Izdvojeno

Wolff o dimu iz Mercedesa: Čini se nemamo puno kontrole koliko ulja pobjegne kad ga nalijemo do vrha

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 35 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon prve tri ovosezonske utrke i redovitog dima iz Mercedesovih motora prilikom izlaska iz zavoja, Toto Wolff je napokon prokomentirao što se to događa s njihovim bolidom.

Kaže da ne znaju zašto se to događa, ali da se nadaju kako će “problem” biti riješen u Silverstoneu.

“Možete vidjeti da imamo problem da nam ulje bježi iz šasije kad je tank pun na početku…”

– Toto Wolff

“Ne znamo odakle dolazi, ali čini se da nemamo kontrolu nad time koliko ulja pobjegne na početku kad je tank napunjen do vrha.”

“Vidimo to na svim Mercedesovim motorima i moramo shvatiti o čemu se radi.”

“Ne radi se o problemu s pouzdanosti, što mi je drago, a vjerojatno ću u Silverstoneu moći odgovoriti o čemu se radi jer trenutno ne znam.”

Tehnički direktor James Allison još tvrdi da je Mercedes zabrinut za performanse pri visokim temperaturama:

“Napomenuo bih da smo dosad imali dvije hladnije utrke. Bilo je donekle toplo na prvoj utrci, a na njoj smo bili najmanje uvjerljivi.”

– James Allison

“Htjeli bismo saznati koliko smo dobri kad je na stazi ekstremno vruće i možemo li u tim uvjetima pokazati jednako dobru brigu za gumama kao što je to bio slučaj na ove tri utrke.”

U Silverstoneu se očekuje vruć petak (do 31°C!), ali hladnija subota i nedjelja s padom od čak deset stupnjeva.

Komentiraj

35 komentara

  1. …kako se zove onaj ‘lik’ iz Batman-a sa dva lica?…Harvey Two face?…tako nešto…



    23

    0
  2. Ne radi se o problemu s pouzdanosti

    Ali zato dobijemo vise perfomansi



    29

    1
  3. Bravo vuk to je sasvim normalno tako isto moj sused na imt 533 mora vezati cep od ulja jer inace izbije van jer karike propustaju kompresiju, mozete probat zamijenit samo karike al ja bi ipak preporucio generalku. Znam vam ja covjeka koji brusi cilindar na prvu specijalu pa se javi vuče ;)



    42

    2
  4. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Ha haaa…



    5

    0
  5. “Ne znamo odakle dolazi, ali čini se da nemamo kontrolu nad time koliko ulja pobjegne na početku kad je tank napunjen do vrha.”

    Klanjat se covjeku…
    Stisnu gas, sve se zadimi a ne znaju od kuda dolazi…
    Da je ovo reka Binotto, reka bi mutavi momci sa čizme, ovako se klanjam…
    Prc Milojka



    35

    0
  6. Sa druge strane

    Mercedes boss Toto Wolff has revealed that Ferrari had an “68 horsepower” advantage over them at some races in 2019.



    20

    0
  7. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Bezobrazno… lako ovako pricat kad zna da FIA nista nece poduzet, ali kad drugi tim nesta naoravi odmah napad



    16

    1
  8. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Super mi je kako je riječ “problem” stavljena u navodnike, objektivno nepristrano izvještavanje nema šta ??



    6

    16
  9. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    Cekaj kad je pun rezervoar onda nekim cudom ulje zavrsi u prostoru za sagorjevanje? AHAHAHAHAHAH dobra pošalica



    17

    0
  10. Sta Mercedes zna o svom bolidu i motorima…



    6

    9
  11. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Meni na kosilici ista stvar!



    18

    0
  12. Barem se ne zna koliko završi u motoru, a koliko se prosipa.



    10

    1
  13. Naprosto fenomenalan covjek kolko moze bit uvjerljiv,pravi patoloski lazljivac,on uvjerava druge u laz i tako stalno ponavlja dok sam sebi ne uvjeri a i ostale,cestitke



    12

    2
  14. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    kakvo sprdanje, nikakve istrage…mislim i bez toga bi dominirali, ali fascinantno kako se skače samo oko Ferrarija kada je dimilo. Ovdje se ne otvaraju ni istrage, baš ništa. Sprdačina.



    20

    1
  15. Zasto sad nitko (ferkan i rb pogotovo) ne ulozi zahtjev za provjeru legalnosti jedinice? Ako se ne varam potreban je samo zahtjev jednog tima bez ikakvih dokaza ili osnovane sumnje? (tako je rb prosle godine svako malo trazio provjeru ferkanovog motora)



    13

    0
  16. Gdje ima dima ima i sagorjevanja.



    10

    1
  17. Ferrari
    dAr1o77 Prikaži

    Tako je i Ferrariu bio intercooler malo probusen pa im je Toto poslao FIU-briu.
    Vidi se da covjek namjerno podjebava sve jer zna da ima 1.5 sekundi lufta di hoce.



    9

    1
  18. Michael Schumacher
    ruzinavi Prikaži

    Ovaj komentar kao da je pljuska svima nama koji pratimo ovo. Svaki put kad pokažu Merc, bilo crno bilo rozi, kako baca dim sjetim se svega što su pisali i pričali o Ferrariju i sjetim se svih senzora.
    Ispada da prepune tank sa uljem i jednostavno spale višak koji nekako iscuri. Dajmenemoj… Pa nije to IMT 553.
    Ja sam 100% uvjeren da se Mercedes stavi pod takvo povećalo pod kakvim je Ferrari bio da će se naći nešto ne nužno ilegalno, ali u sivoj zoni tj nešto što nije 100% pokriveno i objašnjeno pravilima. To su stvari koje rade razliku. Makni te stvari ili ih proglasi ilegalnima i razlika nestaje.
    Stvar je samo, hoće li netko reći išta i smiju li reći išta…



    16

    1
  19. Možda su prešli na mjere štednje pa sipaju lož ili trafo ulje



    8

    0
  20. Može neka tehnička direktivica a?



    8

    0
  21. Jbg. troši ulje… al je van njihove moći… ništa oni tu ne mogu. To je tako bogomdano, kao aksiom – ne propituje se. Prestrašno.



    7

    0
  22. Kad ovo čitam plačem nad ferrarijevom političkom snagom. Nekoć je Ferrari drmao hodnicima FIA- inog sjedišta, a sada ne mogu niti prosvjednu notu napisati.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni