Izdvojeno

Hamilton najbrži na drugom treningu, novi problemi s gumama

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Drugi slobodni trening sramežljivo su načeli Leclerc, Bottas, Norris i Vettel s prilično izjednačenim vremenima, a prvi pravi krug koji nagovještava Mercedesov tempo postavio je Lewis Hamilton 20 minuta nakon početka – 1:17.970.

Najzanimljiviji komentari u prvih pola sata bili su povezani za gume. Valtteri Bottas je javio na team radio da se najtvrđa komponenta guma drastično troši već nakon 4 kruga. Nadalje, George Russell je svojoj ekipi javio da “gume uopće ne funkcioniraju”. U Barceloni je trenutno 30°C u zraku i 48°C na stazi.

Valtteri Bottas je bio i prvi vozač koji je prešao s tvrdih na meke gume i krenuo u simulaciju kvalifikacija. Očekivano, imao je najbolja vremena u sva tri sektora i u cilju je ostvario vrijeme 1:17.170, što je za 8 desetinki brže od vremena koje je Hamilton napravio na najtvrđoj komponenti. Čim je prošao cilj Bottas je usporio na brzinu prolaska kroz boks da bi ohladio gume.

Drugi vozač na softu bio je Carlos Sainz koji je u svom McLarenu napravio vrlo respektabilno vrijeme. U prvom sektoru se gotovo izjednačio s Bottasom, u drugom sektoru je izgubio pola sekunde, a u trećem još pola sekunde.

Bottasov krug je vrlo brzo skinut s vrha, i to, očekivano, od strane Lewisa Hamiltona. 1:16.883 je bilo za tri desetinke bolje od Bottasa.

Vidjeli smo i dva Ferrarija od kojih je Charles Leclerc bio brži za 3 desetinke, ali bez impresivnog vremena jer je čak i Romain Grosjean bio brži od njega. Max Verstappen se smjestio na treće mjesto s ogromnom prednošću ispred Alexandera Albona koji je bio tek 13., uz nekoliko pogrešaka u svom krugu.

Najmekše gume nisu mogle izdržati za još jedan brzi krug, iako je na Ferrarijevim bolidima izgledalo kao da mogu napraviti dva vrlo slična kruga. Bottas je pokušao isto, ali je bio za 3 desetinke sporiji od svog prethodnog vremena.

Vrijedi spomenuti i team-radio Daniila Kvyata koji nije bio impresioniran ponašanjem Nicholasa Latifija na stazi:

“Look at this fucking clown!”

– Daniil Kvyat
#VozačBolidKrugoviVrijeme
1Lewis HamiltonMercedes371’16.883 
2Valtteri BottasMercedes381’17.1700.287
3Max VerstappenRed Bull331’17.7040.821
4Daniel RicciardoRenault341’17.8680.985
5Romain GrosjeanHaas291’18.1331.250
6Charles LeclercFerrari351’18.1471.264
7Carlos SainzMcLaren331’18.2141.331
8Sergio PerezRacing Point391’18.2931.410
9Esteban OconRenault401’18.3031.420
10Pierre GaslyAlphaTauri401’18.3121.429
11Lance StrollRacing Point391’18.3571.474
12Sebastian VettelFerrari361’18.4041.521
13Alex AlbonRed Bull351’18.4911.608
14Lando NorrisMcLaren381’18.5061.623
15Daniil KvyatAlphaTauri391’18.6421.759
16Kevin MagnussenHaas361’18.7611.878
17Kimi RaikkonenAlfa Romeo421’18.9002.017
18Antonio GiovinazziAlfa Romeo401’18.9642.081
19Nicholas LatifiWilliams321’19.1552.272
20George RussellWilliams381’19.3912.508

Komentiraj

14 komentara

  1. Ista priča svaki vikend :)



    2

    1
  2. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Kako Russell može znati dal gume funkcioniraju ili ne ? Pa Williams je uvijek najsporiji,njima je uvijek isto . Koje crybabies su ti vozači, nemoš vjerovat



    4

    29
  3. Jenson Button
    Lotus Prikaži

    Merceses je prebrz za gume, ferrari može svu utrku odvoziti na softu, a merc ne može 1 brzi krug



    17

    0
  4. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Ovaj Mercedes stvarno tamani gume kao kolače…



    3

    1
    • To smo sve imali vec. Mercedes pole i onda pad. Prije 7 godina?



      2

      1
      • Fernando Alonso
        Alonso king Prikaži

        Ako se ne varam u sezoni 2013. uzeli su cak 8 pole positiona od kojih su samo 3 pretvorili u pobjedu. Zanimljivije, na VN Spanjolske te sezone uzeli su 1-2 u kvalifikacijama, a na kraju utrke zavrsili kao 6. (Rosberg) i 12. (Hamilton). Rezultati nisu toliko reprezentativni s obzirom da smo znali imati kaoticne utrke te sezone, ali ono sto se pamti kod Mercedesa je izrazito brz “one lap” pace i mozda najveci problemi s gumama koje smo vidjeli u tome desetljecu. U Kini su vec nakon 2-3 kruga izgubili velik dio performansi. Nazalost po nas koji smo zeljni kaoticne utrke i borbe za pobjedu, to tesko da cemo gledati ovu nedjelju. Sve ovisi o Red Bullovom paceu i moze li Max biti blizu Mercedesu kao u Silverstoneu.



        11

        1
        • Michael Schumacher
          VRSV546 Prikaži

          Da je ferrariu motor kao lani trke bi bile odlicne, jer bi imali 3 vozaca sta im mogu zapaprit a ovako, sami protiv maxa mogu se igrat s strategijon i jedna da upali (hamiltonova)



          3

          6
  5. Pirelli Katastrofa. Kakve su to utrke kad moraš čuvati gume, užas Uvesti još jednog dobavljača i to je to.



    4

    10
  6. hahhahahahahaha….najbrzi Ferrari Romain Grosjean….



    9

    0
  7. Mclaren
    raca Prikaži

    Mislim da Mercedes ne bi, ako želi sačuvati gume, trebao prebacivati dalje od šeste brzine



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni