Izdvojeno

Red Bull opravdava pozivanje Verstappena na promjenu guma

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Christian Horner kaže da je povlačenje Maxa Verstappena po novi set guma u pretpostljednjem krugu utrke bio ispravna odluka jer nisu mogli biti sigurni da će uopće doći do cilja.

Verstappen je nakon puknuća gume Valtterija Bottasa dobio drugu poziciju, a Red Bull se tada odlučio ne riskirati i pružila se mogućnost odlaska po nove gume i još jedan bod za najbrži krug. Teško je tada bilo kockati se na mogućnost da će Hamiltonu puknuti guma u zadnjem krugu, kao što jest:

“Bili smo zabrinuti kad je Valtteriju pukla guma jer je i Max prijavljivao značajne vibracije.”

“Odlučili smo se na novi set guma i vidjeli smo da su gume koje su skinute s bolida bile dosta oštećene. Nema garancije da bi uopće došao do kraja utrke.”

“Prema tome, imamo dojam da smo izgubili s Lewisovom srećom na kraju, ali nema garancije da nama guma ne bi pukla da smo ostali na stazi.”

“Sve u svemu, mislim da moramo biti zahvalni što nam je Bottas poklonio poziciju, ali okus je malo gorak.”

Horner kaže da je Lewis “sretan dečko”:

“Lewisova sreća ga jednostavno prati i mi smo propustili pobijediti. No, čestitam mu. Imali su vrlo dominantan bolid danas.”

Idućeg vikenda ponovo se vozi na ovoj stazi, a Pirelli je najavio za jedan stupanj mekše gume.

Komentiraj

13 komentara

  1. A da se dogodilo ka Ferrariju 2017e ili Mecki dns, bili bi slampavci iz RBa jer su imali podatke a nisu nista napravili…
    Uvijek je lako bit pametan after the fact..
    Ispravna odluka RBa..



    30

    0
  2. Odluka RB je bila sasvim ocekivana, i bila je po sistemu – sta god da uradis, jedno kajanje ti ne gine… mogli su da prodju bolje, a mogli su i mnogo gore, tako da je sve OK.



    16

    0
  3. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Ispravna odluka, ali ostaje žal jer unatoč silnoj dominaciji Benza RB je već realno mogao uzeti 2 pobjede. Danas i na VN Austrije!



    9

    0
    • Toro Rosso
      25_321 Prikaži

      Lako je sad biti general nakon utrke, ali ovaj bod za najbrzi krug im ne znaci puno u cijelom prvenstvu, cak ni izgubit postolje nije katastrofa (za Maxa), a uhvatiti bar jednu pobjedu itekako je vrijedno pored ovakvog Merca koji ide uzet sve utrke. Tak da su i mogli malo riskirati i ostaviti ga vani. Sreca bi ih ovaj put nagradila da su tako razmisljali.

      Jedino sto taj Hamilton ima toliko srece da bi onda guma izdrzala jos i taj krug :) Roden je decko pod sretnom zvijezdom (ili crnom rupom, da budem u trendu).



      11

      0
  4. Sebastian Vettel
    Facooo Prikaži

    Imali smo jako dominantan bolid hahaha prije puknuca guma 15s plus


    0

    2
    • To je danas tih 15 s jako dobro s obzirom na Madarsku, dobar tempo RB, samo da rijese te probleme s aerodinamikom i super, Honda radi super na stazi di je 82 % pun gas, ja zadovoljan, jer sam mislio da ce RB bit jedan cijeli pit stop iza Meckih i to na pola utrke!!



      2

      0
  5. Okorjeli sam ljubitelj F1 i pratim je više od 30 godina….ali ovakve su utrke negledljive,prvo zato jer je bila stanka,drugo Mercedes je ove godine prejak što se vidi po brzini i zaostacima,treće dosadne su zbog razloga da ih nitko ne može skinuti i najvažnije moj Ferrari je možda napravio najgori bolid u svojoj povijesti…Jeli Binottu cilj uništiti Ferrari jer ovo je dotaklo dno!



    7

    12
  6. Nije mi nikako jasno kako je Lewis sretan decko i kako je Horner ocito misljenja da je Hamilton pobjedio najvise zahvaljujuci sreci, pa zar ne bi veca sreca bila pobjeda Maxa i Red Bulla, ipak je Mercedes bio najbrzi i najbolji bolid vikenda, odnosno zar nije sreca sto im je puknucu gume uopce omogucilo mastanje o pobjedi? Zanimljivo razmisljanje Hornera u svakom slucaju…



    6

    13
    • Kimi Raikkonen 7
      Kos Prikaži

      Pa šta nije srećković, pukne mu guma taman da se došlepa prvi na cilj za razliku od Bottasa kojem je pukla taman da završi bez bodova. To što on u 99 % škakljivih situacija uvijek prođe najbolje govori da osim neupitnih sposobnosti ima i velku dozu sreće koju doduše čovjek mora sam isprovocorati. Znaš kak vele, bolje se roditi bez one stvari nego bez sreće jer ak imaš sreće narast će ti ?



      9

      2
      • Pirelli Hypersoft
        Einspritz7 Prikaži

        Samo mi molim te objasni kako to može biti sreća kad uvjerljivo vodiš i pukne ti guma u zadnjem krugu !!! Nije on ništa imao sreće , jedini koji je imao sreće je Max , jer je puknućem Bottasove gume profitirao i završio drugi umjesto treći .
        Ukratko : Max je imao sreće , Bottas nesreće , a Hamilton neutralan (nesreća sa sretnim završetkom).



        6

        5
  7. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Ma kakve šanse..Skrumpali se sa lošom nazovimo dali taktikom ili srećom u meci i bok..Pa pomeli su dns pod sa svima a opet nakraju jedva pobijedili..God save the King..Jedva čekamo reprizu..



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni