Izdvojeno

Hamilton najbrži i na trećem slobodnom treningu

Piše: Luka Jurić

Prije 2 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Mercedesov Lewis Hamilton ostvario je najbrže vrijeme i na trećem slobodnom treningu, a iza njega ponovno se našao Valtteri Bottas u drugom Mercedesu. Treći najbrži bio je Lando Norris u McLarenu. Četvrti je bio Nico Hulkenberg u Racing Pointu, a najbržih pet zaokružio je Lance Stroll.

Šesto najbrže vrijeme odvozio je Ferrarijev Charles Leclerc. Iza njega, našla su se dva Red Bullova vozača – Max Verstappen i Alex Albon. Deveti je bio Esteban Ocon u Renaultu, dok je najbržih deset zaokružio Carlos Sainz u drugom McLarenu.

Uz navedene pozicije ovih vozača, bitno je spomenuti i činjenicu kako je McLarenov dvojac postavio svoja najbrža vremena na mediumu, dok su svi ostali vozači odradili svoje najbrže krugove na softu.

Također treba napomenuti i vrlo male razlike u vremenima u sredini poretka. Između Landa Norrisa, koji je trening završio na trećoj poziciji, i Renaultovog Daniela Ricciarda na 14. poziciji, razlika iznosi svega šest desetinki. Što znači da bismo mogli imati vrlo napete kvalifikacije iza dva Mercedesa.

Prvi je na stazu izašao Ferrarijev Sebastian Vettel. Ubrzo su mu se pridružili njegov momčadski kolega Charles Leclerc, Haasov dvojac Magnussen i Grosjean te Daniil Kvjat u AlphaTauriju. Svi su se vratili u bokseve nakon svojih instalacijskih krugova, nakon čega nitko nije bio na stazi nekoliko minuta.

To se promijenilo nakon deset minuta kad na stazu izlaze McLarenovi vozači. Dvije minute kasnije, Lando Norris postavlja prvo vrijeme na treningu. Nekoliko minuta kasnije, Ferrari im se pridružuje na stazi. Nakon 20 minuta sesije, većina grida je bila na stazi, a Ferrarijevi i McLarenovi vozači izmjenjivali su se na vrhu poretka.

Ubrzo nakon toga, u tome im se pridružuju i mnogi drugi vozači – Hulkenberg i Ocon postavljaju vremena u top 3. Tad smo čak dobili jedan nesvakidašnji prizor – Pierre Gasly je svoj AlphaTauri doveo do prve pozicije na treningu. Međutim, to nije dugo trajalo jer je tad na stazu izašao Valtteri Bottas i postavio najbrže vrijeme sesije.

Na sredini treninga, na stazu napokon izlaze Hamilton te dva Red Bullova vozača pa se i oni pridružuju vozačima pri vrhu poretka. Vozili su nekoliko minuta, nakon čega je uslijedila manja pauza na otprilike 25 minuta do kraja treninga.

Lando Norris postavlja svoje najbrže vrijeme na 19 minuta do kraja treninga. Iako se na trenutak činilo da će ga nekoliko drugih vozača prestići, s obzirom da je postavio to vrijeme na mediumu, to se nije dogodilo. Mercedesov dvojac je jedini postavio brže vrijeme (Hamilton je bio na pola sekunde prednosti ispred McLarenova vozača).

Na deset minuta do kraja treninga, izgledalo je kako će Verstappen odvoziti odličan krug (imao je ljubičasti prvi sektor), ali Racing Pointov Lance Stroll ga je blokirao, zbog čega je Verstappen morao obustaviti svoj brzi krug. Verstappen nije mogao to ponoviti u svom drugom brzom krugu na tom setu soft guma, zbog čega je trening završio na sedmom mjestu.

Osim Strollovog blokiranja, nije bilo drugih incidenata, a uz to bi trebalo još samo napomenuti kako su vozači morali voziti dva jako spora kruga (primjerice, Verstappenu je za jedan od takvih krugova trebalo nešto više od tri minute) između brzih krugova kako bi im se njihove soft gume stigle ohladiti. Bit će zanimljivo vidjeti strategije različitih momčadi u kvalifikacijama, koje su na rasporedu u 15h!

#VOZAČMOMČADVRIJEMEZAOSTATAKKRUGOVI
144Lewis HamiltonMERCEDES1:26.62115
277Valtteri BottasMERCEDES1:26.784+0.163s16
34Lando NorrisMCLAREN RENAULT1:27.202+0.581s20
427Nico HulkenbergRACING POINT BWT MERCEDES1:27.256+0.635s16
518Lance StrollRACING POINT BWT MERCEDES1:27.263+0.642s15
616Charles LeclercFERRARI1:27.328+0.707s18
733Max VerstappenRED BULL RACING HONDA1:27.455+0.834s12
823Alexander AlbonRED BULL RACING HONDA1:27.474+0.853s15
931Esteban OconRENAULT1:27.496+0.875s15
1055Carlos SainzMCLAREN RENAULT1:27.627+1.006s22
1110Pierre GaslyALPHATAURI HONDA1:27.659+1.038s15
1226Daniil KvyatALPHATAURI HONDA1:27.754+1.133s18
135Sebastian VettelFERRARI1:27.811+1.190s20
143Daniel RicciardoRENAULT1:27.815+1.194s12
158Romain GrosjeanHAAS FERRARI1:28.076+1.455s15
166Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES1:28.125+1.504s14
1763George RussellWILLIAMS MERCEDES1:28.349+1.728s17
1899Antonio GiovinazziALFA ROMEO RACING FERRARI1:28.468+1.847s13
197Kimi RäikkönenALFA ROMEO RACING FERRARI1:28.538+1.917s12
2020Kevin MagnussenHAAS FERRARI1:28.763+2.142s16

Komentiraj

10 komentara

  1. Kad vidiš da je najbrže vrijeme FP2 bilo 1:25:6, a FP3 sekundu sporije, onda ti bude jasno da je ovaj poredak bitan ko semafor u GTA.



    8

    0
  2. Ferrari
    PhillSF Prikaži

    Definitivno treba uložit lovu da će Hulk uzet podij :)



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni