Momčad McLarena je tijekom prijepodnevna objavila na svojim stranicama kako su potpisali višegodišnji ugovor s Gulf Oil tvrtkom, koja se tako ponovno vraća u F1.
Nakon što je brazilski Petrobras prošle godine, odlukom državne vlade, otkazao sponzorstvo momčadi zbog rezanja troškova, Gulf Oil preuzima to mjesto. Isto tako, osim u F1, ugovor će se odnositi na superautomobile britanske tvrtke.
Logo tvrtke Gulf ćemo vidjeti već na ovotjednoj VN Velike Britanije na retrovizorima te na poklopcu motora.
“Počašćeni smo što smo uspjeli ujedini dva branda ponovno zajedno u novo zanimljivo partnerstvo.”
“Gulf je dio povijesti McLarena te su poznati po svojoj inovativnosti i tehničkom uspjehu u industriji, što ide sjajno uz nas. Veselimo se početku suradnje ove sezone.”
Zakk Brown, CEO McLaren F1 momčadi
CEO Gulf Oil tvrtke, Mike Jones je također ustvrdio kako je tvrtka sretna što su ponovno sa starim znancima te se nada kako će zajedno ispisati jedno sjajno poglavlje u F1.
McLaren i Gulf su prvu suradnju imali davne 1968., koja je potrajala sve do 1973. godine.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...
Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Brown obavlja svoj posao… Od kad je on dosao sponzori se samo ljepe za njih, a bome dokazao se i nedavno kad je osigurao pustinjski novac :thumbs:
14
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Ekipa zadužena za razvoj bolida kao i vozači su jednako zaslužni.
5
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/E sad mi je lakše.
2
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/U McLarenu sve napreduje osim “vulkanizera”. Oni su na nivou dok je Bruce McLaren počinjao jednu buduću, veliku, , priču
3
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Tak su dobro surađivali da je McLaren postao prvak odmah nakon što se njih riješio 1974. :)
1
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/u can-am -u im je bolje išlo.
1
1