidjeli smo i dva Ferrarija od kojih je Charles Leclerc bio brži za 3 desetinke, ali bez impresivnog vremena jer je čak i Romain Grosjean bio brži od njega. Max Verstappen se smjestio na treće mjesto s ogromnom prednošću ispred Alexandera Albona koji je bio tek 13., uz nekoliko pogrešaka u svom krugu.
Najmekše gume nisu mogle izdržati za još jedan brzi krug, iako je na Ferrarijevim bolidima izgledalo kao da mogu napraviti dva vrlo slična kruga. Bottas je pokušao isto, ali je bio za 3 desetinke sporiji od svog prethodnog vremena.
Vrijedi spomenuti i team-radio Daniila Kvyata koji nije bio impresioniran ponašanjem Nicholasa Latifija na stazi:
“Look at this fucking clown!”
– Daniil Kvyat
# | Vozač | Bolid | Krugovi | Vrijeme | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 37 | 1’16.883 | |
2 | Valtteri Bottas | Mercedes | 38 | 1’17.170 | 0.287 |
3 | Max Verstappen | Red Bull | 33 | 1’17.704 | 0.821 |
4 | Daniel Ricciardo | Renault | 34 | 1’17.868 | 0.985 |
5 | Romain Grosjean | Haas | 29 | 1’18.133 | 1.250 |
6 | Charles Leclerc | Ferrari | 35 | 1’18.147 | 1.264 |
7 | Carlos Sainz | McLaren | 33 | 1’18.214 | 1.331 |
8 | Sergio Perez | Racing Point | 39 | 1’18.293 | 1.410 |
9 | Esteban Ocon | Renault | 40 | 1’18.303 | 1.420 |
10 | Pierre Gasly | AlphaTauri | 40 | 1’18.312 | 1.429 |
11 | Lance Stroll | Racing Point | 39 | 1’18.357 | 1.474 |
12 | Sebastian Vettel | Ferrari | 36 | 1’18.404 | 1.521 |
13 | Alex Albon | Red Bull | 35 | 1’18.491 | 1.608 |
14 | Lando Norris | McLaren | 38 | 1’18.506 | 1.623 |
15 | Daniil Kvyat | AlphaTauri | 39 | 1’18.642 | 1.759 |
16 | Kevin Magnussen | Haas | 36 | 1’18.761 | 1.878 |
17 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo | 42 | 1’18.900 | 2.017 |
18 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | 40 | 1’18.964 | 2.081 |
19 | Nicholas Latifi | Williams | 32 | 1’19.155 | 2.272 |
20 | George Russell | Williams | 38 | 1’19.391 | 2.508 |
Morate biti logirani za komentiranje.
Ista priča svaki vikend :)
2
1
Ako bude priča kao prošli vikend, nemam ništa protiv!
12
0
Kako Russell može znati dal gume funkcioniraju ili ne ? Pa Williams je uvijek najsporiji,njima je uvijek isto . Koje crybabies su ti vozači, nemoš vjerovat
4
29
On je taj koji drzi volan u ruci, ne ti, mislim da ipak zna nesto vise od tebe ;)
8
2
Merceses je prebrz za gume, ferrari može svu utrku odvoziti na softu, a merc ne može 1 brzi krug
17
0
:rofl:
3
1
Ovaj Mercedes stvarno tamani gume kao kolače…
3
1
To smo sve imali vec. Mercedes pole i onda pad. Prije 7 godina?
2
1
Ako se ne varam u sezoni 2013. uzeli su cak 8 pole positiona od kojih su samo 3 pretvorili u pobjedu. Zanimljivije, na VN Spanjolske te sezone uzeli su 1-2 u kvalifikacijama, a na kraju utrke zavrsili kao 6. (Rosberg) i 12. (Hamilton). Rezultati nisu toliko reprezentativni s obzirom da smo znali imati kaoticne utrke te sezone, ali ono sto se pamti kod Mercedesa je izrazito brz “one lap” pace i mozda najveci problemi s gumama koje smo vidjeli u tome desetljecu. U Kini su vec nakon 2-3 kruga izgubili velik dio performansi. Nazalost po nas koji smo zeljni kaoticne utrke i borbe za pobjedu, to tesko da cemo gledati ovu nedjelju. Sve ovisi o Red Bullovom paceu i moze li Max biti blizu Mercedesu kao u Silverstoneu.
11
1
Da je ferrariu motor kao lani trke bi bile odlicne, jer bi imali 3 vozaca sta im mogu zapaprit a ovako, sami protiv maxa mogu se igrat s strategijon i jedna da upali (hamiltonova)
3
6
Pirelli Katastrofa. Kakve su to utrke kad moraš čuvati gume, užas Uvesti još jednog dobavljača i to je to.
4
10
hahhahahahahaha….najbrzi Ferrari Romain Grosjean….
9
0
Mislim da Mercedes ne bi, ako želi sačuvati gume, trebao prebacivati dalje od šeste brzine
6
0
Blokada na 3000 okretaja
0
0