Izdvojeno

Hamilton najbrži na drugom slobodnom treningu

Piše: Jelena Benger

Prije 2 godina, 24 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Lewis Hamilton iz Mercedesa postavio je najbrže vrijeme drugog slobodnog treninga za Veliku nagradu 70. obljetnice Formule 1. Drugi najbrži bio je njegov momčadski kolega Valtteri Bottas, a treći Renaultov Daniel Ricciardo.

Drugi slobodni trening otvorila su dva Haasova vozača, Renaultov Ricciardo i Kvjat iz AlphaTaurija. Prvo vrijeme postavio je Kevin Magnussen 1.28.097. Vozači iz sredine poretka izmjenjivali su se na vrhu tablice, razlike su bile minimalne, a ipak je Racing Point na soft gumama držao prva dva mjesta neko vrijeme.

Zatim je na stazu izašao Valtteri Bottas iz Mercedesa i napravio vrijeme od 1’25.917 (soft) što je bilo za više od sekunde brže od vremena Racing Pointovih vozača. Lewis Hamilton ga je nekoliko minuta kasnije prestigao za šest tisućinki. Red Bullov Verstappen probio se na treće mjesto s pola sekunde zaostatka, dok je ostatak grida i dalje kaskao za sekundu.

Bottas je ponovno na najmekšim gumama odvezao vrijeme 1’25.782,  za desetinku brže od Hamiltona. Sebastian Vettel, koji je do tog trenutka bio na 18. mjestu na softu uspio se probiti na deseto mjesto u tom trenutku, a njegov momčadski kolega iz Ferrarija Leclerc na šesto.

Ostalo je još oko 45 minuta do kraja drugog treninga na Silverstoneu kada je Hamilton na medium gumama ponovno preskočio Bottasa s vremenom 1’25.606. U međuvremenu je i Lance Stroll popravio svoje vrijeme i postao drugi čovjek koji se Mercedesima približio na ispod sekunde. Daniel Ricciardo također je napravio odlično vrijeme (soft) te se smjestio na treće mjesto između Bottasa i Verstappena. I njemu je nedostajalo osam desetinki do Hamiltona.

Vozači su zatim proveli ostatak treninga simulirajući utrku. Uglavnom su isprobavali soft i medium gume. Od toga se soft brzo trošio. Ricciardo je jedini koji je uporno vozio na hardu. Mercedesi su bili na mediumu i imali najbolja vremena kod dužih stintova.

Hülkenberg je deset minuta prije kraja parkirao bolid u garažu zbog labavog sjedala. Vettelu se pet minuta prije kraja pokvario motor, morao je stati pokraj staze i iz njegovog bolida je iscurilo dosta ulja. Zbog toga je na par trenutaka „izašao“ virtualni sigurnosni automobil.

Dvije minute su ostale od drugog treninga kada se Antonio Giovinazzi zaustavio kod zavoja Becketts tako da je crvenom zastavom završen drugi slobodni trening.

Iza Hamiltona, Bottasa i Ricciarda na četvrtom mjestu ostao je Verstappen. Lance Stroll i Nico Hülkenberg bili su peti i šesti. Sedmo je mjesto zauzeo Ferrarijev Charles Leclerc, osmo i deveto McLarenovi Lando Norris i Carlos Sainz. Krug deset najbržih zatvorio je Esteban Ocon iz Renaulta.

Sutra su na Silverstoneu na rasporedu treći slobodni trening u 12:00 i kvalifikacije u 15:00 sati po hrvatskom vremenu.

PozicijaVozačMomčadKrugoviVrijemeZaostatak
1.Lewis HamiltonMercedes221’25.606 –
2.Valtteri BottasMercedes221’25.782+0.176
3.Daniel RicciardoRenault291’26.421+0.815
4.Max VerstappenRed Bull151’26.437+0.831
5.Lance StrollRacing Point241’26.501+0.895
6.Nico HülkenbergRacing Point261’26.746+1.140
7.Charles LeclercFerrari321’26.812+1.206
8.Lando NorrisMcLaren261’26.867+1.261
9.Carlos Sainz Jr.McLaren241’26.918+1.312
10.Esteban OconRenault251’26.928+1.322
11.Alex AlbonRed Bull251’26.960+1.354
12.Daniil KvjatAlphaTauri331’27.002+1.396
13.Pierre GaslyAlphaTauri311’27.128+1.522
14.Sebastian VettelFerrari301’27.198+1.592
15.Romain GrosjeanHaas281’27.294+1.688
16.George RussellWilliams311’27.320+1.714
17.Kimi RäikkönenAlfa Romeo301’27.535+1.929
18.Kevin MagnussenHaas281’27.582+1.976
19.Nicholas LatifiWilliams321’27.683+2.077
20.Antonio GiovinazziAlfa Romeo261’27.955+2.349

Komentiraj

24 komentara

  1. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Koliko je dubok bunar u kojeg padaju Ferrari i vettel?



    16

    1
  2. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Kaže sad Toto na Skyu da mu je smješno da bi MB išao niti cm preko granice jer nemaju šta dobiti iz toga. I da planiraju ostati u sportu.
    A da se neke ekipe uvlace u javnosti Libertyu u guzicu, a onda isti ti budu jako glasni u zatvorenim sastancima. Toto on fire?



    12

    2
    • Jbg, ljubomora je jebena stvar.Kad vec ne mogu pobjediti na stazi onda ce bar pokusavati smedjim nosevima moliti gazde za koju mrvicu.



      7

      23
    • Vidim, počelo se dimit u Mercedesu. Postavljaju se pitanja kako je RP došao do svih informacija…. Ajmo okoade da je ovo zadnja Totova i oredzadnja Mercedesova godina u F1

      Toto planira ostati u soortu. Ako Daimler isspadne upleten u još jedan F1 skandal, otići će iz F1 gotovo sigurno.



      12

      8
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        Kakva pitanja se postavljaju? Sad je Cyril rekao da su ustanovili put informacija i svega ostalog. Nije ni spomenuto MB, kao uostalom ni jedan medij koji ja pratim. Da su našli nešto sumnjivo MB već bi se znalo za to.
        To je tu na stranici popularna teorija među ljudima. A da ne kažem koja je svrha da isu varati na taj način?



        6

        2
        • Cyril je ustanovio put informacija. A kojim putem su informacije mogli kolati, ako ne od Mercedesa prema RPu?

          Ja mislim da je vrlo indikativno Totovo današnje bješnjenje i ucjenjivanje oko Concorda. Od kuda to baš danas, a priča traje mjesecima?

          Svrha varanja? Toto se osjetio kao Mida. Sve što takne pretvori u zlato, nitko mu ništa ne može…. Hoće slava lupiti u glavu. A osim toga pomaže si frendiću Strollu kod kojeg je također investirao, pa da ne ispadne da je propala investicija…..



          8

          9
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Pa kolale su od MB prema RP to nije sporno. Danas ti je govorio Toto da su našli kako zaraditi finu papriku od prodaje slika i CADova za tehnologiju koju inače ne mogu monetizirati. Ali to je sve dozvoljeno ili je bilo kada se to radilo. Je da, ići će riskirati mega brand kao MB zato da pomogne frendu Strollu. To su price za malu djecu, a da ne govorim bez trunke dokaza. Sigurno da mogu nešto nakalemiti MBu nebi šutili ostali šefovi momčadi. Nije da je Toto popularan među konkurencijom i da ih štedi pogotovo u zadnje vrijeme.



          11

          4
        • Ne potcjenjuj poriv za osobnom koristi kod jednog istočnog Europljanina. Osim toga po vlastitom priznanju ove godine nije baš zadovoljan s Daimlerom…. Očito novi boss koncerna nije baš po volji…..
          Što misliš zašto je investirao u Aston Martin i da li je to šefovima Daimlera baš simpatično?
          Ima tu puno više nego što se vidi na prvi pogled. Jednog dana će isplivati o čemu se radilo.



          4

          3
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Ne podcjenjujem na ništa, ali isto tako ne predjudiciram ništa. Ako i kada nešto izađe onda možemo raspravljati, dotad stvarati teorije zavjere pogotovo one koje se temelje na poznavanju njegovog ega i na temelju njegovog projekla mi je suludo. A s obzirom da je imao udio u Williamsu dok je vodio MB ne vidim problem da ima % u AM. Investirao je u njih jer je pametan investitor, inače ne bi došao do 400 milja $ prije nego je ušao u F1. A svakako mu više love donosi udio koji ima u MB u kojem ima 30%, dakle ako je vođen profitom ipak mu MB bitniji.
          A da ne kažem ako ti vjeruješ u svoje vlastite teorije MB povlači i postaje AM, dakle gazda ne bi trebao imati ništa protiv kad su u talu po tebi ?



          2

          1
        • Udio u Williamsu je imao jer se u Williamsu učio o F1 i nakon samo jedne godine kako je postao CEO WIlliamsa je dao otkaz i prešao u Mercedes (vrlo šupački prema Williamsu). Dionice je zadržao još neko vrijeme jer bi jako izgubio da ih je morao odmah prodati pa je to bio dio dogovora s Mercom. Da nije ostao u naročito dobrim odnosima u Williamsu ti svjedoči da mu nisu htjeli dati Russela za iduću godinu jer mu još traje ugovor s Williamsom.

          Ne mislim da je u talu s Daimlerom. Mislim da mu novi korporativni gazda Daimlera nije baš po volji. Jer je nešto u mrtvoj sezoni izjavljivao kako je kratkoročno šef Merca, a da se dalje od toga još nije dogovorio, da je iznenađen potezima koje su neki u Mercedesu napravili preko zime…. Nije zvučalo jako idilično, možda je to riješeno, ali ja znam da mi kao bossu Daimlera uopće ne bi bilo simpatično da moj najeksponiraniji direktor investira u konkurenciju jer što to govori o povjerenju u firmu koju vodi…..

          Činjenica je da je Toto ove godine jako svadljiv i nervozan. Žali se na šefove drugih momčadi, sad se nešto uzjogunio oko Concordea. To nije nikakav hejt to je moje mišljenje.

          A porijeklo kao argument, pa ako je dobro za stereotipove o šlampavim Talijanima, bahatim Englezima i organiziranim Nijemcima, zašto ne bi u njegovom slučaju porijeklo bilo argument za nešto – jednako je blesavo kao i ovo gore. Nije baš politički korektno – slažem se.



          2

          2
        • @smr201
          Mali dodatak:
          Nastojim se ne ponavljati previše u raznim komentarima, pa onda nije svugdje kompletna priča.

          Brandu kao Daimler ne treba reputacijska šteta po drugi put u manje od 15 godina i pri tome će Toto biti osoba kojoj će se odmah zahvaliti, jer je to način distanciranja od sranja – smjeniš šefa i kažeš “to je on na svoju ruku”, a šef “prizna” jer je korporacija velikodušna u otpremnini ili nekim drugim ustupcima.

          O razini reputacijske štete ovisi hoće li biti dovoljno smijeniti Tota ili će se i Mercedes povući. Još nekoliko dana mogu to napraviti elegnatno.

          Postoji li uopće reputacijska šteta za Merc?
          Ja misim da postoji i ovog trenutka, jer mnogi u sportu i oko njega smatraju moralno upitnim prodaju dizajna starog bolida. Da li je pri tome Mercedes prekršio pravila ili nije vidjet ćemo do kuda će se to odvrtiti. Za sada je kriv samo RP.



          3

          2
      • Riječi ti se pozlatile…



        6

        4
        • Tako je, pravi Ferrarista zna da na stazi Fwrrari nema nikakve sanse za nista odim eventualno biti u istom krugu s Mercom ?



          4

          23
        • x2
          x1

          @QFlash82
          Ne mogu ti odgovooriti u skladu s pravilima portala,
          Sad se osjećaš nadmoćno iako osobno nemaš baš nikakvog uticaja na rezultat Mercedesa pa je to tim komičnije.

          Ja sam navijač Ferrarija 45. sezonu. Vidio sam koječega u tom periodu, ali baš nikad nisam osjećao potrebu ponižavati i vrijeđati navijače poraženih. Sve do pojave LH 2007. nisam naišao na navijače s potrebom za dominaciju nad drugima, to je pripadalo u neke druge sportove, a ne u F1. Moderna vremena reklo bi se.

          PS Ima Mercedes još jesti žganaca prije nego dostigne neke istinske legenda ovog sporta – na primjer McLaren.



          20

          3
        • @wapi
          Na pogresan komentar si reagirao.
          Trazi uzrok, ne posljedicu.
          Mora li biti sve obrnuto kao u krmka muda?
          “Mozes” biti 455 godina navijac, ali to ti nece nuzno donijeti i mudrost. Nevjerojatan hejt je prisutan na portalima kod pojedinaca…
          Zalosno, ali opet se vracamo na uzroke. Tu je rjesenje.



          3

          9
        • @1883
          Ako napišem kakav je QFlashov komentar onda će to biti karakterizacija autora, a to nije dozvoljeno na portalu (s dobrim razlogom).

          Zato sam napisao što mislim o takvom stilu komentiranja i ponižavanja navijača drugih momčadi. Samo to. A koliko sam mudar ili nisam – ne znam. Vrijeme će pokazati.

          Znam da ne mrzim druge momčadi. Neke momčadi su tu svih tih 45 sezona, mnogih više nema, a neki drugi su stigli, neki su već i otišli, a drugi tek trebaju otići…. Možda netko i ostane, ali čim je ostanak u F1 periodična tema na upravnom odboru korporacije, prije ili kasnije će se dogoditi da glasanje bude negativno.



          4

          2
  3. Williams
    Montoya Prikaži

    Zašto nisu ovaj vikend skratili na 2 dana, nego Imolu koja se nije vozila 500 godina ?



    7

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni