Izdvojeno

Williams za VN Velike Britanije donosi “moćnu” nadogradnju

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Momčad Williamsa će za utrku na Silverstoneu na oba bolida implementirati “moćnu” nadogradnju, koja je kroz dosadašnju sezonu bila kružila s bolida na bolid.

George Russell je na VN Mađarske pokazao potencijal bolida osvojivši 12. mjesto na kvalifikacijama, počevši utrku ispred Red Bullovog Alexandra Albona.

I dok momčad i dalje traži rješenje za slab tempo u utrci, tempo koji su pokazali u kvalifikacijama je ohrabrujući.

Dave Robson, glavni odgovorni za performanse bolida, ustvrdio je kako su dijelovi, koje je Russell koristio u Austriji i Mađarskoj, bile ključne za tako dobar rezultat na kvalifikacijama u Hungaroringu.

Williams nije još u mogućnosti odrediti koliku prednost daje nadogradnja, ali u momčadi su sigurni kako je dovoljno dobra da oba bolida dobiju istu za VN Velike Britanije.

“Izmjenjivali smo nadogradnju. Imali smo kišne kvalifikacije u Austriji, stoga je teško za reći, ali mislim da, kako su obojica isprobala, su uvjereni kako pomaka ima.”

“Stoga će obojica imati nadogradnju na Silverstoneu.”

Dave Robson, glavni odgovorni za performanse bolida

Komentiraj

13 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Kos Prikaži

    Kakva je to “moćna” nadogradnja? Možda neka kopija Merđe iz 2018? To bi bio posao, jer bi vjerojatno i taj bolid bio bolji od većine na gridu.



    19

    0
  2. sve nas zanima kakvu nadogradnju će smisliti ovi iz RP-a.



    6

    0
  3. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Mozda docekamo sada Bijeli mercedes posto je to sad trend :rofl:



    12

    0
  4. Susie Wolff
    Har Kl Donator Prikaži

    Možda su kupili bolji 3D printer :?



    12

    1
  5. Spavate li mirno Ferrari? ?



    10

    0
  6. Cim vidim takve najave , “mocna” nadogradnja i slicno , nisam bas nesto uvjeren u to.



    2

    0
  7. Fernando Alonso 14
    Hyper markoni Prikaži

    Samo da ta nadogradnja bude nešto, a ne samo da maknu par šarafa i pokoji dio plastike s bolida.


    0

    0
  8. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Kopija Racing Pointa?


    0

    0
  9. Brawn Gp
    F1 Zagorec Prikaži

    Javlja mi prijatelj iz Stuttgarta da je Williams u Bosch-ovoj tvornici naručio 4 nova pneumatska odvijača koji će biti 2x moćniji od ovih do sada…..??. Tak da……??

    Šalu na stranu, ali Williams bi se mogao malo zainteresirati za Pereza za 2021! Umjesto Latifija……
    Mislim da Haas i Alfa nisu bolja opcija ako Williams nastavi napredovati



    1

    0
  10. Da nije smiješno bilo bi žalosno.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni