Izdvojeno

Steiner: Silverstone nam neće donijeti sreću

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef momčadi Haasa, Gunther Steiner, rekao je kako staza na Silverstoneu, na kojoj je potrebno što manje downforcea, neće donijeti pretjeranu sreću za njegovu momčad.

Američka momčad, kao i sve ostale momčadi koje koriste Ferrarijeve pogonske jedinice, bilježe pad performansi te su se našli u borbi za samo dno konstruktorskog poretka. No, zbog brze odluke na VN Mađarske da prije početka utrke na bolide stave gume za suho, odnijeli su prvi bod za momčad, zahvaljujući Kevinu Magnussenu, koji je nakon kazne, završio na desetoj poziciji.

Svjestan kako će imati deficit na ravninama, Steiner je izjavio kako momčad očekuju dva teška vikenda na stazi u Velikoj Britaniji.

“Znamo da Silverstone zahtjeva što manje downforcea.”

“Stoga, nikako nećemo uživati.”

Isto tako, Steiner misli kako se njegova momčad trenutno bori s Alfom Romeom i Williamsom te da njihova forma i performanse ovise o karakteristikama staza.

“Mislim da će karakteristika staza ovisiti o tome tko će biti najbolji.”

“Mala je razlika, ali mislim da smo u sredini navedenih momčadi.”

“Teško će nam biti doći do bodova, pogotovo na stazama koje dolaze, ne idu nam nikako na ruku.”

“Uvijek dajemo sve od sebe, a možda uspijemo pronaći prilike kao u Mađarskoj, tko zna.”

“Ako odustanete, nikada nećete iskoristiti prilike, stoga uvijek morate tražiti.

Gunther Steiner, šef momčadi Haas F1

Komentiraj

6 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Kos Prikaži

    Mislim da ova staza neće nikome donijeti sreću osim Merđi i Kopiji. Moja očekivanja, Hamilton, Bottas ,Max a ostali + 1 lap.



    6

    2
  2. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Čuj ovo,Steiner pristojan! Kakav je to meni car…?



    3

    0
  3. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    A joj, šta da vam kažem… kopirajte za iduću sezonu



    1

    0
  4. Kada bi se jednog dana gradila staza za Croatia F1 GP i da možete birati konfiguraciju bilo koje postojeće staze (ili kombinaciju 2 konfiguracije), po kojoj bi se gradila, koju stazu (ili kombinaciju) bi odabrali?



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni