Izdvojeno

Bottas: Iz nekog razloga sam imao previše goriva u kvalifikacijama

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 38 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Valtteri Bottas se nada kako u nadolazećim GP vikendima neće nailaziti na neobične probleme kao tijekom vikenda u Mađarskoj i u Štajerskoj tjedan ranije.

Naime, Bottas kaže da je u kvalifikacijama u Mađarskoj imao previše goriva u bolidu, a u Štajerskoj je ekipa pogrešno namjestila visinu bolida (ride height) što posebno utječe na performanse po kiši.

“Trebao sam imati priliku za pole position. Iz nekog razloga – u kvalifikacijama sam imao previše goriva. Također, to je onda utjecalo na utrku sutradan.”

Bottas je u kvalifikacijama u Mađarskoj za Hamiltonom kasnio 0,107s.

“Ne znam koliko me to koštalo, ovisi… Može biti više ili manje od jedne desetinke.”

Što se tiče VN Štajerske, tamo je u kišnim kvalifikacijama imao ogroman zaostatak za Hamiltonom, a pojasnio je što mu nije odgovaralo na bolidu:

“To je bila nezgoda s mojim bolidom – visina nije bila podešena na optimalnu razinu. Bolid je bio previsok i to je jako utjecalo na ponašanje bolida, pogotovo na kiši.”

“Imali smo malo previše tih nezgoda, ali učimo iz njih. Radi se o ljudskoj pogrešci, netko je pogriješio i to je to.”

“Naravno da je šteta i da mi je žao jer svaki mali detalj utječe na performanse.”

Bottas je nakon tri utrke ove godine 5 bodova iza Lewisa Hamiltona.

Mercedesov glasnogovornik nije ulazio u detalje i rekao je da su oba bolida imala određene probleme na prvim vikendima ove sezone i da to nije utjecalo na to tko je završio ispred ili iza u kvalifikacijama i u utrci.

Komentiraj

38 komentara

  1. Ayrton Senna
    Red Baron Prikaži
    x1

    Mercedes je napredovao – više se James ne mora javljati Valteriju, sad te probleme riješe još uoči kvalifikacija.



    39

    6
  2. Elegantno od Mercedesa.



    24

    2
  3. I smell shenanigans ?

    Doduse, Bottas je veci naivac nego sam mislio ako je stvarno mislio da igraju po istim pravilima..



    23

    6
  4. De ba Bottas, ne izvlači se…. :chill:
    BTW, Lewis mu bježi 5 bodova, ne 4



    21

    4
  5. Valtteri naivčino.



    13

    4
  6. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Interesting tactics…



    17

    2
  7. Očito da je onda Ham u qurcu jer po tome Botas bi ga ima u svakim kvalama i utrci,kad je to tako onda samo možete zamisliti superiornost Merca ka da svi ostali bolidi idu na lož ulje. Jednostavno mora biti sve narihtano da pod bilo kojim okolnostima Ham mora biti prvak.



    16

    6
  8. Charles Leclerc
    Leclerc1978 Prikaži

    Ako je to istina, sramota za Hamiltona.



    13

    3
  9. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Najbolji tim i najbolji prvak ikad?‍♂️?‍♂️



    12

    1
  10. Dobro je da se ovakve stvari ne događaju Hamiltonu ?



    13

    1
  11. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Da se desilo u ferkanu bilo bi slucajno
    A u mercedesu sigurno nije slucajno



    5

    0
  12. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Kad kupiš Mercedes dobiješ full tank jer ipak je to brand..Zabrij izađeš iz salona na rezervi pa to je moj Botase bruka. P.S.Zna on jako dobro da ima ugovor Jahre aus Jahre..



    4

    0
  13. Uzrok svih problema u F1 je Hamilton.

    Jer iako je Mercedes problem generalno bas kao i Toto, sudeci po komentarima u svakoj vijesti, kad dodje do finijeg probiranja – Hamliton je sve ovo namistio.
    Dakle stvari su toliko ocite da netko mora nazvati Formulu 1 i prijaviti sve navedene da ih se privede pravdi.Doduse toliko cu ocite strucnjacima u komentarima da mr cudi kako to ne vidi uprava, no 100 ljudi 100 cudi.
    Kad se navedenih rijesimo poteci ce med i mlijeko, to ce onda biti ta prava F1.
    E sad al dis’ na crnca kad Crnacki Zivoti Su Bitni…da ne bi to sjebalo cilu stvar..



    5

    9
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Mene više fascinira čitati komentare stručnjaka sa stranice. Čitajući iste ispada da je jednu utrku Bottas loš i zauzima mjesto nekom drugom talentu, a drugu utrku je toliko brz da MB mora tankati extra gorivo da ga sjebe. ??



      7

      8
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Ali pazi ti da pored takvih vanserijskih talenata, onii plaćaju masnu lovu za amatera/srećkovića Hamiltona. Baš su blesavi u mercedesu.



      3

      2
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        Ma da budale u MB imaju viška love očito, pa umjesto da plaćaju nekoga 5-6 miliona oni naivčine Hamu daju 40+.
        Ali šta ćeš da je bar u MBu imaju trust mozgova kao mi tu na stranici di bi im tek onda bio kraj?
        Ali šta ćeš Hamsta se rodio pod sretnom zvijezdom



        3

        5
        • Da, F1 puls komentatorski sektor je vanserijski pametan, sve strucnjak do strucnjaka.Vidi se da su to ljudi kakve treba recimo Ferrari pa da opere pod s Mercedesom



          3

          4
  14. F1puls
    ivanh Prikaži

    Promjeni garažu ko Nico 2016….



    5

    0
  15. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    U Mercedesu ovakva “greška” sigurno nije slučajna…



    5

    3
  16. Bottas otkrio svoju nadogradnju za 2020. Trash talk.
    Vidio to od Hamiltona 2016. kada je gubio od Rosberga pa ih optuživao za sabotaže.

    Sada isto i Bottas 3.0 radi.
    Gluposti, ništa drugo…



    3

    1
  17. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Pa i Čarli je jednom imao viška 5 kg prije starta :-)



    2

    0
  18. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Koji lik. Zaostane 1.4 sekunde u kvalama i kriv mu je mehaničar. Samo nije objasnio kako to da je q2 bio u jednom brži od Hamiltona. Blago onom koji vjeruje u ova opravdanja.



    1

    2
    • Toro Rosso
      25_321 Prikaži

      Bilo je potrebno krivo stelanje bolida i neispravna kocnica da bi Hamilton po mas-medijima ispao heroj koji na kisi konkurenciju skida za 1.2 sekunde.

      U Madarskoj je imao vise goriva vjerojatno taman za tu desetinku koliko je bio iza Hamiltona. Onda su mu i lampicu upalili za svaki slucaj.

      Kriminal.



      2

      3
      • Bernie Ecclestone
        Dani Donator Prikaži

        Haha daj me nemoj zezati da vjeruješ u te bajke.
        Bottas 11.7. :
        “It was not easy, I didn’t look to be fourth on the grid but obviously tricky conditions can bring different challenges,” the Finn told Sky F1.

        “For me personally I don’t think I managed to build enough temperature in the tyres, part of the reason was my front-right brake was glazing throughout the qualifying.

        “So, I couldn’t really maximise the potential of the car under braking, which is really important for the confidence in the wet conditions. It made it quite tricky and it’s for sure disappointing.”

        Malo se zapetljao u traženju izgovora.



        1

        1
      • Bernie Ecclestone
        Dani Donator Prikaži

        Smiješan je izgovor i za kvalifikacije u Mađarskoj pogotovo kada se pogledaju zaostaci od q1 prema q3. Zaostatak od pola sekunde u q1 do na kraju relativno malog zaostatka u q3. Nekako bi se reklo da su mu smanjivali količinu goriva, a ne da su mu dodali više. Pogotovo bode u oči njegova izjava nakon kvala( opet) :
        “In the beginning of the qualifying, until the very end of Q3, I was struggling a bit in the first sector mainly, Turn 1 braking wasn’t so comfortable there, so I was losing a bit of time.
        “[At] Turn 2 [I] also struggled a bit with the snappiness of the rear end of the car, but I think when the track improved, the car was starting to come together.
        “At the end, I have to say the lap was pretty good actually. I thought I might have a chance really with that lap, but Lewis was just a tenth quicker.
        “He did ultimately a better job today in qualifying, that’s why he is on pole.”
        S time da je Hamilton imao loš prvi sektor.



        1

        1
  19. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Razlog je jednostavan. Cisto da znas koja ti je pozicija u timu. Wingman od luje… Nista vise.



    1

    1
  20. Iskreno , mislim da se greske dogadaju. No isto tako vidim da danas u sportu nema vise fair playa a uz to su ljudi zaboravili na onu, danas je taj i taj bio bolji i zasluzeno pobjedio. Danas se samo traze opravdanja a nitko ne gleda sebe, pocevsi od f1 pa na dalje. U nogometu u 90% slucajeva su krivi sudci isl. Ok, mozda je imao vise goriva u kvalama no kako to da Bottas 2018 nije upisao ni jednu pobjedu i zavrsava 5 u poretku? Koliko je kasnio 2017 za Lewisom , 2019? Nije vrag da je uvijek bilo bise goriva ili kriva visina bolida? Vjerujem da Lewisa ekipa favorizira i ima prednost no glupo mi je slusat vjevito tuda opravdanja. Da se razumijemp to vrjedi i za Lewisa jer i njemu je uvijek nesto krivo kad nije prvi. Zar je tako tesko barem ponekad priznat poraz? Kako ce navijaci nesto normalno reci kad sami sportasi nisu primjer kako se treba ponasati. Izgleda da nisu culi za onu velik u pobjedi a jos veci u porazu. Svaka cast izuzecima, ima ih jos i to je uglavnom stara ekipa vozaca, sportasa.



    2

    1
  21. citirat ću ovde uvaženog pripadnika naše “zajednice” AMG – a s jednog drugog topica koji ima nekakve veze sa ovim “Cudno je samo kako u ovoj situaciji ni ne pomisljate da bi Perez mogao biti sabotiran ili sta vec KAO KADA JE TO STVAR SA Bottasom” . evidentno da se ovakve stvari sasvim slučajno događaju 2. put u tek 2 od 3 završene trke . i to u daleko naj organiziranijem timu . eto , desi se i klasificirat ovakve slučajnosti od hejtera u nekakve ne da bog u sabotiranje bi bilo svetogrđe , izmišljotina i LAŽ . ovakve suptilne podvale , da ne kažem sabotaže su moguće ili bi bile moguće u RB , ferariu no u mercu … nema šanse . pre pošteni i naivni su tamo da bi smislili ovako nešto . a i kad bi ( kojim slučajem ) onda bi na scenu stupija “korektor” LH . još krajem 2014. lewis je izjavija “Mislim da nikada ne želite imati lagana prvenstva. Uvijek želite borbu. “. naravno , a s obzirom na citiranu izjavu LH NIKAD ne bi dozvolija
    da se ovako nešto namjerno dogodi njegovom kolegi . to potvrđuje još jedna njegov izjava iz “davnih dana” ““Nikada, ali nikada nisam tražio status prvoga vozača. Sebastian će to imati. Fernando to uvijek traži. Ja nikada, nikada to nisam tražio. ” ovo su evidentni dokazi da su problemi VB čista slučajnost i ništa drugo . osim ako nekim hejterima ne padne na pamet poslovica , a s obzirom da je VB pobjedija 1. trku “pijevac koji rano zapiva završi u loncu” . isto ka šta u americi sva može postat predsjednik države ( kako oni tvrde ) isto tako svaki vozač mercedesa može postat prvak , a ne samo LH :) :) :) e , nico , nico kako si iz uspija nadmudrit 2016. ….



    5

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni