Izdvojeno

Verstappen: Drugo mjesto poput pobjede

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Max Verstappen je svoje drugo mjesto na VN Mađarske opisao kao pobjedu, nakon što se zabio u zid prije početka same utrke.

Verstappen je, na putu prema startnoj poziciji, zbog skliske staze izgubio kontrolu nad bolidom i završio u zidu gdje je slomio prednje krilo bolida. Mehaničari su, iako su bili u borbi s vremenom, uspjeli popraviti i zamijeniti prednje krilo i suspenziju bolida i to samo pet minuta prije posljednjeg znaka prije početka utrke.

Nizozemac se prije starta, ali i na kraju utrke, zahvalio svojoj momčadi na sjajno odrađenom poslu.

“Sigurno nije početak kakav sam očekivao, da završim u zidu prije samog početka utrke.”

“Ali, mehaničari su odradili odličan posao. Ne znam kako su to uspjeli, ali nevjerojatno. Sretan sam što sam im drugim mjestom to sve vratio.”

“Prvi dio je bio ključan. Mislim da smo odigrali prave poteze i imali smo dobar tempo. Radili smo po svome, pogotovo je dobro za nas što smo uspjeli razdvojiti dva Mercedesa.”

Verstappen je očekivao da je suspenzija bolida toliko oštećena da neće moći ni startati utrku.

“Mislio sam kako neću ni krenuti utrku, tako da je drugo mjesto kao pobjeda.”

Max Verstappen – Red Bull Racing

Nizozemac se posljednja dva kruga utrke morao braniti od Bottasa, no uspio je završiti ispred Finca sa sedam desetinki prednosti.

Komentiraj

13 komentara

  1. Stvarno neznam kako nahvaliti ekipu Red Bulla. Ekipa je strasna. Po neznam koji put su nam pokazali da mogu izvesti nemoguce.
    Imam osjecaj , da se u nedjelju ujutro probude i shvate da im je netko pokrao sve bolide po noći , bez problema do utrke sklepaju 2 bolida iz temelja. Plus 1 rezervni za nedaj Bože.



    14

    2
  2. Ako izuzmemo Mercedes onda je Red Bull danas odnio pobjedu na Hungaroringu.
    I to debelo ispred Racing Pointa, svaka cast.



    10

    0
  3. Ayrton Senna
    Ayrton_Honda Prikaži

    “Being second is to be the first of the ones who lose” Ayrton Senna



    5

    4
    • Poznata izjava. Ali po tome bi svi trebali biti tuzni kad budu drugi a ne prvi. A ajde reci danas bilo kojem vozacu ,a da ne vozi za ekipu Mercedes , da bude tuzan kad zavrsi drugi :D. Jako tesko



      6

      0
  4. F1puls Portal
    Testarossa Prikaži

    I dalje isti panj od prije par godina… Tesko ikad sampion od njega.



    9

    11
  5. Jenson Button
    Lotus Prikaži

    Ma stvarno veliki naklon za tim iz Milton Keyensa, bili su jako simpatičan tim nakon što su osvajali naslove i prije negoli je stigao max, rade odlične bolide, newey mi je najdraži lik u f1 općenito, ali posao koji rade za vrijeme utrke………



    3

    1
  6. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Red Bull me uvijek nanovo oduševljava. “Tvornica pića” – kako ih neki posprdno zovu, najbolja je netvornička momčad u F1, a od tvorničkih je bolji samo Mercedes što znači da su već dugi niz godina bolji od npr. jednog Ferrarija…

    Max ima svojih bubica, ali je vozačina najjačeg kalibra. Kroz zadnje dvije utrke konstantno bilda prednost nad Albonom i do kraja utrke to je već prevelika razlika, a smatram da je Albon odličan vozač. Max je veliku većinu utrka na maximumu što je kvaliteta šampiona (za razliku od Bottasa npr.)

    Da ne duljim, kombinacija RB i Max su vrh. Još kada se sjetim da su uzeli Hondu nakon fijaska s McLarenom mogu samo reći najbolje o njima.



    3

    2
    • Pierre Gasly
      jenson Donator Prikaži

      što znači da su već dugi niz godina bolji od npr. jednog Ferrarija…

      Već dugi niz godina? Zadnji put su u konstruktorima bili ispred Ferrarija 2016.g., a od njihovih najava o borbi za naslov dobili smo borbu s rozim Mercedesom. Mercedes ih je opet osramotio u području šasije, gdje su “najjači”.



      2

      1
      • Renault
        zd1400rt Prikaži

        Nije stvar samo konstruktora u smislu bodova, već ukupnog dojma. S Renaultovim motorom (što nije do njih) teško su mogli biti konkurencija tvorničkoj momčadi, ali kao što sam rekao napravili su hrabar potez s Hondom i evo gdje su danas.


        0

        0
        • Pa taj ukupni dojam i nije nesto. Imaju svoje momente ali od svih njihovih najava, optimizma i hvale, vozacinom top kalibra kako kazes sta rade? . Lako je sve svaliti na Renault iako su sa njim imali zlatno doba Red Bulla a danas sa Hondom di su, bore se sa rozom kopijom i gledaju Mercedes u ledja? Ferrari koliko je los kako svi govore, slampav, sa svim vozackim i pit wall greskama opet u vecini godina zavrsi ispred tog famoznog Red Bulla. Kad tako gledas i nije nesto!



          3

          0
        • Pierre Gasly
          jenson Donator Prikaži

          Ako pogledaš njihov budžet, nije baš da im to može biti izgovor što se ne bore za naslov. Nisam siguran, ali vjerujem da ni Honda ne ulaže ništa značajno manje od ostalih proizvođača. A i prva su Hondina ekipa, tako da su u biti skoro tvornička momčad. Ne može im slab motor vječno biti opravdanje. U Mađarskoj su više gubili u zavojima nego na pravcima.


          0

          0
    • Bottas je na maksimumu… Jebaj ga covjek ne moze bolje


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni