Formula 2

Ticktum do prve pobjede na domaćem terenu, kiks vodeće dvojice u prvenstvu

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Williamsov junior, Britanac Dan Ticktum stigao je do prve pobjede u Formuli 2 na sprint utrci u Velikoj Britaniji, postavši time sedmi različiti pobjednik u osam utrka.

Christian Lundgaard iskoristio je prolazak kroz boksove sa safety carom zbog incidenta uoči startno-ciljnog pravca promjenom guma na kraju utrke i sa svježim gumama stigao na samo tri desetinke do pobjednika u cilju. Louis Deletraz osvojio je svoj drugi ovosezonski podij trećim mjestom.

Vodeća dvojica u prvenstvu, Robert Švarcman i Callum Ilott, ostali su bez bodova.

Dan Ticktum krenuo je s najbolje startne pozicije koju je na startu uspio obraniti. Drugoplasirani Drugovich izgubio je dvije pozicije, dok se Lundgaard s petog mjesta probio na drugo.

Callum Ilott manjim je kontaktom u Villageu izvrtio Yukija Tsunodu, a Japanac nakon toga nije uspio pokrenuti bolid. Do idućeg kruga zato je vrijedilo stanje virtualnog safety cara, a Ilottu je dodijeljena vremenska kazna od 5 sekundi.

Najatraktivniji potez utrke vidjeli smo u osmom krugu kada je Guanyu Zhou u jednom potezu prošao na peto mjesto ispred Mazepina i Drugovicha u zavoju Stowe. Ilott se za to vrijeme probijao prema vrhu, a u 13. krugu uspio je doći do drugog mjesta prolaskom Lundgaarda.

Činilo se da nas čeka neizvjesna borba za pobjedu između Ticktuma i Ilotta, dvojice Britanaca, no priča je za Ilotta završila u 16. krugu. Ferrarijev junior izvrtio se uoči posljednjeg zavoja i odustao, čime je propustio sjajnu priliku za preuzimanje vodstva u ukupnom poretku.

Tada je na stazu izašao safety car, a s obzirom na mjesto Ilottovog odustajanja, svi su bolidi prolazili kroz boks. Lundgaard koji se ranije mučio s gumama odlučio je odraditi promjenu guma i pada s drugog na peto mjesto. Krug kasnije na promjenu se odlučuju i u Premi, čiji su vozači bili na rubu bodova, no tada safety car više nije prolazio kroz boks i svi su već bili zbijeni. Schumacher je pao na 13. mjesto, a Švarcman je nakon dugog čekanja na jednu gumu pao na 17. mjesto.

Utrka je nastavljena u 19. od 21 kruga, a najviše akcije pružio nam je Lundgaard sa svježim setom mediuma. Do kraja se uspio probiti natrag do drugog mjesta. Veliku borbu mogli smo vidjeti u pozadini kadra između šestorice vozača na rubu bodova, a u svom tom kaosu iz utrke je ispao Luca Ghiotto.

Guanyu Zhou držao je četvrto mjesto, no na izlazu iz Maggotsa gubi kontrolu i izvrće se, čime je pao na deveto mjesto, taman izvan bodova.

Prvi vikend na Silverstoneu bit će za zaborav vodećem u prvenstvu Švarcmanu jer je u obje utrke ostao bez bodova, no zahvaljujući današnjoj grešci Ilotta ostat će na vrhu uoči nove dvije utrke na istoj stazi koje nas čekaju idućeg vikenda.

Vozač Momčad Zaostatak
1 Dan Ticktum DAMS
2 Christian Lundgaard ART Grand Prix 0.376
3 Louis Deletraz Charouz Racing System 2.697
4 Jehan Daruvala Carlin 6.257
5 Nikita Mazepin Hitech GP 6.483
6 Felipe Drugovich MP Motorsport 8.459
7 Nobuharu Matsushita MP Motorsport 8.956
8 Jack Aitken Campos Racing 9.782
9 Guanyu Zhou UNI-Virtuosi 10.848
10 Marcus Armstrong ART Grand Prix 10.995
11 Artjom Markelov BWT HWA RACELAB 17.417
12 Marino Sato Trident 18.643
13 Robert Švarcman PREMA Racing 22.320
14 Mick Schumacher PREMA Racing 26.230
15 Guilherme Samaia Campos Racing 28.531
16 Roy Nissany Trident 31.974
17 Pedro Piquet Charouz Racing System 41.395
18 Giuliano Alesi BWT HWA RACELAB 1 Lap
19 Luca Ghiotto Hitech GP 2 Laps
Sean Gelael DAMS nepričvršćena guma
Callum Ilott UNI-Virtuosi izvrtanje
Yuki Tsunoda Carlin sudar

Konačni poredak Formule 2 2020.

Komentiraj

4 komentara

  1. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    A jbt, ova Prema očito ima input lag 100000.



    1

    0
  2. Mick Schumacher
    Kaiser Prikaži

    Prema ovaj vikend katastrofa, UNI-Virtuosi imali sjajan tempo, ali su im vozači :facepalm:



    1

    1
  3. Aj što obje Preme nisu imale tempa u obje trke (dešava se, jbga), ali mi nije jasan onaj poziv u box u DRUGOM krugu Safeta :facepalm:
    Doduše, pošto su im vozači članovi Ferrari akademije, vjerovatno ih navikavaju na eventualne nastupe u Ferrariju/Alfi



    7

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni