F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Vettel: Ne može gore od ovog

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Sebastian Vettel kaže da njegov vikend ne može biti puno gori nego što je dosad bio, nakon što je u petak imao problema s hladnjakom zraka, a onda i s klimavim dijelovima u cockpitu bolida.

Vettel je odbacio nagađanja da je momčad više pažnje posvetila Charlesu Leclercu:

“Ne želim nikoga optuživati za loše namjere, s moje strane garaže jednostavno nismo imali dobar dan.”

“Bilo je jako teško pronaći pravi ritam. Relativno sam uvjeren da će sutra biti bolje. Koliko? Ne mogu reći. Ništa ne obećavam, ali ne može biti puno gore…”

Komentirao je kvalifikacije na kojima je imao tek deveto vrijeme u Q3, samo da bi i to bilo poništeno nakon izlaska sa sva četiri kotača van staze, iako obavijest o brisanju nije bila pokazana u službenom TV prijenosu:

“Iskreno – ne znam. Mislim, mučio sam se malo s hvatanjem ritma, a na ovoj stazi je to važno. Jučer nisam sakupio puno krugova, bilo je malo kvalitetnih krugova, a jutros [na 3. treningu] smo i dalje imali jedan mali problem. Da, nije bilo idealno, ali eto, danas [subota] je bolid bio u redu.”

“Mučio sam se sastaviti krug i mislim da je u tome ključ – spojiti sve zavoje. Nisu ovo bile dobre kvalifikacije, ali vidjet ćemo što se može sutra napraviti.”

Vettel će na startu imati soft gume, što je lošija strategija za početak utrke:

“Na utrci ćemo biti na začelju top 10 i imat ćemo pogrešne gume.”

Priznao je da situaciju otežava i to što zna da njegovo vrijeme u Ferrariju dolazi kraju:

“Nije idealno. Mislim, nije ovo lagana godina. Sad utrke dolaze jako brzo jedna za drugom, a to može biti i patnja i blagoslov.”

“Zadnja dva dana nisu bila dobra i izgubili smo malo momentuma. Prvi vikend sezone je bio problematičan, drugi vikend sezone se praktički nije ni dogodio. Treći vikend je bio prvi koji je prošao relativno čisto i sad smo opet u problemima. Težak početak sezone, ali znate, nije da možete birati.”

“Odlučan sam izvući sve što mogu. Mislim da dečki rade to isto. Ne vjerujem da postoji loša namjera od bilo koga. Imali smo probleme u petak i subotu na treningu, ali pretpostavljam da u ovom trenutku jednostavno moramo svi zajedno pritiskati i nadići te probleme.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: Vlado.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3256 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

33 komentara

  1. Williams Webmaster Donator Prikaži

    Može, a da nije ušao u top 10???



    1

    5
  2. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Glavu gore Seb. Možeš ti puno bolje.



    10

    2
  3. James Hunt Luca Badoer Prikaži

    Moze moze, u Ferrariju si…cekaj strategiju danas



    20

    2
  4. Ross Brawn Tuzlaensis Prikaži

    Ferrari je imao sve u Sebu. Vrhunskog vozača sa iskustvom višestrukog šampiona, znanjem razvoja bolida i što je također jako važno – strast i ljubav prema Ferrariju. Protraćili su sve to svojom šlampavošću, šanerajem i polovnim odlukama. Greške koje je on pravio su nuspojava pokušaja da izvuče maksimum iz bolida (ostalo su ljudske greške, ne zaboravite da i Hamilton nije bezgrešan kad Mercedes nije na vrhunskom nivou, dapače). Ostaje žal, šta bi bilo kad bi bilo….



    44

    6
  5. Mislim da mu je prevelik volan na ovoj slici



    4

    0
  6. Bez brige, uskoro ce muka zavrsiti, tvoja sa Ferrarijem, ali i njihova s tobom



    8

    19
  7. Lando Norris Zola Prikaži

    Stvarno mi ga je vec lagano zao.



    5

    1
  8. Ayrton Senna LR7 Prikaži

    Sve vodi ka tome da ide Fernandovim stopama,španjolac se manje patio u Ferrariju a opet nije bio zadovoljan kao ni Vettel,očigledno…



    5

    0
  9. Seb…ti si griješio i kad si imao donekle i konkurentan i brz blolid..dakle,po meni ti polako možeš u trkačku penziju.Već to govorim par godina,što si osvojio si osvojio…



    2

    14
  10. Michael Schumacher monkeyseat Prikaži

    Može gore stari moj. Zamisli da nekim čudom izbiješ među prva tri i u predzadnjeg krugu dobiješ proljev.
    Ajde glava gore, pedala do metala (ne doslovno jer si već ovaj vikend imao sranja u tom pravcu) i pokupi koji bod.



    3

    1
  11. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži
    Reakcija "Schumi" za legendaran komentarReakcija "Schumi" za legendaran komentar

    Evo ja navijam za Ferrari preko 30 godina pa cu stati u stranu Vettela. Vettelu se dosta prepisuje jedna sezona u kojoj je “NAVODNO” mogao uzeti titulu sa Ferrarijem, no nije zbog “silnih” gresaka! Ferrari u hibridnoj eri od kako je zaceta nije imao NIKAKVIH sansi za titulu, imali smo pobjeda, ali za titulu ne.

    Harmonija u Ferrari-ju je cucnula nakon smrti Marchionnea, od tada je sve krenulo niz brdo. Bog sami zna kakva je harmonija u timu svih ovih godina i koliko egoisticnih likova je samo guralo Ferrari u provaliju.

    Ovakav pad forme se mora na giljotinu poslati. Ovo sto rade jeste KATASTROFA!

    Sainz u Ferrari-ju je vec unaprijed smisljen plan kako da se uprava izvuce iz govana, tj kupili su vrijeme. Sada imaju dva vozaca koja ce biti spremna da lizu dupe dok se situacija malo ne popravi, onda kada se popravi Ferrari je takav da ce ici na neko veliko ime u timu. To je ta filozofija koja se vuce godinama… Hamlton ili Max ce biti u Ferrari-ju kad tad..

    Koliko god nisam pristalica Alonsa, volim njegov stav, on ce reci sta misli, otisao je iz Ferrari-ja tiho, Ferrari ga rijetko kad spominje (jedino kada je rodjendan i to radi neki Stevo zaduzen za marketing, koji ima zadatak da lijepi slike po instagramu), dokaz je koliko tu lose energije ima.

    Takav ce biti slucaj i sa Vettel-om, Ferrari ce ga brzo zaobraviti, a jedna je cinjenica da je Vettel istinski volio voziti za Ferrari, koliko god iritantno zvucao sa Forza Ferrari ili Grazie, vidjelo se da mu je stalo i to nije radio obican vozac nego vozac koji ima 4 titule. Vettel-a i dan danas mozete vidjeti u RB-u kako uvijek navrati i kako uvijek prica sa svojim ex timom, to je lijepo vidjeti, no vjerujem da sa Ferrari-jem to nece biti slucaj i razumijem ga.

    Vozac I tim stvaraju strahopostovanje, svaki iole dobar vozaca (sem Bottasa) kada ima masinu u rukama, taj dominira, Vettel kada je imao konkuretnog Ferrari-ja stvarao je pobjede. No Vettel je po meni sada pokislo pile, koliko god izgledao da nije – u depresiji je. Vidi se iz aviona da nesto ne stima u timu, da je situacija jadna, tim se ogradjuje nekim cutanjem, ponekad Binotto kaze nesto nebulozno, te sada slag na tortu Elkan kaze da nece imati bolid za pobjede do 2022!!!!!

    KATASTROFA

    Vettel-u ne trebaju pare, on je sebe obezbijedio do kraja zivota, njemu treba zdrava okolina, on ce u RP-u biti zvijezda, dobiti ce privilegovan status, tim ce graditi filozofiju istu kakvu Mercedes ima.

    Iskreno Vettel-u zelim sve najbolje i da sto prije ode iz Ferrari-ja, ne sto ga ne zelim, vec sto je bolje za njega.



    31

    2
    • Komentar ti je KATASTROFA! Ja navijam za Ferrari duže nego ti,kao i mnogi svi uvijek očekuju da Ferrari bude stalno na vrhu i izgleda kao da Ferrari ima neku zakonsku obavezu da skine nečiju dominaciju,a dragi Ferrarista nije to baš tako,svatko ima neku dominaciju i dođe vrijeme njegove dominacije i RB je dominirao 4 godine pa?!!! No zapamti ovo nikad nitko a najmanje Mercedes neće umanjiti značaj,moć i ulogu Ferrarija u F1!!Zašto se netko ne pita da Wiliams ili Mclaren skinu dominaciju Mercedesa??? Pa te dvije ekipe su jače od Mercedesa i više su osvojile kroz povijest nego Mercedes,Mercedes je u ovoj eri (odnosno nije Mercedes da budemo iskreni nego 99%su u momčadi englezi i jedan austrijanac)pogodio sa bolidom i snašao se najbolje i doći će i tomu kraj!



      1

      16
      • Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

        Legendo od kako postoje portali, od famoznog F1 Racinga, GP-a, mog foruma, evo sada Pulsa, branio sam Ferrari svim silama (since 2006 ovo vazi za portale). Branio sam ih i kada nisu imali razlog da se brane. Branio sam ih punih 12 godina od nase zadnje titule (konstruktora).

        Ferrari ima obavezu da bude u vrhu, jer Ferrari je F1, oni su jedini tim koji najvise profitira zbog F1. Ferrari najvise ulaze u F1 i onda zbog svojih gresaka, ne tudjih prave sprdnju od sebe.

        Niko ne trazi od Ferrari-ja da dominira, niti nekome treba takav Ferrari, svi mi koji zelimo, kao i konkurencija (valjda) jeste da je Ferrari konkurentan. Zadnje sto nam treba jeste da nam predsjednik dodje i kaze necemo biti konkuretni sve do 2022??? Pa pogledajte ostale kako su napredovali, kako smo mi ovako cucnuli? Ko je kriv? Ovo je od 2014 najveci pad Ferrari-a! Mogao sam razumjeti u pocetku zbog nedovoljnog znanja o hibridima, zaribali su i trebalo im je vremena da se dignu i onda kada su dosli do skoro vrhunca, pali su ko kula od karata…

        Dokaz je da nije sve u novcu, Ferrari ima najbolje uslove za rad, no koliko god da je jabuka s vana llijepa, iznutra je trula.

        Dokaz sami koliko je inzenjera i vozaca frofiltrirano kroz Ferrari, da se rijetko koji od njih mota u VIP lozama, tj da su tu kao pocasni gosti ili eventualno kao moralna podrska… Ferrari je postao tipicna firma koja samo gleda svoj interes, dok radis za njih dobro je, kada prestanes nema te – ne postojis vise i smatraju da se moze bez tebe.

        I sad kao najveci fan kakve ja koristi imam od toga? Pa meni bi bilo drago vidjeti Mass-u, Barichella, Alonsa u boxu, pa ekipu koja bodri svog vozaca kada pogrijesi, braniti nekada istog i biti ponizan. Lazu nas godinama, cute, muljaju, peru se od losih rezultata kroz vozace. Ugovor Ferrari-ja je mozda najrigorozniji, ocigledno kada potpisujete za njih vasa sloboda govora je svedena na minimum, cak i onda kada zavrsite sa njima morate paziti sta pricate.

        Prost je bio zadnji koji je to uradio i dobio otkaz i to je bilo prije 30 godina. Alonsov govor tijela je pokazivao da nije sretan mozda tek sada shvacam njegov komentar da je sit 2 i 3 pozicija. Brawn kada je odlazio gradio se sutnjom i btw. zasto ga nikada nema u Ferrari-ju cisto onako prijateljski? Michael isto tako kada je odlazio imao je knedlu u grlu. Allison nas nekada prca kroz komentare, cak nas je jednom nesto i optuzivao itd…

        Tim sa velikom tradicijom pravi od sebe sprdnju. Zao mi je ali nema vise tu sta da se brani. Ja i dalje volim Ferrari, ali ljude koji vode ovaj tim su mi postali mrski…



        11

        1
      • Mercedes brmbrm Prikaži

        Ferrari kad je dominiro isto tako sve su bili englezi jedan francuz i jedan svabo!!Dosadni ste vise sa tim umanjivanjem vrednosti Mercedesa kao tima,to vam je to dusevana hrana ocigledno,ali bez Benzovih para nista od ovog danas ne bi bili bilo!!!



        4

        11
        • Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

          Prvo ko ovdje osporava Mercedes i ovdje se radi o konstruktivnim kritikama Ferrarija? Kritikujemo Ferrari a ne Mercedes…

          Prije nego sto budes dežurni advokat, pročitaj post. I nemoj da ga lajkas, upravo sam vidio da je došao tvoj komentar sa momentalnim lajkom.Sve govori o vama padobrancima.



          8

          1
      • Lando Norris Zola Prikaži

        Moj tata je jaci od tvog



        1

        0
      • 8COMPETIZIONE … naravno ,ko duže navija za neki tim taj je kvalificiraniji da radi “analize” i to točne :) da ja npr navijam za ferrari duže od Slavenowsk – og koji navija 30 + onda bi zna kakav je značaj , moć , ulogu ima ferrari nekad , a kako je danas . nikad niko u povijesti F 1 nije ima ovakvu moć , nadmoć , dominaciju ka mercedes sada 7 godina uzastopno . mislim da ni ferrari za života enza nije ima tako jaku ulogu . pri tome sad mislim na “političku” ulogu koja me nikad do 2014. nije zanimala pa i ne mogu pričat o njoj tj kako je nekad bilo . zanimale su me trke . meni su talijani draži od drugih jer sve ono šta im se “prišiva” je meni simpatično . možda jer sam i sam takav tj ne idem “glavom” nego srcem , strašću i … pomalo aljkavo . ilustracije radi …. novinar je testira neki BMW i alfu GTV da bi na kraju rezimira ” kad bi birali glavom odabrali bi BMW , a kad bi birali srcem odabrali bi alfu” . njemu je alfa pružila užitak zvuka , vožnje , osjećaja no po pitanju recimo savršenstva finalizacije nije mogla parirat BMW – u
        nema ferrari “zakonsku obavezu” da skida ičiju dominaciju ali ko može skinuti nečiju dominaciju ? oni tiovi koji raspolažu , mogu uložit najviše sredstava zato se to uvik očekivalo od ferraria , McL , williamsa , RB , mercedesa . je li npr stewart GP ili jaguar ( ex stewart GP ) moga bit ubrajan u tim koji će skinuti nečiju dominaciju ? to je moga tek RB kad ga je kupija mateschitz jer su time i “nestali” financijski problemi tima . moglo se “kupit” npr AN čime je momčad u tek 9 sezona ( 2005. – 2013. ) dostigla peto mjesto po uspješnosti iza najvećih konstruktora u povijesti natjecanja F1; Ferrarija, McLarena, Williamsa i Lotusa.. bez novčića mateschitza od njih ne bi bilo ništa , niko ništa ne bi očekiva , a kamoli da skinu nečiju dominaciju .
        no ferrari uz sve moje simpatije prema njihovim “manama” je vuka i nerazumljive poteze u vozačkom kadru . nikad nije objašnjeno zašto je npr MS napustija ferrari ? šta se događalo ? jer MS je bija trkač koji je moga vozit još bar nekoliko sezona . možda je ko zna iz kakvih , kojih razloga olako “potrošen” , odbačen . lik je bija extremno kompetitivno orijentiran , izuzetne radne etike . sjećam se napisa dok je vozija mercedes , mislim da je bija singapur… dok su drugi vozači spavali MS je sa mehaničarima priprema bolid za sutrašnju trku . tada je ima 40 + , 7 titula , drža skoro sve rekorde , a radija je ka rookie koji se želi nametnuti timu . mislim da je olako “potrošen” i seb koji kako se čini nikad nije ima punu podršku tima . jbga ako vozač treba “krojit” taktiku tokom trke umisto za to plačenog ruede , kad zbog tokena tim ima skoro vezane ruke , kad se “odvežu” želi se uključiti u ravnopravnu borbu ( može i “ravnopravnu” ) , stvara se imperativ uspjeha i od tima i tifoza koji srcem , strašću reagiraju bez obzira na događanja iza kulisa za koje ne znaju i nije ih briga . dominacija nekih ka danas mercedesa ? pa i u vrime MS bilo je teških sezona npr 2003. kad je MS ima tek bod više od kimija . seb u RB je od 3 dvi sezone “visija” jer mu je fernando dahtao za vratom . a od 2014. kako je bilo ? u periodu od 2014. do 2019. merc je 4 sezone ima na kraju 1 i 2 . tek 2017. /18. je mercedesov tandem razdvojia seb sa velikim bodovnim zaostatkom … naročito 2018. ko je ikad u povijesti F 1 bija dominantan ka mercedes od 2014. ? pogledaj Q …. LH je odvozija 1 s brže od maxa/RB ? je li ovo šala ili pokazatelj dominantnosti ? btw bottas sa kojim se sprdaju je od maxa bija brži skoro 0,7 s ! gledajući kroz brojke i navijački ferrari je najdominantnija ekipa u povijesti F 1 no kad se pogleda kroz “staž” tj broj sezona i odvoženih trka mercedes je rezultatski najbolja ekipa ikad . ne može im parirat ni ferrari , a kamoli williams ili McL . a zašto npr niko ne računa da williams (ili McL ) ne skinu dominasiju mercedesa ? pa možda bi im treba “pogledat” u novčanik ( figurativno rečeno pa će ti odgovor bit jasan . ne vidim zašto je komentar Slavenowsk-og tebi katastrofa ? on piše sa strašću istinskog navijača , žao mu je , a ne pljuje po timu za koji navija 30 +. znaš , kod nas kad “našem” timu loše ide , omalovažava ga se , a npr u njemačkoj i engleskoj sam gleda scene di navijači posli zadnje utakmice ( radi se o nogometu ) ostaju plačući od tuge šta im tim propada u niži rang takmičenja . i ko su onda oni pravi , iskreni navijači ? oni koji bi “zapalili” ,pljuju ili oni koji plaču zbog neuspjeha svojih fanova ? ja odgovor znam , a ti ?



        5

        2
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Komentar ti je KATASTROFA!

        A tvoj komentar je :facepalm: Pogotovo ovaj dio:

        odnosno nije Mercedes da budemo iskreni nego 99%su u momčadi englezi i jedan austrijanac

        Nije Mercedes? Valjda si mislio na njemce. A Mercedes Boga mi jes. To se vidi po nazivu tima… A siguran sam da u Štutgartu u Mercedesovoj fabrici rade većinom njemci, a tu je nastala mašina koja je najzaslužnija za ovu dominaciju…



        2

        1
  12. moje misljenje je da su Racing Point, McLaren,Rranult i Ferrari jako blizu jedan drugome. A tko kolo vodi naravno ima veliku prednost jer sa jako izjednacenim bolidima je tesko napraviti nekakav pomak kao sto to nije uspio jucer Vettel. Ako ga AT moze preticat to mi je znak da je Ferrari neka sredina i realno mjesto im je od 6-10 mjesta. Bez ova dva vozaca bi bodovno vrlo vjerovatno bili kriminalni. Tu su svakako svoje dali problemi na treninzima pa je vjerovatno Vettel imao nedovoljno dobro podesen bolid. Cinjenica je da je Ferrari u ogromnom zaostatku cak i kad 2 puta izade na stazu sc. Prelose ovo izgleda za sve osim mozda RB a koji mozda u buducnosti se moze pribliziti.



    1

    0
  13. Može jašta, zamisli da i za sledjeće godine voziš za sakatog konjića?



    1

    0