Izdvojeno

Suci otkrili da je Racing Point od Mercedesa dobio kočione kanale u siječnju ove godine

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 27 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

U moru informacija o povezanosti Racing Pointa i Mercedesa koje cure u posljednih tjedan dana – saznali smo i da im je Mercedes poslao kočione kanale u siječnju ove godine.

Podsjetimo, Racing Point je kažnjen s 15 bodova i 400.000 eura zbog ilegalnog procesa dizajna. Cijela petlja nastala je iz činjenice da je Racing Point ranije kupovao te komponente od Mercedesa, a suci su procijenili da su prednji kočioni kanali na Racing Pointu legalni jer su i prošle godine koristili slično rješenje (legalno kupljeno od Mercedesa), ali stražnji nisu legalni jer su koristili drukčije rješenje i tek su ove godine implementirali Mercedesovo rješenje.

No, suci su u presudi otkrili i da je Mercedes isporučio Racing Pointu set kočionih kanala 6. siječnja 2020. godine, što je šest dana nakon što je počeo vrijediti novi pravilnik koji kaže da se kočioni kanali moraju dizajnirati od svake ekipe zasebno.

Otmar Szafnauer je dao objašnjenje:

“Poanta je, ako pročitate sportski pravilnik, novi sportski pravilnik stupa na snagu 24 sata prije početka prvog slobodnog treninga prvenstva. Te dijelove smo dobili zato jer nismo bili sigurni da će za zimske testove biti spremni dijelovi koje smo sami dizajnirali i proizveli.”

“Prema tome, te dijelove smo primili za rezervu za ono što ćemo koristiti na zimskim testovima. Kako se pokazalo – to nije bilo potrebno jer su naši dijelovi bili gotovi na vrijeme.”

– Otmar Szafnauer

Toto Wolff je ovaj transfer prozvao irelevantnim jer nije utjecao na dizajn Racing Pointovih kočionih kanala za 2020:

“Svi znaju da se u Formuli 1 kočioni kanali mogu napraviti na temelju crteža, dizajna, na temelju vlastitog razvoja. Racing Point je imao većinu sistema spremno davno prije kraja godine, a kočioni kanali su im isporučeni kako bi pomogli za zimska testiranja jer njihova rješenja nisu bila spremna.”

“To nije utjecalo na njihov proces dizajna. To je jasno objašnjeno u FIA-inom dokumentu od 10-12 stranica, to nije bio slučaj.”

– Toto Wolff

Problem u cijeloj priči je to što Szafnauer nije u pravu kad kaže da sportski pravilnik vrijedi počevši s 24 sata prije prvog slobodnog treninga nego od 1. siječnja 2020. godine.

“Sportski pravilnik za 2020. godinu stupa na snagu počevši s danom 1. siječnja 2020. godine, s tim da se određene akcije možda moraju poduzeti i prije tog datuma kako bi se ispoštovao sportski pravilnik.”

– FIA

Suci su se u svom objašnjenju osvrnuli na ovu primopredaju 6. siječnja zaključivši da Racing Point nije time dobio nikakvu prednost u performansama niti nove informacije.

Komentiraj

27 komentara

  1. To je pisalo u odluci prije neki dan, ali FIA je odlučila ignorirati u presudi. To je razlog za kaznu Mercedesu, a ne samo RPu.



    13

    7
  2. Kimi Raikkonen 7
    Kos Prikaži

    Ima jedna prigodna pjesma naslova Laže selo lažu ljudi.



    8

    2
  3. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Citirat ću onog djeda iz filma Ko to tamo peva ; ” RADE ŠTA ‘OĆE” :D
    I nitko im ništa ne može jer oni su zapravo F1.
    Pirelli i Mercedes protiv ostatka grida uz pomoć sudaca koji tumače pravila kako paše Mercedesu



    11

    9
  4. A gdje je kazna mercedesu?



    8

    4
  5. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    A realno i da kazne Merc sa oduzimanjem svih bodova opet bi bili prvi, a vozacki bodovi i tako bi ostali tako da ne vidim neke vajde u svrmu ovom



    4

    1
  6. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Marisol sapunjara se sakrit može za svijet igara u F1.Bilo i bit će ovakvih kombinacija koje čitam dok ležim na plaži,uživam i ‘kužim’ istine.Zaključak moj:Otmar nervozan a mi svi zapravo navijamo da Hulk uzme podij dns a sutra će mo navijat da RP DSQ!!



    4

    1
  7. Vise nije pitanje vara li se nego na koji nacin se vara ? svatko je barem malo namazan



    11

    2
  8. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Kao što sam već napisao, fia je sama otvorila pandorinu kutiju dozvolivši kupnju dijelova bolida. Sada ju ne mogu obuzdati. A sve je počelo tamo još od saubera 90 -ih i rb/tr prošlih godina. Haas je do rp-a bio vrhunac kopiranja.



    4

    2
  9. Pirelli Hypersoft
    resiver11 Prikaži

    @ ante vetma

    da li je moguce staviti e emisiju prvi ztrke (emisiju na areni) izjavu koju je da stroll sada na sky-u? hvala


    0

    0
  10. Prsti u pekmezu, ovaj put uhvaceni, bit ce tu jos svega cini mi se. Ali zaboravljamo jednu stvar, RP je iduce godine Aston Martin i sve je ovo bilo podloga i kamen temeljac kako bi novi brand u formuli jedan bio uspjesan. Lijepo imaju nacrte i kopiju uspjesnog bolida, uci ce u formulu 1 i bit ce konkurentni od pocetka, nece se sramotiti i srozati ugled. Sve je to pametno pripremljeno za AM. Jel mislite da bi si oni dozvolili da uđu u formulu i vozikaju se na zacelju?



    5

    2
  11. x1

    Renault: imamo vojsku odvjetnika.
    RP: we have a Hulk.



    8

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni