F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Hamilton najbrži na drugom treningu, novi problemi s gumama

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Drugi slobodni trening sramežljivo su načeli Leclerc, Bottas, Norris i Vettel s prilično izjednačenim vremenima, a prvi pravi krug koji nagovještava Mercedesov tempo postavio je Lewis Hamilton 20 minuta nakon početka – 1:17.970.

Najzanimljiviji komentari u prvih pola sata bili su povezani za gume. Valtteri Bottas je javio na team radio da se najtvrđa komponenta guma drastično troši već nakon 4 kruga. Nadalje, George Russell je svojoj ekipi javio da “gume uopće ne funkcioniraju”. U Barceloni je trenutno 30°C u zraku i 48°C na stazi.

Valtteri Bottas je bio i prvi vozač koji je prešao s tvrdih na meke gume i krenuo u simulaciju kvalifikacija. Očekivano, imao je najbolja vremena u sva tri sektora i u cilju je ostvario vrijeme 1:17.170, što je za 8 desetinki brže od vremena koje je Hamilton napravio na najtvrđoj komponenti. Čim je prošao cilj Bottas je usporio na brzinu prolaska kroz boks da bi ohladio gume.

Drugi vozač na softu bio je Carlos Sainz koji je u svom McLarenu napravio vrlo respektabilno vrijeme. U prvom sektoru se gotovo izjednačio s Bottasom, u drugom sektoru je izgubio pola sekunde, a u trećem još pola sekunde.

Bottasov krug je vrlo brzo skinut s vrha, i to, očekivano, od strane Lewisa Hamiltona. 1:16.883 je bilo za tri desetinke bolje od Bottasa.

Vidjeli smo i dva Ferrarija od kojih je Charles Leclerc bio brži za 3 desetinke, ali bez impresivnog vremena jer je čak i Romain Grosjean bio brži od njega. Max Verstappen se smjestio na treće mjesto s ogromnom prednošću ispred Alexandera Albona koji je bio tek 13., uz nekoliko pogrešaka u svom krugu.

Najmekše gume nisu mogle izdržati za još jedan brzi krug, iako je na Ferrarijevim bolidima izgledalo kao da mogu napraviti dva vrlo slična kruga. Bottas je pokušao isto, ali je bio za 3 desetinke sporiji od svog prethodnog vremena.

Vrijedi spomenuti i team-radio Daniila Kvyata koji nije bio impresioniran ponašanjem Nicholasa Latifija na stazi:

“Look at this fucking clown!”

– Daniil Kvyat
#VozačBolidKrugoviVrijeme
1Lewis HamiltonMercedes371’16.883 
2Valtteri BottasMercedes381’17.1700.287
3Max VerstappenRed Bull331’17.7040.821
4Daniel RicciardoRenault341’17.8680.985
5Romain GrosjeanHaas291’18.1331.250
6Charles LeclercFerrari351’18.1471.264
7Carlos SainzMcLaren331’18.2141.331
8Sergio PerezRacing Point391’18.2931.410
9Esteban OconRenault401’18.3031.420
10Pierre GaslyAlphaTauri401’18.3121.429
11Lance StrollRacing Point391’18.3571.474
12Sebastian VettelFerrari361’18.4041.521
13Alex AlbonRed Bull351’18.4911.608
14Lando NorrisMcLaren381’18.5061.623
15Daniil KvyatAlphaTauri391’18.6421.759
16Kevin MagnussenHaas361’18.7611.878
17Kimi RaikkonenAlfa Romeo421’18.9002.017
18Antonio GiovinazziAlfa Romeo401’18.9642.081
19Nicholas LatifiWilliams321’19.1552.272
20George RussellWilliams381’19.3912.508

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3322 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

14 komentara

  1. Ayrton Senna nochimagaddavo Prikaži

    Ista priča svaki vikend :)



    2

    1
  2. Pascal Wehrlein 94 Wehrlein94 Prikaži

    Kako Russell može znati dal gume funkcioniraju ili ne ? Pa Williams je uvijek najsporiji,njima je uvijek isto . Koje crybabies su ti vozači, nemoš vjerovat



    4

    29
  3. Jenson Button Lotus Prikaži

    Merceses je prebrz za gume, ferrari može svu utrku odvoziti na softu, a merc ne može 1 brzi krug



    17

    0
  4. Tag Heuer Ante Maras novinar Prikaži

    Ovaj Mercedes stvarno tamani gume kao kolače…



    3

    1
    • lukarak Donator Prikaži

      To smo sve imali vec. Mercedes pole i onda pad. Prije 7 godina?



      2

      1
      • Fernando Alonso Alonso king Prikaži

        Ako se ne varam u sezoni 2013. uzeli su cak 8 pole positiona od kojih su samo 3 pretvorili u pobjedu. Zanimljivije, na VN Spanjolske te sezone uzeli su 1-2 u kvalifikacijama, a na kraju utrke zavrsili kao 6. (Rosberg) i 12. (Hamilton). Rezultati nisu toliko reprezentativni s obzirom da smo znali imati kaoticne utrke te sezone, ali ono sto se pamti kod Mercedesa je izrazito brz “one lap” pace i mozda najveci problemi s gumama koje smo vidjeli u tome desetljecu. U Kini su vec nakon 2-3 kruga izgubili velik dio performansi. Nazalost po nas koji smo zeljni kaoticne utrke i borbe za pobjedu, to tesko da cemo gledati ovu nedjelju. Sve ovisi o Red Bullovom paceu i moze li Max biti blizu Mercedesu kao u Silverstoneu.



        11

        1
        • Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

          Da je ferrariu motor kao lani trke bi bile odlicne, jer bi imali 3 vozaca sta im mogu zapaprit a ovako, sami protiv maxa mogu se igrat s strategijon i jedna da upali (hamiltonova)



          3

          6
  5. Pirelli Katastrofa. Kakve su to utrke kad moraš čuvati gume, užas Uvesti još jednog dobavljača i to je to.



    4

    10
  6. Jackie Stewart veki66 Prikaži

    hahhahahahahaha….najbrzi Ferrari Romain Grosjean….



    9

    0
  7. Mclaren raca Prikaži

    Mislim da Mercedes ne bi, ako želi sačuvati gume, trebao prebacivati dalje od šeste brzine



    6

    0