Ricciardo kaže da je Renault jako napredovao

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 4 godina 2 min 9 komentara

Daniel Ricciardo kaže da je tempo na slobodnim treninzima bio pravi pokazatelj da je Renault napravio veliki skok uoči VN 70. obljetnice Formule 1. Podsjetimo, Ricciardo je drugi trening završio na trećem mjestu, ispred Maxa Verstappena u Red Bullu.

Iako ne očekuje takav rezultat u kvalifikacijama i utrci, kaže da unutar ekipe vlada optimizam.

“Mislim da je ovo bio pravi tempo, barem za ove uvjete na stazi. Napravili smo neke promjene tijekom treninga i osjetio sam velik pomak nakon jedne od tih promjena.”

“Pomislio sam – dobro, ovo je prilično dobar tempo. Mislim da se možemo dobro nositi, vidjet ćemo.”

Unatoč tome, ne zanosi se previše i misli da promjena smjera vjetra može potencijalno dobro poremetiti poredak.

“Sutra će se drastično promijeniti smjer i jačina vjetra. Znam da to ljudima doma puno ne znači, ali za balans bolida je vrlo bitno.”

“Sutra bi to mogla biti druga priča i još će se neke stvari promijeniti, ali definitivno smo odradili dobar posao danas [petak].”

Nije zadovoljan trajnosti soft guma, te misli da će ekipe imati glavobolju sa slaganjem strategije:

“Da, soft guma je… Zanimljiva. To je najbolji način za opisati je… Bio sam iznenađen da je izdržala većinu kruga. Mislim da puno ekipa neće uopće htjeti imati posla s tom gumom u ostatku vikenda, ili barem tamo gdje se račuona.”

“Mislim da su Lewis i Valtteri usporedili tempo i Lewis je čak imao malo bolja vremena na mediumu nego na softu.”


Odgovor

9 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Happy Alonso noises



    10
    9

    1
  2. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Još jedna budalaština FIAe. Najtvrđe gume koje Pirelli radi nisu mogle izdržati trku na Silverstoneu, pa ćemo sad prijeći na još jedan stupanj mekše gume. Čovjek se stvarno zapita koji idioti vode ovaj sport. Razumijem da je to s gumama odlučeno davno ranije. JOš prošle godine je Silverstone bio problematičan za gume i svejednu su ove godine išli uvoditi umjetnu razliku između dvije utrje pomoću guma. To je kad sport treba postati show pa postane sprdačina.



    2
    -4

    6
    • Williams
      Montoya Prikaži

      Pa nek idu u box 2 ili 3 puta. Problem prvog Silverstona je sto su svi mjenjali jako rano na prvom safety caru i onda tako vozili do kraja



      4
      4

      0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Problem je da svi imaju 8 setova mekih guma, 3 seta srednjih i dva tvrdih za cijeli vikend. To je loša raspodjela ako ti je najmekša guma sranje i moraš više od jednom u boks.



        1
        1

        0
        • Renault
          Renault_F1_team Pretplatnik Prikaži

          Pa zar vozači nebiraju setove guma sami sebi? Ko im je branio uzeti 5 setova harda?



          2
          2

          0
        • Pirelli Hypersoft
          resiver11 Prikaži

          @ Renault_F1_team

          24.2 Quantity, selection and specification of tyres during an Event :
          a) Except under Articles 24.1(b), 24.4(e) and 24.4(f), no driver may use more than thirteen
          sets of dry‐weather tyres, four sets of intermediate tyres and three sets of wet‐weather
          tyres during an Event. A complete set of tyres will be deemed to comprise two front and
          two rear tyres all of which must be of the same specification and as allocated by the FIA,
          however, sets of the same specification may be mixed following the qualifying practice
          session.
          b) No less than nine weeks before the start of each Event held in Europe, and fifteen weeks
          before the start of each Event held outside Europe, the FIA will provide all competitors
          with the following information relevant to the Event in question :
          i) Which tyre specifications will be made available by the Supplier.
          ii) The mandatory dry‐weather race tyre specification(s) (up to two).
          iii) The mandatory dry‐weather Q3 tyre specification (which will always be the softest
          of the three specifications).
          Competitors must then inform the FIA, no less than eight weeks before the start of each
          Event held in Europe and fourteen weeks before the start of each Event held outside
          Europe, which specifications of dry‐weather tyres they wish to use for each of their
          drivers at the Event. From the thirteen sets of dry‐weather tyres available to each driver:
          i) At least two sets must be of the mandatory race tyre specification(s). For the
          avoidance of doubt, if there are two mandatory race tyre specifications, one of
          each must be chosen.
          ii) At least one set must be of the mandatory Q3 tyre specification.
          iii) The remaining sets may be chosen from the available tyre specifications.
          Once the FIA has been provided with this information by all competitors the Supplier
          will be informed. If a competitor fails to provide the above information before the
          deadline the FIA will allocate tyre specifications to any driver concerned as it deems
          appropriate.


          0
          0

          0
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          I’ve godine na svim utrkama 8-3-2


          0
          0

          0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.