Izdvojeno

Leclerc: Jako se mučimo s ovim radikalnim setupom

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc kaže da se Ferrari jako muči u simulacijama utrke nakon što su se za VN Velike Britanije odlučili na radikalne postavke bolida.

Bio je zadovoljan kvalifikacijskim tempom, ali u dužim stintovima to nije izgledalo dobro i Leclerc je jučer nekoliko puta gubio bolid i izvrtio se na stazi, te je bilo očigledno da izgleda vrlo nestabilno.

“Jako smo se mučili sa simulacijom utrke i definitivno moramo raditi na tome.”

“Kvalifikacijski tempo je bio malo bolji nego što smo očekivali, da budem iskren. To je dobro.”

“Odlučili smo se za radikalan pristup s količinom downforcea, a čini se da nam se to vraća u kvalifikacijama, ali ne u utrci. Moramo analizirati podatke i vidjeti što se može učiniti sutra [u subotu].”

“Još možemo popraviti puno stvari i pokušat ćemo shvatiti što možemo promijeniti kako bismo možda žrtvovali možda kvalifikacijskog tempa da budemo bolji u utrci.”

Leclerca su novinari pitali koliko će teško biti odraditi utrku sudeći po prva dva slobodna treninga:

“Balans je ekstremno težak za vožnju i vrlo, vrlo je teško ne napraviti pogrešku.”

“Definitivno moramo nešto učiniti po tom pitanju. Bit će ogroman izazov voziti puno krugova s ovakvim balansom.”

S druge strane garaže – Sebastian Vettel nije imao previše prilike iskusiti te probleme jer je njegov bolid većinu vremena bio rastavljen. Prvi slobodni trening je propustio bez postavljenog vremena zbog problema s interkulerom, a drugi trening je kompromitiran zbog problema s papučicom kočnice.

Svejedno, Vettel je prokomentirao njihove šanse:

“Još imamo posla na zadnjem treningu i mislim da moramo poboljšati bolid. Staza će biti u drukčijem stanju, ohladit će se, pa ćemo vidjeti što će se dogoditi. Nadam se da možemo nešto smisliti. S moje strane puno toga će se smirit prirodno preko noći i imat ćemo bolji dan sutra [u subotu].”

Komentiraj

9 komentara

  1. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    Nikad kod tebe trkaći tempo nije ni valjao.



    14

    14
  2. U prevodu napravili ste kramu, jer da vam bolid dobar, a samo motor loš bili bi te bolji u Mađarskoj. U GB pojest će vas konkurencija.



    8

    0
  3. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Kolko san gleda jucer FP2 ima je leclerc dosta rezerve napravia je najbrzi prvi sektor i kasnije pustia gas, al opet daleko je to sve od onog di bi tribali bit



    2

    2
  4. Pa da mogu tolko fulat sa svime,to mi nije jasno za jednu takvu momcad,jednostavno nevjerojatno a u zadnjem desetljecu.
    Po tome su jako prepoznati brend u svijetu ??‍♂️



    6

    0
    • Svakoj dominaciji dođe kraj……jednostavno dođe nekad vrijeme da netko napravi nešto bolje a ti kao i mnogi i ja uvijek tražimo od Ferrarija da bude na vrhu ali nije tako uvijek.Uvijek Ferrari mora biti taj koji mora skinuti nečiju dominaciju…i stalno pobijeđivati.



      7

      0
  5. Od kad postoji bilo kakvo natjecanje od F1 i ostalih utrka postoji netko tko dođe u fazu dominacije i8 onaj tko želi tu dominaciju naravno skinuti,a od Ferrarija se očekuje da uvijek bude taj koji mora biti pri vrhu te taj koji mora skinuti nečiju dominaciju non ne ide to baš tako lako….očito Ferrari što se tiče zadnjih godina u eri ovih “usisavača” ne može pronaći kako napraviti bolid konkurentan,dapače čak je lani ili preklani bio bliži nego ikada a ove godine je stvarno loš. Po meni je uvijek isti krivac a to je Binotto….mislim da su zbog njega i maknuli Arivabenea (zna se da se nisu slagali) koji je bio totalno drukčiji karakter…i sasvim drugi osobnost je imao a po meni puno bolji od Binotta.Kako god Ferrari ovakav ili onakav opet je Ferrari….nema dalje,ako netko nađe film koji sam pogledao nekoliko puta a to je Le Mans izazivač vidjet će kako je Fordu te Shelbyu bio problem skinuti Ferrari koji je stalno pobijeđivao…jako zanimljiv film koji je pokazao istinu kako je to bilo na kraju je Shelby napravi auto koji je pobijedio uzastopno nekoliko godina…..



    6

    2
  6. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Ocigledno najtanje zadnje krilo imaju, bas mi je to upadalo u oko tokom treninga, kao da su na monzi



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni