Prema tvrdnjama Corriere della Sera, uzrok Ferrarijevih poteškoća i loših rezultata je špijunska priča iz prošle godine, koja je uzrokovala slabije perfomanse Ferrarijeve pogonske jedinice.
Naime, nakon povratka sa ljetne stanke Ferrarijev SF90 je odjednom postao iznimno konkurentan te je ostvario pobjede na Spa, Monzi i u Singapuru, zbog čega su mnogi počeli preispitati legalnost Ferrarijevog bolida. Ubrzo nakon toga FIA počinje istragu.
FIA je počela prikupljati podatke te ih obrađivati, no prema tvrdnjama Corriere della Sera, podatci koje je FIA koristila u istrazi su bili toliko precizni da postoji sumnja da je podatke proslijedio netko tko zna do detalja svaki dio bolida, točnije osoba koja radi u Ferrariju.
Iako istraga na kraju nije dokazala nikakve ilegalne aktivnosti, upravo zbog tih podataka Ferrari i FIA sklapaju kontroverzan dogovor u kojem nisu do detalja objavljeni svi rezultati istrage, zbog čega ovogodišnji Ferrarijevi rezultati pate.
Prema tvrdnjama u članku, FIA zna da mnoge momčadi rade preko svojih limita, i to na takav način da Ferrarijev PU ispada jedini legalan naspram ostalih PU.
Isto tako, Corriere della Sera tvrdi da Racing Point gotovo pa i ne može kopirati bolid tako dobro samo na temelju slika, nego da bi im trebali detaljni podaci koje su u vlasništvu Mercedesa. Zbog toga postoji mogućnost i bojazan da u 2022. gledamo u potpunosti iste bolide McLarena, Williamsa i Racing Pointa/Aston Martina, što bi dodatno ugrozilo već odavno poljuljan kredibilitet Formule 1.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uzarena talijanska prgava krv
8
17
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bojim se da ovi tresu brda.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“Prema tvrdnjama u članku, FIA zna da mnoge momčadi rade preko svojih limita, i to na takav način da Ferrarijev PU ispada jedini legalan naspram ostalih PU.”
Haha pa stvarno, ovi u Ferrariu su takvi naivci pa to je strašno. Ja mislim da ljudi koji vode Ferrari jednostavno nisu svjesni kakvom institucijom upravljaju jer da jesu nebi si dopustili da utjecaj Ferraria na FIA-u i F1 općenito bude na razini jedne Marussie. Jer da je to Ferrari od prije 20 godina FIA nebi ni pokrenula istragu jer svi varaju ( osim današnjeg Ferraria očito) , samo je pitanje ko bolje vara. To je takav sport, uvijek bio i biti će. Jer ako je Mercedes napravio takav bolid, koji je na zadnjoj utrci ( koja je među kraćima ) nakon 1. kruga napravi 3 sekunde prednosti, bez nekakvih manipulacija ili nazovimo to tako sivih zona u razvoju bolida e onda lipi moji Renault, RB, Ferrari, McLaren odite u neku drugu kategoriju.
18
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma dobro te tri sek nisu realan prikaz jer je bottas zasmeto drugima kad su startali… Ali zalosno je da je meca sek po krugu brza u race paceu od ostalih… Ne znam kako je moguce da je svim ekipama ponestalo strucnjaka da razviju bolid… Nije ih valjda Mercedes sve pokupio?
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prvo Hamilton je imao najbolji start od vecine vodecih,drugo Hamilton jako dobro vozi na vlaznoj stazi,trece covjek iza njega je bio Lance Stroll…. otuda 3s prednosti u prvom krugu,a ne manipulacijama u sivoj zoni.
Tacno se na ovom komentaru i onom od prije neki dan gdje lik kaze da je Bottas imao direktivu da ne prestize Maxa,vidi omjer inteligencije koja posjecuje sajt. Na totalne gluposti i netacne cinjenice odobravanja su dobrano u plusu.
9
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Volio bih da Talijani plasiraju čim više ovakvih članaka i time naprave pritisak na Mercedes i FIA-u.
Mercedes je daleko dublje u sivoj zoni i zanimljivo kako je Ferrari uvijek na tapeti.
Sve od onog famoznog testiranja guma Mercedesa 2013te, pa do danas Ferrari šuti i nikad nije prozvao Mercedes.
Dok Renaut (protest na Racing Point) i Red Bull (protest na DAS, motor ferrarija) se puno bolje bore za svoje interese.
Zašto je to tako? Da li je vodstvo Ferarrija bez muda, neda im se…
31
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
bar talijanski novinari, kad neće sam ferrari… možda i pišu oni svašta al ih jebede što ne znaju niti jedan svjetski jezik
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A ako je netko na tapeti onda je to mclaren, sad nije jer nije na mjestu gdje bi trebao biti, kad je bio na vrhu stalno je bilo nešto protiv, dok je Hamilton vozio za mclaren, imao je više kazni u jednoj sezoni nego šta je imao svih godina što je vozio za mercedes
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Izgleda mi ferrari pretih ovu sezonu a da nespremaju nesto ovako, jer izgleda mi da mercedes ima sve potrebne informacije da bude ispred i te sad se sluze ferrarijevom zabranjenom tehnologijom i to je glavni razlog ovolike prednosti a ne das, jer mercedesovi motori onako dime a ferrari muci, ja mislim da samo skupljaju sve sto im treba…
8
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sve mi se cini da bi mogao bit u pravu… Samo koliko su trenutno u banani jel uopce moguce da napisu smisle protest??
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uz dobre dokaze netriba bit pametan, a mi kao laici vidimo neke stvari a kolko tek oni znaju onda….
400 mil eura im je buđet i imaju vremena jedva bolja od williamsa koji je sta 100-tinjsk miliona,
Al opet ako su nesposobni u ferrariu nisu u rbr, pa nisu jedini dobri isli u mercedes a ostali veslo sisali
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari pobjedi par utrka odmah bolid nije legalan. Mercedes pobjedi 90% utrka sve legalno.
33
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I pogotovo je glupa ta teza nakon ljetne stanke. Ferrari je vodio u bahreinu do odustajanja Leclerca i zavrsio prvi u kanadi pa nakon glupe kazne zavrsava 2. Motor je vrc tada bio jak, no nakon ljetne stanke su uslijedile staze na kojima se ocekivao jak ferrari. A singapur je dan danas enigma vjerovatno i Ferrariju samom. Pobjedit tamo a da vodeci covjek utrke u odredenim fazama bude sporiji nego neki na zacelju je zbilja cudno u najmanju ruku. No tu defijitivno motor nije igrao ulogu. Tako da te price nakon ljetne stanke ne drze vodu.
22
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije glupa teza, dapače. Spa i Monza ok. Sve ostalo sumnjivo. Raspravljali smo o ovome već, ne moramo se ponavljati.
5
16
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
je glupa je jer low drag bolidu su koje staze trebale odgovoarati? Ja se sjecam da kuknjava na Ferrarijev motor krenula prije ljetne stanke i kako su prebrzi na ravnom. poklopilo se nakon ljetne stanke dve staze koj su im bile medu stazama koje takvom tipu bolida i motora najbolje odogovara. Onome tko ima s cime, nije problem shvatiti napisano.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čitaj s razumijevanjem. Na tvoje pitanje sam već dao odgovor i opet se vrtimo u krug.
Slažem se sa zadnjom rečenicom.
3
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ja se samo osvrcem na to da je Ferrai imao jak motor od samog pocetka godine a ne od ljetne stanke. Dali je legalan ili ne u to ne ulazim.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dost dobar komentar.
U Singapuru su vjerojatno u pitanju bile gume i kako ih pripremiš. Ferrari je cijelu sezonu imao jak motor, ma praktički od početka 2018. U principu je to taj motor…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A Suzuka i Soči?
2
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa isto su staze di je motor naglašen.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisu.
3
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sumnjivo je bilo zato sta nisu uveli novi PU a odjednom su brzi za poludit.
Da su uveli novi PU dobili kazene za nove motore i do kraja vozili vjerovatno nebi niko nista rekao
ali postoji prica da su informacije dosle od nekog iz samog Ferraria..
Kako bi drukcije oni znali da Ferrari gura vise goriva od dopustenog i propustanje ulja kroz intercoolere.
Ja vjerujem da je netko izasao iz Ferraira sa podatcima/dokazima.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Karthikeyan.. i to ne samo da Mercedes pobjedi nego pobjedi uvjerljivo uz ” odvratno loše gume na Hamijevom bolidu” te problemima sa motorom,kočnicama , rasizmom na stazi i ostalo , i nikome ništa nije sumnjivo :D
15
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jadan onaj ko njih špijunira :chill:
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bio bi presretan da ovo dođe do suda, ali čisto sumnjam prvo u istinitost priče, a drugo u tu mogućnost.
6
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Odavno nisam čuo gore pravdanje!
Ja sam čuo od jetrve koja je inače malo punačkija i koja radi u Maranelu da je njena zaova svome ujčeviću pisala na viber da ova (moja debela jetrva) koristi neku kremu ili neku vodicu i da od nje bolje sagorjeva masnoće.
U firmi su je svi mjesecima zezali da kad ova dobije vjetrove, sve se dimi iza nje.
FIA je nekako došla do tih viber prepiski i izvukla krive zaključke.
Sve je to jedan veliki nesporazum.
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne, FIA je zakljucila da varaju i proucila kako bi se to sve moglo napraviti na tom motoru.
A ovi placu ko Ameri kad su im hakirali DNC. Nije problem ilegala koja je razotkrivena nego je problem sto ih je netko “zao” otcinkario.
4
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jel ovo neki talijanski The Sun? Puno nelogičnosti o kontradikcije ima u članku. Motor i bolid su opisani u detalje , a fia na temelju tih “preciznih” podataka pokreće istragu u kojoj nije došla do saznanja iako je prisilila ferrrari na dogovor. I vrhunac je kada optužuju druge za varanje.
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da, scenario kao iz indijskih sapunica.
Binotto na kraju saznao kako je ustvari sam sebi djed.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“Iako istraga na kraju nije dokazala nikakve ilegalne aktivnosti, upravo zbog tih podataka Ferrari i FIA sklapaju kontroverzan dogovor u kojem nisu do detalja objavljeni svi rezultati istrage, zbog čega ovogodišnji Ferrarijevi rezultati pate.”
Meni ovo logike nema ni malo. Ako nisu nasli nista bilo bi logicno da rezultati ne trepe i da je motor kao i prosle godine. Ako nisu nasli nista kako je onda motor oslabio? Tu ne znas tko koga je..! S jedne strane Fia govorida nije nasla nista , a s druge strane Ferrari to uklanja i ne koristi. Znaci meni je logicno da su nasli nesto i da to nesto nije bilo po ps u jer zaboga miloga pa tko bi to maknuo nesto sto nitko nije nasao da je van pravila. Znaci ipak je bilo nesto van pravila dok Ferrari suti i vozi na ovom motoru i to je meni jedini logican zakljucak. Lani sam jos mislio da su zbog pocenja aerodinamickog potiska izgubili nesto brzine ( ipak su krajem sezone bili al pari RBu i blizu njih . No sad kada vidim da su negdje peta momcad po brzini a motor truba sam uvjeren da su muljali. Ja prvi ne bih maknuo nesto sa motora ako znam da je to nesto ok. Ne kuzim kakvo je tu intelektualno vlastlnistco Ferrarija u pitanju i zasto to nitko ne smije znati. Ako su varali reci , varali su i amen. Ako su koristili rupu u pravilima reci to. Od promjene direktive ne smiju raditi to i to i to su radili. Intelektualno vlasnistvo bi bilo nesto sto su patentirali a da je to legalno , a ne zele da drugi znaju o cemu je rijec. Ovako ispadamo svi ko ovce koji nabadamo nesto a na kraju krivimo Mercedes. Mercedes ima monopol u F1 to stoji, i mnoge odluke su im isle na ruku . No ljudi moji Mercedes nije kriv sto je Ferrari od izazivaca u 2018 spao na 5 momcad na gridu u 2020.
6
2