Izdvojeno

Renault ponovno uložio protest protiv Racing Pointa

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako se očekivalo kako će protest slijediti u stanci između VN Mađarske i VN Velike Britanije, francuska momčad je odmah nakon utrke ponovno protestirala protiv Racing Pointa zbog potencijalnog kršenja sportskog pravilnika F1.

Nakon što su sve prosvjedovali zbog sličnog dizajna kočionih kanala Mercedesa i Racing Pointa na VN Štajerske prošlog vikenda, Renault je ponovno uložio istu žalbu. U dokumentima se opet navode Članci 2.1 i 3.2 i tri pododjeljka Dodatka 6 sportskog pravilnika, koji se odnosi na oba vozača Racing Pointa.

Lance Stroll i Sergio Perez su ovog vikenda ostvarili četvrto i sedmo mjesto te tako zasjeli na četvrto mjesto u poretku konstruktora s 40 bodova, kao i McLaren, dok 28 bodova bježe Renaultu.

Navedeni članci u protestu vezani su uz dijelove bolida, koji se definirani kao oni koje momčadi same trebaju dizajnirati i izraditi. S obzirom na to, Renault je uvjeren kako je Racing Point svoje kočione kanale nije dizajnirao sam te da su dobili proslijeđene informacije iz Mercedesa.

“Potvrđujemo da je Renault DP World F1 momčad poslao zahtjev sudcima da pojasne zakonitosti bolida RP20.”

“Nemamo nikakvih daljnjih odgovora na ovo pitanje dok suci ne donesu rješenje.”

Iako iz Racing Pointa tvrde kako je ovogodišnji bolid napravljen uz odobrenje FIA-e, krovna organizacija je iznijela kasnije informaciju kako upravo dizajn spornog dijela bolida nisu provjeravali.

Komentiraj

14 komentara

  1. I kada se planira nesto poduzeti ?
    Nakon 12 utrka i 12 prigovora ?



    17

    1
  2. Ayrton Senna
    Lakinen Prikaži

    Podrska za Renault,treba da se svi sloze u ovome i uloze proteste,pa cak i Mercedes jer kad njihov proslogodisnji bolid zavrsi treci na gridu onda vozacki proslogodisnji poduhvati njihovih vozaca dobijaju manje na tezini ?



    17

    1
    • Nije ovo njihov proslogodisnji bolid, motor je ovogodisnji. A koliki je to napredak ti pokazuje Williams koji je prosao u q2. Prosle godine smo u Brazilu vidjeli kolika je snaga Merc motora prema Hondi kad je Hamilton popusio drag race, a o Ferrariju da ne pricamo.



      3

      1
  3. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Bez pomoci ferraria i rbr nista od svega da su pametmi 6 ekipa bi se slupilo i parkiralo u box pa nek se mercedesi vozikaju i gustaju



    8

    2
    • Ayrton Senna
      LR7 Prikaži

      Jel to kao ona prevara od VN SAD sa Bridgestone-om tj Michelinom koji se povuko u krugu za zagrijavanje i pozvao svoje momčadi u box itd pred 20 god(Trka MS i RB u ferkanima a one 2 uvjerljivo najslabije ekipe tada niti ne računam)..Tada se F1 osramotila ,a očigledno sa novim vlasnicima zazivaju novu bruku..Kakva mrtva kopiranja i to DOSLOVCE.DSQ i aj bok..A ne pisanje peticija..



      9

      2
      • Michael Schumacher
        VRSV546 Prikaži

        Drugacije nece urodit plodom, samo sto to pokrenit moze samo ferrari a poter zato nema m*da, a to mora imat sef svake momcadi a pogotovo ferraria



        10

        1
  4. “Nakon što su sve prosvjedovali zbog sličnog dizajna kočionih kanala Mercedesa i Racing Pointa na VN Štajerske prošlog vikenda, Renault je ponovno uložio istu žalbu.” ako se ovo pokaže točno onda mogu samo napisat … za tango je potrebno dvoje . do mercovog intelektualnog vlasništa RP nije moga doći tek tako bez blagoslova mercedesa . a ako se i pokaže , dokaže virujem da će neje*at RP , a merc platit neku novčanu kaznu šta će njima bit kikiriki . i tako će još jednnom tim mercedesa iz svega izači skoro bez “ogrebotine”… deja vu .



    19

    5
  5. Rekao sam – RP bolid nije legalan i može FIA govorit šta hoće!
    Čista kopija; ctrl+c / ctrl+v

    Sramota i debilana šta FIA dozvoljava i šta rade!
    Kao šta je rečeno u komentarima — kada će FIA raspravljat o tome? Za godinu dana!



    2

    1
  6. Niki Lauda
    wapi Donator Prikaži

    Ovaj prigovor j epodnesen iz pravnih razloga kako bi se RP diskvalificirao s ove utrke ako prigovor na prošlu bude uspješan. Svi su se usuglasili sa spajanjem postupka ovog i prošlog prigovora. Ne možeš biti diskvalificiran iz rezultata na koje nitko nije prigovorio i FIA nije na samoj utrci nešto pronašla. Zato ovaj prigovor ponovo. Bit će novi i na sljedećoj utrci ako se do tada ne riješi, a neće jer kako god odlučili, oni drugi će se žaliti na FIA CoA…..



    1

    0
  7. I da u ovim drugim glupim ekipama itko ima mozga bi se pridruuili renaultu u protestu. Bas onako kako su svi stajali u redu za Ferrarijev motor. No ovako tesko da ce itko ista promjenit. Mercedes kad nesto zeli , iza sebe ima minimalno 5 ekipa koje ga podupiru a nekada i 7. Kad ti sam upires u nekog prstom tedko da ce se ista promjenit. Zasto McLaren, Ferrari, AlfaHass, i Rb ne ulazu protest ovdje?



    5

    0
  8. Fernando Alonso 14
    Hyper markoni Prikaži

    I Renault će dovijeka ulagat žalbe, al se ništa poduzet neće



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni