Izdvojeno

Oba Red Bulla s novim pogonskim jedinicama na Silverstoneu

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Honda je odlučila Maxu Verstappenu i Alexandru Albonu dati nove pogonske jedinice za VN 70. obljetnice, koja se vozi na Silverstoneu, drugi tjedan zaredom.

Albon je prošli vikend uzeo novi spremnik energije i kontrolne elektronike, a sada će uzeti još drugi motor, turbopunjač, MGU-H i MGU-K. Verstappen će pak uzeti svih šest novih komponenti pogonske jedince.

“Kao dio naše PU strategije, predstavljamo nove pogonske jedinice za oba Red Bulla.”

“To nam daje dodatnu fleksibilnost po pitanju menadžmenta pogonske jedinice. Jedinice imaju iste specifikacije kao i prethodne.”

Da podsjetimo, momčadima je zabranjeno donošenje nadogradnji te razvoj pogonske jedinice tijekom sezone nakon dogovora oko zamrzavanja razvoja vezan uz rezanje troškova.

Verstappen i Albon neće imati nikakve kazne zbog promjena jer se još nalaze u dozvoljenom limitu.

Osim njih, Daniel Ricciardo je uzeo novi motor, turbopunjač, MGU-K i MGU-H, dok oba vozača Racing Pointa, Williamsa, i Mercedesov Valtteri Bottas imaju novi MGU-K.

Komentiraj

6 komentara

  1. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Nigdje da iskopam podatak koliko je PU na raspolaganju imao vozač početkom 2000ih..Pa ovo dns je baš prc svima jer ipak se ne može uvijek pritiskat maksimum jer moraš čuvat itd…



    5

    0
    • To je po meni najveći problem F1 danas… razumljivo, jer tko bi imao toliko love da je sve unlimited. Mada sam mnijenja da su ipak malo pretjerali sa ograničenjima… zapravo je pirelli najviše usrao sa gumama, jer je brže štedjeti gume i ići jednom manje u box nego gaziti do daske pa imati box više… pa još i štednja komponenti motora… jbg više se svede na managiranje komponenata nego na utrkivanje.



      6

      0
      • Nije cijena motora – ono željezo i radni sati za sastavljanje nego radni sati inženjera za razvoj. Oni rade ovako i onako cijelo vrijeme, dakle glavnina troška ne ovisi o broju motora. Stoga bi ja rekao da je doseg ušteda s limitiranjem broja motora prilično ograničen.

        Nekad nije bilo limita na broj motora i trošak motora je bio manji nego danas.



        6

        0
        • Stoga bi ja rekao da je doseg ušteda s limitiranjem broja motora prilično ograničen.

          Nemaš tu šta mislit @Wapi, to je jednostavno tako.
          Jedna od osnovnih ekonomskih zakonitosti (fixni i varijabilni troškovi, produktivnost, ovo, ono, dsz….). :mrgreen:
          Relativno dobro “skrivena” podvala o uštedama.



          6

          0
        • Meni je samo misterija zašto momčadi šutke pristaju na ta sranja.



          1

          0
        • Pa da ali su motori bili samo ICE, dakle puno jednostavniji, pa zato jeftiniji.

          A sad oni kao oce radit izdrzljivije motore, pa te tehnologije kopirat u industriju.


          0

          2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni