F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Vettel i strategije

Marko Rakić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Po ne znam koji put se na današnjoj VN Mađarske dogodilo da Sebastian Vettel svojoj ekipi sugerira koje su gume bolji izbor za utrku te time dovodi sebe u bolju poziciju. U redu, vozač ima direktno informacije sa staze i jasno mu je što se događa, ali kako to da pitwall drugih, da ne kažem boljih momčadi, donosi kvalitetne i pravovremene odluke? Danas je Nijemac donio odluku da je medium ipak bolja guma te otišao na nju, dok su Leclercu dali soft i upropastili mu utrku. Što nam to govori?

Pitwall Ferrarija u lošem je stanju već godinama i velika je tragedija za jednu takvu momčad da ne može riješiti problem po tom pitanju. Jasno je da to nije lagan posao, ali neke stvari su iz aviona vidljive, no pitwall to i dalje ne rješava nego pušta da vrijeme prolazi te tako gube. Kad vam vrijeme rješava stvari, onda to ne završava dobro. Ferrari je savršen primjer toga, recimo zadržavanje Vettela od strane Raikkonena na VN Njemačke 2018., pa onda kad vrijeme rješava stvari, gubici su višestruki.

Često se na internetu mogu vidjeti fotografije na kojima se sprda stratege u Ferrariju – družine majmuna kao da su oni na pitwallu momčadi iz Maranella i slično, što samo pokazuje na kojoj se razini nažalost nalaze. Formula 1 treba jak Ferrari, a ovo što danas imamo više je nalik na Fiat. Današnja utrka morala bi u Maranellu upaliti sve alarme, one za koje se možda nisu nadali da će se ikad upaliti.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: CrashOverride.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
1191 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

43 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    On je najveci problem ferrarija, slucajni prvak



    13

    30
  2. Ferrari nelinjo Prikaži

    koji alarmi!? pa oni se sa sobom sprdaju, ne treba im niko drugi!? :) lakrdija od ekipe!



    23

    1
  3. Ayrton Senna Lakinen Prikaži

    Svaka cast autoru,sve na mjestu,kad za dvije godine platis skolu milijardu i nesto a ne naucis ni jednu lekciju,zali boze!Iz korijena treba mijenjat sve



    11

    0
  4. Lando Norris Zola Prikaži

    Uzas zivi. Pa ovo je dno dna Enzo se rostilj ispod nekog bora ko cevap..



    6

    4
  5. Kratak osvrt na samo neke od mnogobrojnih Ferrarijevij problema ali svaka rijec je tacna, slažem se potpuno.sa napisanim.



    7

    0
  6. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Meni je jednostavno zao Vettela, Ferrari je trenutacno nezdrava okolina. Previse je tu baba, od kojih se dobija kilavo dijete, u ovom slucaju bolid. U svim segmentima su promasili, oni vise ni slona na 5 metara ne mogu pogoditi. Ferrari-ju treba neko svijez, neko ko nikako nije radio kod njih, kakvi GT direktori ili sefovi drugih sportskih serija, njima treba potpuno novo lice, potpuno nova filozofija, nove ideje koje ce motivisati okolinu.

    Binotto se je jednostavno istrosio, ne mozemo reci da je nesposoban, ali ocigledno nije covjek za promjene, on je mozda neko ko ce implementirati iste, tj tudje ideje provesti u djela, bolje receno dobar je radnik, ali kao poslovodja nikako. I isto tako Ferrari bi trebao da se kloni Italijanske filozofije, jer njima Britanci najbolje posao rade! Mozda jedino Flavio bi bio dobar menadjer, ali Flavio je trn u oku Ferrarija…



    28

    1
    • Mislio sam prvo napisati “da, ti svakako znas sto treba Ferrariju”, a onda sam promislio i zakljucio da, ustvari, stvarno znas, znam cak i ja, znamo svi mi… Pitam se jedino kako to ne znaju oni koji bi to trebali znati…. I Tottovo podj….nje uzimam kao pozitivno ako ce pomoci da se nesto pokrene, ako u Ferrariju shvate da postaju predmet sprdnje….



      7

      0
      • Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

        Kada si posmatrac, lakse je uociti mane. Svi mi ovdje smo donekle tehnicki potkovani znanjem, neko iz fizike, neko iz mehanike, a neko iz menadjmenta ili neke druge oblasti. Evo, dokaz je da jedan inzenjer se ne moze nositi sa menadjerskim poslom. Barem nam rezultati to govore. Ja se oslanjam na rezultate, jer za iste neko je debelo placen. Ferrari ne stagnira 5 dana, vec stagnira 13 godina! U tih 13 godina smo imali 90 % sansi barem jos 3 titule da uzmemo, ali eto to se nije desilo.

        Sada gdje je sustina problema? To nam nikada Ferrari nece reci, onda kada nece, barem na osnovu rezultata slijede kritike. Mozda Binotto nema toliku vlast u timu, mozda se i dalje Ferrarijeva komisija najvise tu pita. Mozda dizajneri ne rade kako bi zeljeli, vec kako im se kaze, mozda milion tu stvari ima koje mi ne znamo, jedno sto znamo da je danas strategija bila jako losa, te da je rezultat isti takav. Onda sta reci…



        7

        0
      • Nazalost sv nije vozac kakav je bio prije par godina… I dalje pokazuje da savršeno razumije svoj posao ali kad vozi na rubu precesto grijesi poprilicno pocetnicki… Sto je steta jer sam zbilja mislio da moze vratit crvene na vrh ali on vise nije taj



        2

        5
        • Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

          Da repliku kliknem, kliknem na prijavi komentar, tako da admini relax 😂

          Svi se oni druze moj gube pod pritiskom. Vettel je silno zelio da uspije sa Ferrarijem, vise se radovao svojoj prvoj pobjedi u Ferrariju nego svojoj prvoj tituli (krikiram)

          Vettel je u Ferrariju doslovno izgubio svoju muškost. Kada napravi gresku izvinjava se ko da za pit wallom sjedi Kim Jong-un. U Ferrariju trenutacno sijedi “gospoda”, koja isto tako nema muda da zaštiti svoga vozaca, kao ni da ga bodri, svi su upeceni ko daske. Vettel je vise bio fokusiran na to da fascinira ekipu, nego da sebi ugodi i tu se sam sjebo. Bolje da dobije nogu iz Ferrarija zato sto je bio svoj, a ne da ga ovi otjeraju ko kakvo pokislo kuće…

          Polako, vidjeti ćeš sasvim drugačijeg Vettela u drugoj ekipi.



          4

          0
  7. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Nekad je to stvarno zalosno gledat..
    Kad to tako radi ekipa koju ne volis i ne navijas za nju, onda onako, kroz smijeh, lagano sprdanje..
    Ako si navijac Ferrarija, ne mozes vjerovati sta se dogadja a davno je prestalo biti smijesno..



    15

    1
  8. Sergio Perez Ibarac00 Prikaži

    Nekad se zapitam jel gledam istu utrku kao i strateg Ferrarija.
    Dobro može se nekada pogrešno procijeniti, ali oni pogriješe barem jednom tijekom utrke.

    Jedini razlog koji vidim zasto su htjeli svoje vozače staviti na soft je taj da su očekivali uskoro kišu, ali opet su onda pogriješili, znači greška na grešku.

    Vettel je iskusan vozač koji ima mentalnu sposobnost da se kocentrira i na utrkivanje i da je svjestan okoline i strategije. Dok ima vozača koji ni ne znaju koji su završili, ni s kim se bore, nego slušaju sto im pit wall kaze i to rade.
    Ako ti iz bolida moraš kreirati taktiku onda znas da je ekipa na ‘zidu’ banana.



    16

    0
  9. Vet je puno puta pokazao da ima potpuni pregled situacije na stazi – a to nemaju svi. Čak bih rekao da je većinu grida čine “tunnel vision” vozači. Vet ima ono što bi nazvali “situational awareness” i to čini razliku između nekog tko je ili ima potencijal biti veliki i placeholdera u nekoj momčadi – ma koliko ga netko volio ili ne.



    28

    0
  10. Kimi Raikkonen 7 Vordas Prikaži

    Zato treba Seba u ekipi, da nauči nekoga mlađeg poslu. Ferrari ga je do tukao sa Čarlijem jer nisu htjeli podrediti ga Sebu dok ne pohvata konce. To se vidjelo na testovima kad je Seb bio bolestan a Čarli vrtio krugove i čekalo se Seba zbog povratnih informacija koje Čarli ipak još ne zna detaljno prenijeti. Potražite što je Horner rekao za Seba i analizi nakon utrke.



    16

    0
  11. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    hvala ti seb na trudu, al ništa od ovog ferarija.



    15

    1
  12. Ja mislim da su svi alarmi u Maranellu odavno upaljeni, samo je problem što oni više ne znaju gdje je naprijed a gdje nazad, pa ih dio trči u pravom a dio u kontra smjeru… ko muhe bez glave što bi se reklo.



    7

    0
  13. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Slažem se sa autorom gotovo u svemu.
    Ovaj dio

    U redu, vozač ima direktno informacije sa staze i jasno mu je što se događa, ali kako to da pitwall drugih, da ne kažem boljih momčadi, donosi kvalitetne i pravovremene odluke?

    smatran da nije dovoljno tačan.
    Još je crniji, nažalost po navijače Ferrarija.
    Smatram da vozač, ukoliko bi ostao bez team radia bi bio poluslijep. Njegov vidkrug je samo nekih 100-200 metara ispred i iza sebe. Nema pojma da li npr. u nekom zavoju je opet počela padati kiša. Seb je danas dobro odlučio, poučen primjerima iz prošlosti. Generalno je ovo velika kocka bila, jer npr. pitwall je mogao vidjeti da se sprema kratka kiša za nekoliko krugova, gdje bi onda crvene gume bile bolji izbor.

    Vozač bi trebao da vjeruje svom timu i da ga posluša iako smatra da nije u pravu. Osim baš, ukoliko ne osjeti da je neka žešća fula. Žalosno je da vidjeti da Seb, već nekoliko puta bolje vidi iz svog bolida, od ekipe sa pitwalla uz svu modernu opremu koju oni imaju ispred sebe.



    7

    6
  14. Sebastian Vettel The Best F1 Driver Prikaži

    Meni ovo ovaj put čak i izgleda kao namjera Ferraria da Vettela smjeste iz Leclerca…
    Jer ono što je ekstremno čudno je par stvari:

    1. Leclerc ulazi prvi u boks i to iako je na stazi iza Vettela, a zna se da vozač koji je naprijed dobiva prvenstvo kod ulaska u bokseve u ovakvim situacijama…
    2. Leclercu stavljaju soft gume prvenstveno sa idejom undercuta Vettela, jednostavno ne vidim niti jedno drugo pametno objašnjenje te situacije…
    3. Vettela drže u boksu pun kufer i to čak i bespotrebno, jer itekako su imali rupu da ga pošalju van, na knap ali su ju imali…
    Ali ne oni čekaju da se svi skupa izredaju u boksu i tek onda ga šalju van na način da završava debelo iza Leclerca…

    S obzirom kako je prošao start i di su bili prije ulaska u boks, da nisu zasrali realno Vettel bi završio 3 ili 4…čak je i postolje bilo dohvatljivo, no usrali su sve što se usrat moglo.
    I iako su očito išli Leclercu na ruku s tim svim, na kraju je ispalo da su u svojoj maniri vrhunskih taktičara njegovu utrku sjebali još i više nego Vettelovu…



    20

    1
  15. Sebastian Vettel The Best F1 Driver Prikaži

    Što se tiče alarma, nije problem svijetli li, urla li ili što već…
    Problem je što izgleda da nema onog koji bi ga trebao vidjet i čut…
    I tu leži bit problema, najvećeg problema…

    Elkann i Camilleri su doslovce figure koje nemaju pojma o F1, i ovak izvana djeluje kao da nemaju pojma što se dešava…

    Jedan i drugi se skrivaju i nisu u stanju donjet odluke i to nikakve…
    Binotto kao Binotto je očito loš na poziciji na kojoj jest (i to iako je bio relativno dobar na prijašnjoj poziciji), no pitanje je koliko je on u stvari loš, a koliko su mu vezane ruke…

    Jer ako je strategija očito katastrofalna, a bogme itekako je i to godinama onda se postavlja pitanje ima li Binotto uopće ovlasti razjurit tu ekipu ili je to u domeni Elkanna/Camilleria koji se eto rade gluhi i slijepi…
    Isto tako more problema po pitanju aerodinamike, motora, guma koje ne razumiju ni najmanje…
    Sve odjeli koji kao da nemaju ni glavu ni rep, a sve se svodi na to da ako se i škarta nekog zbog toga onda je to dežurni pedro u vidu šefa (Binotto, Ariverbene, Materazzi, Domenecali) ili vozača (Kimi, Alonso, Vettel),
    no vozač kao takav sigurno nemre menjat ljude na tim pozicijama koje su očigledno loše vođene, no pitanje je koliku slobodu uopće ima i šef…
    Jer ono što je čudno je da šefovi nisu menjali te ljude, a da se eto menjaju šefovi zbog grešaka te iste ekipe…
    Pa se onda kvragu postavlja i pitanje kako je moguće da niti jednom od njih nije palo na pamet da ide promjenit ono što očito ne valja…



    11

    0
  16. Mercedes QFlash82 Donator Prikaži

    Jedina lampica koja se pali u Ferrariu je ona za marendu.



    17

    0
  17. Ayrton Senna maurich Donator Prikaži

    Po svemu sudeći, ako odluči stvarno voziti za Aston Martin, ovaj čovjek će se preporoditi. Žalosno, a istinito. Dječački san o naslovu u crvenom kombinezonu nije ispunjen…da bi ga ostvario poput svog idola iz djetinjstva, tada je iz Red Bulla trebao povući puno ljudi, Neweya, Hornera, bas kao sto je Schumi nekada za sobom povukao cijelu ekipu i u par godina znamo što su izgradili.
    Ovako, na njegovom mjestu, nema za čim žaliti. U onoj lanjskoj kaotičnoj utrci u Njemačkoj također je iz auta smišljao taktike i govorio teamu preko radija kako i što. Pametnom dosta.



    13

    0
  18. Nalik na Fiat? Kakvi su to glupi komentari. Pa Fiat je Ferrari.



    2

    10
  19. Komicno je vise pricati o strategijama Ferrarija. Nadali su se kisi, ali brate mili vidis da ti covjeka svi prestizu i gubi u par krugova prolazak kroz boks koliko je bio spor. Pa vettelovo drzanje u boksu. Oni kad odrade dobru taktiku je praznik u italiji. Tu vise nije pitanje srece i kako se kome poklopi ponekad, nego ovo je cisti primjer losih stratega. Kada nesto uporno ne valja iz utrke u utrku, iz godine u godinu onda je jasno ko dobar dan da ti ljudi ne znaju svoj posao. Da se razumijemo Ferrari je los, no da su jucer mogli bolje, mogli su. Vettel bi vjerovatno bio 5 a Leclerc vjerovatno iza njega. Ili 2 mjesta iza. Izgubili su i jedan i drugi par mjesta glupim strategijama.



    7

    0
  20. Kimi Raikkonen 7 Pitstop Prikaži

    Trebali bi Vettelu ponuditi mjesto stratega u momčadi…



    11

    0
  21. Bilo mi je nekako žao što Rici neće u Ferrari, međutim sad žalim i za Sainzom



    10

    0
  22. E to. Svi se sprdaju Vettelu za Germaniju 18, a obično se zaboravlja koliko je kružio iza Kimija. Vettel samom sebi zezne jedno 15% utrka, ali najviše mu zezne sam Ferrari ili pak loša sreća.



    5

    2
  23. Ferrari treba uradit ono sto je McLaren uradio, dovest nekog kao sto je Seidl, da posloži ekipu i da krenu naprijed.



    5

    0
    • Lako je reci treba nekog dovesti, no pitanje je koga. Koliko se njih u ferrariju izmjenjalo u 13 godina a rezultata nema. Druga stvar, moje misljenje je da tu nije samo trul vrh i vodstvo ferrarija nego je problem malo dublji. Oni su imali bolid koji je pobjedivao mercedes na sporijim stazama i po kisi do 2019. Znaci bolid je bio bar malo bolji a kaskali su na podrucju motora. Od 2019 na dalje bolid je smjesan a ove godine komican. Nesto se od 2018 na dalje po pitanju bolida drasticno promjenilo na lose. A ako oni ne znaju sto ne znam ni ja.



      4

      0
  24. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Vettelu bi odlazak u Aston martin bio pun pogodak. Identičan bolid ovogodišnjem, dakle donekle konkurentan mercedesu. U ekipi sa daleko boljom atmosferom i manjim pritiskom javnosti Seb bi se uvjeren sam vratio na pobjedničke staze. Meni on sada liči na Hamiltona u sezonama kada je McLaren bio uvijek korak iza najboljih bolida, kao i on sam sa svojim vožnjama (psiha).



    7

    0