Pandemija koronavirusa u potpunosti je izmijenila izgled kalendara Formule 1, omogućivši dodatak staza koje inače nikako ne bismo očekivali u kalendaru.
Nakon što je ranije dodan Mugello, jučer je potvrđeno kako će biti dodane još tri staze – Nürburgring, Algarve i Imola.
Njemačka staza koja je u povijesti održala 40 F1 utrka vratit će se po prvi put nakon 2013. kada je tamo održana VN Njemačke. Tada je snazi bio ugovor prema kojem su se od 2008. Nürburgring i Hockenheim svake godine izmjenjivali u domaćinstvu – Nürburgring je imao neparne, a Hockenheim parne godine, no nakon 2013. je samo Hockenheim mogao održavati utrke, stoga smo VN Njemačke imali svake druge godine. Prošlogodišnja utrka bila je naknadno dogovorena iznimka.
Direktor Nürburgringa Mirco Markfort volio bi da takav dogovor ponovo zaživi:
“Cijelo smo vrijeme bili u kontaktu s Formulom 1. U proteklih par tjedana pregovori su ojačali i hvala Bogu stigli smo do dogovora koji je fer za obje strane i jednostavno odgovara.”
“Za nas bi najbolji model bio povratak solucije s izmjenjivanjem. Mislim da bi to pomoglo obama.”
“Trenutno se koncentriramo na ovu godinu, vidjet ćemo što će se dogoditi poslije. Bilo s našim kolegama iz Hockenheima ili s nama, dobro je što Njemačka nije u potpunosti nestala s karte, kao što je bio slučaj prije sezone.”
Imola, također staza s bogatom poviješću u F1 s 27 održanih utrka, nije bila u kalendaru od 2006. – čelnici su presretni što su ulovili priliku za povratak ove godine, no nadaju se da to neće biti samo za ovu priliku.
“Imali smo ovaj cilj dugo godina. Dugo smo razgovarali s ljudima iz F1 Managementa i sada smo ostvarili cilj kojeg smo pokušavali ostvariti.”
“Naša povijest je vrlo važna, toliko smo poznati zbog F1 da ova prilika nije ostvarena samo zbog Covida, već i zbog toga što se F1 mora vratiti na povijesne staze, pravoj strasti F1 fanova.”
“Pokušavamo se prijaviti za priliku sljedeće godine, ali mislim da ćemo o svemu raspravljati nakon utrke. Naša je želja vrlo jasna, pokreće nas naša strast.”
– Uberto Selvatico Estense, direktor Imole
Selvatico Estense nije isključio mogućnost prisustva publike na ovogodišnjem trkaćem vikendu koji će trajati samo dva dana:
“U petak je naš ministar zdravstva objavio kako će nakon rujna vjerojatno dozvoliti gledatelje na događajima.”
“Stoga, držimo palčeve i nadamo se da će tribine biti dostupne gledateljima, no ništa nije potvrđeno. Sve se svakodnevno mijenja, stoga je teško prognozirati.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 29 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitanje je koliko su nove formule prikladne starim klasicima.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma meni je Nurburgring mnoogo bolji i zanimljiviji od Hockenheimringa, meni najdraža staza zajedno sa Spa, jako zanimljive elevacije i kombinacije raznih vrsta zavoja
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Podrzavam Nürburgring u kalendaru..
Ni prva ni zadnja koja je izvisila zato sto netko drugi ima vise love..
Za Imolu sam vrlo skeptican i ima mnogo boljih i prikladnijih staza ali ne bunim se sto cemo ju gledat ove sezone..
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na Imoli je bilo teško pretjecati sa užim bolidima. Tko zna kako će biti sa ovima.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pasta da je uza staza legendarna staza bolja od abu danija.2005 i 2006 smo imali odlićne utrke tamo,
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nurburgring je odlična klasik staza, ali problem je Imola jer je preuska, dobrodošao Algarve u F1.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imolu većina ljudi glorificira iz dobro poznatih, nesretnih, razloga. Razumljivo.
Ono što sam ju ja gledao cijele devedesete i početkom dvijetisućitih su uglavnom bile dosadne procesije. Da, naravno da je bilo i dobrih utrka, ali je to bilo zaista rijetko. Staza je i tada bila uska i teška za preticanje sa kud i kamo manjim bolidima, tako da neznam kako će se uopće ovi “veliki” bolidi snać na toj stazi.
I da, naravno da sam ZA održavanje utrke u ovako krnjem kalendaru, ali zazivati povratak Imole, Magny-Coursa ili Argentine u redovni kalendar od 20+ utrka može samo netko ko je jako slabo ili nikako pratio F1 devedesetih godina ili pak pati od nostalgije koja baš i nema uporište, nego je jednostavno samo nostalgija. Vjerovatno za vremenom svoje mladosti i svojim tadašnjim žarom za Formulom 1.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potpisujem od riječi do riječi. Ljudi obično pate za prošlim vremenima i stavljaju ih ispred aktuelnog iz potpuno iracionalnih razloga koji gube dodir s datom temom.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mada se mora priznat da je u ta vremena Hungaroring pružao isključivo procesije, ne sjećam se baš neke zanimljive trke tamo (osim nesretne Hillove hidraulike ’97.), a u zadnje vrijeme je tamo bilo više zanimljivih nego dosadnih utrka. Zna li netko da li se nešto promjenilo na stazi ?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1998.?
Brawn – Schumacher izvedba?
Ali, generalno Hungaroring jeste pružio dosta više procesija.
Zanimljivostima u zadnje vrijeme najviše pridonose kiša (ne baš česta u Mađarskoj u to doba godine), safeti, Vettelovi problemi u vodstvu, potom Bottas show, prošle godine nešto nalik Brawnovoj i Schumacherovoj izvedbi
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
DRS-a ni KERS-a nije bilo devedesetih, znalo se desit da budu 3 ili 4 preticanja cijelu utrku. Sad ih je puno više al džabe kad su umjetna
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako nisu uveli neke promjene na stazi, a mislim da nisu onda lako moguće bude tesko za pretjecanje, ali nije sve u tome, više vrijede dvoboji MS – FA 2005. i 2006. godine nego većina toga u zadnjih deset godina, nema se tu što patiti za prošlim vremenima, a da ovo stavljam ispred aktualnih događaja… pa stavljam.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ja se bojim da ce staze koje su u nekom lijepom sjecanju s ovim bolidima postati losije.
Al nema veze malo promjene ce dobro doci s mozda i iznenade
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neke moje zelje bi bile:
-Nurburgring & Hockenheimring zajedno u sezoni
-Valencia umjesto Sochia
-Istanbulpark umjesto COTA-e
-povratak Sepanga
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zasto valencia to je dosadna s taza
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
volio bi da se vrati sepang iturska ove sezone
0
0