F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Arai: Honda je bolja od Renaulta, ali zaostajemo za Ferrarijem

David Vidović

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Yasuhisa Arai, Honda

Yasuhisa Arai, Honda

Nakon što je za VN Belgije postavio optimistične ciljeve, Hondin šef odjela za motosport, Yasuhisa Arai, tvrdi da je Hondina pogonska jedinica trenutno oko 25 KS jača od Renaultove. Arai se nakon utrke na Spa našao na meti kritika, budući da je najavio kako će njihov nadograđeni motor biti jači od Ferrarija, ali vozači McLarena su utrku u Belgiji završili na tek 13. i 14. mjestu. I pored kritika, Arai je siguran kako je Honda uveliko ispred Renaulta, ali i dalje zaostaje za oko 40-50 KS za Mercedesovim motorom, dok je zaostatak za Ferrarijem manji od 30 KS.

“Još uvijek nismo dostigli Ferrari po pitanju motora s unutarnjim izgaranjem. Ali, Honda je trenutno jača od Renaulta za 25 KS, ali zaostajemo za Mercedesom 40-50 konjskih snaga. Naš motor malo zaostaje za Ferrarijem, ali smo odmakli Renaultu, dok je Mercedes daleko ispred. Ali u drugom dijelu sezone potrudit ćemo se da dostignemo Ferrari i Mercedes, mada neće biti lako jer su jako pouzdani i imaju dobre karakteristike izgaranja. Ali, želimo biti blizu vodećih do kraja sezone.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

David Vidović
Pulsmedia autor
320 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

25 komentara

  1. Bernie Ecclestone Ferrari1345 Prikaži

    Klaun, doslovno. Možda malo pregrubo zvuci ali eto na njega me njegove izjave podsjecaju…
    Očito mu je cilj zabavljat navijače :)


    0

    0
  2. evo araia opet . šteta šta ga ne znam jer s obzirom kako dobro prognozira rado bi mu da da mi ispuni tiket lota …sedmica bi mi bila zagarantirana :)


    0

    0
  3. Mclaren raca Prikaži

    Ja, npr. znam da ništa ne znam pa me se može podučiti, ali ovaj ne zna da ništa ne zna, a misli da zna, e taj je opasan. Treba ga se čuvati. Pa dokle će lagati ovaj napaćeni narod?


    0

    0
  4. Nebih htio stavljati ljutu travu na ljutu ranu Zeki i svim ostalim iskrenim navijačima japanskog proizvođača, ali dodao bih nešto što sam tek sad shvatio, tj konstatirao – ne obazirući se previše na izjave Arai sana, jer, ajmo reć da je njegov engleski ispod svakog nivoa za poslovne ljude, pa da su te izjave “lost in translation” i da obično pomiješa suprotne imenice, glagole, pridjeve itd. (antonimi), i da otuda tolika razlika njegovih komentara i činjenica, on misli točno, samo izgovora pogrešno. ;)
    Šalu na stranu, kako pratim pomalo razne moto sportove, zapravo sve što stignem – skužio sam da Honda nije u problemu sa F1 PU-om, već da je već godinu dvije tvrtka u opadanju performansi kod gotovo svih izvedbi motora koje koristi u važnijim sportskim serijama.
    stvarno nisam obraćao pažnju, ali sam nešto razmišljao otkuda toliki problemi i skužio da nije F1 poseban slučaj, iako je teško kategorički tvrditi da su zabrljali u vođenju sportskog odjela, moram reći da sam zapazio da je osim u F1, Honda u opadanju na svim važnijim frontovima:
    U Superformuli (Formuli Nippon) ih Toyota dobro praši, a ove su godine kao izašli sa puno boljim motorom;
    U Formuli Indy je ista stvar, samo je Chevrolet u pitanju;
    U WTCC-u je to Citroen, znaju biti pri vrhu, ali ih i drugi proizvođači znaju dobiti, dok kod pravih GT auta (FIA GT3 klasa i onda sve serije izdržljivosti, klasičnih i sprint utrka u toj domeni), više ni ne pamtim Hondu sa sportskim autom, jedino su prisutni u LMP2 klasi kao snabdjevač motora, ali ih mnogi “deru”, za razliku od Nissanovog motora koji je uglavnom rezerviran za pobjede (s ogradom da ne pratim baš japanske i australske serije sportskih, GT automobila pa to nisam uzeo u obzir);
    Isto tako, sigurno ima još dosta serija koje nisam baš redovno ili uopće pratio i gdje možda ovo ne stoji, ali možda ponegdje i nažalost jednako stoji, no:
    Najbolnije je od svega da je ove godine Honda podbacila u najvažnijem natjecanju uz F1, a to je Moto GP, gdje nije bilo odmah jasno, ali sad je kristalno, da je Yamaha napravila bolji posao i da bolje razvija (baru tvorničkoj momčadi), te da samo mladost i lanjski trofej daju nadobudnom Marcu odvažnost za vožnju “na nož”, pa izgleda da su dosta blizu (i jesu na nekim stazama i bolji), međutim je jasno da i ovdje nije njihova godina, i da je Španjolac padom u nedjelju samo lijepo podcrtao da neće biti ništa od odbrane prvenstva!
    Evo, kada bi to čelnici kompanije malo proanalizirali, mislim da bi u sportskom odjelu bilo svega, i da bi ekshumirali starog da vide jeli još leži na leđima.. :zubo:


    0

    0
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      sve znam, samo ti komentiraj, pa da zajedno plačemo. :)
      u lm p2 je honda predstavila u daytoni novi HPD – Wurth arx04b. bolid je bio očajan, pa su rekli da moraju još testirat. a taj bolid razvijali više godina. s novim lm p2 pravilima za 2017. to znači da ga više nećemo vidit na stazama.
      ali da se ne baci probali su ga prilagodit za pikes peak…i došli tamo, i nisu niti testiranja prošli zbog problema s motorom (turbopunjačima). bolid je trebo vozit (pokojni) justin wilson.
      ”s ogradom da ne pratim baš japanske i australske serije sportskih, GT automobila pa to nisam uzeo u obzir” – u japanskoj super gt isto ne stojimo bajno.
      u btcc-u jedino nismo loši. :)
      sezona za zaborav.


      0

      0
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      i u superbikeu nas šamaraju!


      0

      0
      • Ajoj!! Ja sam se više zezao, i kada sam skužio da im ne ide baš dobro na raznim frontovima sam to malo naglasio, ali još uvijek ubijeđen da je to stjecaj okolnosti – sad kad Ti koji ih pratiš to zaista potvrđuješ kao sindrom – nije dobro!
        Daj mi samo reci jel Arai na čelu cijelog sportskog odjela ili se bavi samo sa F1, stvarno ih baš ne pratim, a sad si me zaintrigirao i nije mi jasno kako mogu na tako puno frontova biti prisutni, a nigdje (bitno) na vrhu? Zar se tamo nitko ne buni?
        Jer to je ipak Honda, nekoliko drugih proizvođača zajedno ima resursa koliko oni sami, pa mi nije jasno nikako..


        0

        0
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        koliko je meni poznato, arai je samo za f1. nisam siguran.


        0

        0
  5. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Opet Arai san. Jooj.
    Sad hoće između redova da kaže da Mclaren ima bezveze šasiju, jer eto, kao motor je poprilično dobar.


    0

    0
    • Mclaren raca Prikaži

      Šta dobar, vidiš da ga, gotovo, svrstava uz bok Ferrariju, a Renault je već postao pi.kin dim za njih. U ovom partnerstvu on misli da su jedino oni svijetla točka. Kad se sjetim samo izjave kako će potražiti drugu momčad ne bude li McLaren sposoban napraviti šasiju dostojnu njihovog motora. Ne kažem da su u Mclarenu napravili vrhunski bolid, ali sa bilo kojim motorom, osim Marussijinog, imali bi puno bolje rezultate. Naravno, još uvijek vjerujem da će za dvije godine biti u samom vrhu i konkurentni Mercedesu, ali brate mili, Arai, smiri se sa izjavama do tada.


      0

      0
  6. Mclaren KERS Prikaži

    Možda je jača u na stolu u tvornici..ali tu snagu nemogu prenjeti na stazu jer postoji milion razno raznih parametara i problema i jednostavno to ne ide!!! Bilo bi bolje da sute a ne ovako da sve ljubitelje Mclarena bacaju u jos vecu depru.. Uvijek vjerni.


    0

    0
  7. Imam osjecaj da se on bavi iskljucivo sa motorom sa unutarnjim izgaranjem a ne sa cijelom PU. Oni mozda i jesu poboljsali motor ali cijeli PU neradi nikakoa to je ono najbitnije. Ili ja krivo citam?


    0

    0
    • Njegove se izjave dosta puta preuvelicavaju i krivo interpretiraju. Ovdje se radu o unutarnjem izgaranju a ne cijelom PU. Isto kao sto su svi pisali da je izjavio da ce Honda biti u rangu s ferrarijem a on sam demantirao da je ikada pricao s tim novinarom.


      0

      0
      • Usput evo sto kazu gps instrumenti uvezi McLarenovog gapa.Detailed GPS analysis suggested that 60 per cent of that deficit (1.6 sec) was accounted for by the power unit. 30 per cent (0.8 sec) from the chassis and 10 per cent (0.27 sec) from accumulated losses due to not being able to run the car in optimum trim because of the power shortfall.


        0

        0
      • Ima nešto u vašim opservacijama što drži vodi i s čime bih se mogao složiti, dapače!
        isto tako (sad ću se osvrnuti na neke komentare sa oba sajta) možda na stolu imaju snagu, ali je problem prebaciti je na pistu, kao i problem sa hibridnim dijelovima.
        ovi GPS podaci su vrlo interesantni i ako su istiniti, govore dosta, s tim da onda i zadnjih 10% indirektno ide motoru (PU) na dušu.

        međutim rekao bih di i šasija ima svojih problema, jer to usko pakiranje je radilo i RB Renaultu probleme od prvih testiranja novih auta lani – i oni su pragmatično bušili otvore za ventilaciju, te požurili sa novom otvorenijom šasijom, dok je TR još otvoreniji i početkom sezone je bio ispred RB-a, tako da tvrdokorno ne odstupanje od ciljeva koji očito ne daju rezultat meni nije jasno..
        sa druge strane McL je i sa mercedesom imao loše (za njih) rezultate, i ne samo u zadnjoj godini, što je i bio razlog ulaska istih kao momčadi u F1, međutim njima je to marketinška nužnost i tu vidim mogučnost da ako odluče resurse usmjeriti drugdje gdje trenutno trpe (DTM npr. i drugdje), da u RB-u vide ozbiljnu i močnu kompaniju sa svim potrebnim resursima da nose baklju na vrhu formule ako se oni odluče povući kao momčad (njihovo držanje razvoja motora i same momčadi na različitim lokacijama bez ikakvih namjera za “all in one house” je indikativno u smislu da ni sami nisu načisto još u dugoročnom smislu)

        Uletio mi upload komentara, a nisam završio tezu – pa ću nastaviti gore kao novi kometar i zatvoriti cjelinu, sori!


        0

        0
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        @mrspaceguy
        fastest race laps, spa:
        5 Alonso McLaren 34 1:53.692 1.276
        ovo čak i nije loše. :)


        0

        0
      • Ono sto je cudno uvezi tog kruga je ostatak njegova stinta i kojemu su kruguvi u prosjeku bili 1.8 sporiji od njegovog najbrzeg kruga.


        0

        0
  8. Dakle ovo je nastavak replike @ MrSpaceguy i moje razmišljanje o Mercedesu i Hondi, odnosno McL-u i RB-u :
    Vidjeli smo da je u zadnjoj sezoni McL-M bio stvarno loš auto, i mnogi krive merc za to, a zaboravljaju da su u wokingu išli sa radikalnim dizajnom stražnjeg ovjesa, da su naprijed imali neuštiman pull-road i da su općenito bile mnoge kritike na šasiju već i ranije, a preklani i lani je kulminiralo (nemojte me držati za svaki podatak, pišem po sječanju i možda sam neke stvari pobrkao iz dvije – tri sezone, ali općenito nije bilo dobro)!

    Međutim, drvlje i kamenje se bacalo po mercedesu, kako se bližio kraj sezone, a na autu nije štimalo ništa, po izjavama vozača..
    naravno da ih merc nije držao više u uskom krugu, ali sam auto je bio takav da nije bilo nikakve potrebe da ih mercedes minira, samo su davali manje tehničkih podataka timu (da ne završe u rukama Honde – valjda se svi još sječaju spygate-a), uostalom za to je tamo bio mercedesov čovijek, ili ljudi..

    sve probleme koje je McL imao sa strane motorizacije osobno sam sklon pripisati njihovom “overengineeringu” za što su ih mnogi ljudi iz struke i novinstva prozivali, na čemu to temeljim, na izjavi Tota na TV-u kada je upitan direktno o motorima za kupce, pošto je bilo, i još je, aktualno partnerstvo sa RB-om, i dali će ih tu malo uskratiti, kako je Ferrari otvoreno rekao da je bog prvo sebi stvorio bradu, a Toto:
    (parafraziram) “Naravno da se bojim tog scenarija, da bi nas bili u stanju dobiti s našim motorom, vidjet ćemo što ćemo odlučiti, ali ako nas pitate za motore naših kupaca – ja vas uvjeravam da svi oni dobivaju potpuno iste motore kao u našim autima, sve nadogradnje i postavke iste, te sva goriva i maziva od petronasa razvijena specifično za naš motor, zato se i bojim te suradnje”.
    dakle pisao sam o tome ranije na GP1 u nekoj debati o gorivima lani, kada je renault s te strane izvukao dosta konja, i donekle spasio sezonu tim potezom, da skoro svaki tim ima nekog naftaškog sponzora, ali da je iluzija da svaki od njih razvija svoje gorivo za dva auta, već da je to u domeni dobavljača motora.
    no zna se da je McL koristio svoje gorivo, jedini od mercovih klijenata, isto tako oni razvijaju elektroniku za cijeli grid, moguće je da su i ovdje pokušali nešto “frizirati”, ali za glavnog sumnjvca za manjak performansi mercovog motora u McL-u, ja po svojim saznanjima vidim njihovo gorivo, koje je možda samo 30-ak KS slabije(a lako moguće i više), jer toliko je renault dobio sa unaprijeđenjem svoga goriva u tijeku prošle sezone – i to je dovoljno da i timu vide lošije performanse i direktno optuže merc, a ne razmišljaju što su oni uradili ili proustili uraditi.
    naravno da merc nije nevin, to je tržišna utakmica, ali mislim da ih nije imao potrebe štopati sa lanjskima autom, ove godine je trbalo biti sve bajno, ali honda nije na nivou, tim opet ide sa nekom radikalnom verzijom šasije, i iako se iz aviona vidi da puno toga ne štima, čini se da ni jedni ni drugi ne odstupaju od svojih zacrtanih ideja, pravaca, ciljeva, kako god – ali to nije partnerstvo u duhu te riječi, to je suradnja uz nekoliko gluhih telefona – i završit ću sa onim što sam isto nekoliko puta ponovio i na GP1, za napredak, kad su već odlučili napraviti strateško partnerstvo, potrebna je puno bolja suradnja od top menadžmenta do mehaničara koji rade motor i onih koji ga pakiraju u karbon, potrebna je drugačija organizacija i filozofija primjerena ovom dobu i tehnologijama, rekoh već mislim da je tu napravljen prvi krivi korak, i da će trebati dugo da se ispravi – ako se šefovi ne dozovu i naprave reorganizaciju, tj novi plan rada na projektu McL-H!
    Ja im kao duboko poštivanom protivniku i legendi sporta želim to i sve najbolje, ali tko sam ja..
    Ostaje nada da će razum i mudrost prvladati, i da reći ću: Go McL-H! i bez vas nema formule.


    0

    0
  9. Fernando Alonso Alen13ASC Prikaži

    E sad,hoće li mu biti dovoljna ludačka košulja s rukavima od 4m ili 2m?Arai je neverovatni lidbo koji ima neverovatno puno vremena za vređanje inteligencije fanova.Koji ludak,i on i Charlie.


    0

    0