Izdvojeno

Wolff: Russell je i dalje dio dugoročnog plana Mercedesa

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef momčadi Mercedesa, Toto Wolff, izjavio je kako se George Russell i dalje nalazi u dugoročnim planovima momčadi, unatoč tome što Britanac ima još jednu godinu ugovora s Williamsom.

Mnogi su očekivali kako će Britanac već sljedeće sezone doći u Mercedes, no prošlog vikenda je stigla vijest kako je Williams odlučio zadržati postojeću postavu i za nadolazeću sezonu, koja će biti ukupno treća, posljednja po ugovoru, za Russella u britanskoj momčadi.

Esteban Ocon, također Mercedesov vozač, također će sljedeće sezone voziti za Renault, dok potvrda Lewisa Hamiltona i Valtterija Bottasa je pitanje vremena kada će biti objavljena.

“Zadovoljni smo trenutnom postavom.”

“Valtteri i Lewis postižu rezultate, slažu se međusobno što je bitno za dinamiku unutar momčadi. Inženjeri cijene njihove povratne informacije sa staze.”

“S druge strane, George ima ugovor s Williamsom, trogodišnji koji ističe sljedeće godine. Claire je jasno rekla kako vidi Georgea kao bitnu stavku u momčadi.”

“To ne znači ako bi George bio slobodan, da bi dobio slobodno mjesto unutar Mercedesa. Lewis i Valtteri su trenutno naši vozači, odanost je nešto jako važno za nas te uvijek gledamo širu sliku.”

“George je svakako dio dugoročnog plana, ali ne za 2021.”

Toto Wolff, šef momčadi Mercedes-AMG Petronas

Komentiraj

10 komentara

  1. Ovo je u sklopu pregovora sa Bottasom, malo da se uzdrma.



    2

    1
  2. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Šta nije Toto i Wehrleinu obećavao sjedalo, a i Oconu?



    10

    1
  3. Niki Lauda
    wapi Donator Prikaži

    Samo sa nadam da nije i Russelu menadžer.



    6

    2
  4. Williams je iz Grovea.
    Russell bi mogao realno 2022. u MB, a tako ce vjerojatno i biti.



    1

    0
  5. Charles Leclerc 16
    CRooY3 Prikaži

    Eh kada se samo sjetim 2011. ili 2012. godine kada se pričalo da je Paul Di Resta gotovo siguran nasljednik M. Schumachera u Mercedesu… A bilo ih je još za koje se pisali da su “u dugoročnim planovima”. Samo dokaz da Russelu malo vrijedi što je protekle dvije sezone bio dobar (koliko god je to teško procijeniti) u Williamsu. Ako želi u Mercedes ova sezona mora biti bolja od prošlih, čak bi rekao da svaka utrka mora biti besprijekorna.



    5

    0
  6. Williams
    Montoya Prikaži

    Nadamo se da neće bit Wehrlein 2.0



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni