F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Nürburgring bi volio povratak izmjenjivanja s Hockenheimom, Imola želi ostati u kalendaru

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Pandemija koronavirusa u potpunosti je izmijenila izgled kalendara Formule 1, omogućivši dodatak staza koje inače nikako ne bismo očekivali u kalendaru.

Nakon što je ranije dodan Mugello, jučer je potvrđeno kako će biti dodane još tri staze – Nürburgring, Algarve i Imola.

Njemačka staza koja je u povijesti održala 40 F1 utrka vratit će se po prvi put nakon 2013. kada je tamo održana VN Njemačke. Tada je snazi bio ugovor prema kojem su se od 2008. Nürburgring i Hockenheim svake godine izmjenjivali u domaćinstvu – Nürburgring je imao neparne, a Hockenheim parne godine, no nakon 2013. je samo Hockenheim mogao održavati utrke, stoga smo VN Njemačke imali svake druge godine. Prošlogodišnja utrka bila je naknadno dogovorena iznimka.

Direktor Nürburgringa Mirco Markfort volio bi da takav dogovor ponovo zaživi:

“Cijelo smo vrijeme bili u kontaktu s Formulom 1. U proteklih par tjedana pregovori su ojačali i hvala Bogu stigli smo do dogovora koji je fer za obje strane i jednostavno odgovara.”

“Za nas bi najbolji model bio povratak solucije s izmjenjivanjem. Mislim da bi to pomoglo obama.”

“Trenutno se koncentriramo na ovu godinu, vidjet ćemo što će se dogoditi poslije. Bilo s našim kolegama iz Hockenheima ili s nama, dobro je što Njemačka nije u potpunosti nestala s karte, kao što je bio slučaj prije sezone.”

Imola, također staza s bogatom poviješću u F1 s 27 održanih utrka, nije bila u kalendaru od 2006. – čelnici su presretni što su ulovili priliku za povratak ove godine, no nadaju se da to neće biti samo za ovu priliku.

“Imali smo ovaj cilj dugo godina. Dugo smo razgovarali s ljudima iz F1 Managementa i sada smo ostvarili cilj kojeg smo pokušavali ostvariti.”

“Naša povijest je vrlo važna, toliko smo poznati zbog F1 da ova prilika nije ostvarena samo zbog Covida, već i zbog toga što se F1 mora vratiti na povijesne staze, pravoj strasti F1 fanova.”

“Pokušavamo se prijaviti za priliku sljedeće godine, ali mislim da ćemo o svemu raspravljati nakon utrke. Naša je želja vrlo jasna, pokreće nas naša strast.”

– Uberto Selvatico Estense, direktor Imole

Selvatico Estense nije isključio mogućnost prisustva publike na ovogodišnjem trkaćem vikendu koji će trajati samo dva dana:

“U petak je naš ministar zdravstva objavio kako će nakon rujna vjerojatno dozvoliti gledatelje na događajima.”

“Stoga, držimo palčeve i nadamo se da će tribine biti dostupne gledateljima, no ništa nije potvrđeno. Sve se svakodnevno mijenja, stoga je teško prognozirati.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je:Vettel-Ferrari, Fishkal.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
646 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

16 komentara

  1. Mattia Binotto Limpskinz Prikaži

    Pitanje je koliko su nove formule prikladne starim klasicima.



    6

    0
  2. Jenson Button Lotus Prikaži

    Ma meni je Nurburgring mnoogo bolji i zanimljiviji od Hockenheimringa, meni najdraža staza zajedno sa Spa, jako zanimljive elevacije i kombinacije raznih vrsta zavoja



    3

    0
  3. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Podrzavam Nürburgring u kalendaru..
    Ni prva ni zadnja koja je izvisila zato sto netko drugi ima vise love..
    Za Imolu sam vrlo skeptican i ima mnogo boljih i prikladnijih staza ali ne bunim se sto cemo ju gledat ove sezone..



    7

    0
  4. Fernando Alonso 14 Hyper markoni Prikaži

    Nurburgring je odlična klasik staza, ali problem je Imola jer je preuska, dobrodošao Algarve u F1.



    4

    0
  5. Williams Montoya Prikaži

    Imolu većina ljudi glorificira iz dobro poznatih, nesretnih, razloga. Razumljivo.
    Ono što sam ju ja gledao cijele devedesete i početkom dvijetisućitih su uglavnom bile dosadne procesije. Da, naravno da je bilo i dobrih utrka, ali je to bilo zaista rijetko. Staza je i tada bila uska i teška za preticanje sa kud i kamo manjim bolidima, tako da neznam kako će se uopće ovi “veliki” bolidi snać na toj stazi.
    I da, naravno da sam ZA održavanje utrke u ovako krnjem kalendaru, ali zazivati povratak Imole, Magny-Coursa ili Argentine u redovni kalendar od 20+ utrka može samo netko ko je jako slabo ili nikako pratio F1 devedesetih godina ili pak pati od nostalgije koja baš i nema uporište, nego je jednostavno samo nostalgija. Vjerovatno za vremenom svoje mladosti i svojim tadašnjim žarom za Formulom 1.



    13

    0
    • Ross Brawn Tuzlaensis Prikaži

      Potpisujem od riječi do riječi. Ljudi obično pate za prošlim vremenima i stavljaju ih ispred aktuelnog iz potpuno iracionalnih razloga koji gube dodir s datom temom.



      1

      0
    • Williams Montoya Prikaži

      Mada se mora priznat da je u ta vremena Hungaroring pružao isključivo procesije, ne sjećam se baš neke zanimljive trke tamo (osim nesretne Hillove hidraulike ’97.), a u zadnje vrijeme je tamo bilo više zanimljivih nego dosadnih utrka. Zna li netko da li se nešto promjenilo na stazi ?



      2

      0
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        1998.?
        Brawn – Schumacher izvedba?
        Ali, generalno Hungaroring jeste pružio dosta više procesija.
        Zanimljivostima u zadnje vrijeme najviše pridonose kiša (ne baš česta u Mađarskoj u to doba godine), safeti, Vettelovi problemi u vodstvu, potom Bottas show, prošle godine nešto nalik Brawnovoj i Schumacherovoj izvedbi


        0

        0
        • Williams Montoya Prikaži

          DRS-a ni KERS-a nije bilo devedesetih, znalo se desit da budu 3 ili 4 preticanja cijelu utrku. Sad ih je puno više al džabe kad su umjetna



          1

          0
    • Alain Prost Alain Prost Prikaži

      Ako nisu uveli neke promjene na stazi, a mislim da nisu onda lako moguće bude tesko za pretjecanje, ali nije sve u tome, više vrijede dvoboji MS – FA 2005. i 2006. godine nego većina toga u zadnjih deset godina, nema se tu što patiti za prošlim vremenima, a da ovo stavljam ispred aktualnih događaja… pa stavljam.


      0

      0
  6. Fernando Alonso junior Prikaži

    I ja se bojim da ce staze koje su u nekom lijepom sjecanju s ovim bolidima postati losije.
    Al nema veze malo promjene ce dobro doci s mozda i iznenade



    1

    0
  7. Neke moje zelje bi bile:

    -Nurburgring & Hockenheimring zajedno u sezoni
    -Valencia umjesto Sochia
    -Istanbulpark umjesto COTA-e
    -povratak Sepanga



    1

    0
  8. Williams Nigel Prikaži

    volio bi da se vrati sepang iturska ove sezone


    0

    0