Izdvojeno

Hulkenberg u razgovorima oko mogućeg punog povratka 2021.

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iznenadna rezerva Racing Pointa Nico Hulkenberg izjavio je kako razgovara s mnogim ljudima iz sporta oko mogućeg punog povratka u F1 iduće sezone.

Nijemac je nakon gubitka mjesta u Renaultu ove godine ostao izvan F1, no dobio je neočekivanu priliku za povratak na prošlotjednoj VN Velike Britanije nakon što je Sergio Perez zaražen koronavirusom, a nijedan od Mercedesovih rezervnih vozača nije bio dostupan.

Povratak kao da se i nije dogodio – Hulkenberg nije ni uspio startati utrku zbog problema s pokretanjem motora, a novu priliku dobit će jedino ako Perezov novi test bude pozitivan.

Stalni angažman nije dogovorio ni u jednoj drugoj kategoriji nakon odlaska iz F1, a očito je da ni ne želi ništa osim F1:

“Iskreno, bio sam u kontaktu s dosta ljudi iz F1 industrije i šefovima momčadi jer se svi međusobno poznajemo. Neki su bili samo opušteni razgovori, a neki su bili o budućnosti”, rekao je Hulkenberg.

“Definitivno sam u pregovorima i razgovorima, no zasad nema ničeg konkretnog. Pretpostavljam da će tek za par tjedana stvari biti nešto konkretnije.”

Na pitanje o tome gdje će otići u slučaju da ne dobije mjesto u F1 nije imao jasan odgovor:

“Iskreno, to ni u mojoj glavi nije baš jasno. Mislim da ću ići korak po korak, vidjeti kako će se stvari kretati i kakvo će biti stanje za par tjedana.”

“Otkako sam sa sedam godina otkrio F1 utrke, to mi je uvijek bio san. Riječ je o vrhuncu utrkivanja: najbolje momčadi, najbolji inženjeri i najbolji vozači na svijetu natječu se ovdje. To je fantastičan sport te okruženje i vrlo je zabavno biti dio njega.”

Haas i Alfa Romeo trenutno se čine kao momčadi koje bi mogle biti zainteresirane za Hulkenbergove usluge.

Komentiraj

12 komentara

  1. Alfa, Haas, …..možda Red Bull??



    5

    1
  2. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Mislim da bi Alfi Hulk sjeo kao budali šamar.



    2

    0
  3. Hulk vozi i ovaj vikend, Perez je još pozitivan na Covid.



    2

    0
  4. Cijenim Hulka i jako mi je žao što je zbog spleta multiglupih okolnosti postao žrtva velike večine pehova!

    NE DAJ BOŽE da mu se desi ovaj scenarij:

    * prosinac 2020.g. – Nico Hulkenberg potpisao za mjesto stalnog vozača u “XY F1” momčadi za 2021!

    * veljača 2021.g. “XY F1” se povlači iz Formule 1 uoči početka sezone!



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni