F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Pirelli objasnio uzrok pucanja guma na prošlotjednoj utrci, potvrdio mekše komponente za ovaj vikend

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ekskluzivni dobavljač F1 guma Pirelli otkrio je rezultate istrage vezane uz pucanje guma na samom kraju VN Velike Britanije i potvrdio da će unatoč tome za drugi vikend na Silverstoneu ostati pri za stupanj mekšim gumama.

Podsjetimo, Lewis Hamilton je pobijedio, no u cilj je ušao sa samo tri čitave gume, dok je pucanje iste gume – prednje lijeve – Valtterija Bottasa i Carlosa Sainza koštalo plasmana u bodovima.

Pirelli je kao uzrok u službenom priopćenju naveo 1.2 sekunde brže bolide u odnosu na prošlu godinu koji su u kombinaciji s dugim korištenjem guma doveli do puknuća:

“Ukupni rezultat bili su najzahtjevniji operativni uvjeti za gume. Oni su doveli do toga da je prednja lijeva guma (koja je inače dobro poznata kao ona pod najvećim pritiskom u Silverstoneu) bila pod maksimalnim pritiskom nakon vrlo visokog broja krugova, što je s rezultirajućom visokom potrošnjom značilo da je bila manje zaštićena od ekstremnih sila u igri.”

“Za drugu utrku ovog vikenda u Silverstoneu Pirelli potvrđuje odabrane komponente: C2, C3 i C4 koje su za stupanj mekše od onih viđenih na prošlom vikendu.”

“Propisi za korištenje će biti izmijenjeni povećanjem minimalnog pritiska u gumama kako bi se smanjio pritisak na konstrukciju.”

Puknuće stražnje desne gume koje je izazvalo veliki sudar Daniila Kvjata nije spomenuto u izvještaju.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
694 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

12 komentara

  1. Honda zekohonda Donator Prikaži

    A ja stvarno mislio da su dijelovi kimijevog spojlera krivac, kadli ono dobri stari Pirelli…



    4

    0
  2. Dobro da su mekse gume u igri za sljedeci vikend, mislim da nece vise razvlacit jedan ulazak u boks sto onda ipak donosi neku car jer postoji mogucnost veceg broja gresaka sto ce nama promatracima bit zanimljivije zasigurno



    12

    0
  3. Pirelli je kao uzrok u službenom priopćenju naveo 1.2 sekunde brže bolide u odnosu na prošlu godinu koji su u kombinaciji s dugim korištenjem guma doveli do puknuća

    Za bolide koji su sporiji od prošlogodišnjih nema straha od pucanja guma 😏



    11

    0
  4. Mercedes QFlash82 Donator Prikaži

    Ukinuli dolivanje goriva jer je to kao opasno a iz godine u godinu FIA Pirreli gume dovode u opasnost svakog vozaca.



    4

    2
    • QFlash82…..naravno , kad se prije neku sezonu sebu raspala guma onda nije bija kriv pirelli nego ferrari jer je zbog plasmana “vadija mast” gumi više nego je preporučeno . sad kad su se raspale gume na oba mercedesa ko je krivac ? pa pirelli , nikad mercedes . forsiranje VB i CS još i mogu shvatit , odlaskom u box bi vjerovatno izgubili pozicije koje su držali do raspadanja ali LH je komotno otić na izmjenu i vratit se na P1 . ipak , kad malo razmislim u pravu si . u zadnjih 6 sezona bilo je toliko slučajeva raspadanja guma , dovođenja u opasnost vozača da je pirelliu odavno trebalo dat nogu . ovako “u grubo” moga bi se sitit bar 20ak slučajeva raspadanja guma , ti bi moga nabrojit vjerovatno i više takvih slučajeva zar ne ? ali …. da pirelli otiđe pitam se bi li neki drugi “dobavljač” guma bija tako kooperativan sa mercedesom ka šta je pirelli ? možda oni i nisu tako loš izbor za “gumara”….. :) :) :)


      0

      1
  5. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Koeficijent 1.01 da je već u ponedjeljak ujutro Pirelli počeo rad na fixanju gume, a Mercedes je FIA predložio da se hitno promijeni konstrukcija zbog sigurnosti naravno…. :)



    6

    4
  6. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …na snimkama se vidi da je kvyatu pukla stražnja desna, da li je objavljen razlog?… krhotine ili?


    0

    0