Šef momčadi Toto Wolff je rekao kako njegova momčad nije kriva ako trenutno dominiraju, te upozorava kako 2020 sezona neće biti lagana za Mercedes.
Njemačka momčad je u tri utrke uzela tri pole positiona i tri pobjede, a u kvalifikacijama na Hungaroringu oba vozača su bila skoro sekundu i pol ispred najbolje plasiranog Ferrarija i Red Bulla.
Iako je natuknuo kako bi mogli koristiti različite strategije kako bi vidjeli borbu između njihovih vozača, Wolff smatra kako momčad ne može napraviti zanimljivu utrku ako rivali kaskaju.
“Kada bismo ovu sezonu uzeli zdravo za gotovo, te da se radi samo o tome da uzmemo trofej u prosincu, ne bismo onda osvojili ona sva prvenstva.”
“Kod nas nema nikoga tko misli da je prvenstvo gotovo.”
“S druge strane, dominacija jedne momčadi, jesmo li to mi, je li to Red Bull 2010. godina ili Ferrari u ranim 2000.-ma je nešto što je čudno za prvenstvo.”
“Ali, nije momčad, koja je napravila korak unaprijed, kriva za to što je prvenstvo predvidivo.”
Wolff bi svakako volio da imaju bližu borbu sa svojim konkurentima, ali da nije na njima da pojačaju tempo.
“Volimo se natjecati protiv sjajnih konkurenata. Volimo se natjecati protiv Ferrarija i Red Bulla, voljeli bi da momčadi poput Racing Pointa budu dio igre, a s druge strane, McLaren i Renault moraju pronaći put za povratak na vrh.”
“Želio bih snažnu konkurenciju u kojoj ne znate kakav će biti poredak svakog vikenda, ali je jako teško u našoj poziciji da to promijenimo.”
“Imamo glavni cilj, a to je da svaki vikend završimo što je bolje moguće, ostvarimo što više bodova, te da se borimo za prvenstvo. To je sve što mi možemo učiniti.”
Toto Wolff, šef momčadi Mercedesa
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako niste? Smanjite snagu motora i pristanite na obrnuti grid. Prodajte nacrte prošlogodišnjeg bolida ferrariju i renaultu. Ima načina.
5
25
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zasto ?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Napravite legslan bolid pa onda prdi
23
31
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
VRSV546..
Ajde genije po čemu njihov bolid nije legalan
24
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Brži je od ferrarija.
27
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad ce ti rec zbog das sustava sto posto ??
12
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ili izvući neke formule i podatke koje nitko razumije. Bas me zanima sta ce bit od to dvoje
7
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nećeš dobiti normalan odgovor…
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidis nisi ni dobio odgovor.. Jer se nema sta rec na tvoje pitanje.. Jednostavno su najbolji matematika je jednostavna. Koliko god tesko zvucalo.. Mercedes ce oborit sve rekorde kao golf u wrcu..
7
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da sad cu rec das
Da spomenit cu felge koje su na rbr ilegalne na mercu legalne
Da testiranje guma za koje svi znamo
Fa spomenit cu sto sto su znali za nova pravilo godinu i pol prije svih
Da spomenit cu i mjenjanje gaznog sloja gume
I naravno spomenit cu ferrsriev smanjen motor dok je odjednom mercedesov jaci uz iste nuspojave kao ferrari
I uz to bi dodao zanimljivo izbacivanje miniseckora usporedbe krugova koje su stavili lani kad se vidilo gdje ferrari dobiva vrijeme i bilo je zanimljiva grafika a ove sezone nekin cudon dodato 10 dosadnih grafika aa bas ta izbrisani di mi se jasno vidila mercedesova prednost s snagom motora hvala doviđenja dovoljno receno jer vama to nije dovoljna prednost
13
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A di su brojke i sekunde moram priznat iznenadjen sam ???
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zola da se razumimo vise krivim ferrari za ovo stanje sta je danas nego mercedes (jer nerade ono sto bi wolf radio da je na njohovom mjestu) al isto bi tako nekad i on treba drzat jezik za zubima a ne ove izjave govorit
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok vrsv moram priznat da se tu slazemo. No ja samo komsntiram da nema lazi u ovoj njegovoj izjavi. A da zna svasta izac iz njega to svakako
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima pravo. Stvarno. Imaju najbolje ljude i tim je poslozen ko svicarski sat. I sve radi u savrsenoj harmoniji. Dakle konkurencija malo vise zasukat rukave i mozgove
21
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
i npr da ti nekada fia dozvoli da koristis nesto sto je na granici a ne da te zbog toga ugnjetava 2 godine kao sto su Mercedesu dozvolili da koristi das . Ili kao sto nitko 2014,15,16 nije ni pomislio kontrolirat motor i el papa ulje dok to drugi nisu poceli raditi. Defijitivno bi ostalima bilo lakse da dobiju gume na test, i gore navedene privilegije u smanjivanju zaostatka. O kaznama tokom utrka da ne pricam.
15
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso1983..
https://www.formula1.com/en/latest/article.tech-tuesday-why-das-is-only-the-second-most-impressive-innovation-on-the.2EfeudguxvleJcSV7GJ2TZ.html..
Toliko o DAS sustavu…to je mečki druga po važnosti inovacija u ovi sezoni..ali naravno da ovi jazavci od novinara na ovom portalu to nebudu stavili u temu jer jbg to je mečka i onda bude još ispalo da su napravili bolji posao od ostalih…ovak nek bude da varaju…i da je FIA protiv ostalih…ahhh…malo objektivnosti nebi skodilo…Merc radi najbolji posao i to je to…krenuli su u potpuno drugačijem smjeru od svih u aerodinamici i to im se debelo vraća…
20
24
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sor38
napiše najnormalniji komentar u zadnjih 36 mjeseci ovoga portala i ima više minusa od pluseva. Nevjerojatno što je većini lako vjerovati u teorije zavjere.
12
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta je tu normalno? Neko britansko piskaralo napiše kako im je novi ovjes bolja inovacija, okači par crteža, i sad je to odjednom činjenica. Po čemu? Nikakvih dokaza za to ne navodi u tom članku. Koliko im ta inovacija donosi? Odakle to taj novinarčić zna? Mogli su tako za bilo koji tim napisati članak, za bilo koji dio što su promijenili u odnosu na prošlu godinu, i sastaviti sličan hvalospjev. Obično skretanje pažnje. I ja sam to pročitao kad je objavljeno, samo što se nisam navlažio ko neki Mercedesov fanboj, i počeo srati po nekom drugom portalu zašto se to ne objavljuje, kao da je to neki neoborivi dokaz Mercedesove genijalnosti, a ne obični članak koji ustvari ne govori ništa bitno…
11
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@pastor
Po čemu vidimo blagodati DAS-a, jedva su ga koristili u ptišle dvije utrke, dok blagodati ovjesa možemo vidjeti samo u tempu i brzini
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam mu lupio minus za “jazavci od novinara” i na lupetanje o drugom smjeru u aerodinamici.
Apsolutno nitko od nas na ovom portalu nije kompetentan ocjenjivati aerodinamiku i smjerove razvoja aerodinamike jednog F1 bolida, pa makar o tome učili na faksovima ili posdiplomskima.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi
Ne možemo ocijeniti detalje aerodinamike bolida. Ali činjenica je da MB jedini fura low rake filozofiju već godinama i stoga se može zaključiti da je njihov aero paket jedinstven u odnosu na ostatak grida. Ne treba biti aero ekspert za to reći
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je odobrila im je, no zasto nije motor mercedesa nikad istrazivan dok ostali jisu poceli trosit ulje? To su godine? Zasto ostali ne mogu napraviti privatan test guma sa smjesnom kaznom? Zasto ostali vozaci piju kazne ko na traci za ono sto mercedesovi ne. Mercedes je napravio brzi auto ali konstantno godinama ima privilegije. Ferrari sto god je napravio to je brzo zabranjeno pocevsi od retrovizora, koristenja ulja, pa ovoga sa motorom itd. Kako sad nitko ne preispituje snagu mercedesa? Jer to je normalno? Jesu najbolji ali imaju i najbolji tretman kao i pogodovanje sa gumama jos od 2013.
15
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitanje za Ferrari, Red Bull i co., a nekako posto oni sute a sigurno znaju vise nego mi ne znam zasto pojedinci ne odustaju od nekih svojih stavova :)
8
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad cu ja pokusati da ti odgovorim na sva pitanja.
-motor Mercedesa nije istrazivan jer to niko nije trazio.
-ko kaze da ostali ne mogu napraviti privatan test sa gumama,ko im brani?
-zato sto su ostali vozaci krivi za te kazne,Mercedesovi vozaci su kaznjeni isto tako za one stvari za koje su bili krivi.
-Tacno Mercedes je napravio brzi auto i zato su ispred,ne zbog privilegija.
-Ferrari sto god je napravio nije bilo legalno,zato je zabranjeno.
-Niko ne preispituje snagu Mercedesa,jer niko ne vidi nista sumnjivo na sta bi se zalio (kao sto to npr vide na RP,pa se zale,kao kad su to vidjeli na DASu pa se zalili,znaci da ima nesto sumnjivo zalili bi se)
-Da,to je sasvim normalno,kad jedan genijalan tim napravi fantastican posao,da su brzi od ostalih koji ne mogu biti brzi od samih sebe,a kamoli drugih.
Ne razumijem sta znaci jesu najbolji ali imaju najbolji tretman? Kao od svih mogucih utjeha koje si mogao naci,tebi je utjeha da oni imaju najbolji tretman? :D I kao to je ta kap koja je prelila tas na vagi da je Mercedes bolji od svih? :D smijesno.
Mercedes se od 2013 – 2019 jako mucio sa gumama,dosta su trka i izgubili zbog toga,mada su u medjuvremenu bili toliko bolji na ostalim poljima da su mogli nadoknaditi taj hendikep.
I sta je cudno sto je tako mocna ekipa napokon nakon 10 godina u F1 shvatila na koji nacin rade gume? Kao privatni test je rijesio sve,to je to u tome je fora :D Tu enigmu inace ekipa koja vrijedi milijarde i koja radi kao svicarski sat ne bi nikad rijesila da nije bilo testa od mozda ukupno 15h rada :D :D
Predlazem da drugi uvedu testove,osim na Covid-19,da testiraju aerodimaniku na nekoj stazi ili motor,gume,sta god… posto to je to u tome je kvaka :D :D
15
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@NR
Bilo bi lakše pričati kad bi poznavao pravila sporta koji navodno pratiš.
– ne smiješ napraviti privatni test s gumama. Protiv pravila je.
– ne smiješ testirati kad i koliko želiš protiv pravila je.
Recimo ono s tanjim gumama. Super je kad znaš da će Pirelli riješiti tvoj problem, a da ti ne moraš mrdnuti prstom. Drugi troše resurse i vrijeme na to….
Super je kad FIA ometa tvoju konkurenciju cijelu godinu, a dokazali su ništa…
Budući nema više Bernija u F1 da neke stvari ostanu zakopane, a Liberty ne zna upravljati, jednog dana će isplivati taj prljavi veš MB dominacije…
9
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kaznjeni su za ‘privatni test’ i nisu sudjelovali u iducem testu s aktualnim bolidima.
Tanje gume su dosle zbog graininga, ne samo mercedesovog.
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi
Nisu dokazali ništa, samo su ušli u privatnu nagodbu čije detalje javnost ne zna i nakon nagodbe su svi Ferrarijevi motori značajno sporiji nego prošle godine. ?
Možda nije dokaz, ali je vraška slučajnost
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
NRteamLH44 .. eto i kako se sad “borit” replikama kontra tvoga komentara kad si realno objasnija ? šta bi itko “istraživa” PU mercedesa kad svi znaju da je 100 % legalna za razliku od lanjske ferrarieve koja je 100% bila ilegalna bar dio sezone iako uz sve senzore i kontrole je dokaza za ilegalnost bilo NULA ;) bar je takva izjava došla i FIA . o privatnom testu guma je objasnija wapi . kad napišeš da je sve šta je ferrari napravija bilo ilegalno pa stoga i zabranjeno bi li naveja neki relevantni , provjereni primjer , citat nekog stručnjaka ili špekuliraš ? naravno da ne treba preispitivati snagu mercedesa jer šta je tu sumljivo ako genijalci koji egzistiraju samo u mercedesu “slože” savršen motor ? sumljivo je bilo kad je ferrari ima najjači i možda najbrži motor lani ( iako se to po podacima speed trapa nije baš dalo vidit ) jer svi znaju da u ferrariu nema genijalaca za to ostvarit . tamo oko motora rade priučeni mehaničari , a ne genijalci ka u mercedesu . kako objasnit da se lani zbog ferrarive snage pisalo kako su PU dosegle svoj gornji limit razvoja pa je ferrarieva moć bila sumnjiva i TEORETSKI NEOSTVARIVA ? ako je nešto od stručnjka proglašeno TEORETSKI NEOSTVARIVO jer su PU dostigle gornji limit razvoja šta se može “prevest” ka i maksimum koji ove PU više ne mogu premašiti ( bar ne legalno ) kako to da je inžinjerska genijalnos mercedesa premašila ono što je bilo TEORETSKI NEOSTVARIVO ? pronalaženjem nekih novih legalnih nivoa ? stvarno su genijalni , praksom su nadmašili teoriju . btw , izgleda da i u hondi , renaultu takođe oko motora rade priučeni mehaničari , ne inženjeri .
naravno da su sulude i priče o najboljem tretmanu mercedesa u odnosu na ostale . za floskule tog tipa je krivo brbljanje bernia koji je izjavija da je mercedes tijesno surađiva sa FIA za promjene od 2014. do danas . bernie ka “kralj”/vladar F 1 sigurno nije ima pojma šta se događa u njegovom “kraljevstvu” i brblja je bez veze . ovo o floskuli o najboljem tretmanu si jednostavno pobija , objasnija rečenicom “Mercedes se od 2013 – 2019 jako mucio sa gumama,dosta su trka i izgubili zbog toga . istina , od 2013. do danas u su odvozili 143 trke , pobjedili u jedva 95 tj u 66 % trka , a kad bi “odbili” 2013. dok se još uvik vozilo na “klasični” motor i računali od 2014. tj nove ere do danas u 124 trke ostvarili su tek 92 pobjede tj gotovo u 75 % . pri tom su ostvarili 104 PP , opet gotovo 75 % ( u 143 trke jer ovo računam od 2013. ) i osvojili 193 podija završavajući među prva 3 . zaista impresivno s obzirom na tvoj zaključak ( tvrdnju? ) da su od 2013. imali problema sa gumama . pitam se šta bi bilo da tih problema sa gumama nisu imali ? 100% učinak tj 143 pobjede i 286 podija ? čudo jedno šta su uradila i rade rade ostala polja di su bili fenomenalni i time nadoknadili sve probleme zbog guma . gume su bile sporedna stvar zar ne ? a onda se pitam kako to da npr RB koji nije ima problema sa gumama , i koji je ima možda i najbolju šasiju nije pobjeđiva mercedes ? zbog motora koji nije ima dovoljno snage ? a možda je McL/honda bija najsporiji bolid na pravcu jer je hondi uz nepouzdanost kronično nedostajalo snage ? a zbog ograničenog broja tokena nisu mogli puno popraviti stanje . valjda su mnogi mislili da su tokeni privilegija mercedesu no zapravo su bili upereni konta mercedesa jer da 2014. nisu bili limitirani tokenima u razvoju di bi mercedes bija danas po pitanju PU … u trci sa borbenim avionima ? tvoj zaklučak u vidu pitanja svima treba “začepit usta” jer ” I sta je cudno sto je tako mocna ekipa napokon nakon 10 godina u F1 shvatila na koji nacin rade gume? ” kad je očito da su i uz taj problem genijalnošću u svim ostalim segmentima ostvarili ogroman broj pobjeda , PP , postolja . šta je značija jedan kratki ( 1000 km ) tajni pa razotkriveni test guma iz 2013. kojim su se pokrenuli sa mrtve točke problema sa gumama koji ih je “uništava” od 2010. ( jer i tada su imali jedan od najbržih bolid dok bi gume “držale”) ili nekakav privatni test mimo pravila što piše wapi ? gume nisu bila nikakva privilegija makar se u sezoni u 3 trke mijenjale iako su svi osim mercedesa bili bez pritužbi na gume , ni party button , nekoliko trka felge , sada dim iz motora koji kod drugih znači ozbiljan problem / odustajanje kod mercedesa je OK , ništa sumljivo … dobro , realno pišeš da su kazne iste za sve . ako se katkad i dogodi jump start bože moj , dogodi se svakome ili ako se npr LH odluči uči u box , predomisli se i nagazi liniju šta je kažnjivo iskreno priznanje da je u boxu došlo do pometnje ( kako se konfuzija može daeit u genijalnom timu jer … napisa si da su genijalni ) “izbriše” kaznu zbog iskrenosti . ali se zato kazni kimija iako je on već na postolju ( kad j eima kontakt sa LH ) pokaza iskrenost ;) ili zbog “bonusa” koji je charlie da bottasu zato šta je pretica van staze , nije vratija poziciju oprosti taj potez , a za iste ili slične u istoj trci budu kažnjeni alonso i ocon ? zaista si u pravu , kazne su iste za sve bez obzira za koji tim voze samo šta sam ja hejter pa tražim dlaku u jaju tj ovakve benigne primjere …
16
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@avalon
A šta je privatna nagodba sa ekipom nakon koje sve ekipe sa Ferrarijevom PU su drastično sporije ove godine. Vidi slučajnosti ?
Nitko ne kaže da ne treba sumnjati u legalnost ičega u F1 tako i MB motora. Ali onda mi objasni kako to da ni jedna od ostalih 6 ekipa (ne računam MB, RP, McL i Williams jer koriste MB motor) nije uložila žalbu ili javno komentirala MB motor kao što su prošle godine radili za Ferrarijev? Zašto je RB uložio žalbu samo na DAS a ne na motor ili nešto drugo? Mora da ti i ljudi sa stranice znate više nego svi njihovi inženjeri zajedno kad stalno implicirate kako se dimi iz MB.
Kaznu za test s gumama su dobili, iako je trebala biti veća slažem se. No vaditi se na to kao razlog dominacije nakon 7 godina je smješno, kad se vidi po Williams i RP koliko se skok može napraviti u godinu dana, a u obratno po Ferrarijevom primjeru.
A što se tiče sudaca retardirani su što se tiče svih, ima punooo primjera di su zajebali ostatak grida sa glupim odlukama. Puno ih je išlo na ruku MB istina, ali u svakom sportu suci idu na ruku najboljima. Ne bi trebalo biti tako, ali je nažalost.
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozda jednostavno mlakonje vode takve ekipe. Pitaj se zasto nitko nije prepitiva ferrari za vrijeme dok je SM bio ziv a Ferrari u igri za naslov.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da oni znaju vise nego bilo tko iz ekipa koje nemaju MB motor, ti ljudi su tu ionako bez ikakve potrebe, odavno je jasno da zapravo Ferrari vode njihovi navijaci a ne strucnjaci, ako je suditi po rezulratima onda je to stvarno tako :)
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi
Oh kako naivno razmisljanje prijatelju moj imena wapi. Bilo bi lakse tebi pricati kada bi bio upoznat sa pravilima zivota,a ne F1.
Zabluda je ako mislis da se sva pravila izricito postuju,i da takvi giganti nisu u mogucnosti smuljati,a posto jesu to sigurno rade. Cini mi se da je cak skoro neko iz Ferrarija ili neke druge ekipe,da ne kucam sada i pravim se pametan rekao da ih cudi kako je Mercedes i jos neke ekipe dosle tako spremne,iako su fabrike bile zatvorene zbog korone… hehe eto pa su bile zatvorene ;) mozda neke primarne,ali sigurno ne sve :)
Ono sa tanjim gumama je bio pokusaj Pirellia da napravi gume koje ce uvesti vise neizvjesnosti i vise zaustavljanja,sto je po meni teska gluposti,i takva glupost je naravno bila kratkog vijeka. To sto bi ti sad volio da se i gluposti dese samo da se skine Mercedes je nesto drugo i tvoje licno na sta imas pravo.
Zanimljivo mi je to kada kazes FIA ometa konkurenciju :D ,to me cak i nasmijalo. Zamisljam sada scenario u kome jedna ekipa sav svoj fokus usmjeri ka razvijanju necega,sto je izvan granica dozvoljenog,a onda kada ih drugi primjete i prijave FIA-i oni kazu ” ma daj ne ometaj me,vidis da osvajam sampionat” :D
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@avalon
Drug Smr201 ti je odgovorio na vecinu toga umjesto mene,u cemu se ja u potpunosti slazem sa njim i njegov odgovor mozes smartati kao i moj. Njemu puno hvala na tome :D
A tebi osim njegovog odgovora mogu jos dodati,da se ne sikiras puno. Uzivaj u genijalnosti,valjda si dovoljno odrastao da to mozes primjetiti. Evo ja priznajem da sam bio mlad i zelene kada sam mrzio Red Bull jer su cesto pobjedjivali i uzimali sampionate. Za mene je to bila ekipa bez istorije,sa novcem od marketinga i ko zna sve cega,samo ne od automotosporta. Pa sam u tom slijepilu propustio uzivanje u genijalnosti Adriana Neweya i svega sta je ta ekipa bez upravo te istorije uspjela postici. Kao pravom F1 fanu to je propust u mojoj F1 prici.
Tako i ti uzivaj u genijalnostima i inovacijama Mercedesa, u njhovim dvostrukim promjenama guma u jako kriticnim situacijama,dok i sam mozes vidjeti koliko samo na jednoj trci bude greski mehanicara u boksu prilikom zaustavljanja jednog bolida,a kamoli 2. I to kakva 2,ona dva koja se bore za 1-2 pozicije. I jos mnogo toga.
A pravdu,sudce,dim iz motora ostavi onima koje bi to stvarno trebalo brinuti,da se oni zale na to. Jer osvrcuci se na tvoj komentar i sve napisano,jako dobro argumentovano sticem utisak da kada bi ti bio na celu Ferrari F1 ekipe,da bi je koliko je jos sutra povukao iz sporta,radi takve nepravde i nepopravljive stete koju Mercedes i FIA nanose F1 sampionatu. Jer ako je tako kako ti tvrdis,a sigurno jeste,onda ne znam sta Ferrari jos trazi u ovom sampionatu,i zasto je njihov fokus uvijek na tome da se oni kao tim trebaju popraviti,dok navijaci Ferrarija uglavnom vide stranu u kojoj je Mercedes i FIA glavni krivac za neuspjeh.
U takvoj konstataciji ja ipak biram da vise vjerujem ekipi Ferrarija nego navijacima,koja ne place zbog pregazenih linija prilikom ulaska u boks,nego radi na problemu gdje on jeste,a to je u njihovoj garazi.
Nije Mercedes kriv za predvidljive sezone,oni su. Eto i tebi jedan duzi komentar :)
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Alonso1983
Znači između opcije da je MB jednostavno najbolji u nekim stvarima ili toga da su na čelna mjesta svih momčadi u najprestižnijem motorsportu na svijetu došli mlakonje ti biraš opciju broj 2???
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@NR
Baš me zanima kako bi Toto ili Helmut Marko ili Williams, reagirao da mu po firmi mjesecima švrljaju nekakvi inspektori FIA koji nisu u stanju dokazati ništa, ali stalno nešto zahtijevaju i troše vrijeme tvojih najboljih ljudi da se s njima natežu i ispunjavaju njihove želje za senzorima ovdje i ondje. Misliš da to nije ometanje? Misliš da ti ljudi nemaju pametnijeg posla?
Da je Binotto sposobniji pokazao bi im vrata, ali je mlaki šupak pa ništa od toga i još pristane na nekakvu usranu nagodbu….
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
NRteamLH44… smr201 je napisa komentar koji je zdrava rasparava ali nije na ništa konkretno odgovorija ,) zapravo , postavija je mislim 1 pitanje
1.šta je sa privatnom nagodbom ferraria i kako da su osjetno sporiji ove sezone
sad kad bi bija teoretičar zavjere ( ne obićni nego “ljuti” ) moga bi špekulirat šta stoji iza te nagodbe i proglasit je nekekvom čak i ucjenom FIA . jer posli stavljanja senzora pa još senzora , traženja nisu uspili pronač ( bar su tako izjavili ) ništa šta krši pravila no ostala je tek sumnja bez konkretnih dokaza . na tome su “kreirali” privatnu nagodbu mada dokaze našli nisu ;) ono šta j eprivatni nije javno zar ne ? a nije javno obznanjeno o detaljima nagodbe jer bi to bilo i nekakvo recimo otkrivanje tajne . zar misliš da u mercedesu nisu uradili sve da otkriju , anuliraju ferrarievu “caku” ? kad nisu uspili onda su se žalili . u to su pokušali “uvuć” i RB ali mislim da je marko to negira . i ko se onda od ostalih timova koji su recimo relevantni jer oni “mali” i tako ne mogu parirat “velikima” u nijednom segmentu i zašto bi se žalili ? tek reda radi ? zapravo ako si pažljivo pročita komentar smr201 moga si primjetit da se poprilično složija sa mojim komentarom ;) ako misliš da se ja sikiram onda si u debelo zabludi jer sikirat se zbog nečega na šta ne možemo uticati je sizifov posal ali ….. hvala ti na brizi za moje zdravlje :) btw kako sam napisa u ferrariu oko motora rade priučeni mehaničari pa se nije ni moglo uživat u njihovoj genijalnosti koju ni svi pokušaji FIA nisu dokučili i stoga to nije bila genijalnost nego prevara zar ne ? a ovo sa mercedesovom PU je genijalnost i sasvim legalno …. naravno . ljudi pamte samo lipe stvari tako i ti dvostruku izmjenu guma mercedesa obavljenu bez greške ali ne pamtiš i nisi obratija pažnju na moju “opasku” kako je upravo ka plod genijalnosti LH zaslužija kaznu gazeči liniju (oću , neću u box) uz opravdanje iz genijalnog mercedesa kako je boxu došlo do zbrke . ovde je “genijalno” bilo samo objašnjenje koje su suci “popušili” :):) pravdu,sudce,dim iz motora itd bi trebalo ostavit onima koji trebaju brinuti o tome ? interesantnan savjet koji izgleda važi samo kad bi se pod “povećalom” treba nač mercedes jer mnogi su komentirali , optuživali lani ferrari posli dobrog starta u nastavak sezone , nisu to prepustili onima koji o tome trebaju brinuti . jbga , nije ferrari mercedes zar ne ? :) :) :) savjet … ostavi se sarkazma jer kontra mene ti ne ide , možda kontra nekih dugim i “radi” ;) vidiš ovu nebulozu po meni ( pusti navijače ferraria ili bilo kojeg drugog top tima ) …. pitaš se zasto je njihov fokus uvijek na tome da se oni kao tim trebaju popraviti, ? a jesi li se zapita zašto su iste konstatacije dolazile i iz RB i rijeđe iz mercedesa kad nije bilo onako kako treba ili kako su oni zamislili da treba bit ? možda nisi čuja , ne znaš da je u životu samo promjena stalna ? svi timovi , proizvođači svega i svačega itd se trude stalno popravit , poboljšat svoj proizvod ( u ovom slučaju bolid ) jer konkurencija ne spava . ako spava onda nije vridna spomena jer i nije konkurencija . naravno , ne treba plakat zbog nedozvoljenog gaženja linija koje za sobom povlače kaznu ali je isto LH zaplaka da se seb neoprezno varija na stazu zbog čega je seb i kažnjen . prekršija j epravilo isto ka šta ga je prekršija LH gazeći liniju . LH može “plakat” jer neki od suparnika nije kažnjen , a ostali bi kazne oproštene mercedesu i njihovim vozačima trebali zanemarit ? dobra ti je logika ….. isto ka i charliu koji je bottasu da “bonus” kad je pretica van staze i nije vratia poziciju ( šta je kontra propisa ) ali su za ISTI slučaj u ISTOJ trci alonso i ocon kažnjeni :) :) :) ma to je OK zar ne ali samo ako se ka fan mercedesa makar i prikriveno držiš one ” šta je dozvoljeno bogovima nije volovima” ;)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
smr201…. tvoj komentar volim , mislim da je zdrava rasprava . privatna nagodba je privatna tj nije za oči drugih . “konstruirana” je tek na sumnji jer FIA ništa nije dokazala , nije pronašla nelegalnosti . a javno iznošenje činjenica bi bilo i otkrivanje “cake” ferraria koju čak ni genijalci mercedesa nisu uspili dokučit? ili misliš da se nsiu ni trudili ? ferrari nema nekakav drastični pad brzine jer neki bolid pogonjeni njihovom PU su po speed trapu bili jako brzi ;) zašto se niko od ekipa koje ne voze na PU mercedesa nije žalija na motor nego samo RB na DAS . DAS je nešto konkretno , možda i vidljivo iskusnom oku , čak ako se ne varam i “najavljeno” od mercedesa , a motor je oku nevidljiv . znamo da rezultati predsezonskih treninga nisu relevantni jer i ferrari je nekih predsezona pokaziva snagu , brzinu , a u sezoni to baš i nije bilo tako zar ne ? i na šta bi se neko onda moga žalit u tom periodu ? osim toga ne sjećam se da se na testiranjima spominjalo dimljenje motora mecedesa , to se počelo javljat u TRKAMA . ne znam ja više od kvalificiranih ( jadna bi im bila kvalifikacija kad bi ja zna više od njih ) ali ajde budi objektivan ka u većini svoga komentara pa kaži … misliš li ti da je ovaj dim normalna pojava ? jer valjda si primjetija da dim iz motora obično znači probleme sa uljem i odustajanje . kod svih osim kod mercedesa ove sezone ;) interesanto je da kad npr mercedes “otkrije party button” onda je to OK , legalno ali čim su ga i drugi shvatili , počeli primjenjivat …. nema ga više , zabrana . u mercedesu su jako lukavi , “poigraju” se sa felgama mislim 3 trke i kad osjete da bi moglo bit žalbi vrate “stare” felge . ajde , drago mi je šta si se složija za gume mada nije tu samo ono iz 2013. ( ako ne griješim godinu ) , bilo je u i privatnog testiranja ( nedozvoljeno iako je “privatno” ) i izmjene debljine guma tokom sezone . znači mercedes je 3 X kroz “zaje*anciju” dolazija do bitnih podataka o gumama na štetu drugih . zašto se niko nije žalija na PU merca ? pa i zbog guma su neki timovi protestirali ( promjena debljine) i kako je to prošlo ? radi reda i mira među ostalim timovima je vraćeno na staro , a mercedes j ekroz te trke skupija podatke . znaš onu narodnu ” sa rogatim se ne valja bost” , a mercedes je ni sam ne kužim zbog čega od početka turbo ere jedini rogati na gridu . lukavo pokušaju u “kobinacije” ubacit i one koji ne koriste njihovu PU ka npr RB po pitanju lanjske PU ferraria ali ako se ne varam marko je to odlučno demantira da su i oni “tužitelji” … gume su ka mnogima porilično nevažan segment ali sitimo se prošlih problema nekih timova sa zagrijavanjem guma , drugih sa potrošnjom ( drugi su bili “nježni” sa gumama ) di su se gubili i plasmani zbog tih problema , a time i bodovi . zar i mercedes ( pod brawnom ) nije bija u mnogim segmentima sasvim konkurentan , ali zbog problema sa gumama nije iskaza potencijal kojim su raspolagali ? sjećaš se monze di LH sa DRS – om nije moga preteći MS bez DRS -a ? toliko je mercedes bija brz ali je i “ždera” gume . srićom posli testa od 1000 km to je polako počelo sjedati na svoje misto , a ovi dodatni privatni test , izmjena debljine guma je to samo usavršilo . zaista gume nisu pomogle ni 000,1 % ovoj dominaciji . btw , , gume su samo jedan kamenčić ali bitan za dominaciju …
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@avalon..
Jel ti stvarno vjeruješ u to da je Ferrari pristao na nagodbu s time da FIA nije pronašla ništa nelegalno…jer ako se boriš za naslov(šta je bio slučaj) i pristaneš na nešto takvog bez razloga..neznam šta bih napisao na to…
A druga stvar je ta …kako sad vjerujete FIA dok je Ferrari u pitanju(da nisu ništa pronašli)..a dok je Merc u pitanju to su odmah kojekakve zavjere…
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zamrznite razvoj na 2 godine i možda tamo u trećoj sezoni budemo imali zanimljivo prvenstvo?
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se razvoj zamrzne zar nebi opet ostao odnos snaga na istome i nakon 3 godine?….ako se ne razvija ništa mislim…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa samo Merđa da zamrzne razvoj, makar kad vidim kak se ostali razvijaju ni to nebi pomoglo?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Osvojili bi naslove sa bolidom iz 2017 e???
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije govno nego se pas pokakio
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
:facepalm:. :rofl:
34
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Predlažem štrajk protiv Mercedesa.
Transparenti koje nose Horner, Binotto, i ostali…
Helmut bi nosio transparent na kojem bi pisalo:
“janjetina svima ne samo njima”
Binotto i Ferrari bi nosili:
“dole senzori za sirotinju”,
“dosta vas je”
22
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toto je ovim komentarom vjerovatno želio odgovoriti jednom starijem gospodinu koji je u jednom intervju-u između ostalog, rekao ovo:
“Zašto Mercedes tako otvoreno pokazuje svoju superiornost? U našim dobrim godinama nismo se trudili svaku trku voziti tako oštro naprijed.”
7
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa zasto ne bi pokazivali svoju nadmoć na kraju to je prvenstvo konstruktora. Tko je kriv ferarariju i red bullu i naravno ostalim momcadima sto su pogrjesili u konstrukciji svojih masina. Zbog drugih gresaja Mercedes bi nasred trke trebao usporit.. Ma da ne bi. Nije mi drago sta Mercedes dobiva stalno. Ali da drugi vise rade oko bolida a manje se igraju policije i manje njurgaju mozda bi se sta i promijenilo. Kao i racing point svi seru jer se njihov bolid odjednom probio… Sta se drugi nisu sjetili kopirati neciji bolid..
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes poboljšao vremena rb sporiji od svog proslo godisnje bolida o ferrari ju se ne isplati pricat sekundu su sporiji od samih sebe prosle godine… Mercedes je prvi jer rade najbolji posao a drugi su ocito nesposobni to pratit…jednostavno
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kreten slucajno stisnuo prijavi imas pravo simple as that.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“te upozorava kako 2020 sezona neće biti lagana za Mercedes.”
Tu sam zavrsio s citanjem. Ta njihova prodavanja magle su mi gora od same dominacije.
15
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja na to gledam ovako mozda ne prodaje maglu nego zeli samo potaknuti druge da se i njima moze desit sranje i da se drugi ne predaju
4
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma boli ga tuki..Jednostavnije rečeno..
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve je to lijepo, ali ajde vi budite toliko superiorni u fer uvjetima. Spomenut ćemo tajna testiranja guma, motora, ubrizgavanja ulja, pa kad ostali pocnu isto postane nelegalno, zatim vas netko prestigne ali gle cuda i to je nelegalno, senzori incoming, sada das legalan pa iduce nije, ove godine vam se motor dimi kao Ferrarijev ali se nigdje ne spominje legalnost itd.
Kao gledajte nas koliko smo dobri, jeste da, al nacin na koji ste dosli do toga je vise nego upitan
11
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Realista…
Ponašaj se u skladu s nikom..
Stvarno Vi mislite da bi Ferrari i RB bili tiho da ima nešto s motorom…ili da DAS nije legalan…
Imaš more intervjuva kako su došli do DAS-a i kolko godina su radili na njemu i da je FIA s podsmijehom dala zeleno svijetlo za taj sustav i tom obliku jer su bili sigurni da to nije moguće napraviti…gore sam ti zakvačio link pa vidi još bolju i veću inovaciju od DAS-a za ovu godinu ali vidi čuda toga nema nigdje na ovom portalu…
Trenutno mečka radi najbolji posao jer su krenuli drukčije od ostalih i to im se vraća…
14
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidim da si se referirao samo na DAS, a na tajna testiranja i spaljivanje ulja ne, naravno, i Ferrari je krenuo drugačijim putem ali je ilegalan hehe
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za testiranje s gumama su trebali bit ostrije kaznjeni to nikad nije bilo sporno, ali takodjer nije ni sporno da je taj test zasluzan mozda otprilike 0,004% njihovog uspjeha, a da nisu ovoliko dominantni kao sto jesu ne bi ga od vas nitko nikada niti spomenuo
Spaljivanje ulja – genijalna ideja (temelj ovog sporta) u sivoj zoni, 1 point for Mercedes, nothing for the rest…
DAS takodjer apsolutno legalan, zabranjen naknadno izgleda vise kao sabotaza za Mercedes nego za druge.
A Ferrarijev “put u drugom smjeru” je zavrsio dogovoroms FIAom, to nije barem malo sumnjivo?
I da… nabroji koliko je zanimljivi inovacija imao Ferrari od 2004.? Invacija kao npr. f-duct, double diffusor, mass damper? – 0.
8
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tajno testiranje je bilo 2013.tako da je više glupo referirati se na njega jer su se promijenili i bolidi i gume značajno od tada. A ulje su palili svi dok su mogli i kao i uvijek FIA kad im se ne sviđa nešto direktivom zabrane. Ništa novo ni neviđeno. Ferrari je očito imao nešto slično prošle godine (u svoj zoni) i sad su im zabranili. Dogodine će zabraniti DAS i tako u krug.
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ AMG
Pokidao komentar ! Objasnio momak sve.
7
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo sto im dopuste spaljivanje ulja sve do kraja godine sa tim motorima, a ostali timovi nek pale prirodni plin…. privilegije? Ne bih rekao
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U ovom momentu dok mi komentirao vjeruj da sve jace momcadi rade nesto pod okriljem tajne.. Brate mili pitaj boga sta se desava u njihovom ludom svjetu aerodinamike i inovacija.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dok Red Bull pljucka, Ferrari gleda kako je divan bio u prošlosti…Mercdes RADI.
Apsolutno uživam u dominaciji Mercedesa u smislu pobjede underdoga (koji je Mercedes bio niz sezona), jer rezultati nikad ne dolaze preko noći.
Krenuli su od negdje dojnje sredine grida, imali problema s gumama niz godina kao danas Haas.
Radom i radnom etikom su tu gdje su danas, i neće ih vjerovatno dugo itko ugroziti jer sve šta radi jedan Helmut recimo je seruckanje po medijima, to je šlag na torti i za Totu i za Merc.
Mercedes je sezonu dvije od toga da postane najuspješnija momčad u sportu, ne samo F1, već najuspješnija sportska momčad u povijesti.
Rasturali su vrijeme 1950ih dok se sami nisu povukli, rasturaju i danas, drugačije ne žele, drugačije ni ne znaju.
15
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da li su i ovo riješili radom i radnom etikom?
Mclaren ima 12+8 titula, Ferrari 15+16 titula, ne znam kako ih Mercedes (8+6) titula može stići i prestići za sezonu, dvije….
A pogotovo mi nije jasno po kojem kriteriju, u istom vremenskom peroidu, mogu postati najuspješnija momčad ikad u svim sportovima?
Živo me zanima šta će se desiti kad prestanu “rasturati” (a prestaće, za sezonu, dvije, 5, 6,…. nebitno….).
Da li će i tada raditi, te se radnom etikom, jer drugačije ne znaju i ne žele, dići na vrh pa ponovo početi rasturati?
Ili će se povući?
11
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadji mi sportsku momcad koja je zaredala 7 prvenstava.
Gume ? Ikad pogledao analizu Merc felgi ?
Nisu se povukli kao BMW recimo kad ih nije islo, to je sportska i radna etika o kojoj pricam.
6
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na pamet mi padaju Juventus i Bayern, da ne kopam dalje.
Ah, ti misliš da su oni imali problema sa gumama 2017-2018, pa ih riješili sa onim malo legalnim/malo nelegalnim felgama.
A ja mislio da pričaš o problemima sa gumama koji su ih mučili u periodu 2010-2013.
Do mene…..
Sigurno su u Benzu veći “Nijemci” sa jačom sportskom i radnom etikom, nego što su to imali “Nijemci” u BMWu.
Sigurno je sportska i radna etika najbitnija za ovakav niz titula, mo`š mislit….
9
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dinamo Zagreb, mislim da je 11 zaredom :chill:
20
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gledam malo statistiku i otkrivam da vozačkih kanti Ferrari i McLaren imaju jednako po 12 dok konstruktorskih Ferr čak 16 a McL 8.Izvor Wikipedija.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To znaci da je McLaren naslove osvajao zbog dobrih vozaca, a Ferrari zbog dobrih auta.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam gdje si ti to vidio na Wiki
Čak je i tamo (a zašto ne bi bilo) 15+16 i 12+8.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tocno to Mercedes radi… I zato kolju sve pred sobom
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovu jednu ipo sezonu ćemo prezivjeti, ali bojim se da nam 2022 slijedi 2014. sezona opet.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Paaaa, sve ok ak to nece bit Mercedes
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po čemu ok ?
Znači ista pašta al drugo pakovanje je po tebi u redu ?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo jedno laičko pitanje i molim bez flame-anja i rage-anja. Ako još uvijek vrijede parc ferme pravila o setupu a vezana su uz nagib kotača kako onda DAS može biti legalan? Možda je negdje objašnjeno ali evo propustio sam.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nagib kotača je odmak istog od okomite osi. ‘DAS’ je sustav promjene smjera kotača u odnosu na vodoravnu os vozila. DAS ne mjenja nagib kotača. Već sam nekoliko puta to ovdje pojasnio. DAS nema nikakve veze sa funkcijom ovjesa i rađen je u dogovoru sa FIA.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro druga os je u pitanju koja je isto bitna za geometriju bolida. Toe ne spada u parc ferme regulativu? Mislim utječe na trošenje/zgrijavanje guma šta ne.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.fia.com/sites/default/files/decision-document/2020%20Austrian%20Grand%20Prix%20-%20Corrected%20Decision%20-%20Protest%20-%20Car%2077.pdf
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toe ne spada u parc ferme regulativu? Točno!
Mislim utječe na trošenje/zgrijavanje guma šta ne. Točno!
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma najjednostavniji odgovor je to da se sa volanom moze upravljati kotačima, nije specificirano moraju li se micati po istoj ili suprotnoj osi
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nevezano za post..zašto nemogu svakome replicirati..npr htio bih wapiju replicirati ali nemogu direktor ispod njegovog odgovora meni…nemam opcije “replike”
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
možeš mu replicirat, samo ideš na prvi post poviše kod kojeg stoji ikona ‘replika’.
ako wapijev post nije zadnji u tom nizu, stavi njegovo ime na početku posta da bude jasno kome se obraćaš.
radi preglednosti je ovako.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo tko je kriv
https://www.motorsportmagazine.com/articles/single-seaters/f1/mph-why-is-mercedes-so-far-clear-of-its-f1-rivals?utm_campaign=1484770_MPH%20-%20270720%20-%20Mercedes&utm_medium=email&utm_source=emailCampaign&dm_i=4DIP,VTNM,3790WQ,3WXJE,1
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neopisivo me vesele kvalifikacije subotom kad mercedes gazi konkurenciju. Zatim trka nedeljom kada sve ostave za krug, neke i za 2 kruga. I Šlag na kraju komentari navijača Ferrarija protiv Mercedesa– HVALA vam na tome jet me time činite sretnijim, stvarnp uživam kad to čitam ..Ne želite priznati da je ferrari loš pa pljujete po nečemo što je dobro — mercedes..
4
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa evo ja sam navijac meclarena. I ne volim Mercedes pa u ovom postu hvalim Mercedes do neba jer su nenadjebivi. Treba im skinut kapu sta jest jest
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma napisal sam to zato jer nemogu više čitati… mercedes ima ilegalan bolid, imaju DAS, troše ulje itd. Svi oni koji to pišu nek i dokažu i to je to. A jedini problem jer su prebrzi za ferrari.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Niti malo me to ne veseli što si nabrojao ako zbog ničeg drugog onda zbog Formule 1 i njene budućnosti. Iskreno draži mi je Q2 od Russella nego bilo koji 1-2 mercedesa. Kako bi rekli na selu pare buše gdje burgija neće ;-)
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čuj ne želimo priznati da je ferrari loš… ahahaha… do you even read bro?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta se tu ima ne priznati pa tablica sve govori, nije to znanstvena fantastika :-) S obzirom na renome nisu loši nego katastrofalni.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve 5 Toto…daj samo Botasu stavljaj manje goriva u qvalijima?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes……i “Varanje, pogodovanje, komplot (sa FIA), gume,ulje, felge….i ostale nepodopštine” se mogu svesti pod samo jedan zajednički nazivnik koji glasi: “Ponovno se potvrđuje ona da smo narod koji će sve oprostiti osim uspjeha” , a našao sam ga na jednom portalu. Zaista eklatantan primjer tima za tu rečenicu i jedinstven u povjesti F1.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam jesu li teoretičari zavjere namjerno ili slučajno zaboravili spomenuti da je pred početak prošle sezone Red bull uložio žalbu na legalnost Mercedesovog bolida (ako se ne varam , radilo se o usisnicima zraka) , te je žalba usvojena i Mercedes je morao pred sam početak sezone raditi promjene na bolidu.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma slučajno šta ti je. Isto kao što su zaboravili i to da su prije 2017.sezone zabranili na žalbu Ferrarija cijeli koncept prednjeg ovjesa MB i RB, pa su morali redizajn raditi par mjeseci prije sezone. Eto desi se da čovjek zaboravi ?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Reci nam, jeli Merc bio ljut, ogorčen, bijesan na RB/FIA poradi toga? Šutio i učinio odgovarajuću izmjenu (uz napomenu prije testiranja da bi moglo biti problema poradi ne baš jasnih pravila). Hm, bode moj gornji komentar, zar ne.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bode ih vjerojatno . Da ne bude zabune , nisam teoretičar zavjere , naveo sam to da ih na neki način demantiram , tvrdnje da se uvijek pogoduje Mercedesu i da su nekažnjivi.
Isto tako , “zaboravlja” se i da je već 2013. Mercedes imao najbrži bolid (kvalifikacije) , a te sezone još nisu uvedeni hibridni motori. A sad , sasvim nešto drugo je što je Merc imao problema sa trošenjem guma u utrci. To direktno ruši njihove teorije o motoru , da se Mercedesu pogodovalo i da su znali sve unaprijed itd.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
‘Sve pet’
U svezi guma imam svoje mišljenje. Merc ima, čini mi se, drugačiju situaciju od, vjerovatno, svih ostalih na gridu. Postavili su (sebi) letvicu vrlo visoko i sada moraju cijediti performanse svakog elementa bolida do gotovo krajnjih granica (naravno, uz postojeći okvir pravila). To se odnosi i na gume. Mislim da su, gotovo, blizu riješenju problema koje imaju sa gumama, pogoto ako se uzme u obzir da njhove gume rade u uvjetima drugačijim nego kod ostatka grida obzirom na performance bolida (brzina, veča G u zavojima itd).
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da jeste kad ste razvijali sve prije drugih,samo tako se moze radit dominacija koja je nezapamcena u F1 i jos crnjo uzima naslove,
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa i nije merc kriv za dosadne sezone, krivi su drugi, trebaju više truda , stoga zasukat rukave i baciti se na posao.
1
1