Izdvojeno

Renault uložio i treći protest protiv Racing Pointa

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Renault je i treću utrku zaredom ponovno uputio protest protiv bolida Racing Pointa.

Francuskoj momčadi je sporan dizajn Racing Point bolida, koji dijeli popriličan broj sličnosti s prošlogodišnjim bolidom Mercedesa. Iz Racing Pointa pak tvrde kako je dizajniranje bolida odrađeno unutar svih pravila.

Francuska momčad je nakon VN Štajerske i VN Mađarske uložila proteste koji se odnose na legalnost kočionih kanala na RP20.

FIA trenutno provodi cjelokupnu istragu, no ipak nisu uspjeli odraditi sva saslušanja i donijeti konačnu odluku prije prve utrke na Silverstoneu. To je navelo Renault da uloži još jedan protest, koji su potvrdili suci nešto manje od dva sata nakon kraja utrke.

Predstavnici obje momčadi su kasnije pozvani na sastanak, koji je bio čista formalnost zbog toga što istraga već traje. Ovog puta, protest se odnosi samo na jedan bolid i to onaj od Lancea Strolla, koji je utrku završio na devetom mjestu.

Unatoč protestu, Renault je uspio ostaviti najbolji rezultat ove sezone, s Danielom Ricciardom na četvrtom te Estebanom Oconom na šestom mjestu nakon dramatičnog kraja utrke.

Komentiraj

8 komentara

  1. Neverending story ce ovo bit.. Mozda ce ih vuc do kraja sezone, vjerojatno u svakoj utrci u kojoj uzmu bodove



    8

    1
  2. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Nezz kaj ostali glume i čekaju,copy-paste je onak pedasto kad ionak znamo da ga nisu mogli sami bez šalabahtera koji im je Stutgart pisao..



    8

    1
    • Lando Norris
      Zola Prikaži

      Pa koliko znam kopiranje nije nis cudno niti ksznjivo. Ali ako su dobili kakve nacrte ili uvid u bolid od strane Mercedesa. Eeeee to prvo treba dokazat. Sta ce biti jako teško



      7

      0
  3. Jel se žale što su im kopirali prošlogodišnjeg vozača



    8

    1
  4. Odluka je trebala biti u Madjarskoj vec donesena. Ali to je FIA , trajat ce ko gladna godina.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni