Izdvojeno

Nürburgring bi volio povratak izmjenjivanja s Hockenheimom, Imola želi ostati u kalendaru

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Pandemija koronavirusa u potpunosti je izmijenila izgled kalendara Formule 1, omogućivši dodatak staza koje inače nikako ne bismo očekivali u kalendaru.

Nakon što je ranije dodan Mugello, jučer je potvrđeno kako će biti dodane još tri staze – Nürburgring, Algarve i Imola.

Njemačka staza koja je u povijesti održala 40 F1 utrka vratit će se po prvi put nakon 2013. kada je tamo održana VN Njemačke. Tada je snazi bio ugovor prema kojem su se od 2008. Nürburgring i Hockenheim svake godine izmjenjivali u domaćinstvu – Nürburgring je imao neparne, a Hockenheim parne godine, no nakon 2013. je samo Hockenheim mogao održavati utrke, stoga smo VN Njemačke imali svake druge godine. Prošlogodišnja utrka bila je naknadno dogovorena iznimka.

Direktor Nürburgringa Mirco Markfort volio bi da takav dogovor ponovo zaživi:

“Cijelo smo vrijeme bili u kontaktu s Formulom 1. U proteklih par tjedana pregovori su ojačali i hvala Bogu stigli smo do dogovora koji je fer za obje strane i jednostavno odgovara.”

“Za nas bi najbolji model bio povratak solucije s izmjenjivanjem. Mislim da bi to pomoglo obama.”

“Trenutno se koncentriramo na ovu godinu, vidjet ćemo što će se dogoditi poslije. Bilo s našim kolegama iz Hockenheima ili s nama, dobro je što Njemačka nije u potpunosti nestala s karte, kao što je bio slučaj prije sezone.”

Imola, također staza s bogatom poviješću u F1 s 27 održanih utrka, nije bila u kalendaru od 2006. – čelnici su presretni što su ulovili priliku za povratak ove godine, no nadaju se da to neće biti samo za ovu priliku.

“Imali smo ovaj cilj dugo godina. Dugo smo razgovarali s ljudima iz F1 Managementa i sada smo ostvarili cilj kojeg smo pokušavali ostvariti.”

“Naša povijest je vrlo važna, toliko smo poznati zbog F1 da ova prilika nije ostvarena samo zbog Covida, već i zbog toga što se F1 mora vratiti na povijesne staze, pravoj strasti F1 fanova.”

“Pokušavamo se prijaviti za priliku sljedeće godine, ali mislim da ćemo o svemu raspravljati nakon utrke. Naša je želja vrlo jasna, pokreće nas naša strast.”

– Uberto Selvatico Estense, direktor Imole

Selvatico Estense nije isključio mogućnost prisustva publike na ovogodišnjem trkaćem vikendu koji će trajati samo dva dana:

“U petak je naš ministar zdravstva objavio kako će nakon rujna vjerojatno dozvoliti gledatelje na događajima.”

“Stoga, držimo palčeve i nadamo se da će tribine biti dostupne gledateljima, no ništa nije potvrđeno. Sve se svakodnevno mijenja, stoga je teško prognozirati.”

Komentiraj

16 komentara

  1. Mattia Binotto
    Limpskinz Prikaži

    Pitanje je koliko su nove formule prikladne starim klasicima.



    6

    0
  2. Jenson Button
    Lotus Prikaži

    Ma meni je Nurburgring mnoogo bolji i zanimljiviji od Hockenheimringa, meni najdraža staza zajedno sa Spa, jako zanimljive elevacije i kombinacije raznih vrsta zavoja



    3

    0
  3. Podrzavam Nürburgring u kalendaru..
    Ni prva ni zadnja koja je izvisila zato sto netko drugi ima vise love..
    Za Imolu sam vrlo skeptican i ima mnogo boljih i prikladnijih staza ali ne bunim se sto cemo ju gledat ove sezone..



    7

    0
  4. Fernando Alonso 14
    Hyper markoni Prikaži

    Nurburgring je odlična klasik staza, ali problem je Imola jer je preuska, dobrodošao Algarve u F1.



    4

    0
  5. Williams
    Montoya Prikaži

    Imolu većina ljudi glorificira iz dobro poznatih, nesretnih, razloga. Razumljivo.
    Ono što sam ju ja gledao cijele devedesete i početkom dvijetisućitih su uglavnom bile dosadne procesije. Da, naravno da je bilo i dobrih utrka, ali je to bilo zaista rijetko. Staza je i tada bila uska i teška za preticanje sa kud i kamo manjim bolidima, tako da neznam kako će se uopće ovi “veliki” bolidi snać na toj stazi.
    I da, naravno da sam ZA održavanje utrke u ovako krnjem kalendaru, ali zazivati povratak Imole, Magny-Coursa ili Argentine u redovni kalendar od 20+ utrka može samo netko ko je jako slabo ili nikako pratio F1 devedesetih godina ili pak pati od nostalgije koja baš i nema uporište, nego je jednostavno samo nostalgija. Vjerovatno za vremenom svoje mladosti i svojim tadašnjim žarom za Formulom 1.



    13

    0
    • Ross Brawn
      Tuzlaensis novinar Prikaži

      Potpisujem od riječi do riječi. Ljudi obično pate za prošlim vremenima i stavljaju ih ispred aktuelnog iz potpuno iracionalnih razloga koji gube dodir s datom temom.



      1

      0
    • Williams
      Montoya Prikaži

      Mada se mora priznat da je u ta vremena Hungaroring pružao isključivo procesije, ne sjećam se baš neke zanimljive trke tamo (osim nesretne Hillove hidraulike ’97.), a u zadnje vrijeme je tamo bilo više zanimljivih nego dosadnih utrka. Zna li netko da li se nešto promjenilo na stazi ?



      2

      0
      • 1998.?
        Brawn – Schumacher izvedba?
        Ali, generalno Hungaroring jeste pružio dosta više procesija.
        Zanimljivostima u zadnje vrijeme najviše pridonose kiša (ne baš česta u Mađarskoj u to doba godine), safeti, Vettelovi problemi u vodstvu, potom Bottas show, prošle godine nešto nalik Brawnovoj i Schumacherovoj izvedbi


        0

        0
        • Williams
          Montoya Prikaži

          DRS-a ni KERS-a nije bilo devedesetih, znalo se desit da budu 3 ili 4 preticanja cijelu utrku. Sad ih je puno više al džabe kad su umjetna



          1

          0
    • Alain Prost
      Alain Prost Prikaži

      Ako nisu uveli neke promjene na stazi, a mislim da nisu onda lako moguće bude tesko za pretjecanje, ali nije sve u tome, više vrijede dvoboji MS – FA 2005. i 2006. godine nego većina toga u zadnjih deset godina, nema se tu što patiti za prošlim vremenima, a da ovo stavljam ispred aktualnih događaja… pa stavljam.


      0

      0
  6. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    I ja se bojim da ce staze koje su u nekom lijepom sjecanju s ovim bolidima postati losije.
    Al nema veze malo promjene ce dobro doci s mozda i iznenade



    1

    0
  7. Neke moje zelje bi bile:

    -Nurburgring & Hockenheimring zajedno u sezoni
    -Valencia umjesto Sochia
    -Istanbulpark umjesto COTA-e
    -povratak Sepanga



    1

    0
  8. Williams
    Nigel Prikaži

    volio bi da se vrati sepang iturska ove sezone


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni