Izdvojeno

Horner: Verstappen je izlijetao tri puta u formacijskom krugu

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Christian Horner kaže da je zabijanje u barijere tijekom formacijskog kruga u Mađarskoj bilo treće i nesretno izlijetanje Nizozemca koje je zamalo završilo bez da je uopće mogao krenuti u utrku.

Verstappen je oštetio prednji ovjes i slomio prednje krilo.

“Mislim da je Max tri puta izlijetao u tom krugu prema gridu.”

“Treće izlijetanje je izgledalo prilično terminalno i odmah smo mogli vidjeti da je šteta velika, samo je bilo pitanje je li dovoljno velika. Malo je nedostajalo da bude game-over.”

“Odlučili smo da parkira bolid na startnom poretku i da tamo damo sve od sebe kako bismo popravili bolid.”

Mehaničari Red Bulla su posao obavili 25 sekundi prije nego su se po pravilima morali maknuti s grida.

“Oni su napravili nevjerojatan posao. Inače bi takav posao potrajao sat i pol, a sad su ga obavili u 20 minuta i preostalo im je 25 sekundi.”

“Svaka im čast jer ovaj rezultat bez njih ne bi bio moguć.”

“Svaki put kad se takvo što dogodi prilično je zabrinjavajuće što je s komponentama koje niste vidjeli golim okom… Max je to uspio zaboraviti, a očigledno bio je i osramoćen što je prouzročio dečkima tu muku. No, vratio im je na najbolji mogući način kad je odradio onakvu utrku.”

Verstappen je završio na drugom mjestu, ispred Valtterija Bottasa:

“Neke postavke su zadane i očigledno to je bio jak udarac pa nije bilo idealno. Je li bilo sigurno? Odradili smo skeniranja komponenti i izgledalo je u redu, tako da smo zaključili da situacija nije idealna, ali da moramo nastaviti s utrkom. Max nije prijavljivao nikakve probleme s bolidom, nije ga vuklo na jednu stranu niti ništa slično.”

“Dečki su odradili posao, vratili se u garažu i onda kasnije odradili i zaustavljanje ispod dvije sekunde. Bili su fenomenalni ovog vikenda i ovaj rezultat dugujemo njima.”

Komentiraj

5 komentara

  1. “Kišni čovjek”



    14

    2
  2. Lando Norris
    Zola Prikaži

    A. Moj mehanicar 45 dana radi na promjeni kvačila hahaha



    20

    0
  3. Znači u normalnim uvjetima 1/3 vremena rade a ostalo “klate”… treba ih stisnuti izgleda :)



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni