F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Bottas: Ne mogu si priuštiti ovakve situacije

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Valtteri Bottas je svjestan da si ne može priuštiti prosipanje bodova poput jučerašnje VN Velike Britanije. Njegov zaostatak za Lewisom Hamiltonom u vozačkom poretku sad je narastao na 30 bodova nakon samo pet utrka.

“Naravno da situacija nije idealna.”

“Kako sad stvari stoje – ispred nas je još više od 10 utrka. Međutim, jednostavno ne možete znati što će se dogoditi. U najboljoj ste situaciji ako konstantno osvajate najviše bodova.”

“Ovo je veliki gubitak. Ovakve stvari zaista si ne mogu priuštiti, ali događaju se.”

“Lewis je imao dobru utrku, da, ali se na neki način i izvukao. Što ja mogu napraviti? Što mogu reći? Nije idealno, ali ne možete promijeniti ono što se dogodilo.”

“Nastavit ću pritiskati i vjerovati. Jednostavno, nikad ne znate što se može dogoditi.”

Bottasova otvaranja sezona s Mercedesom

Valtteri Bottas je u svojoj četvrtoj sezoni u Mercedesu. Došao je 2017., a ako pogledamo kako je otvarao sezone, dolazimo do zanimljivih podataka.

U svojoj prvoj sezoni nije dobro krenuo. U Australiji je bio tek 3., dok je Lewis Hamilton bio na 2. mjestu. Bottas je svoju prvu pobjedu čekao do Rusije, a već je na petoj utrci imao odustajanje (Španjolska) i tu je zaostatak za Hamiltonom već bio 35 bodova.

2018. godine je krenuo još gore – u Australiji je bio 8., u Bahreinu i Kini drugi, a u Azerbajdžanu mu je pukla guma dok je bio u vodstvu i to je bilo sve od njegovih nada za naslov jer je prednost Hamiltona narasla na 30 bodova. Na kraju je cijelu sezonu odradio bez ijedne pobjede.

Prošle je godine počeo puno bolje i izgledalo je kao da je napokon pronašao pravu formu. Pobijedio je u Australiji, poručio svima koji su sumnjali u njega “fuck you”, a onda je u iduće dvije utrke završio na drugom mjestu, iza Lewisa. No, sve je još bilo otvoreno. U Azerbajdžanu je opet pobijedio, a u Španjolskoj je bio drugi. Prvi pravi pad dogodio se s trećim mjestom u Monaku i četvrtim u Kanadi. Na idućoj utrci u Francuskoj se malo vratio, ali dovoljno samo opet za drugo mjesto i Lewisova prednost je narasla na 36 bodova.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3322 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

32 komentara

  1. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Trebao si preteći Vettela.
    Teško da ćeš bez pomoći COVID-19 doći do naslova ove godine.



    14

    1
    • Kevin Magnussen 20 Grah0 Donator Prikaži

      Ma ni uz pomoć COVID-a ne vjerujem da bi mogao doći do naslova. Meni se čine opasnije Mad Max i nevinašce Čarli iako su u lošijoj mašineriji…



      4

      2
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Opasniji jesu, al Mercedes je realno liga za sebe ove godine.

        Ja ga ne krivim uopšte za start. Nije imao toliko bolji start da bi napao Luju, koji se nalazio na trkaćoj putanji.
        Mislim da nije mogao ništa, samo bi možda izgubio drugo mjesto u drugom zavoju.

        Ali ne mogu da vjerujem da nije napao Vettelsa pod svaku cijenu u onoj situaciji.



        8

        2
  2. Formula1 f1zd Prikaži

    E moj Valtteri, nije problem što je pukla guma. Problem je što je na startu mogao napasti Luju pa nije, isto tako i na dva restarta, on je čuvao guzicu od Maxa umjesto da gleda naprijed..



    12

    5
    • F1puls ivanh Prikaži

      Možda je Toto naredio , bez konflikta u prvom zavoju a Boti je uvjek bio poslušan.?!….Ham nije nešto prviše napadao Botasa u prvoj utrci…izgleda da su pravila jasna…i vidljiva.



      4

      0
      • Lewis Hamilton 44 NRteamLH44 Prikaži

        Mislim da si u pravu Ivane.

        Mislim da u Mercedesu sve pocinje i zavrsava na kvalifikacijama. Ko je ispred,ispred je i to je to. Jedino osim ako je ovaj iza vidiljivo i nezadrzivo brzi i moze bezbjedno prestici onda ok. Mislim da si ova masinerija od Mercedesa ne bi dozvolila da unosi nervozu u svoje vozace tokom trke radi branjenja ili napadanja pozicije i tako potencijalno izgubi neko od 1-2 mjesta. Imate kvalifikacije i praznu stazu ispred sebe,2 leteca kruga pa se takmicite,ali bolide u koje ulazemo milione necete lupati po stazi. Bar mislim da je takva filozofija



        3

        1
        • F1puls ivanh Prikaži

          Mislim da si ova masinerija od Mercedesa ne bi dozvolila da unosi nervozu u svoje vozace tokom trke radi branjenja ili napadanja pozicije

          ..poput Španjolske prije nekoliko godina…


          0

          0
  3. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Ne boj se Valtteri… Ne moze ti nitko uzet drugu poziciju ove godine.. No stress



    21

    1
  4. Ayrton Senna LR7 Prikaži

    Jučerašnji baksuz broj 2 definitivno Botas.Nije zaslužio takav peh.Nešto u RB Max spominje i sreću i nesreću a ovaj samo može sijest i plakat iako mu ono ne pretjecanje Seba u bukvalno olupini(bez vrijeđanja al tak je) sa starim gumama na stazi gdje se to može bez beda ne služi na čast bez obzira na manjak vremena tj prilika da ga riješi tak da Botas moj i dalje voziš za novi ugovor-good boy ;)



    3

    1
  5. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …iako mi ovih 7 godina merc–a ima nekih krajnje nelogičnih (ne mogu se sjetiti neke blaže riječe za ono što mi je na umu) i nedokučivih situacija mojem ‘kauč/internet’ praćenju F1, moram reći da mi unatoč svemu bottas još od williamsa nije bio ‘hot stuff’ niti mi je odavao neki materijal za prvaka…on je jednostavno ‘two race champion’…kao i mnogi drugi popularno nazvani vodonoše sami su si stvorili taj ‘nadimak’ jer očito više od dvije-tri sjajne utrke godišnje ne mogu isporučiti unatoč svojem uvjerenju…gledano povijesno u mojoj eri praćenja tu su još berger, coulthard, barrichello, massa…možda bi mogli dodati još koje ime ali onako ovi mi iskaču kao primjeri…tu je berger definitivno najzanimljivija ličnost…nažalost po bottasa on osim ako lewis ne slomi obje noge neće konkurirati za naslov u ovoj niti slijedećoj godini…massa je po meni ogledni primjer što se desi kad pokušate napraviti prvaka od nekog tko nije za to…sjećam se te 2008 kako su schumacher i još tada njegove struje u ferrari-u svim silama gurali massu da postane prvak, doslovce su ga svi talijanski mediji kovali u zvijezde ‘zaboravivši’ na kimi-a i prethodnu 2007-u…



    13

    0
    • Kimi Raikkonen zoka Prikaži

      Pa nije ni Kimi bas za prvaka ali kad ima dominantan bolid uzeo je i to za bod.. Sreca je jako bitna



      4

      11
    • Nebi Kimi bio prvak bez pomoči Mase.



      7

      0
      • Bio bi on prvak kontra Alonsa u Renaultu da se McLaren nije raspadao dok bi vodio utrke.



        6

        1
        • prokleti , nepouzdani , raspadajući McL . on je kriv za kimijeve i lewisove izgubljene titule :( kako se karte čudno slože .. ispada da je u svoje vrime alonso ima jako puno sriće zahvaljujući kojoj je osvojia 2 titule . jer kimi je zaista ima peha 2005. u san marinu je vodija 8 krugova i odusta zbog prenosa . u nürburgringu je sa P 1 odusta u zadnjem krugu , a u hockenheimu je vodija 35 krugova i odusta zbog problema sa hidraulikom . u sve 3 trke kad je kimi sa P 1 odustaja pobjedija je alonso . fernando mu se samo jednom “revanšira” … u kanadi je odusta sa P 1 na pola trke , pobjedija je kimi . ko zna kako bi završila sezona 2006. da u japanu nije crka motor ferraria u trenutku dok je trku vodija MS ( 36 krugova ) , a s obzirom da su posli kine FA i MS bodovno bili izjednačeni . zato je fernando kasnije platija “danak” srići iz 2005./06. . kimiju se za 2005. “vratilo” 2007. kad niko nije očekiva da će osvojit titulu . alonso je izgleda u jednom trenutku karijere ima “lijek” protiv nesriće , a jedini koji recimo konstantno ima taj “lijek” je lewis . i kad izgleda loše po njega tu je fortuna da ga “pogura” …. zadnji primjer djelotvornosti “lijeka” je silverstone . da mu se guma raspla kad i VB ili CS ne bi završija trku usprkos dominaciji cilu trku , no njemu se guma raspala baš u pravom trenutku ako za raspadanje gume možemo kazati da postoji pravi trenutak . jbga , nije narod uzalud govorija ” bolje se rodit bez kura nego bez sriće jer ako imaš sriće i kur će ti narast” btw , “uvodna” rečenica je šala …..



          4

          2
        • Pa realno , imao je srece. Ja to priznam kao njegov fan. Schumiju motor prdne aman kad je trebao voditi u poretku pred zadnju utrku , a Kimiju su otpadali tockovi, zadnje krilo ili bi ima meh kvar. Tih godina u McLarenu je po meni Kimi vozio najbolje u svojoj karijeri. O Lewisu sam rekao sto mislim na drugoj temi.



          2

          0
        • Alonso1983 … “Pa realno , imao je srece. Ja to priznam kao njegov fan.” e ovo mi je bilo drago pročitat . bit nečiji fan , a opet realan , objektivan to se rijetko vidi ovde . teško je bit takav ali mislim da bi se svi trebali trudit da se tome približimo . svaka čast Alonso1983 .



          3

          0
        • Antonio Giovinazzi Mazzacane Prikaži

          Alonsov motor u Monzi 2006. je nešto što se često zaboravlja, za razliku od Suzuke iste sezone. Doduše Alonso je u trenutku odustajanja u Italiji bio na 3. mjestu, dok je Schumacher bio vodeći u Japanu kad je odustao. Ali svejedno ne vidim gdje je tu Alonso imao neku veliku sreću. Čovjek je bio vodeći vozač prvenstva cijelu sezonu izuzev nakon utrke u Kini kad je bio izjednačen sa Schumacherom, a koja se vozila nakon Italije. Da ni jednom od njih dvojice nije otišao motor u Italiji i Japanu i da su završili utrku na pozicijama s kojih su odustali, Alonso bi od 1. do 17. utrke bio vodeći u prvenstvu, a uoči posljednje 18. u Brazilu bi imao 130 bodova naspram Schumacherovih 126.



          2

          0
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          zaboravlja se i da je odusto dvije utrke prije monze u mađarskoj dok je vodio zbog loše pričvrščene rote.



          4

          0
        • Mazzacane … kizav je ovo teren , može se špekulirat obilato šta bi bilo da je bilo . vodit svo vrime nije “garancija” da će neko osvojit titulu tim više ako glavni konkurent skoro svo vrime “gricka” prednost vodećega . npr 2012. alonso je posli 15 odvoženih trka skoro svo vrime bija plasiran ispred seba izuzimajući bahrein di je seb preuzeja vodstvo ( + 10 ) da bi već u španjolskoj bodovno bili izjednačeni i do koreje fernando je vodija u ukupnom poredku . posli njemačke npr prednost FA je bila velika 44 boda . seb je “gricka” prednost i šta je fernandu vridilo šta je od 15 trka većinu bija bolje plasiran ? baš ništa zar ne ? spominješ italiju , a kako je bilo u MC ? ko je završija Q na P 1 , a starta sa P 22 ? sad bi mogli špekulirat je li potez MS bija namjera ili ne . mislim da MS nije bija glup i zašto bi to uradija namjerno s obzirom da je MC staza di se ne pretiče baš . da se ovo nije desilo možda bi FA starta sa P 1 , MS sa P 2 i to bi bilo 8 bodova u džepu pa bi umisto 64 Vs 43 posli MC bilo 64 Vs 47 … “grickanje” bi se nastavilo . u mađarskoj je odusta sa P 1 ( alonso ) zbog greške mehaničara ali je i zbog greške brawna ( mislim da je on tada bija “mozak” ferrarievih taktika ) koji je na već gotovo suhoj stazi dok su svi vozili na sliku ostavija vani MS na intermediima koji su se skoro raspali . umisto da osvoji bar 6 bodova i iskoristi peh FA jedva se dokopa boda . . i kad je konačno “izgricka” konsantnu prednost FA , bodovno se izjednačija , vodija 36 krugova motor je …. crka . misli da je to bilo prvi put u 5 sezona . ko zna kako bi bilo da se to nije desilo , da je MS pobjedija , fernando završija 2. 126 Vs 124 je s obzirom na brazil koji je sljedija je bilo itekako dostižno FA . da je MS brazil završija npr 2. opet bi prvak bija fernando jer je ima više 2. mista ali bilo bi napeto za gledanje zar ne ? no iako je prvenstvo bilo izgubljeno ja sam uživa gledat MS u tom brazilu . uz probleme probijene gume , padu na začelje , problemima sa primanjem gasa ( šta su izjavili iz ferraria posli trke ) za mene i mnoge novinare to je bila možda najbolja trka MS ili jedna od najboljih . vodstvo ne mora značit ništa bilo u prvenstvu ili trci . LH je 2008. skor svo vrime bija ispred masse pa je skoro izgubija prvenstvo jer je massa “gricka” , nije se predava . čak je bija i prvak skoro 38 s . u bakuu 2018. VB je preuzeja vodstvo od seba , vodija do 4 kruga prije kraja , a onda se probila guma i pobjedija je lewis . ili ova zadnja … LH je vodija 50 krugova i da mu se guma raspala krug prije ili da max nije iša na najbrži krug tj da nije minja gume za kur bi lewisu bilo to šta je dominira . nije sramota imat sriće ( čak dapače ) ili priznat da je naš fan ima pomoć fortune kad je ostvarija cilj . zar kimi nije ima sriće , a uzevši u obzir dogovor u ferrariu da će “podržat” u borbi za titulu onoga koji posli monze bude ima više bodova . massa ( koji je ima posli turske bod više od kimija ) je u monzi odusta , kimi ga je preteka za 5 bodova i tim je “podrža” finca . ili npr španjolska 2001. kad je mika preuzeja vodstvo od MS , vodija do krug prije kraja i izgubija trku zbog problema sa kvačilom . mislim da bi samo naj zaglupljeniji fan MS negira činjenicu da je nijemac tu trku dobija na “guzove” …. pa šta i da je FA obe titule dobija uz pomoć fortune ? pišu se , pamte , a na kraju kasnije je lošim odabirom ( npr McL ) sve to “platija” jer uz vještinu , talent mislim da je moga više isto ka i kimi …



          1

          1
  6. Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

    2018. je imao identičnu situaciju na startu utrke, samo za drugo mjesto se borio s Lewisom. I nije se usrao kao jučer u prvom zavoju.



    4

    1
  7. Marlboro McKruno Donator Prikaži

    Da je Bottasu pukla guma dva zavoja prije stigao bi skrenuti u box i vjerojatno bi zavrsio prvi ili drugi ali tad bi Max bio prvi. Bodovno bi tada Bot. i Ham. bili dosta blizu. Ali, kad bi baka imala k…. bila bi djed.



    4

    1
  8. Lewis Hamilton 44 Berislav Donator Prikaži

    15:12’ i počela je pretstava. VB je bolje startao od LH. Na prvom zavoju bili su podjednaki ali izlazak je bio LH-ov. Očekivano, VB se zaljepio za LH i nije puštao (gap cca 1,2’’) što je i bilo za očekivati. Do prvog SC-a. Nastavak opet očekivano, VB na repu LH. Drugi SC i promjena guma. Nastavak, naravno opet isti. Jedina razlika što njih dvoje povečavaju gap spram ostalih. Nakon 25-og kruga i takve njihove vožnje počinjem komentirati doma da mi se čini da će kod “dalekog” 52. kruga biti frke sa gumama…..ali govorim mojima, samo kod VB-a. Naime LH ćuva jako dobro gume i to već odavna. Sječam se jednog njegovog intervjua kad je pitao sugovornika: ‘U ćemu je razlika kod pobjede sa 1’’ ralike od ostalih ili >1’’ ….samo više poderane gume”. Naravno, nije baš tako jednostavno. Svi vole, poradi sigurnosti, imati veči gap. Ali poanta je jasna. Bio je prvi. Vozio je u čistom zraku i koristio svoje znanje u ćuvanju guma, znajući što ga (ih) ćeka. …..A VB-u je jedino ostalo čekati LH pogrešku (njegova izjava) i time svjesno trošiti gume u lošem zraku. Po meni, želio je “goluba na grani”. koji je na kraju odletio. Nemogu vjerovati da nije bio svjestan da nemože ništa LH-u (VB daje gas, LH daje gas i tako dalje… do defekta). Mogao je kao i Max, zadnjih 25 krugova napraviti gap od 4’’,5’’ i pobrati 18 bodova na cilju. Na stranu da ih je obojcu dokrajčio vjerovatno komadić karbon-fibera.



    3

    6
  9. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Ovaj Bottas je isti ovaj naš Predsjedavajući Predsjedništva Džeferović, bitan na papiru, a u realnosti ko tulo kakav…



    4

    1
  10. Kevin Magnussen 20 Grah0 Donator Prikaži

    Onaj start je pokazao kakav si kroz cijelu karijeru. Dobar vodonoša i tjt.



    14

    1
  11. Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

    Rosberg vrati se molim te, jer ovo nema smisla. Treba nam vozač uz Hamiltona koji ne odustaje do zadnjeg trenutka pa ni tad, a ne sluga pokorni ko But-ass.



    3

    1
  12. Lando Norris Zola Prikaži

    Super mi je kako stvarno misli. Ili je ful dobar glumac. Da ce mu Mercedes da bude prvak pored hamste. Pa jadniji je od rubensa barichela bokte. Tako da naslov ovog clanaka je u najmanju ruku stvarno smjesan



    4

    0
  13. Ferrari sisavac Donator Prikaži

    Jedino sto si on ne moze priustiti jest biti prvak u Mercedesu. Jer tad ce ostati bez ugovora.



    1

    0