Izdvojeno

Kazna za Russella zbog nepoštivanja žutih zastava

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

George Russell je zbog nepoštivanja žutih zastava za vrijeme prve kvalifikacijske runde VN Velike Britanije dobio kaznu od pet mjesta pomicanja na gridu.

Russell je treći put zaredom prošao u drugu rundu kvalifikacija, gdje je završio na 15. poziciji. No, sporna situacija se dogodila krajem prve runde, kada se njegov momčadski kolega, Nicholas Latifi, izvrtio na stazi nakon čega su bile pokazane žute zastave.

Britanac je preko radija rekao kako je definitivno usporio kada su pokazane zastave, no, upravo taj krug je odvozio svoje najbrže vrijeme runde.

Međutim, suci su procijenili kako je ipak prekršio pravila objašnjavajući kako ga momčad nije upozorila da odustane od brzog kruga, ignorirajući pritom bilješku direktora utrke, Michaela Masija, koja je izdana ranije ovog tjedna o postavljanju vremena prilikom žutih zastava.

“Russell je sucima objasnio kako je u zavoju 7 perifernim vidom vidio jednu žutu zastavu, a ne duplu, kao što je bilo pokazano.”

“Iako je usporio naspram prethodnog kruga, njegova brzina ipak nije bila toliko manja, iako je objasnio kako je imao punu kontrolu nad bolidom te da je bio spreman za mjere izbjegavanja, da je bilo potrebno.”

“Suci su preslušali i radio gdje ga momčad upozorava da su žute zastave ispred njega. No, nisu specificirali da su u pitanju duple žute zastave te mu nisu rekli da mora odustati od kruga, vodeći se bilješkom direktora utrke.”

“Iako su suci tražili sve moguće olakšavajuće faktore, na kraju su utvrdili da je odgovornost vozača da pravilno vidi i prati signale duple žute zastave u potencijalno opasnoj situaciji.”

“Momčad mu je svakako mogla više pomoći u tom pogledu. U konačnici, vozač nije mogao postaviti svoj najbrži krug u takvim okolnostima, stoga se izriče kazna od pet mjesta pomicanja na gridu te tri kaznena boda

Iz izvješća sudaca

Ova tri kaznena boda su Russellovi prvi kazneni bodovi u razdoblju od godine dana.

Komentiraj

12 komentara

  1. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Zašto pet mjesta? Hamilton je dobio tri mjesta za isti incident.
    Koliko se sjećam, uvijek su se davale kazne od -3 mjesta.



    28

    1
  2. Michael Schumacher
    ruzinavi Prikaži

    Nisam baš čuo na snimci da je Botas usporio kad se Hamilton okrenuo. Isti zavoj, Botas došao kad je Hamilton već na stazi bio, isto kao i Russell. Double standards? Noooooo.



    11

    3
    • Nije li Bot bio ispred Ham kad se izvrtio? Nisam ziher… možda griješim…


      0

      1
      • Michael Schumacher
        ruzinavi Prikaži

        Nije, bio je onboard sa Botovog (pun intended) bolida koji pokazuje da on dolazi u zavoj a Ham se miče na desnu stranu. Isto tako je u Rus doletio kad se Latifi vratio na stazu, pokazivali su onboard isto.

        Slušam sky-evce i reko el bude tko spomenuo? Ma kakvi, ni s od spominjanja.



        4

        0
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Valjda je bio preblizu, pa još nisu stigli ni mahati zastavama. A kad se već počelo mahati, to je već bilo iza njega. Barem sam ja tako pretpostavio, jer je Bottas odmah prošao iza njega, čim se okrenuo.



          3

          0
  3. Ionako če biti zadnji,sa ili bez kazne,a sad koliko je zaslužena ili nije to je več upitno.


    0

    0
  4. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Smiješna su mi opravdanja vozača i timova kad postoje onboard kamere i telemetrija.
    Još kad bi gospoda maFIjAši bili dosljedni u odlukama.
    E moj Đorđe, gledaj ti da se makneš od milfare jer bi ti talent mogao otić u smjeru Pascala i sličnih.


    0

    1
  5. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Zna li neko zasto 5 mista a ne 3??? Jel ima neko objasnjenje il se fia za**bava cisto iz dosade


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni