Izdvojeno

Pirelli objasnio uzrok pucanja guma na prošlotjednoj utrci, potvrdio mekše komponente za ovaj vikend

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ekskluzivni dobavljač F1 guma Pirelli otkrio je rezultate istrage vezane uz pucanje guma na samom kraju VN Velike Britanije i potvrdio da će unatoč tome za drugi vikend na Silverstoneu ostati pri za stupanj mekšim gumama.

Podsjetimo, Lewis Hamilton je pobijedio, no u cilj je ušao sa samo tri čitave gume, dok je pucanje iste gume – prednje lijeve – Valtterija Bottasa i Carlosa Sainza koštalo plasmana u bodovima.

Pirelli je kao uzrok u službenom priopćenju naveo 1.2 sekunde brže bolide u odnosu na prošlu godinu koji su u kombinaciji s dugim korištenjem guma doveli do puknuća:

“Ukupni rezultat bili su najzahtjevniji operativni uvjeti za gume. Oni su doveli do toga da je prednja lijeva guma (koja je inače dobro poznata kao ona pod najvećim pritiskom u Silverstoneu) bila pod maksimalnim pritiskom nakon vrlo visokog broja krugova, što je s rezultirajućom visokom potrošnjom značilo da je bila manje zaštićena od ekstremnih sila u igri.”

“Za drugu utrku ovog vikenda u Silverstoneu Pirelli potvrđuje odabrane komponente: C2, C3 i C4 koje su za stupanj mekše od onih viđenih na prošlom vikendu.”

“Propisi za korištenje će biti izmijenjeni povećanjem minimalnog pritiska u gumama kako bi se smanjio pritisak na konstrukciju.”

Puknuće stražnje desne gume koje je izazvalo veliki sudar Daniila Kvjata nije spomenuto u izvještaju.

Komentiraj

12 komentara

  1. A ja stvarno mislio da su dijelovi kimijevog spojlera krivac, kadli ono dobri stari Pirelli…



    4

    0
  2. Dobro da su mekse gume u igri za sljedeci vikend, mislim da nece vise razvlacit jedan ulazak u boks sto onda ipak donosi neku car jer postoji mogucnost veceg broja gresaka sto ce nama promatracima bit zanimljivije zasigurno



    12

    0
  3. Pirelli je kao uzrok u službenom priopćenju naveo 1.2 sekunde brže bolide u odnosu na prošlu godinu koji su u kombinaciji s dugim korištenjem guma doveli do puknuća

    Za bolide koji su sporiji od prošlogodišnjih nema straha od pucanja guma ?



    11

    0
  4. Ukinuli dolivanje goriva jer je to kao opasno a iz godine u godinu FIA Pirreli gume dovode u opasnost svakog vozaca.



    4

    2
    • QFlash82…..naravno , kad se prije neku sezonu sebu raspala guma onda nije bija kriv pirelli nego ferrari jer je zbog plasmana “vadija mast” gumi više nego je preporučeno . sad kad su se raspale gume na oba mercedesa ko je krivac ? pa pirelli , nikad mercedes . forsiranje VB i CS još i mogu shvatit , odlaskom u box bi vjerovatno izgubili pozicije koje su držali do raspadanja ali LH je komotno otić na izmjenu i vratit se na P1 . ipak , kad malo razmislim u pravu si . u zadnjih 6 sezona bilo je toliko slučajeva raspadanja guma , dovođenja u opasnost vozača da je pirelliu odavno trebalo dat nogu . ovako “u grubo” moga bi se sitit bar 20ak slučajeva raspadanja guma , ti bi moga nabrojit vjerovatno i više takvih slučajeva zar ne ? ali …. da pirelli otiđe pitam se bi li neki drugi “dobavljač” guma bija tako kooperativan sa mercedesom ka šta je pirelli ? možda oni i nisu tako loš izbor za “gumara”….. :) :) :)


      0

      1
  5. Koeficijent 1.01 da je već u ponedjeljak ujutro Pirelli počeo rad na fixanju gume, a Mercedes je FIA predložio da se hitno promijeni konstrukcija zbog sigurnosti naravno…. :)



    6

    4
  6. …na snimkama se vidi da je kvyatu pukla stražnja desna, da li je objavljen razlog?… krhotine ili?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni