Izdvojeno

Steiner: Silverstone nam neće donijeti sreću

Piše: Luka Kolak

Prije 3 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef momčadi Haasa, Gunther Steiner, rekao je kako staza na Silverstoneu, na kojoj je potrebno što manje downforcea, neće donijeti pretjeranu sreću za njegovu momčad.

Američka momčad, kao i sve ostale momčadi koje koriste Ferrarijeve pogonske jedinice, bilježe pad performansi te su se našli u borbi za samo dno konstruktorskog poretka. No, zbog brze odluke na VN Mađarske da prije početka utrke na bolide stave gume za suho, odnijeli su prvi bod za momčad, zahvaljujući Kevinu Magnussenu, koji je nakon kazne, završio na desetoj poziciji.

Svjestan kako će imati deficit na ravninama, Steiner je izjavio kako momčad očekuju dva teška vikenda na stazi u Velikoj Britaniji.

“Znamo da Silverstone zahtjeva što manje downforcea.”

“Stoga, nikako nećemo uživati.”

Isto tako, Steiner misli kako se njegova momčad trenutno bori s Alfom Romeom i Williamsom te da njihova forma i performanse ovise o karakteristikama staza.

“Mislim da će karakteristika staza ovisiti o tome tko će biti najbolji.”

“Mala je razlika, ali mislim da smo u sredini navedenih momčadi.”

“Teško će nam biti doći do bodova, pogotovo na stazama koje dolaze, ne idu nam nikako na ruku.”

“Uvijek dajemo sve od sebe, a možda uspijemo pronaći prilike kao u Mađarskoj, tko zna.”

“Ako odustanete, nikada nećete iskoristiti prilike, stoga uvijek morate tražiti.

Gunther Steiner, šef momčadi Haas F1

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

6 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Kos Prikaži

    Mislim da ova staza neće nikome donijeti sreću osim Merđi i Kopiji. Moja očekivanja, Hamilton, Bottas ,Max a ostali + 1 lap.



    6

    2
  2. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Čuj ovo,Steiner pristojan! Kakav je to meni car…?



    3

    0
  3. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    A joj, šta da vam kažem… kopirajte za iduću sezonu



    1

    0
  4. Kada bi se jednog dana gradila staza za Croatia F1 GP i da možete birati konfiguraciju bilo koje postojeće staze (ili kombinaciju 2 konfiguracije), po kojoj bi se gradila, koju stazu (ili kombinaciju) bi odabrali?



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Hamilton vs. Leclerc

Analiza // Andro Rak

Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...

Još kolumni