Izdvojeno

Binotto: Otkazi neće ubrzati Ferrari

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 28 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrarijev šef Mattia Binotto tvrdi da uručivanje otkaza nije pravi potez za njegovu ekipu u ovom trenutku, te da takvo postupanje neće učiniti bolid bržim.

Binotto je nakon VN Mađarske odlučio kako je ispravan potez ojačavanje organizacije i pomaganje ljudima:

“Vjerujem ljudima koji rade u Maranellu. Započeli smo novi dugačak proces koji bi trebao dovesti do novog cikulsa pobjeđivanja.”

“Potrajat će neko vrijeme, ali cijela firma shvaća i podržava ovu viziju. Zbog toga mi je zabavno čitati određene novinske priče kojima samo imam za reći – otkazi neće ubrzati ovaj bolid.”

Binotto je nedavno komentirao kako je početak sezone bio još gori nego što su očekivali nakon predsezonskih testiranja u Barceloni.

“Nakon tri utrke je jasno da smo u gorem stanju nego što smo očekivali i moramo odmah reagirati. Cijeli projekt se mora revidirati, a da pritom uzmemo u obzir ograničenja koja imamo s trenutnim pravilnikom.”

“Svjestan sam da u Formuli 1 ne postoji čarobni štapić, ali moramo pojačati s poslom kako bismo preokrenuli situaciju, kako kratkoročno tako i dugoročno.”

“Možda bude potrebno pogledati i unutar naše organziacije – poboljšati se i pojačati naše radne metode tamo gdje je najpotrebnije. Najprije, kao ekipa moramo shvatiti dinamiku koja je dovela do ove situacije.”

Komentiraj

28 komentara

  1. Williams
    Montoya Prikaži

    Strategije su im inače savršene, samo u brzini je problem



    22

    0
  2. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    “Potrajat će neko vrijeme, ali cijela firma shvaća i podržava ovu viziju. Zbog toga mi je zabavno čitati određene novinske priče kojima samo imam za reći – otkazi neće ubrzati ovaj bolid.”

    Otkaza nece biti ali su se otarasili Vettela, kao najveceg krivca. I ta vizija o kojoj prica je vizija za novi pravilnik, a trebala je biti danas -u ovom trenutku…

    No hajde, jedini tracak nade jeste sto je napokon stao u odbranu tima i podrzao iste, ali opet zna da je to jedini nacin kako da se odbrani od losih rezultata, jer on snosi najvise krivice tu!



    14

    0
  3. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Daj Binotto molim te. Vozač bez računala, telemetrije i senzora bolje odluke donosi nego tvoji “stratezi” po tko zna koji put.
    Aposlutno svaki trkaći vikend zadnjih x godina nešto sjebu i 80 posto su šanse da je to strategija. Nisu ni u stanju pored sve tehnologije izračunati da li imaju dovoljno vremena za još jedan brzi krug u kvalama, kamoli za odabir guma tokom utrke. Samo ti ostavljaj takve budale.

    Definicija ludila: raditi istu stvar svaki put ispočetka i očekivati drukčije rezultate. Eto, to je današnji Ferrari.



    31

    0
  4. Sergio Perez
    Ibarac00 Donator Prikaži

    Možda su Vettela otpustili zato jer su odmah znali da su banana i rekli mu ne treba ti ovo prvače.
    A Leclerc je mlad, dočekati će već bolid spreman za naslov…



    18

    0
  5. Najprije, kao ekipa moramo shvatiti dinamiku koja je dovela do ove situacije.

    Eto, ključna rečenica koja ne ulijeva ni trunku optimizma. U banani su već jedno duže vrijeme, a tek sad se kao bude. Pa ako vam treba toliko dugo da shvatite tu ‘dinamiku’, sve se bojim koliko će vam trebati da se te ‘dinamike’ riješite. Za razliku od njega kome je zabavno čitati novinske priče, čak ni meni kao navijaču Merca nije zabavno gledati kako se iz vikenda u vikend koprcaju kao ribe na suhom. A ako meni nije zabavno, mogu si misliti kako je navijačima Ferrarija. Suosjećam s vama dečki i cure, nije vam lako i stvarno se nadam da će taj klaun biti zamijenjen čim prije.



    7

    3
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      e ovo je i meni najgora rečenica.
      toliko je stvari krivo da mijenjati treba SVE sve sve.
      a ne trošiti vrijeme na analize što kako i kada i s kojom dinamikom



      1

      0
  6. Samo pomalo Mate!
    Nije preša!
    Mlada ste ekipa



    15

    1
  7. …ah ferrari, vjerujte 2021 će biti kao i ova…njihov sadašnji simulator je jedan od najzastarjelijih od svih momčadi, i novi se gradi tj. priprema već par godina, i po talijanskim novinarima naraniji početak rada se očekuje u veljači 2021…što donekle govori o ‘korelacijama’ o kojima je ‘mate’ pričao prošli tjedan…nadalje zračni tunel im isto nije najbolji ali stuacija je tu malo bolja nego kod simulatora…za ove nadogradnje (mađarska) su navodno potpuno odbacili podatke iz simulatora i okrenuli se idejama aero departmenta koje nisu nove nego su ih zimus odbacili upravo zbog, očito krivih, podataka iz simulatora…nadalje iako se najavljivalo nisu uspjeli homologirati evoluciju motora koju su najvaljivali (+15-20-30ks ovisi koji tal. portal) zbog pouzdanosti…kao trešnjica na torti sve ovo se događa jer ‘mate’ nema sve uzde u svojim rukama i vjerojatno ih nikad neće ni imati…a neće niti netko slijedeći…onih par iznad ‘mate’ su nažalost jednako neuvjerljivi i stoga stara kineska kaže ‘puno babica, kilavo dijete…nažalost…



    7

    0
  8. Valjda ima Totu u imeniku, okrene broj, popricaju uz par pivi, kupe prave motore i doci ce i rezultati..



    7

    3
    • James Hunt
      Luca Badoer Prikaži

      Mislis pravilnik da kupi u Tota za sljedecu evoluciju ili koji in season test, promjenu guma?



      5

      4
      • Ne, mislim da Ferrari zamoli Wolfa da im proda Merc motore jer Ferrari je u takvom jadnom stanju da ne znaju ni bolid ni motor napravit kako treba, na to sam mislio.
        Ne bi htio da za par god postanu novi Williams, a na putu su k tome.



        1

        7
  9. Sebastian Vettel
    mzf1 Prikaži

    Otkazi ne, ali angaziranje kompetentnih ljudi na ta mista bi ga moglo itekako ubrzati..



    7

    0
  10. Imam dojam da slusam iste price od ljudi iz Ferrarija vec cijelo desetljece. Ne sjecam se kada je netko toliko pao u jednoj sezoni bez nekih velikih promjena pravila. I lani su imali ogranicen motor nakon direktiva ali su se mogli potuci za postolje pred kraj sezone. Ovo vise nije ni smjesno.



    6

    0
  11. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Nemojte se uvrijediti, ali sta vise ima da se komentarise o Binottou i Ferrariju? Zar nije sve mnogo puta do sad receno!? Vidim sve isti ili slicni komentari od juce, prekjuce, prije 3 dana, prije 5 dana… ?



    9

    1
  12. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Otkazi ne. Ali dobre batine svakom zalosleniku bi mozda pomogle..



    9

    0
  13. Michael Schumacher
    ruzinavi Prikaži

    Ja ne vjerujem kaj ovaj više priča. Mercedesi u Austriji skoro odustali zbog vibracija i na idućoj utrci sređeno. Ovi donesu novo krilo i podnicu i još su sporiji, pa daj me nemoj.
    Dajete otkaz vozaču sa iskustvom, to će ubrzati bolid? Vi ste u reorganizaciji otkad su vam Todt, Brawn i ekipa otišli.
    Sva sreća pa je Kimi ulovio onaj jedan naslov jer su se poklali u McLarenu.
    Ljute me ovakve izjave. Sam ih sebi branim i mislim, pa budu valjda više nešto napravili, ali sve manje nade imam u to…
    Ostavite se ćorava posla/bolida i prebacite se na 2022.



    8

    0
  14. Ayrton Senna
    Lakinen Prikaži

    Ljudi dali je ovaj realan lik?trose ko pijani mornari za razvoj i sekundu da kasne od samih sebe,pa majka mu stara,ako sad ne mijenjaju kad ce?Ovaj misli da je Cezar!



    6

    0
  15. Jenson Button
    Lotus Prikaži

    Bio u pravu, ne bio, napokon je istupio i rekao nešto smisleno



    1

    1
  16. Nelson Piquet
    Grah0 Pretplatnik Prikaži

    “Ima još X+2 utrke do kraja”
    “Mlada smo ekipa”
    “Prebacili smo fokus na sledeću sezonu, ona je naša”



    4

    0
  17. Ferrari
    Fangio Prikaži

    Joj kak’ ste svi negativni ;)


    0

    0
  18. Otkazi mozda ne, ali otkaz da ;)



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni