F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Oba Red Bulla s novim pogonskim jedinicama na Silverstoneu

Luka Kolak

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Honda je odlučila Maxu Verstappenu i Alexandru Albonu dati nove pogonske jedinice za VN 70. obljetnice, koja se vozi na Silverstoneu, drugi tjedan zaredom.

Albon je prošli vikend uzeo novi spremnik energije i kontrolne elektronike, a sada će uzeti još drugi motor, turbopunjač, MGU-H i MGU-K. Verstappen će pak uzeti svih šest novih komponenti pogonske jedince.

“Kao dio naše PU strategije, predstavljamo nove pogonske jedinice za oba Red Bulla.”

“To nam daje dodatnu fleksibilnost po pitanju menadžmenta pogonske jedinice. Jedinice imaju iste specifikacije kao i prethodne.”

Da podsjetimo, momčadima je zabranjeno donošenje nadogradnji te razvoj pogonske jedinice tijekom sezone nakon dogovora oko zamrzavanja razvoja vezan uz rezanje troškova.

Verstappen i Albon neće imati nikakve kazne zbog promjena jer se još nalaze u dozvoljenom limitu.

Osim njih, Daniel Ricciardo je uzeo novi motor, turbopunjač, MGU-K i MGU-H, dok oba vozača Racing Pointa, Williamsa, i Mercedesov Valtteri Bottas imaju novi MGU-K.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Kolak
Pulsmedia autor
300 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. Ayrton Senna LR7 Prikaži

    Nigdje da iskopam podatak koliko je PU na raspolaganju imao vozač početkom 2000ih..Pa ovo dns je baš prc svima jer ipak se ne može uvijek pritiskat maksimum jer moraš čuvat itd…



    5

    0
    • To je po meni najveći problem F1 danas… razumljivo, jer tko bi imao toliko love da je sve unlimited. Mada sam mnijenja da su ipak malo pretjerali sa ograničenjima… zapravo je pirelli najviše usrao sa gumama, jer je brže štedjeti gume i ići jednom manje u box nego gaziti do daske pa imati box više… pa još i štednja komponenti motora… jbg više se svede na managiranje komponenata nego na utrkivanje.



      6

      0
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Nije cijena motora – ono željezo i radni sati za sastavljanje nego radni sati inženjera za razvoj. Oni rade ovako i onako cijelo vrijeme, dakle glavnina troška ne ovisi o broju motora. Stoga bi ja rekao da je doseg ušteda s limitiranjem broja motora prilično ograničen.

        Nekad nije bilo limita na broj motora i trošak motora je bio manji nego danas.



        6

        0
        • David Croft Frantic Donator Prikaži

          Stoga bi ja rekao da je doseg ušteda s limitiranjem broja motora prilično ograničen.

          Nemaš tu šta mislit @Wapi, to je jednostavno tako.
          Jedna od osnovnih ekonomskih zakonitosti (fixni i varijabilni troškovi, produktivnost, ovo, ono, dsz….). :mrgreen:
          Relativno dobro “skrivena” podvala o uštedama.



          6

          0
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          Meni je samo misterija zašto momčadi šutke pristaju na ta sranja.



          1

          0
        • lukarak Donator Prikaži

          Pa da ali su motori bili samo ICE, dakle puno jednostavniji, pa zato jeftiniji.

          A sad oni kao oce radit izdrzljivije motore, pa te tehnologije kopirat u industriju.


          0

          2